to "flat" or not to "flat"?

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.557
Reaction score
22.060
Κατα την αποψη μου...ΟΛΑ,διοτι οπως εχω προαναφερει κανενας εγκεφαλος δεν ακουει (κατα την ψυχοακουστικη),το ιδιο με εναν αλλο.Αρα λοιπον και το σωστο - λαθος ειναι και αυτο εντελως υποκειμενικο.
Γενικα πιστευω οτι το θεμα ηχος ειναι ακρως υποκειμενικο θεμα πραγμα το οποιο εχει γινει μειζων θεμα σε πολλες συζητησεις,οι οποιες εχουν την ιδια καταληξη.
Δηλαδή, αν υποβάλλουμε 100 άτομα στην ακρόαση ενός πιάνου, υπάρχει περίπτωση να μας κάποιος από αυτούς ότι άκουσε μπουζούκι; Μη τρελαθούμε κιόλας.
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.558
Reaction score
2.168
Φιλε tulu
Νομιζω οτι εχεις μπλεξει λιαγακι τα πραγματα στο κεφαλι σου η αν οχι δεν τα εκφραζεις σωστα
Τι σημαινει κατ'εσενα <<έχει αλλοιωθεί από την επίδραση των μηχανημάτων και την ακουστική του χώρου της κονσόλας του στούντιο>> και <<Οι προτεινόμενες ωστόσο από διαφόρους καμπύλες - στόχοι μπορεί να έχουν λογική, θα είναι όμως λογική μέσου όρου και στατιστικής φύσης>>, εγω δεν μπορω να τα καταλαβω.Αν εχεις την καλωσυνη εξηγησετα μου.
Κατ'αρχην εδω δεν μιλαμε για ακουστικη studio,μιλαμε για ακουστικη σπιτιου.
Η δυο ακουστικες των χωρων δεν εχουν καμια σχεση η μια με την αλλη στην πραξη,για τον απλουστατο λογο οτι στο σπιτι μας σεν εχουμε την δυνατοτητα ηχομονοσεων, ηχοπαγιδων κλπ,κλπ....
κλπ, κλπ...

Δεν τα έχω μπλέξει, και σωστά τα εκφράζω, αλλά... πάμε άλλη μία:

Το "έχει αλλοιωθεί από την επίδραση των μηχανημάτων και την ακουστική του χώρου της κονσόλας του στούντιο", σημαίνει ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό.
Ο ήχος που ακούει ο ηχολήπτης ΔΕΝ είναι ο ήχος που θα καταγραφεί στο CD. Είναι ο ήχος που θα καταγραφεί στο CD, ΣΥΝ τις αλλοιώσεις από το σύστημα αναπαραγωγής και την ακουστική του χώρου της κονσόλας του στούντιο που παρεμβάλλονται πριν τα αυτιά του ηχολήπτη, συν μερικές ακόμα από την διαδικασία "κοπής". Μικρές μεν όλες αυτές γιατί μηχανήματα και χώρος στούντιο είναι πολύ προσεγμένα, αλλά υπαρκτές.
Δηλαδή, την ώρα που ο ηχολήπτης αποφάσιζε τι και πως, μεσολαβούσαν οι παραπάνω αλλοιώσεις, οι οποίες όμως όταν παιχθεί το CD στο σαλόνι μας ΔΕΝ θα μεσολαβήσουν, απλά γιατί η μουσική δεν θα παιχθεί στον χώρο της κονσόλας από τα μηχανήματα της κονσόλας. Θα μεσολαβήσουν κάποιες άλλες, αυτές των μηχανημάτων και τις ακουστικής του σαλονιού.

Αν τώρα θέλουμε, με την ισοστάθμιση του σαλονιού, να καταφέρουμε να ακούσουμε αυτό που άκουγε ο ηχολήπτης, πρέπει η ισοστάθμιση αυτή να αντισταθμίσει ΚΑΙ τις νέες αλλοιώσεις του σαλονιού, αλλά ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ των αλλοιώσεων από το σύστημα αναπαραγωγής και την ακουστική του χώρου της κονσόλας του στούντιο (που έχουν επηρεάσει όμως τις αποφάσεις του ηχολήπτη)

Λέω λοιπόν απλά, ότι το παραπάνω δεν μπορεί φυσικά να γίνει με φλάτ καμπύλη.
Ποιά καμπύλη; Αυτή που θα αποφασίσει ο σαλονάνθρωπος! Πάντως, αυτή θα είναι μία καμπύλη που θα διορθώνει το συγκεκριμένο σαλόνι, αλλά και την απουσία του συγκεκριμένου κοντρόλ ρουμ (έτσι δεν το λένε;). Θα είναι σωστή ΜΟΝΟ γι' αυτά.

Φανερό λοιπόν ότι οι "γενικές συνταγές" για τις καμπύλες στόχους, αν πράγματι ακούγονται καλά, ακούγονται επειδή καταφέρνουν να προσαρμόζονται καλά στους συνηθέστερους συνδυασμούς κοντρόλ-ρουμ / σαλονιών. Δεν είναι όμως οι βέλτιστες δυνατές. Έχουν επιτυχία επειδή "στατιστικά και κατά μέσο όρο" καταφέρνουν να μην απομακρύνονται πολύ από τις βέλτιστες στις περισσότερες περιπτώσεις.

Και βέβαια, στα παραπάνω ΔΕΝ αμφισβητείται η κρίση του ηχολήπτη, πράγμα που είχα ξεκαθαρίσει από τις πρώτες λέξεις του αρχικού ποστ με τη φράση "(έστω ότι είναι σωστός αυτός)".
ΑΚΡΙΒΩΣ το αντίθετο μάλιστα! Η λογική τους είναι "πως να καταφέρουμε να ακούσουμε στο σαλόνι, αυτό που άκουγε ο ηχολήπτης στο στούντιο".
Αν αμφισβητηθεί και ο ηχολήπτης, τότε είναι που η μπάλα θα χαθεί εντελώς.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.964
Reaction score
2.811
Αποφασίστε ρε παιδιά τι είναι αυτό που κάνει το hi fi...

Το να βάζετε μέσα στην εξίσωση (οικιακή ή επαγγελματική αναπαραγωγή), τον ηχολήπτη, είναι εντελώς αποπροσανατολιστικό. Με το CD, τα μέσα αναπαραγωγής και τους ισοσταθμιστές δεν μπορείς να επέμβεις σε αυτά που επεμβαίνει ο ηχολήπτης.

Μην μπερδεύουμε τα πράγματα. Η δε καμπύλη που την κάναμε ευθεία και μετά πάλι καμπύλη, δεν αφορά στην μουσική αλλά στον χώρο και τις μηχανές. Εξασφαλίζει απλά ότι όταν ο ενισχυτής και το ηχείο παίζει 40 κύκλους με ένταση 60dB, (αυτό που είναι καταγεγραμμένο από τον ηχολήπτη στο μέσο), ο χώρος δεν κάνει τα 60db ούτε 65, ούτε 55. Για ποιά μηχανήματα του ηχολήπτη μιλάμε και για ποιά άποψη;

...
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
10
Να ρωτησω κατι Νικο?

Μεχρι ποσα db μπορεις να επεμβεις χωρις να εχεις παραμορφωση στο αποτελεσμα?
Φανταζομαι 2-3 db ανα συχνοτητα ειναι ΟΚ, μπορεις ομως να μεταβαλεις ενα μερος του φασματος, ας πουμε 10db χωρις παραμορφωση?

Επισης το "flat" δεν ειναι πανακεια. Αν ηταν ετσι ολη θα φτιαχναμε μια ευθεια γραμμη και θα ημασταν ικανοποιημενοι απο το αποτελεσμα.

Νικο ο αδερφος σου ειπε οτι του αρεσει να ακουει τις ψηλες συχνοτητες καποια db πιο κατω! Αρα με τη λογικη σου αυτο δεν ειναι high fidelity?
 

Μηνύματα
3.618
Reaction score
6
Αποφασίστε ρε παιδιά τι είναι αυτό που κάνει το hi fi...

Το να βάζετε μέσα στην εξίσωση (οικιακή ή επαγγελματική αναπαραγωγή), τον ηχολήπτη, είναι εντελώς αποπροσανατολιστικό. Με το CD, τα μέσα αναπαραγωγής και τους ισοσταθμιστές δεν μπορείς να επέμβεις σε αυτά που επεμβαίνει ο ηχολήπτης.

Μην μπερδεύουμε τα πράγματα. Η δε καμπύλη που την κάναμε ευθεία και μετά πάλι καμπύλη, δεν αφορά στην μουσική αλλά στον χώρο και τις μηχανές. Εξασφαλίζει απλά ότι όταν ο ενισχυτής και το ηχείο παίζει 40 κύκλους με ένταση 60dB, (αυτό που είναι καταγεγραμμένο από τον ηχολήπτη στο μέσο), ο χώρος δεν κάνει τα 60db ούτε 65, ούτε 55. Για ποιά μηχανήματα του ηχολήπτη μιλάμε και για ποιά άποψη;

...
Eτσι ακριβως Νικο,
Αλλα ο φιλος μας ο tulu δεν θελει να καταλαβει τη διαφορα μεταξυ σαλονιου και studio.
Οταν καθισεις στην καρεκλα του ηχοληπτη tulu μου τοτε ισως καταλαβεις οτι τελικα αυτα που λες, μπορει να εχουν μια λογικη αλλα στην πραξη δεν εχουν καμια εφαρμογη.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.964
Reaction score
2.811
Μεχρι ποσα db μπορεις να επεμβεις χωρις να εχεις παραμορφωση στο αποτελεσμα? Φανταζομαι 2-3 db ανα συχνοτητα ειναι ΟΚ, μπορεις ομως να μεταβαλεις ενα μερος του φασματος, ας πουμε 10db χωρις παραμορφωση?
Γιατί να έχεις παραμόρφωση και τι είδους;
Φυσικά όσο λιγότερες είναι οι επεμβάσεις τόσο το καλύτερο. Αυτό που είναι τραγικό είναι να προσπαθείς να βγάλεις συχνότητες από ένα ηχείο και έναν χώρο που δεν μπορούν. Δεν γίνονται θαύματα...
Επισης το "flat" δεν ειναι πανακεια. Αν ηταν ετσι ολη θα φτιαχναμε μια ευθεια γραμμη και θα ημασταν ικανοποιημενοι απο το αποτελεσμα.
Τεχνικά είναι πανάκεια. Είναι το πιο σωστό όλων. Όταν ξέρεις ότι η απόκριση του χώρου σου είναι flat είσαι σίγουρος ότι δεν ακούς αυτόν αλλά την ηχογράφηση. Ικανοποιημένοι θα ήσασταν μόνον αν παίζανε καλά τα μηχανήματά σας, δηλαδή μπορούσαν με άνεση να αποδώσουν πλήρες συχνοτικό φάσμα, χωρίς προβλήματα.
Νικο ο αδερφος σου ειπε οτι του αρεσει να ακου τις ψηλες συχνοτητες καποια db πιο κατω! Αρα με τη λογικη σου αυτο δεν ειναι high fidelity?
Όχι, είναι άποψη, όπως άποψη είναι και του Wilson. Φυσικά μιλάμε για κυριολεκτικά τρίχες, σε σχέση με το απόλυτο flat.

...
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Μεχρι ποσα db μπορεις να επεμβεις χωρις να εχεις παραμορφωση στο αποτελεσμα? Φανταζομαι 2-3 db ανα συχνοτητα ειναι ΟΚ, μπορεις ομως να μεταβαλεις ενα μερος του φασματος, ας πουμε 10db χωρις παραμορφωση?
απο την μικρη πειρα που εχω προς το παρων, τις ανυψωσεις μπορεις να τις χαμηλωσεις πιο ευκολα ακομα και σε πιο πολλα ντεσιμπελ. Στις κοιλιες ομως μαλλον αυτο ειναι το οριο για να τις σηκωσεις και αν υπαρχουν μεγαλυτερες, καλυτερα μετακινησε τα ηχεια στον χωρο.
Απο τεχνικους ορους; ειμαι βλαχος.
 

Μηνύματα
3.618
Reaction score
6
Αυτό που εκφράζει τον καλλιτέχνη και αποδίδει το πνεύμα του έργου. Αν ο καλλιτέχνης αποφανθεί πως είναι σωστά όλα, τότε όλα είναι σωστά. Αν πει κανένα, κανένα.
Εισαι σιγουρος πως ο καλλιτεχνης ξερει αν υπαρχει προβλημα η οχι???
 

Μηνύματα
3.618
Reaction score
6
Δηλαδή, αν υποβάλλουμε 100 άτομα στην ακρόαση ενός πιάνου, υπάρχει περίπτωση να μας κάποιος από αυτούς ότι άκουσε μπουζούκι; Μη τρελαθούμε κιόλας.
Δεν θα ηθελα να το σχολιασω διοτι νομιζω οτι μιλαμε σοβαρα
 

Μηνύματα
3.618
Reaction score
6
Μα αυτό που λέω τόση ώρα είναι ότι αυτό που περιγράφεις αγαπητέ Βασίλη δεν μας αφορά. Αφ' ενός διότι δεν καλείται να κάνει αυτό το πράγμα το hi fi και αφ' ετέρου διότι κατόπιν εορτής και να ήθελε δεν θα μπορούσε να το κάνει σωστά. Το να βάζει μπασοπρίμα κάποιος δεν αλλάζει την ηχογράφηση. Γι αυτό και είναι λάθος, είτε το κάνει με ισοσταθμιστές, είτε το κάνει με μαντζούνια.

Τα πράγματα είναι πολύ αντικειμενικά ως προς την συχνοτική απόκριση χώρων και μηχανών, διότι η ηχογράφηση είναι δεδομένη. Απλό είναι.

...
Νικο
Σε λαθος προσωπο απαντας
Αυτο που ειπα ηταν απανηση στον tulu ο οποιος αν καταλαβα καλα δεν θελει να αμφισβητησει τον ηχοληπτη,που σημαινει οτι για αυτον ολλες οι ηχογραφησεις ειναι τελειες.
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.558
Reaction score
2.168
Αποφασίστε ρε παιδιά τι είναι αυτό που κάνει το hi fi...

Το να βάζετε μέσα στην εξίσωση (οικιακή ή επαγγελματική αναπαραγωγή), τον ηχολήπτη, είναι εντελώς αποπροσανατολιστικό. Με το CD, τα μέσα αναπαραγωγής και τους ισοσταθμιστές δεν μπορείς να επέμβεις σε αυτά που επεμβαίνει ο ηχολήπτης.

Μην μπερδεύουμε τα πράγματα. Η δε καμπύλη που την κάναμε ευθεία και μετά πάλι καμπύλη, δεν αφορά στην μουσική αλλά στον χώρο και τις μηχανές. Εξασφαλίζει απλά ότι όταν ο ενισχυτής και το ηχείο παίζει 40 κύκλους με ένταση 60dB, (αυτό που είναι καταγεγραμμένο από τον ηχολήπτη στο μέσο), ο χώρος δεν κάνει τα 60db ούτε 65, ούτε 55. Για ποιά μηχανήματα του ηχολήπτη μιλάμε και για ποιά άποψη;
...

Και ο noizmaker συμπληρώνει

Eτσι ακριβως Νικο,
Αλλα ο φιλος μας ο tulu δεν θελει να καταλαβει τη διαφορα μεταξυ σαλονιου και studio.
Οταν καθισεις στην καρεκλα του ηχοληπτη tulu μου τοτε ισως καταλαβεις οτι τελικα αυτα που λες, μπορει να εχουν μια λογικη αλλα στην πραξη δεν εχουν καμια εφαρμογη.
Ρε μάγκες (συγγνώμη για το "ρε μάγκες", αλλά δεν μπορώ άλλο, ΘΑ ΤΑ ΦΑΩ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΟΥ!) τα διαβάζετε τα ποστ κανονικά ή διαγώνια;;;

ΠΟΥ λέω ότι "επεμβαίνεις σε αυτά που επεμβαίνει ο ηχολήπτης";;;;
Και ΠΟΥ ανακατέβω την άποψή του;;;;

Αν τα ενισχυτικά, τα ηχεία και η αίθουσα, λέω, που ακούει ο ηχολήπτης ανεβάζουν +26 dB στους 40 κύκλους, τότε Νίκο Τσαρουχά, στο CD σου έχουν γραφεί μεν 60 dB, αλλά ο ηχολήπτης εννοούσε 86, γιατί 86 άκουγε ο έρμος και αβοήθητος.

Αν τώρα τα στερεοφωνικά και το σαλόνι σου noizmaker, κόβουν -32 dB στους 40 κύκλους, τότε η ισοστάθμισή σου πρέπει να προσθέσει στα 60 dB του CD του Τσαρουχά 32+26 = +58 dB για να ακούσεις και εσύ τα 86 dB που άκουγε ο έρμος και αβοήθητος ηχολήπτης. Γιατί αν προσθέσει 32 θα ακούσεις 60.

Αλλά ο ηχολήπτης εννούσε 86
Αλλά ο ηχολήπτης εννούσε 86
Αλλά ο ηχολήπτης εννούσε 86
Αλλά ο ηχολήπτης εννούσε 86
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.558
Reaction score
2.168
Εννοούσε 86 και όχι "εννούσε". Με συγχίσατε μεσημεριάτικα!!!
 

Μηνύματα
3.618
Reaction score
6
Ρε μάγκες (συγγνώμη για το "ρε μάγκες", αλλά δεν μπορώ άλλο, ΘΑ ΤΑ ΦΑΩ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΟΥ!) τα διαβάζετε τα ποστ κανονικά ή διαγώνια;;;

ΠΟΥ λέω ότι "επεμβαίνεις σε αυτά που επεμβαίνει ο ηχολήπτης";;;;
Και ΠΟΥ ανακατέβω την άποψή του;;;;

Αν τα ενισχυτικά, τα ηχεία και η αίθουσα, λέω, που ακούει ο ηχολήπτης ανεβάζουν +26 dB στους 40 κύκλους, τότε Νίκο Τσαρουχά, στο CD σου έχουν γραφεί μεν 60 dB, αλλά ο ηχολήπτης εννοούσε 86, γιατί 86 άκουγε ο έρμος και αβοήθητος.

Αν τώρα τα στερεοφωνικά και το σαλόνι σου noizmaker, κόβουν -32 dB στους 40 κύκλους, τότε η ισοστάθμισή σου πρέπει να προσθέσει στα 60 dB του CD του Τσαρουχά 32+26 = +58 dB για να ακούσεις και εσύ τα 86 dB που άκουγε ο έρμος και αβοήθητος ηχολήπτης. Γιατί αν προσθέσει 32 θα ακούσεις 60.

Αλλά ο ηχολήπτης εννούσε 86
Αλλά ο ηχολήπτης εννούσε 86
Αλλά ο ηχολήπτης εννούσε 86
Αλλά ο ηχολήπτης εννούσε 86
Σε ποια κλιμακα μετρας? Ριχτερ,μποφορ, φαρεναιτ,dbu dbm dbvu ??? σε ποιαν απ'ολες αντιστοιχουν τα μεγεθη των dbπου αναφερεις.
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.558
Reaction score
2.168
Νικο
Σε λαθος προσωπο απαντας
Αυτο που ειπα ηταν απανηση στον tulu ο οποιος αν καταλαβα καλα δεν θελει να αμφισβητησει τον ηχοληπτη,που σημαινει οτι για αυτον ολλες οι ηχογραφησεις ειναι τελειες.
Τον ηχολήπτη δεν τον αμφισβήτησα επίτηδες χάριν απλότητας, τον άφησα επίτηδες "έξω από την εξίσωση" κι' ας μην το κατάλαβε ο Νίκος Τσαρουχάς, για να μην προστεθεί άλλη μία παράμετρος στο ήδη... δυσνοητότατο όπως αποδείχτηκε ποστ μου.

Και βέβαια όλες οι ηχογραφήσεις δεν είναι τέλειες, και μάλιστα πιστεύω συχνά εσκεμμένα ατελείς. Οι εταιρείες ασφαλώς θέλουν να ακουστούν τα προϊόντα τους όσο το δυνατόν καλύτερα, και πιστεύω οτι λαμβάνουν υπ' όψιν τους το γεγονός ότι το φτωχό σύστημα και χώρος του μέσου ακροατή, απέχουν έτη φωτός από αυτά των ασχολουμένων ολημερίς με το σπορ.

Πόσο όμως το λαμβάνουν υπ' όψιν τους, με τι κριτήρια η κάθε μία, και σε ποιά απ' όλα τα προϊόντα τους;
Η αναζήτηση λοιπόν της "σωστής" ισοστάθμισης, έτσι μπλέκει ακόμα πιο πολύ...
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.558
Reaction score
2.168
Σε ποια κλιμακα μετρας? Ριχτερ,μποφορ, φαρεναιτ,dbu dbm dbvu ??? σε ποιαν απ'ολες αντιστοιχουν τα μεγεθη των dbπου αναφερεις.
Σε ρίχτερ βέβαια. Μπας και με το ταρακούνημα καταλάβεις...
 

Μηνύματα
3.618
Reaction score
6
Σε ρίχτερ βέβαια. Μπας και με το ταρακούνημα καταλάβεις...
Αν και δεν περιμενα αλλη απαντηση νομιζω οτι η ευγενεια ειναι απαραιτητη για να συνεχισει κανεις μια συζητηση και εσυ δεν την διαθετεις.
Ετσι κι αλλιως δεν βγαζει πουθενα. Οι αποψεις μεταξυ ηχοληπτων και hi end ατομων ηταν ανεκαθεν εκ διαμετρου αντιθετες .Ποσο μαλλον με των ημιμαθων
Καλη συνεχεια στο forum.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.964
Reaction score
2.811
Με συγχίσατε μεσημεριάτικα!!!
Κατ' αρχάς χαλάρωσε ρε μάστορα μ' να βγάλουμε μια άκρη. :126:

Αν τα ενισχυτικά, τα ηχεία και η αίθουσα, λέω, που ακούει ο ηχολήπτης ανεβάζουν +26 dB στους 40 κύκλους, τότε Νίκο Τσαρουχά, στο CD σου έχουν γραφεί μεν 60 dB, αλλά ο ηχολήπτης εννοούσε 86, γιατί 86 άκουγε ο έρμος και αβοήθητος.
ΑΥΤΟ ακριβώς είναι το λάθος στην σκέψη σου.
Δεν μπορείς να εισάγεις ως παράγοντα τον χώρο του ηχολήπτη (αυτό εννοώ λέγοντας ότι βάζεις τον ηχολήπτη στην εξίσωση), διότι όταν εσύ έχεις το CD στα χέρια σου (το τελικό προϊόν), δεν έχει τίποτε άλλο πια σημασία. Ούτε μπορείς να αλλάξεις κάτι, ούτε μπορείς να καθορίσεις πιθανά προβλήματα στην ηχοληψία, (με τον τρόπο που το θέτεις στον χώρο του ηχολήπτη).

Δεν μπορείς να κάνεις ισοστάθμιση στην τύχη ή με την λογική ότι μπορεί ο χώρος του ηχολήπτη να ήταν προβληματικός και αυτός να άκουγε ότι να 'ναι. Άσε που ο χώρος του ηχολήπτη είναι κι αυτός ισοσταθμισμένος, με μικροφωνάκι και πολύ δουλειά, όπως ακριβώς και στο σπίτι μας.

Πρέπει να καταλάβουμε ότι πίσω από το CD και την πληροφορία που αυτό έχει εγγεγραμμένη, δεν μας ενδιαφέρει απολύτως τίποτα. Ακόμη κι αν μας ενδιέφερε, η ισοστάθμιση στον χώρο αναπαραγωγής δεν μπορεί να επέμβει στο πρόβλημα που δημιουργήθηκε στον χώρο του ηχολήπτη. Είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΘΟΣ λογική. Ο ηχολήπτης κάνει πάρα πολλά πράγματα πριν δημιουργήσει ένα μουσικό κομμάτι. Αν αυτά γίνουν σε λάθος χώρο, δεν μπορείς να επέμβεις στο τελικό κομμάτι με έναν ισοσταθμιστή, γιατί θα τα κάνεις χειρότερα. Αλλά ούτως ή άλλως, ξαναλέω, είναι άσκοπο να συζητάμε αυτό το θέμα. Πηγαίνοντας προς τα πίσω, είναι σαν να συζητάμε ότι στα studio ηχογραφήσεων θα αλλάζουμε την ισοστάθμιση και τα room acoustics ανάλογα με τα όργανα που θα παίξουν ή τους μουσικούς. ΑΝ είναι δυνατόν δηλαδή...

Το ΜΟΝΟ που μας ενδιαφέρει είναι να αποδώσουμε ΣΩΣΤΑ το CD και ότι έχει αυτό γραμμένο μέσα του, είναι είναι σωστό είτε είναι λάθος. Και αυτή η διαδικασία, δεν είναι καθόλου υποκειμενική. :126:

Η αναζήτηση λοιπόν της "σωστής" ισοστάθμισης, έτσι μπλέκει ακόμα πιο πολύ...
Το ξαναλέω με άλλα λόγια. Η ισοστάθμιση ΔΕΝ αφορά στο προϊόν, στην μουσική ή στο CD. Αφορά ΜΟΝΟΝ στον χώρο σου, ούτως ώστε αυτός να μην επεμβαίνει στην μουσική με "κακό" τρόπο. Έτσι όχι μόνον δεν είναι μπερδεμένη, αλλά είναι πολύ απλό θέμα.

Ελπίζω να σε κάλυψα.

...
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.964
Reaction score
2.811
Θα ήθελα συνέχεια της κουβέντας με επιχειρήματα και όχι χαρακτηρισμούς.
Δεν υπάρχουν λόγοι για εντάσεις.

...
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.558
Reaction score
2.168
Αν και δεν περιμενα αλλη απαντηση νομιζω οτι η ευγενεια ειναι απαραιτητη για να συνεχισει κανεις μια συζητηση και εσυ δεν την διαθετεις.
Ετσι κι αλλιως δεν βγαζει πουθενα. Οι αποψεις μεταξυ ηχοληπτων και hi end ατομων ηταν ανεκαθεν εκ διαμετρου αντιθετες .Ποσο μαλλον με των ημιμαθων
Καλη συνεχεια στο forum.
Ατιμούλικο, θέλεις να ειρωνεύεσαι (συνεχώς, μετά το ποστ μου #106), και να μην παίρνεις απάντηση, ε;
ούουουουτσου-γούτσου-γούτσου-γούτσου
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.964
Reaction score
2.811
Το θέμα είναι σοβαρό για να το γεμίζουμε με off topic. Μην ξεκινήσω τα infraction ρε παίδες, δεν έχει νόημα.

Συνεχίζουμε μόνον επί του θέματος.

..
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.268
Μηνύματα
2.969.465
Members
38.293
Νεότερο μέλος
ONIKOS1
Top