Ένα απόγευμα στου Κώστα Ear


Μηνύματα
1.972
Reaction score
3.332
Είσαι τυχερός Κωστάκη που μένουν Αθήνα ο Κεφάλας και ο ΜΗ! :p
Πόσο δίκιο έχει το ραμολιμεντο ο abcd 8-)
Αλλά απέχουμε κάτι ...
Σε αντίθετη περίπτωση θα είχαμε παραμείνει στα Sony καί στα B&W φορεβα ...
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.109
Reaction score
28.439
Γιατί ρε κουφάλογο εσύ ακούς?
@ abcd
Post automatically merged:

Πόσο δίκιο έχει το ραμολιμεντο ο abcd 8-)
Αλλά απέχουμε κάτι ...


Σε αντίθετη περίπτωση θα είχαμε παραμείνει στα Sony καί στα B&W φορεβα ...
Mακάρι να είχες μείνει στα sony. Τώρα τα b&w είναι γνωστά χρέπια.
 

Μηνύματα
7.470
Reaction score
4.835
Αφήστε ήσυχο τον ΜΗ.
Εκτός κ αν θέλετε να τσονταρετε τον οβολό σας για τα έξοδα του ώστε να δώσει την έγκριση και πιστοποιηση του σε 2-3 Σαλονικιους !!
 

Μηνύματα
2.480
Reaction score
3.097
Φαντάζομαι άνετα κάνεις party με αυτά τα ηχεία.
Μήπως αν έβαζες και ρυθμιστικά φώτα,ντισκόμπαλες κτλ και έκοβες εισητήρια να έβγαζες τα έξοδα των ηχείων σε λίγους μήνες;
 



JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.109
Reaction score
28.439
Γιατί ? ποιός σου είπε ότι οι πιλότοι ακούν καλά?
Εγω ακούω από 20 έως 17κ. Μετρημένα , αλλά δε λέει κάτι αυτό.
 



Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.466
Reaction score
86.648
Ισως να ακούτε, το θέμα είναι σε ποιά στάθμη :wink:

Αν δεν αναφέρετε την στάθμη που ακούτε τα 17000Hz, δεν έχει νόημα, ούτε χαβαλέ δεν μπορώ να σας κάνω :tongue:



Post automatically merged:

3-s2.0-B9780128153048000025-f02-03-9780128153048.jpg


Figure 2.3. Average pure-tone audiograms in dB HL in (A) men and (B) women grouped by their age in decades (the parameter is age group in years). The extended high-frequency range is zoomed for clarity.
Source: Reprinted from Jilek, M., Suta, D., Syka, J., 2014. Reference hearing thresholds in an extended frequency range as a function of age. J. Acoust. Soc. Am. 136 (4), 1821–1830, with permission from the acoustical Society of America.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.270
Reaction score
139.866
Αφού έβαλες μισητά πιντιεφ :gotcha: :lol::lol::lol::lol:, ας συμπληρώσω για άλλη μια φορά το κάτωθεν:

Screenshot_20190928_110507_com.android.chrome.jpg


Να να δηλώσω απερίφραστα το μισητό φθόνο μου στο 15-χρονο με θρεσολντ στα -10 ντεσιμπέλ που κατάφερε και (δήλωσε ότι) άκουσε 20 κύκλους στα ...72 ντεσιμπέλ!

Βεβαίως ήταν στα όρια της ακουστοτητας, στάθμη κατά βάση μη ακουστή, ακόμα και στο πιο ήσυχο δωμάτιο.

Επί της ευκαιρίας, να υποδείξω για άλλη μια φορά, πως στην πραγματικά χαμηλή στάθμη των 80 ντεσιμπέλ, η γραμμή ίσης ακουστοτητας καταλήγει στους 20 κύκλους να βρίσκεται στα 120 ντεσιμπέλ, και να θυμίσω πως η ομολογουμένως ιδιαίτερα χαμηλή στάθμη της στάθμης αναφοράς (85) έχει ίση ακουστοτητα στους 20 κύκλους περίπου στα 125 ντεσιμπέλ.

Ιδιαίτερα χαμηλή, και ασφαλής για πολύωρες ακροάσεις (στάθμη αναφοράς) και για εργασία σε στούντιο (μαστεράδες).

Μη ρωτάτε ξανά και ξανά γιατί έχω πολλά σαμπ σε μικρό χώρο. Και μάλιστα σαμπ που έχουν εγγυημένα φλατ απόκριση μέχρι τους 20 κύκλους.

;)
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.270
Reaction score
139.866
Το δυστυχές φαινόμενο της ανθρώπινης ακοής, είναι ότι δεν μπορεί να ακούσει καθόλου τους 20 κύκλους κάτω από μια αρκετά υψηλή στάθμη, περίπου 80-90 ντεσιμπέλ, αναλόγως θορύβου ηρεμίας περιβάλλοντος.

Ακόμα και σε πολύ χαμηλές ακροάσεις, στα 40 και 60 ντεσιμπέλ, δηλαδή μιλάμε για στάθμες πολύ χαλαρής ακρόασης, οι γραμμές ίσης ακουστοτητας στους 20 κύκλους βρίσκονται στα 100 και 110 ντεσιμπέλ!

Δυστυχώς.
Έτσι είναι το αυτί μας.

Οτιδήποτε κάτω των 115 ντεσιμπέλ στους 20 κύκλους, πρακτικά δε μας καλύπτει ούτε για πλάκα, και δε μιλάω για υψηλές στάθμες αναπαραγωγής, μη μπερδευεστε.

Όπως βλέπουμε από το γράφημα του θρεσολντ, οι 20 κύκλοι απέχουν 80 ντεσιμπέλ από την περιοχή υψηλής ευαισθησίας του αυτιού.
Έτσι δουλεύει το ρημαδι.
Το ακούει μεν το μπάσο, αλλά θέλει σοβαρές στάθμες, όχι αστεία.

Και τις αντέχει τις στάθμες στο μπάσο.
Όπως βλέπουμε, μια χαρά συμπληρωμένο είναι το σχεδιάγραμμα στα 100 Φον, όσον αφορά στα μπάσα, στα 130 ντεσιμπέλ στους 20 κύκλους. Το ακούει ο άνθρωπος, και το μετρησανε. Αντίθετα, στα 100 Φον, δεν υποφέρεται το φάσμα πάνω από 1 χιλιοκυκλο, εκεί που είναι ευαίσθητο το αυτί.
Κι εκεί παθαίνεις τα ακουστικά τραύματα, εκεί που το αυτί έχει πραγματικά υψηλή ευαισθησία.
 
Last edited:

Μηνύματα
5.105
Reaction score
9.090
Η δική μου απορία είναι μόνο για ποιο λόγο δεν πήρες 4 ίδια σαμπς της neumann και επίσης γιατί επέλεξες ως δορυφόρους τα 310 και όχι ας πούμε τα 120 της neumann, άλλωστε με 4 σαμπς το μπάσο βγαίνει, δηλαδη 4 σαμπς με μικρότερους δορυφόρους.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.270
Reaction score
139.866
Η δική μου απορία είναι μόνο για ποιο λόγο δεν πήρες 4 ίδια σαμπς της neumann και επίσης γιατί επέλεξες ως δορυφόρους τα 310 και όχι ας πούμε τα 120 της neumann, άλλωστε με 4 σαμπς το μπάσο βγαίνει, δηλαδη 4 σαμπς με μικρότερους δορυφόρους.
Όσον αφορά τα σαμπ:

Ξεκίνησα με Νιούμαν σαμπ, γιατί το πήρα σε πολύ χαμηλή τιμή μεταχειρισμένο από τον φλας.
Βρήκα άλλο ένα σε τέτοια τιμή, μεταχειρισμένο, και το πήρα, αλλά για λόγους που δεν έχουν σημασία, μου έστειλε καινούριο ο Γερμανός, σε τιμή μεταχειρισμένου.

Άλλα 870 δεν έβρισκα σε χαμηλή τιμή, και τα καινούρια είναι ακριβά, πολλά τα λεφτά, δε τα'δωσα.

Επίσης μεταχειρισμένο πήρα το 7071, στην εξευτελιστική (για αυτό) τιμή των 1000€, κι είχε παίξει το πολύ 2 ώρες, πρακτικά ήταν εντελώς καινούριο!
Ε, βρήκα άλλο ένα τέτοιο ξεχασμένο σφραγισμένο σε μια αποθήκη.

Κι έκλεισε ο κύκλος. ;)

Όσο για τους δορυφόρους, κάτω από 8" για απόσταση ακρόασης 2μ. και κάτι ψιλά; Θα αστειεύεσαι...

Στα 2.3μ μπαίνει εγγυημένα και μετρημένα το 310 της Νιούμαν, κι έστω και για λίγο, το έχω σε πιο μικρή απόσταση. ;)

Ούτε για πλάκα δε θα έβαζα τα 120 σε τέτοια απόσταση ακρόασης, το πολύ μέχρι 1.8μ.

Ξεκίνησα με 310, λόγω μιας ευκαιρίας μεταχειρισμένων (4) από τον φλας. Και σιγά σιγά, συμπλήρωσα το καρέ με επιπρόσθετα τεμάχια, βρίσκοντάς τα σε πραγματικά πολύ χαμηλές τιμές, σε σχέση με τις τιμές πώλησης στο Θωμά.

Ε, άλλο ένα τέτοιο δορυφόρο, σε τιμή προκλητικά χαμηλή, κάπου θα βρω σιγά σιγά. Να κλείσω την μια άδεια τρύπα του τρινοβ. ;)

Έχω δώσει σκανδαλωδώς χαμηλό ποσό για όλα τα ηχεία και σαμπ που πήρα. Κινήθηκα όμως μεθοδικά, χωρίς βιασύνες, και περίμενα να βρω ευκαιρίες. Το οικονομικό του θέματος, με απασχόλησε πολύ, κι ήθελα εξ'αρχής να μη φύγουν ανεξέλεγκτα χρήματα στο κωλοχόμπι. Τόσο απλά. :)
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.270
Reaction score
139.866
Υπάρχει ζωή και με ένα σαμπ. Μην αγχώνεστε. Αλλά, όχι με όποιο κι όποιο, με αυτό.

Αγχωθείτε τώρα. :roflmao:



ΥΓ. Το ανωτέρω σαμπ, δίνει ολικές παραμορφώσεις κάτω από 1%, μετρημένες σε στάθμη 105 ντεσιμπέλ...

Screenshot_20190928_130814_com.google.android.apps.docs.jpg


:hi: :hi: :hi: :hi: :hi:

Πέραν της πλάκας πάντως, αυτό το σαμπ δείχνει να έχει τις καλύτερες μετρήσεις εβερ.
Το τερμάτισαν....
Ένα τέτοιο εντοιχισμένο, κι έχεις μπάσο αναφοράς, ανεξαρτήτως στάθμης και αριθμού δορυφόρων..
Άπειρο ρισπεκτ για το θηρίο των 150 κιλών της μεγάλης τζενελεκ...
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.778
Reaction score
58.758
Υπάρχει ζωή και με ένα σαμπ. Μην αγχώνεστε. Αλλά, όχι με όποιο κι όποιο, με αυτό.

Αγχωθείτε τώρα. :roflmao:



ΥΓ. Το ανωτέρω σαμπ, δίνει ολικές παραμορφώσεις κάτω από 1%, μετρημένες σε στάθμη 105 ντεσιμπέλ...

View attachment 138641

:hi: :hi: :hi: :hi: :hi:

Πέραν της πλάκας πάντως, αυτό το σαμπ δείχνει να έχει τις καλύτερες μετρήσεις εβερ.
Το τερμάτισαν....
Ένα τέτοιο εντοιχισμένο, κι έχεις μπάσο αναφοράς, ανεξαρτήτως στάθμης και αριθμού δορυφόρων..
Άπειρο ρισπεκτ για το θηρίο των 150 κιλών της μεγάλης τζενελεκ...
Δεν εξέθεσες το πλέον κρίσιμο στοιχείο σε τέτοια κατασκευή.Την παράμετρο του group delay:
1569681091857.png


Τί μας φανερώνει η ανωτέρω παράσταση;Ότι το Genelec 7382 παρά την αρχιτεκτονική ανάκλασης χαμηλών θα έχει ουσιαστικώς μη αντιληπτό group delay από τα στοιχεία του σε ολόκληρο το φάσμα των μουσικών τόνων αλλά και στο 90% των εξωπραγματικών εφέ που μπορεί να ενσωματώνονταν στις διάφορες δικαναλικές ή πολυκαναλικές παραγωγές.Είναι δηλαδή η συμπεριφορά του στη συντριπτική πλειοψηφία των περιεχομένων που θα κληθεί ν'αναπαραγάγει εφάμιλλη σφραγισμένης καμπίνας.Ένα τέτοιο bass reflex θα το εμπιστευόταν μέχρι και ο...υποφαινόμενος. :)

Και για τη σύνδεση με προηγούμενα...Αδίκως ενδέχεται ν'ανησυχούν κάποιοι,αρκετοί ανάμεσά μας τείνουν να μην στεναχωρούνται ακόμα και χωρίς ν'ακούνε πολυκαναλικά setup ή να διαθέτουν sub.Ο καθημερινός τρόπος ζωής και οι συνήθειες καθενός μας επιφέρουν μερικές φορές μια βαθύτερη σύνδεση προς ορισμένες ακροαματικές καταστάσεις, έστω και σε πείσμα των αντικειμενικών δεδομένων.;)
Έτσι,για να μην ξεχνιόμαστε.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.448
Το οποιο group delay του παραπανω γιγαντοσαμπ ξεπερναει τον ενα κυκλο σε υπερ χαμηλες συχνοτητες που δεν απασχολουν τον ...υποφαινομενο! Εγκρινω και εγω λοιπον!

Και οπως εχω ξαναγραψει, σχωρεμενο το σωστα σχεδιασμενο bass reflex σε σαμπ. Σε δορυφορους ειναι ...ασυγχωρητο ;-) Αμην, αδερφια.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.270
Reaction score
139.866
Και οπως εχω ξαναγραψει, σχωρεμενο το σωστα σχεδιασμενο bass reflex σε σαμπ. Σε δορυφορους ειναι ...ασυγχωρητο ;-) Αμην, αδερφια.
Καταλαβαίνω τον καημό σου, και προσυπογράφω.
Τυπικά και by the book, έχεις δίκιο. ;)

Ωστόσο, βρίσκω "παραθυράκι" συγχώρεσης και για δορυφόρο με μπας ριφλεξ, αρκεί η οπή να είναι συντονισμένη στους υπόηχους, να μην προσφέρει χρήσιμο output στο spl του ηχείου, και να χρησιμοποιείται για να φεύγουν τα σκατά της καμπίνας, ή / και για να ελαττώνεται το αναγκαίο στην προβλεπόμενη χρήση x-max του μεγαφώνου.

Ταυτόχρονα, υπάρχει τρόπος να χρησιμοποιηθεί η έξοδος του μπας ριφλεξ για διαμόρφωση καρδιοειδους λοβού, ακυρώνοντας την οπίσθια ακτινοβολία του μεγαφώνου. Σενάριο επίσης ενδιαφέρον.

Οπότε, ξεφεύγοντας από την τυπική χρήση του μπας ριφλεξ (για αύξηση της απόκρισης και του max spl του ηχείου), υπάρχουν άλλες χρήσεις εξαιρετικές, οι οποίες χωρίς να δημιουργούν προβλήματα, λύνουν προβλήματα.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.367
Μηνύματα
2.973.224
Members
38.304
Νεότερο μέλος
PanagiotisAng
Top