Tesla

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.680
Reaction score
144.620
Ούτε με ένεση δεν καταλαβαίνεις. 🤣🤪😝
Πες πως γίνεται να έχουν ίδια μέτρηση.
Είναι τα λάστιχα; Αυτό και τέρμα;
Ρώτα τον αμπσέντι. Είναι στο δικό σου λέβελ επικοινωνίας. 🤣😁🤪

Την δικιά μου απάντηση την έδωσα, άμα θες ξαναδιάβασε, αλλά δεν τρέφω ελπίδες.🤣😁😁
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.457
Reaction score
91.320
Paparia απάντησες. Κόβεσαι έλα στη άλλη εξεταστική 😝
Έβαλες κάποιους παράγοντες. Λάστιχα, οδηγό, πίστα.
Οδηγός και πίστα δεν μετράνε, είναι το ίδιο περιοδικό, βλέπουμε στο screenshot και άλλα αυτοκίνητα, και το M3 έχει παρόμοια μέτρηση με αυτοκίνητα που είμαι βέβαιος πως στρίβουν χειρότερα.
Άρα;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.680
Reaction score
144.620
Αν εννοείς το τέστ των Ισπανών ΚΜ77, η επίδοση tesla 3 και Y ήταν 82-83 km/h. Αν όχι, βάλε λινκ.
Στα 88 λένε, το 2019, αλλά επιτυχώς είναι στα 83 το βίντεο:



Έχουμε ένα από το 2023 για το πισοκίνητο 3-αρι, στα 76:



Και από ΑΙ:

Το Tesla Model 3 Highland (2024+) πιθανώς έφτασε τα 100 km/h στο τεστ, περίπου 62 mph.

Λινκ μπορείς να βρεις υποθέτω. 😎

Γενικώς τα 3/Υ AWD έχουν όμοια επίδοση στους Ισπανούς, χωρίς να ρίχνουν κανένα κώνο, στα 83.

Το οποίο είναι λίγο περίεργο, διότι είναι μεγαλύτερο το Υ, και θα περίμενα λίγο καλύτερα να τα πάει το 3. Ίσως λόγω ζάντας.

Οι Κινέζοι μπλόγκερς που μιλάνε για κάτι πολύ υψηλότερες ταχύτητες, προφανώς έχουν άλλη διάταξη κώνων. Δεν έχει λογική..



Paparia απάντησες. Κόβεσαι έλα στη άλλη εξεταστική 😝
Έβαλες κάποιους παράγοντες. Λάστιχα, οδηγό, πίστα.
Οδηγός και πίστα δεν μετράνε, είναι το ίδιο περιοδικό, βλέπουμε στο screenshot και άλλα αυτοκίνητα, και το M3 έχει παρόμοια μέτρηση με αυτοκίνητα που είμαι βέβαιος πως στρίβουν χειρότερα.
Άρα;
Με τον αμπσέντι λέμε. 🤪🤣😁

Εγώ μια χαρά απάντηση έδωσα, αναλυτική.
Άμα δε μπορείς να με παρακολουθήσεις, δεν είναι δικό μου πρόβλημα να επανέρχομαι. 😎
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.680
Reaction score
144.620
Σου χάλασε το αφήγημα, ξέρω. Ξυδάκι.
Όπως νομίζεις. Πλέον μόνο με αμπσέντι. 👋
Παραγίνεσαι εριστικός..
Παπάρια και ξυδάκια, μακριά από μένα.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.457
Reaction score
91.320
Έτσι :tongue::fuckyou:

Επειδή όμως διαβάζουν κι άλλοι, η ουσία είναι πως το moose test είναι μια καθόλου αντικειμενική μέτρηση. Δίνει μια ιδέα, και τέρμα.
Είναι τόσοι πολλοί οι παράγοντες που το επηρεάζουν, που στις πραγματικές επιστήμες θα θεωρείτο πολύ χαμηλού evidence. Αν την επικαλεστείς σε συνέδριο θα γελάνε από κάτω.
Το να το εκθειάζουμε όταν μας βολεύει και να ψάχνουμε δικαιολογίες όταν δεν μας βολεύει, δεν αλλάζει την ουσία. Εδώ είχαμε το Xantia να περνάει τις Porsche της εποχής, και δεν καταλάβαμε πως κάτι δεν πάει καλά;

Εχουμε λοιπόν τρία αυτοκίνητα, με μέτρηση moose παρόμοια. Όλα πισωκίνητα. Όλα έχουν μετρηθεί σε παρόμοιες τιμές.
BMW i4, M3, id3.
Κάποιος απονήρευτος θα νομίσει πως όλα στρίβουν το ίδιο. Αλλά δεν ισχύει. Είναι διαφορετικά, κάποιο είναι μέτριο, κάποιο καλό και κάποιο καλύτερο. 8-)
Αυτό είναι το μάθημα για σήμερα.
Δείτε την μέτρηση, μην δίνετε όμως και πολύ σημασία.
 

Μηνύματα
11.299
Reaction score
14.853
Έτσι :tongue::fuckyou:

Επειδή όμως διαβάζουν κι άλλοι, η ουσία είναι πως το moose test είναι μια καθόλου αντικειμενική μέτρηση. Δίνει μια ιδέα, και τέρμα.
Είναι τόσοι πολλοί οι παράγοντες που το επηρεάζουν, που στις πραγματικές επιστήμες θα θεωρείτο πολύ χαμηλού evidence. Αν την επικαλεστείς σε συνέδριο θα γελάνε από κάτω.
Το να το εκθειάζουμε όταν μας βολεύει και να ψάχνουμε δικαιολογίες όταν δεν μας βολεύει, δεν αλλάζει την ουσία. Εδώ είχαμε το Xantia να περνάει τις Porsche της εποχής, και δεν καταλάβαμε πως κάτι δεν πάει καλά;

Εχουμε λοιπόν τρία αυτοκίνητα, με μέτρηση moose παρόμοια. Όλα πισωκίνητα. Όλα έχουν μετρηθεί σε παρόμοιες τιμές.
BMW i4, M3, id3.
Κάποιος απονήρευτος θα νομίσει πως όλα στρίβουν το ίδιο. Αλλά δεν ισχύει. Είναι διαφορετικά, κάποιο είναι μέτριο, κάποιο καλό και κάποιο καλύτερο. 8-)
Αυτό είναι το μάθημα για σήμερα.
Δείτε την μέτρηση, μην δίνετε όμως και πολύ σημασία.
Φτάνει θα του ανέβει η πίεση σε λέω 🤣🤣🤣
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.102
Reaction score
33.061
Tesla has announced plans to open a European development center in Berlin. This significant initiative was revealed by Vice President and Chief Developer Lars Moravy during a recent press conference.

 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.680
Reaction score
144.620
Έφτασε και στην Τουρκία!




ΥΓ.
Σε άλλα νέα της ημέρας:

“This upgrade builds upon your vehicle’s superior crash protection by now using Tesla Vision to help offer some of the most cutting-edge airbag performance in the event of a frontal crash. Building on top of regulatory and industry crash testing, this release enables front airbags to begin to inflate and restrain occupants earlier, in a way that only Tesla’s integrated systems are capable of doing, making your car safer over time.”

The use of cameras to predict a better time to restrain occupants with seatbelts and inflate airbags prior to a collision is a fantastic way to prevent injuries and limit harm done to those in the vehicle.

The feature is currently limited to the Model Y.

 
Last edited:


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.457
Reaction score
91.320
The use of cameras to predict a better time to restrain occupants with seatbelts and inflate airbags prior to a collision is a fantastic way to prevent injuries and limit harm done to those in the vehicle.
Τώρα εγώ θα φταίω…
Συγνώμη δηλαδή αλλά η BMW το έχει αυτό εδώ και χρόνια, φτηνό optional extra.
The BMW Active Protection System: Safety Features Explained
The precise features included in the Active Protection package may vary slightly depending on the model and year, and any additional optional features. However, it is typically made up of the following components:

Seatbelt Pretensioning
If the system identifies that a collision may be imminent, it automatically activates the seatbelt pretensioners. This retracts the seatbelts to remove any slack, ensuring that the driver and passengers are held firmly in position. Being held securely minimizes forward motion in the event of a collision, increasing the effectiveness of the airbags and reducing the risk of injuries.

The system looks at several indicators to determine whether a collision is about to occur. These include responding to critical driving maneuvers such as sudden lane changes, skidding, or emergency braking.

Closure of All Windows
When the system senses that a collision is about to occur, it will close any windows that are open as well as the sunroof. The goal is to strengthen the structural integrity of the car and minimize the chance of debris entering the cabin. Closing all openings also reduces the potential for the driver or passengers to be ejected.

Seat Adjustments
In some vehicles, the system will automatically adjust the front passenger seat to the optimal position. This includes moving the seat from a reclined position to upright, and moving it further away from the dashboard if it is too close. These steps should decrease the risk of injuries and increase the effectiveness of the airbags.

Post-Collision Braking
After a crash, there is a high risk of a secondary collision. To prevent this, the system will engage the brakes to bring the car to a safe and controlled stop. This is particularly beneficial if the driver is incapacitated or concussed following the initial collision.

Fatigue and Focus Alert
Most of the features in the Active Protection system come together when there are indications that a collision is about to occur. The Fatigue and Focus Alert is slightly different, aiming to warn drivers before a collision becomes inevitable.

The system monitors drivers for any signs of drowsiness or lack of attention. This includes drifting lanes, inconsistent steering maneuvers, and sudden braking. If any of these behaviors are detected, the system will provide the driver with an alert suggesting they take a break. The alert may be visual or audible, depending on the model.
IMG_9574.jpeg

Και η Mercedes και το λέει Pre Safe.
 
Last edited:


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.457
Reaction score
91.320
Και πώς ανέβηκαν στην Τουρκία. Και αυτό έχει ενδιαφέρον.
Μπάζει από παντού λέμε
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.390
Reaction score
83.629
ερώτηση
αν εγώ μπω με βιπιεν τούρκικο στο σάιτ της τέσλα...θα το αγοράσω καλύτερη τιμή...όπως το νετφλιχ? :biggrin:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.457
Reaction score
91.320
ερώτηση
αν εγώ μπω με βιπιεν τούρκικο στο σάιτ της τέσλα...θα το αγοράσω καλύτερη τιμή...όπως το νετφλιχ? :biggrin:
Δοκίμασε.
Πάντως Tesla δεν θα πάρεις. Οχι ολόκληρο δηλαδή.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.030
Μηνύματα
3.038.560
Members
38.523
Νεότερο μέλος
seos
Top