Tesla

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.217
Reaction score
33.157
Λοιπόν. Σχετικά με το Model Y που απογειώθηκε :biggrin: τα πράγματα έχουν όπως παρακάτω.

Το συνολικά μαλλί ζημιών έφτασε τα $22.250. Τα $18.500 ήταν τα parts (3 σελίδες). Μέσα και η μπαταρία βέβαια καθώς υπήρχε cell imbalance. Οι τεχνικοί στην Tesla έψαξαν την μπαταρία παραπάνω να δουν τι γίνεται μέσα χωρίς να την ανοίξουν, και βρήκαν στα log files πως είχε θέμα πριν το συμβάν. To cell imbalance είχε ξεκινήσει πριν (ώρες, μέρες ποιος ξέρει), και με το χτύπημα επιταχύνθηκε η διαδικασία με κάποιο τρόπο, με αποτέλεσμα μετά το χτύπημα να μην φορτίζει σωστά. Έτσι η μπαταρία αλλάχθηκε δωρεάν λόγω εγγύησης :hi:. Τα ανταλλακτικά που αφορούν την εμφάνιση δεν τα άλλαξε οπότε του βγήκε πολύ φθηνά.

Huge respect :hi:, και περιμένω σχετικό άρθρο από τον Ψεκατρέκη. :biggrin:
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.958
Reaction score
145.008
Και έτσι η μπαταρία αλλάχθηκε δωρεάν λόγω εγγύησης
Μεγάλο κοροϊδιλίκι τα Τέσλα, μακριά αλεπούδες που δε φτάνετε. 😁🤣🤪



ΥΓ. Προχθές, στο δρόμο για Χαλκιδική, με 2 λωρίδες κυκλοφορίας και όριο τα 100, πήγαινα με 110-115 στην αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας, και έκοψα υποχρεωτικά γιατί ένα διπλό φορτηγό βγήκε απότομα να περάσει άλλο φορτηγό, πηγαίνοντας και οι δύο με 100 (μισή ώρα προσπέραση, τα γνωστά).

Κατά τη διάρκεια της προσπέρασης, φεύγει ένα πλαστικό από το φορτηγό μπροστά μου, που έκανε προσπέραση, διαστάσεων ~ 1 μετρο μήκος και 50cm πλάτος, που πέφτει στη μέση της λωρίδας.

Έκανα ακαριαία ένα εσάκι στην ταχύτητα αυτή, αποφεύγοντας επιτυχώς το εμπόδιο, που εμφανίστηκε "ξαφνικά" μπροστά μου, στη μέση του δρόμου.

Το αυτοκίνητο τραίνο, δε το συζητάμε. 😎
(Άμα ήταν το iD.3, τέτοιο ελιγμό δεν μπορούσε να κάνει με κανένα τρόπο)

Άναψα αλαρμ για να προειδοποιήσω τα πίσω από εμένα αυτοκίνητα, που όμως είδα στον καθρέφτη πως δεν απέφυγαν το εμπόδιο, ο πρώτος πίσω από μένα το πήρε σβάρνα, και τον είδα πιο μετά να βγαίνει στην άκρη του δρόμου με αλαρμ να δει τι ζημιά έπαθε.

Πιθανώς να ήταν από τα ελαστικά του φορτηγού, ή κάποιο άλλο μεγάλο πλαστικό καπάκι, δεν ξέρω, δε πρόλαβα να δω.

Τέσλα. Μακριά. 😁🤣🤪
Ψεκατρέκη
Ε, έχει οπαδούς αυτός, ντόπια ψεκατρέκια, θα μας ενημερώσουν, μη στεναχωριέσαι. 🤣🤪😁🤣🤪
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.217
Reaction score
33.157
Ο γύρος της Αυστραλίας με FSD. Ο Harald το έχει κάνει άλλες 10 φορές, όλες με ηλεκτρικό. 13.557km με Supervised FSD. Καταναλώθηκαν 2.295kWh. Μέση κατανάλωση 16.9kWh/100km, με το νέο Model Y Launch Series.

1000004376.jpg
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.217
Reaction score
33.157
Τυχερός είναι ο άλλος με την δωρεάν μπαταρία. Ο Αυστραλός είναι ικανός με κατάλληλο όχημα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.658
Reaction score
91.726
Ναι, ναι, ήθελα να δω όμως τι θα γινόταν με την εγγύηση με αντίστοιχο ατύχημα σε κάποιον που δεν είναι Tesla influencer και μέτοχος, και δεν είχε βγει στο internet.

Σε άλλα νέα, κατάστημα στην Θεσσαλονίκη θα γίνει; Το ακούμε εδώ και δύο χρόνια, αν θυμάμαι καλά.
Ρωτάω γιατί και το pop up shop που είχε στο Cosmos έκλεισε. Λογικά θα είναι έτοιμο για άνοιγμα.
Αυτός ο έλληνας αντιπρόσωπος λειτουργεί σε Elon time μάλλον.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.217
Reaction score
33.157
Τι να γίνει δηλαδή. Είναι απόλυτα φυσιολογικό να του πει πλήρωσε. Όπως και σε αυτόν θα ήταν, αν. Υπάρχουν πολλές αναφορές για χρήση εγγύησης σε πράγματα που δεν περνούσαν από το μυαλό των ιδιοκτητών. Και στον Κώστα έχουν αλλάξει κάμποσα νομίζω εντός εγγύησης και δεν είχε πάει για αυτό το λόγο.

Όσο για την παρουσία της Tesla στην Ελλάδα έχει δρόμο ακόμα. Δεν γίνεται όλη η Ελλάδα να στηρίζεται στο κατάστημα και service της Αθήνας. Η BYD έχει ήδη 12 εκθέσεις (4 στην Αττική), 11 services (3 στην Αττική), και 3 φανοποιεία, όλα Αττική. Και έχει μόλις δύο χρόνια παρουσία.

Οι Κινέζοι έχουν πάρει χαμπάρι ότι κέρδος στην τοπική αγορά δεν υπάρχει με τον πόλεμο τιμών, οπότε η επιβίωση τους θα έλεγε κανείς στηρίζεται στις εξαγωγές. Και αυτό κάνουν. Η BYD σήμερα έχει 27 καταστήματα στη Γερμανία. Μέχρι το τέλος του 2026 θα γίνουν 300 είπαν στην ΙΑΑ. Διαθέτει ήδη πάνω από 100 στην Αγγλία και πάνω από 60 στην Ισπανία.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.958
Reaction score
145.008
Όσο για την παρουσία της Tesla στην Ελλάδα έχει δρόμο ακόμα.
Σαφώς.

Δεν γίνεται όλη η Ελλάδα να στηρίζεται στο κατάστημα και service της Αθήνας.
Δεν ξέρω για τις άλλες πόλεις τι γίνεται, αλλά τουλάχιστον εδώ Θεσσαλονίκη, δεν βρίσκω πλέον κάτι που να μην γίνεται εδώ, ώστε να χρειάζεται να πάω Αθήνα.

Και στην Αθήνα, δεν στηρίζονται όλοι σε ένα κατάστημα.

Η BYD έχει ήδη 12 εκθέσεις (4 στην Αττική), 11 services (3 στην Αττική), και 3 φανοποιεία, όλα Αττική.
Όποιος περιμένει όμοια εικόνα από Τέσλα σε εκθέσεις και τμήματα σέρβις, θα περιμένει μέχρι να σβήσει ο ήλιος.
Δεν δουλεύει έτσι αυτή η φίρμα, και δε πρόκειται.

Ωστόσο, επίσημα συμβεβλημένα φανοποιεία έχει 3 στη Θεσσαλονίκη, και αν είσαι από εδώ, σε αυτά σε στέλνει και το app.
Συν το mobile service, στο σπίτι σου.

Στην Αθήνα, το επίσημο σέρβις της Τέσλα, απ'οσο γνωρίζω δεν ασχολείται πλέον με φανοποιία, τα στέλνει όλα σε συμβεβλημένα συνεργεία.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.217
Reaction score
33.157
Σαφώς.


Δεν ξέρω για τις άλλες πόλεις τι γίνεται, αλλά τουλάχιστον εδώ Θεσσαλονίκη, δεν βρίσκω πλέον κάτι που να μην γίνεται εδώ, ώστε να χρειάζεται να πάω Αθήνα.

Και στην Αθήνα, δεν στηρίζονται όλοι σε ένα κατάστημα.


Όποιος περιμένει όμοια εικόνα από Τέσλα σε εκθέσεις και τμήματα σέρβις, θα περιμένει μέχρι να σβήσει ο ήλιος.
Δεν δουλεύει έτσι αυτή η φίρμα, και δε πρόκειται.

Ωστόσο, επίσημα συμβεβλημένα φανοποιεία έχει 3 στη Θεσσαλονίκη, και αν είσαι από εδώ, σε αυτά σε στέλνει και το app.
Συν το mobile service, στο σπίτι σου.

Στην Αθήνα, το επίσημο σέρβις της Τέσλα, απ'οσο γνωρίζω δεν ασχολείται πλέον με φανοποιία, τα στέλνει όλα σε συμβεβλημένα συνεργεία.
Δεν αναφέρθηκα σε φανοποιεία. Δεν έγραψα κάτι τέτοιο. Έγραψα για καταστήματα και service. Όποιος δεν ζει στην Αθήνα και θέλει να πάρει Tesla θα πρέπει να έρθει Αθήνα. Τραγικό. Τώρα μη μου πεις πως αγοράζει και online. Ναι, θα δώσει 40 - 50 - 60 χιλιάρικα και δεν θα θέλει να το δει και να το οδηγήσει. Δεν γίνονται αυτά. Όπως και με το service. Mια από τα ίδια. Το mobile δεν είναι λύση για όλα. Προφανώς δεν περιμένει κανείς δίκτυο BYD, το οποίο είναι έως και δεκαπλάσιο με τα μισά οχήματα από την Tesla σε κυκλοφορία, αλλά τουλάχιστον τα βασικά. Αυτά δεν είναι όσα έχει σήμερα. Και με τον ρυθμό που πάει δεν θα είναι ούτε το 2040.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.958
Reaction score
145.008
Στο πρώτο (για τα καταστήματα ώστε να κάνεις τεστ ντραιβ και να παραλάβεις το καινούριο αυτοκίνητο), σαφώς έχει δρόμο η Τέσλα, αν και απ'οσο ξέρω, μπορείς να παραλάβεις από Θεσσαλονίκη το νέο αυτοκίνητο, δε χρειάζεται να πας Αθήνα.
Δε ξέρω τι γίνεται για άλλες πόλεις, σίγουρα έχει δρόμο η Τέσλα, δε διαφωνώ, και έχω ξαναγράψει κατ'επαναληψιν πως η έλλειψη αντίστοιχου δικτύου αντιπροσωπειών/σέρβις όπως οι παραδοσιακές μάρκες στην Ελλάδα, είναι σαφέστατο μειονέκτημα της Τέσλα.

Το ξέρεις, άμα δεν το αντέχεις, μη πάρεις Τέσλα. Είναι δικαιολογημένη απόφαση.

Για "σέρβις" πάντως, δεν ξέρω τι μπορεί να βρεθεί που να μη γίνεται πλέον στην Θεσσαλονίκη. Αλλαγή μπαταρίας; Κι αυτό γίνεται εδώ. Φυσικά αλλαγή φίλτρων, αμορτισέρ, ζαντών, λαδιών, υαλοκαθαριστήρων, κλπ, δηλαδή όλα τα τυπικά που κάνεις σε ένα σέρβις.

Και φανοποιία όπως είπα.
Και η γυάλινη οροφή.

Τα τυπικά πράγματα που θες σε ένα σέρβις, γίνονται όλα σε επίσημα συμβεβλημένα τμήματα σέρβις στην Θεσσαλονίκη, και πολλά γίνονται με το mobile service στο σπίτι σου.

Αντιπροσωπείες σε κάθε πόλη της χώρας, δεν θα δούμε ποτέ. Δεν παίζει τέτοιο σενάριο με την Τέσλα. Όποιος δεν βολεύεται, δεν παίρνει Τέσλα, μια χαρά είναι και τα BYD, που ακολουθούν άλλη στρατηγική στο θέμα.
 

Μηνύματα
554
Reaction score
2.485
Η νέα οροφή είναι της Tesla ; Αν όχι που την αγοράζουμε και ποιός την βάζει . (Με ενδιαφέρει γιατί γιά τον λόγο αυτό σκέφτομαι μήπως αλλάξω όλο το αμάξι).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.958
Reaction score
145.008
Η νέα οροφή είναι της Tesla ; Αν όχι που την αγοράζουμε και ποιός την βάζει . (Με ενδιαφέρει γιατί γιά τον λόγο αυτό σκέφτομαι μήπως αλλάξω όλο το αμάξι).
Ναι, φυσικά, της Τέσλα είναι.

Δεν την αγοράζουμε εμείς, την παίρνει κατευθείαν από το εργοστάσιο της Τέσλα Γερμανίας το συμβεβλημένο φανοποιείο, εγώ πήγα στην Ford εδώ Θεσσαλονίκη.

Έκανε 10 μέρες ή άντε 2 βδομάδες να παραλάβει το ανταλλακτικό, από την ημέρα παραγγελίας. Δεν είχε καμία ουσιαστική καθυστέρηση. Η παραγγελία γίνεται με το serial number του αυτοκινήτου.

Μόλις την παραλάβει, σε παίρνει τηλέφωνο, πας το αφήνεις, παίρνεις αυτοκίνητο αντικατάστασης, και την επόμενη μέρα είναι έτοιμο.

Αυτοί το περνάνε την ίδια μέρα, αλλά μένει εκεί ένα βράδυ να "στεγνώσουν οι κόλλες".

Στην Ford που πήγα, έχει ταμπέλα Τesla σε κάποιο σημείο, και 2 destination chargers, όπου φορτίζεις δωρεάν.

Έχουν ένα γκρουπ μηχανικών και φαναρτζήδων, που έχουν εκπαιδευτεί στα Τέσλα.


ΥΓ.
Στο Πλαγιάρι που μένω, έχει ένα συνεργείο επίσης πολύ δυνατό, που πήρε τρακαρισμένο Τέσλα, κομμένο στη μέση λέμε, και το έφτιαξε σα καινούριο. 😎
Εννοείται με καινούρια μπαταρία.
Ο μηχανικός εκεί, κάνει και σεμινάρια για τα Τέσλα σε μηχανικούς και ηλεκτρολόγους.


ΥΓ
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.170
Μηνύματα
3.044.597
Members
38.540
Νεότερο μέλος
COSTOPOULOS NIKOLAS
Top