MARTIN LOGAN PURITY ----REVIEW

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.911
Reaction score
2.527
Δεν ξερω τι ανακοινωνει ο κατασκευαστης, αλλα κατα την γνωμη μου η σταθμη αναφορας προσδιοριζεται με βαση τον μεσο ορο της συνολικης αποδοσης του Ηχειου, και σαν τετοια εγω βλεπω την σταθμη των 93 dB, η οποια ειναι η μεση σταθμη που αποδιδει το Ηχειο κατα το τεραστιο ποσοστο της συνολικης καμπυλης του, στα πλαισια του ακουστικου φασματος.
Εγώ φίλτατε Μιχάλη πάντως νομίζω, ότι η στάθμη αναφοράς προσδιορίζεται με βάση τον μέσο όρο της απόδοσης στις προδιαγραφές του ηχείου, και όχι φυσικά στο ακουστό φάσμα. Με ποιά λογική θα μετρήσουν στον μέσο όρο τιμές στάθμης, συχνοτήτων τις οποίες δεν έχει σχεδιαστεί το ηχείο να παράγει?

...
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
13
Μιχάλη, αν εννοείς την τιμή του Powerbuy, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αναφορά καθώς είναι συγκεκριμένη περίπτωση, με πεπερασμένη χρονική ισχύ και για συγκεκριμένο εν δυνάμει αγοραστικό κοινό (τα μέλη του www.avsite.gr).

Αν λοιπόν θεωρήσουμε μια λογική street price για τα Purity στα 3.500 € (+-100€, όπως διαμορφώνεται στην αγορά αυτή τη στιγμή), και έστω κι αν δεν είσαι ο πλέον αρμόδιος, ποια ηχεία θα έβαζες δίπλα του?

Η ερώτηση απευθύνεται μεν προς το Μιχάλη αλλά μπορεί να απαντήσει όποιος θέλει (καλό είναι να έχετε ακούσει και το ηχείο). "happy_1"

Λυπαμαι δεν μπορω να απαντησω με ασφαλεια καλυπτοντας τα δεκαδες Ηχεια που μπορει να υπαρχουν σε αυτα τα πλαισια.
Δες τι μπορει να απαντησουν αλλοι.
Προσωπικα εξαλλου ακολουθω τον δρομο της κατασκευης των ηχειων μου.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.506
Reaction score
21.903
Και ως προς τι θα μπορούσα να είμαι παραμυθιασμένος, όπως προκύπτει αβίαστα από τις 2 παραπάνω ερωτήσεις μου?
Εξαρτάται από τον τρόπο με τον οποίο διακρίνετε εσείς το "πάτημα" της Χαρούλας σε σχέση με την Τάμτα. Για τους πωλητές "high end" είμαι σχεδόν σίγουρος για τους συνειρμούς που προσπαθούν να δημιουργήσουν, μετερχόμενοι στερεότυπα τύπου "Χαρούλα - Mercedes" και "Τάμτα - Fiat", και άλλες τέτοιες ανοησίες.
 

Μηνύματα
1.220
Reaction score
3
Εγώ μιας και δεν έχω καμμία σχέση με τις διαγραμματικές αναλύσεις, θα ήθελα ευχαριστώντας τον κο Τσαντουλή για την εξαίρετη δουλειά του να κάνω και μία ερώτηση έξω από τα πλαίσια του High end.
Διάβασα όλα τα posts των αναλύσεων αλλά δεν είδα κάποια αναφορά που να καλύπτει τις δικές μου ανάγκες οι οποίες είναι πέρα από το άκουσμα μουσικής (κυρίως rock και jazz) και home theater. Αυτή τη στιγμή για μπροστά ηχεία έχω τα Bose 901 VI και πίσω/κεντρικό τα Bose Acoustimass 7. Τα 901 είναι δύσκολα ηχεία για home theater αλλά τουλάχιστον ομόσταυλα με το κεντρικό.
Επίσης ο ενισχυτής μου, είναι μάλλον λίγος για αυτά τα ηχεία, είναι ο Denon 3806
Τώρα που ησύχασε η κατάσταση αποτολμώ να ξαναθέσω το παραπάνω ερώτημα :)
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.506
Reaction score
21.903
Και τελικά, ποια απάντηση δίνετε στο ερώτημά σας;

Τελικά δεν κατάλαβα η Τάμτα και η χαρούλα όταν τραγουδάνε και πατάνε στις ίδιες νότες, παίζουν την ίδια συχνότητα?
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
13
Εγώ φίλτατε Μιχάλη πάντως νομίζω, ότι η στάθμη αναφοράς προσδιορίζεται με βάση τον μέσο όρο της απόδοσης στις προδιαγραφές του ηχείου, και όχι φυσικά στο ακουστό φάσμα. Με ποιά λογική θα μετρήσουν στον μέσο όρο τιμές στάθμης, συχνοτήτων τις οποίες δεν έχει σχεδιαστεί το ηχείο να παράγει?

...
Ειλικρινα δεν καταλαβα τιποτε.
Εαν θελεις πες το πιο ... κατανοητα.
Το μονο που καταλαβα ειναι οτι διαφωνεις με κατι ασχετο με την ουσια των πραγματων.
Διοτι η ουσια ειναι οτι εαν εχεις στα χερια σου μια αξιοπιστη καμπυλη αποκρισης και τις συνθηκες που αυτη εχει προκυψει, ΔΕΝ χρειαζεται να ανακατευεις αλλες περιγραφες της αποκρισης που στο τελος-τελος αποτελουν αποτελεσμα συμβασης μεταξυ μηχανικων ή κατασκευαστων.
Εαν ξερεις να μεταφερεις σωστα στο μυαλο σου την εντυπωση που προκυπτει απο την απεικονιση σε πραγματικη Ακουστικη εντυπωση, το πραγμα εληξε.

Τα υπολοιπα ειναι για να βγει το προσπεκτους.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.911
Reaction score
2.527
Ειλικρινα δεν καταλαβα τιποτε.
Εαν θελεις πες το πιο ... κατανοητα.
Δεν έχω άλλον τρόπο να το πω, sorry.
Το μονο που καταλαβα ειναι οτι διαφωνεις με κατι ασχετο με την ουσια των πραγματων.Διοτι η ουσια ειναι οτι εαν εχεις στα χερια σου μια αξιοπιστη καμπυλη αποκρισης και τις συνθηκες που αυτη εχει προκυψει, ΔΕΝ χρειαζεται να ανακατευεις αλλες περιγραφες της αποκρισης που στο τελος-τελος αποτελουν αποτελεσμα συμβασης μεταξυ μηχανικων ή κατασκευαστων.Εαν ξερεις να μεταφερεις σωστα στο μυαλο σου την εντυπωση που προκυπτει απο την απεικονιση σε πραγματικη Ακουστικη εντυπωση, το πραγμα εληξε.Τα υπολοιπα ειναι για να βγει το προσπεκτους.
Όχι όχι, παρεξήγησες. Εγώ δεν ασχολήθηκα καθόλου εξαρχής με το διάγραμμα. Αυτό που είπα μετά τις κρίσεις που διάβασα, είναι ότι ηχεία με τέτοιο διάγραμμα μπορούν να παίζουν σωστά μουσική (στα εμφανή όρια των δυνατοτήτων τους), ακριβώς γιατί έχω άποψη του πως μια καμπύλη "ακούγεται". Από εκεί και πέρα, τα +/-3dB ή 3,456789326770000dB, ναι μεν δεν έχουν κανένα απολύτως νόημα, αλλά αρκούν για να δημιουργήσουν εντυπώσεις για ένα προϊόν και συνεπώς οποιαδήποτε προσπάθεια διασάφησής τους είναι απολύτως θεμιτή.

...
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.829
Reaction score
43.065
Εξαρτάται από τον τρόπο με τον οποίο διακρίνετε εσείς το "πάτημα" της Χαρούλας σε σχέση με την Τάμτα. Για τους πωλητές "high end" είμαι σχεδόν σίγουρος για τους συνειρμούς που προσπαθούν να δημιουργήσουν, μετερχόμενοι στερεότυπα τύπου "Χαρούλα - Mercedes" και "Τάμτα - Fiat", και άλλες τέτοιες ανοησίες.
Η αλήθεια είναι ότι υπήρξαν hi end πωλητές που προσπαθούσαν να μου αντιστοιχήσουν τον ήχο κάποιου συστήματος με κάποιο τραγουδιστή. Προσωπικά ουδόλως με αγγίζουν τέτοιες αντιστοιχίες. Εξάλλου δεν ενέπλεξα εγώ τη χαρούλα και τη τάμτα στην κουβέντα μας.

Αυτό που προσπαθώ να ξεδιαλύνω είναι ότι εφόσον διαφορετικοί καλλιτέχνες. ή ας πούμε καλύτερα μουσικά όργανα, πατάνε - παίζουν την ίδια νότα, οπότε παράγουν - διεγείρουν το χώρο με την ίδια συχνότητα, αλλά παρόλα αυτά το ηχόχρωμα (?) είναι διαφορετικό ώστε κανείς να ξεχωρίζει σχετικά εύκολα το κλαρίνο από το μπουζούκι ας πούμε, και με δεδομένο ότι κάποιοι προτιμούν μπουζούκι και άλλοι κλαρίνο, τότε το πιο πιθανό είναι ότι χρειάζομαι κάτι περισσότερο από μια μέτρηση συχνοτήτων για να καταλάβω αν αυτό που θα ακούω θα μου αρέσει τελικά ή όχι.
Και ίσως μπουζούκι σε αντιπαράθεση με κλαρίνο να φαίνεται άστοχη η σύγκριση, αλλά πιστέψτε με ότι υπάρχει διαφορά στο ηχόχρωμα (?) και ανάμεσα σε μπουζούκια, ίδιας κατασκευαστικής τεχνολογίας με ίδιες χορδές και κουρδισμένα από τον ίδιο άνθρωπο, παίζοντας με την ίδια πένα την ίδια νότα.


Για να το φέρω και πιο κοντά στα δικά μου, 0-100 σε 7 sec γράφει τόσο η Χ5 3.0sd όσο και η Cayman 2.7, πιστεύει κανείς ότι με αυτό το αντικειμενικό κριτήριο μέτρησης μπορεί να βγάλει συμπέρασμα για την οδηγική συμπεριφορά των 2 αυτοκινήτων?
 

Μηνύματα
1
Reaction score
0
Ο γελοίος εδώ μέσα είσαι εσύ ρε άσχετε! Και πρόσεξε πως μου μιλάς, δεν είμαστε όλοι του λιμανιού... Άντε στη συγγρού τώρα, να τα κατεβάσεις να βρεις τη χαρά σου, γιατί πολύ σου έχει λείψει απ'όσο φαίνεται, και η αγαμία χτυπάει στο μυαλό που δε διαθέτεις!

Αν είχες μυαλό και το διάγραμμα θα έβλεπες, και τι έγραψα θα κοιτούσες, και τι λέει ο κατασκευαστής για το ηχείο θα έβλεπες, αλλά που τέτοια από άτομα του επιπέδου σου...
Δεν έχω διορθώσει τίποτα, μόνο εσύ πας να αλλάξεις τα αρχικά που έλεγες σε άλλα, άσχετε.
)(
πρόσεξε μόνο μην τα κατεβάσει τελικά και πάθεις καμιά κατάθλιψη.:cool_11:
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.911
Reaction score
2.527
Υπήρξες δοκιμαστής και γελάς πονηρά ε?
Μιχάλη, έχεις θαυμαστές βρε! :cool_11: :cool_11:

...
 

Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: Re: MARTIN LOGAN PURITY ----REVIEW

.....
Αυτό που προσπαθώ να ξεδιαλύνω είναι ότι εφόσον διαφορετικοί καλλιτέχνες. ή ας πούμε καλύτερα μουσικά όργανα, πατάνε - παίζουν την ίδια νότα, οπότε παράγουν - διεγείρουν το χώρο με την ίδια συχνότητα, αλλά παρόλα αυτά το ηχόχρωμα (?) είναι διαφορετικό ώστε κανείς να ξεχωρίζει σχετικά εύκολα το κλαρίνο από το μπουζούκι ας πούμε, και με δεδομένο ότι κάποιοι προτιμούν μπουζούκι και άλλοι κλαρίνο, τότε το πιο πιθανό είναι ότι χρειάζομαι κάτι περισσότερο από μια μέτρηση συχνοτήτων για να καταλάβω αν αυτό που θα ακούω θα μου αρέσει τελικά ή όχι.
....
Αναφέρεσαι σε ένα από τα τρία υποκειμενικά χαρακτηριστικά του ήχου, στην 'χροιά'. Αφορά τους σύνθετους ήχους και είναι σε σχέση με το 'ύψος' και την 'ένταση'.

Είναι δυνατόν όμως δύο ήχοι να έχουν το ίδιο ύψος και την ίδια ένταση και να διαφέρουν μεταξύ τους, πχ αν ακούσουμε δύο ίδιους ήχους, έναν από βιολί και άλλον από μαντολίνο, τους ξεχωρίζουμε αμέσως. Το ιδιαίτερο αυτό χαρακτηριστικό που μας επιτρέπει να ξεχωρίζουμε δύο, κατά τα άλλα, ίδιους ήχους μεταξύ τους, είναι η χροιά. Το παραπάνω εξηγείται από το ότι οι παραγόμενοι ήχοι είναι σύνθετοι και αποτελούνται από ένα θεμελιακό ήχο και πολλούς άλλους αρμονικούς που βρίσκονται σε μια ορισμένη σχέση με το θεμελιακό. Έτσι η συχνότητα κάθε αρμονικού είναι ακέραιο πολλαπλάσιο της συχνότητας του θεμελιακού. Αν δηλαδή ο θεμελιακός παράγεται από 500 παλμικές κινήσεις στο 1 δευτερόλεπτο, οι αρμονικοί θα παράγονται από 1.000, 1.500, 2.000 παλμικές κινήσεις το δευτερόλεπτο.
πηγή: wikipedia
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
10
Μιχαλης Σπερτος;607665 Με αναφορα σε αυτην την σταθμη (93 dB) το Ηχειο θα το περιεγραφα σαν : -9 dB / κατω απο τα 40 Hz και -6 dB / πανω απο τα 10 Khz. [/quote said:
Στην ουσια αυτο τα λεει ολα.


P.S. Συγχωρειστε τη κοπελα μου για το προηγουμενο μηνυμα δεν μπορεσα να τη συγκρατησω....Εξεραγη με αυτα που διαβαζει...Αλλωστε εχει μαθει σε kharma.....χαχαχαχαχαχαχαχα
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.911
Reaction score
2.527
P.S. Συγχωρειστε τη κοπελα μου για το προηγουμενο μηνυμα δεν μπορεσα να τη συγκρατησω....Εξεραγη με αυτα που διαβαζει...Αλλωστε εχει μαθει σε kharma.....χαχαχαχαχαχαχαχα
Πάλι καλά που είναι κοπέλα... :cool_11: :cool_11:

...
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.829
Reaction score
43.065
Re: Απάντηση: Re: MARTIN LOGAN PURITY ----REVIEW

Αναφέρεσαι σε ένα από τα τρία υποκειμενικά χαρακτηριστικά του ήχου, στην 'χροιά'.

Είναι δυνατόν όμως δύο ήχοι να έχουν το ίδιο ύψος και την ίδια ένταση και να διαφέρουν μεταξύ τους, πχ αν ακούσουμε δύο ίδιους ήχους, έναν από βιολί και άλλον από μαντολίνο, τους ξεχωρίζουμε αμέσως. Το ιδιαίτερο αυτό χαρακτηριστικό που μας επιτρέπει να ξεχωρίζουμε δύο, κατά τα άλλα, ίδιους ήχους μεταξύ τους, είναι η χροιά. Το παραπάνω εξηγείται από το ότι οι παραγόμενοι ήχοι είναι σύνθετοι και αποτελούνται από ένα θεμελιακό ήχο και πολλούς άλλους αρμονικούς που βρίσκονται σε μια ορισμένη σχέση με το θεμελιακό. Έτσι η συχνότητα κάθε αρμονικού είναι ακέραιο πολλαπλάσιο της συχνότητας του θεμελιακού. Αν δηλαδή ο θεμελιακός παράγεται από 500 παλμικές κινήσεις στο 1 δευτερόλεπτο, οι αρμονικοί θα παράγονται από 1.000, 1.500, 2.000 παλμικές κινήσεις το δευτερόλεπτο.

πηγή: wikipedia

Πάντως σύμφωνα με το link που έδωσες:

...Κάθε ήχος χαρακτηρίζεται από τρία υποκειμενικά χαρακτηριστικά: το ύψος, την ένταση και το ποιόν ή χροιά.
To ύψος ενός ήχου μας επιτρέπει να τον χαρακτηρίσουμε βαρύ ή οξύ κι εξαρτάται από τον αριθμό των παλμικών κινήσεων που κάνει το ηχογόνο σώμα, κατά τη διέγερσή του, σε 1 δευτερόλεπτο (συχνότητα)...


Εγώ πάλι νόμιζα ότι τόση ώρα λέγαμε ότι το "ύψος" (pitch)- η συχνότητα δλδ - είναι αντικειμενικό χαρακτηριστικό μετρήσιμο και ουχί υποκειμενικό.wall_1
 


Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: MARTIN LOGAN PURITY ----REVIEW

Πάντως σύμφωνα με το link που έδωσες:

...Κάθε ήχος χαρακτηρίζεται από τρία υποκειμενικά χαρακτηριστικά: το ύψος, την ένταση και το ποιόν ή χροιά.
To ύψος ενός ήχου μας επιτρέπει να τον χαρακτηρίσουμε βαρύ ή οξύ κι εξαρτάται από τον αριθμό των παλμικών κινήσεων που κάνει το ηχογόνο σώμα, κατά τη διέγερσή του, σε 1 δευτερόλεπτο (συχνότητα)...


Εγώ πάλι νόμιζα ότι τόση ώρα λέγαμε ότι το "ύψος" (pitch)- η συχνότητα δλδ - είναι αντικειμενικό χαρακτηριστικό μετρήσιμο και ουχί υποκειμενικό.wall_1
Δες πως ξεκινά η περιγραφή του ήχου:
Ο ήχος είναι η υποκειμενική εντύπωση (αίσθημα) που προκαλείται στον εγκέφαλο, λόγω της διέγερσης των αισθητηρίων οργάνων της ακοής, από ταχείες μεταβολές πίεσης (φυσικό αίτιο) του ατμοσφαιρικού αέρα
Αν σου πω ότι οι μετρήσεις είναι υποκειμενικές θα πρέπει έπειτα να προσεγγίσουμε φιλοσοφικά το θέμα :happy_9:

Δες και εδώ μήπως 'φταίει' η γλώσσα.
Timbre
 

Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: Re: MARTIN LOGAN PURITY ----REVIEW

Φυσικα και υπαρχει υψος στις ηχογραφησεις μην παραμυθιαζεστε.
Δεν πιστευω να αναφέρεσαι στην υψομετρική διαφορά των οργάνων κατά την αναπαραγωγή !!!!
(που κουβεντιάστηκε 'απέναντι' )
 




ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.900
Μηνύματα
2.955.559
Members
38.258
Νεότερο μέλος
ds-mk
Top