Ένα απόγευμα στου Κώστα Ear


Μηνύματα
4.887
Reaction score
4.010
Εγω παντως χτες πηρα κορδελλα και ψαλιδι κι εκοψα το νημα για τα εγκαινια των νεων σαμπ. Δυστυχως θα πρεπει να παω δυο φορες, γιατι ακομη ο Τομ δεν επεστρεψε ν ακουσουμε το συστημα μ αυτό το περιφημο waveforming.

Όπως ηταν φυσικο πριν κατεβουμε στο υπογειο ηπιαμε τις μπυρες μας, με μια καταπληκτικη θεα στο Θερμαικο και τα φωτα της πολης.

Σε καποια φαση ηρθε και η ωρα να κατεβουμε κατω. Το διαφορετικο είναι ότι πλεον πριν μπεις στο χωρο, περνας από σκαναρισμα αεροπορικου τυπου. Απογορευεται δια ροπαλου να εχεις κατι μεταλλικο. Αν δεν βγαινει στο τυλιγει με κατι κομματια καουτσουκ που εχει εν αφθονια και μετα μπαινεις. Φυσικα το πρωτο που παρατηρεις είναι τα νεα σαμπ. Είναι και σε ασπρο χρωμα οποτε θελοντας και μη, κοιτας εντρομος για το τι θ ακολουθησει. Ότι μεταλικο υπαρχει εντος δωματιου είναι τυλιγμενο με το καουτσουκ και το τριξιμο που ακουγα παλιοτερα σε πολύ υψηλες εντασεις ειπε τωρα αντιο.

Οποτε μετα την περιηγηση του χωρου ηρθε και η ωρα να κατσω στην κεντρικη πολυθρονα. Καθεσαι τροπος του λεγειν. Γιατι ακουω … «σηκω πιο ψηλα ρε!». Μα δεν παει του λεω ψελιζοντας. -Τι δεν παει, εγω σε θυμαμαι πιο ψηλος ησουν-. Ε λογω ηλικιας συρρικνωνόμαστε του απανταω. Μου φερνει κατι μαξιλαρες και μ εφτιαξε την ψυχολογια μου. Κι αρχιζουμε τα γνωστα κομματια, μην τα επαναλαμβανω. Παω κατ ευθειαν στο ψητο.

Παντα μ εντυπωσιαζει στου Κωστα το υψος της σκηνης (γενικα ακους αυτό που δεν εχεις-τα ηχεια οροφης αλλα και ο συνολικος αριθμος των ηχειων δινουν ένα πρωτοφανες ακουσμα). Για το μπασο πλεον (το οποιο ουτως η αλλως υπηρχε εν αφθονια) τωρα εχει παει σε άλλο επιπεδο. Αυτό που τους λειπει είναι ο αερας που βγαζανε τα μπας ρηφλεξ.

Πεντε δεκαπενταιντσα να παιζουν αβιαστα μουσικη ενώ οι δονησεις δεν ερχονται μονο από μπροστα προς το στηθος αλλα κι απ την πλατη. Αυτό το ενιωσα αρκετες φορες πισω απ την πολυθρονα μου. Και ειμαι σιγουρος ότι οποιος ακουσει στου Κωστα το συστημα αυτό με την πλατη να του δονειται θα το νιωσει με το πρωτο ισχυρο κουνημα των σαμπς.

Καλοριζικα Κωστα!
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.981
Reaction score
55.235
Έχω να πω το εξής :

είναι, που είναι δυσνόητο το θέμα , κάνουμε αμάν να καταλάβουμε τον @Bhutia, κάνουμε προσπάθεια να ξεστραβωθούμε με τα δύσκολα που έβαλε ο Κώστας, ας μην μας δυσκολεύουν/μπερδευουν και κάποιοι :whistling: :errwhat:) με σεντόνια πολυλογίας που δεν παίρνουν κανένα 👍 (Αρα δεν συμφωνεί κανείς :thumbsdown:), που ούτε ξέρουμε ποιες γνώσεις πρεσβεύουν , καθότι έχουν απόκρυψη στο προφίλ τους !!!

Ας μη χαλάμε ένα σούπερ εξειδικευμένο θρεντ με αοριστολογίες.

Κώστα, δώσε διαπιστεύσεις :roflmao:😂 για να ξέρουμε τι να διαβάζουμε. (Αυτό για να ακούει η πεθερά )
Το ότι δεν παίρνουν κανένα like είναι και δείχνει πόσο σχετικοί είστε όλοι.

Επίσης δείχνει ότι εάν δεν βάλει o @Bhutia ή ο @costas EAR εσείς δεν κάνετε τίποτε αποδεκτό απο μόνοι σας.

Οπότε εγώ προκαλώ - αφού ιδίως τον @Bhutia παραδέχεστε όλοι - να διβασει τα πόστ , να βάλει like ή να κάνει σχόλιο ότι αυτά που λέω δεν ισχύουν.

Ενα αρχικό πόστ μου πάντως εδώ που στην ουσία τα ίδια έλεγα απλώς μετά τα επεκτείνω .... Like o Bhutia του έβαλε.

Κάποια τα οποία αναφέρω βέβαια μπορεί να μην τα ξέρει ούτε αυτός. Επίσης δεν γνωρίζω εάν έχεις ανάλογα διαπιστευτήρια απο τον Bhutia είτε για την επαγγελματική του ιδιότητα είτε για τις γνώσεις επι ποιών θεμάτων. Εγώ δεν ε΄χω και απο ότι ξέρω ούτε οι άλλοι για αυτόν, ούτε αναφέρει τίποτε στο δημόσιο προφίλ του.

Εγώ σας δίνω στοιχεία για να ψάξετε οι ίδιοι και εσείς ούτε να τα αξιολογήσετε μπορείτε απο μόνοι σας. Θα ακολουθήσετε όπως πάντα αφου τα εφαρμόσουν άλλοι.

Αυτά που λές αοριστολογίες είναι η όλη ουσία του εγχειρήματος. Καιι είναι αυτό που με ενδιαφέρει εμένα και μπορώ να προσφέρω στο θέμα. Μέρις του ίσως αλλά σημαντικό μέρος. Ναι απτό κέρδος πέρα της γνώσης δεν έχεις απο αυτό. Δεν είναι για αυτούς που ακολουθούν και βάζουν like χωρίς να ξέρουν που και γιατί βάζουν αλλά ούτε και για αυτούς που μόνο ξέρουν να χειρίζονται εμπειρικά κουμπάκια που τους έχουν πέι κάποιοι άλλοι, -στην προκειμένη η Τρινόβ - χωρίς να ξέρουν τι θέλουν να πετύχουν.

Εγώ π.χ. δεν χρειάζεται να ξέρω την ιδιότητα και γνώσεις ή και το ήθος του καθένα. Την μαντεύω απο αυτά που γράφει. Το μόνο στοιχείο που θα ήθελα εγώ να ξέρω για οποιονδήποτε είναι λίγο η ηλικία του. εάν και αυτήν την μαντεύω αλλά πρώτα αφού την έχω πατήσει.

Ωραίο το πόστ σου, συνεχίζει στα χνάρια του εξίσου άξιου πόστ του Νταλίπη. Και σιγουρα σχετικό (πολύ περισσότερο απο τα δικά μου) που δεν το "βρωμίζει" όπως λές.

Περίμενεν εσύ να μπεί ο Bhutia και μετά να βάλεις ή όχι like ή ότι θες τέλος πάντων. Πάντως απο ότι βλέπω ο Bhuita δεν ασχολείται καθόλου. Και λίγο που ασχολήθηκα με ότι έγαρψα εγω μόνο ασχολήθηκε.
Δεν έχω πρόθεση ν'ανακατευθώ στις θεωρητικές πτυχές του waveforming....Λέω έτσι για ξεκάρφωμα να εμπιστευθώ... την ακοή με όσα έπαιξαν στην επίδειξη στο Μόναχο. Εφόσον υλοποιηθεί επαρκώς μια τέτοια διάταξη, η εμπειρία θα είναι ανεπανάληπτη ως προς τα προηγούμενα και συνάμα...επαναλήψιμη ως προς τα επόμενα χωρίς να έχει ιδιαίτερη σημασία άμα τα μέτωπα θα ήταν σφαιρικά, επίπεδα ή... πρισματικά ala Dark Side Of The Moon ούτε άμα θα υποδεχόταν ο ακροατής την κρουστική ενέργεια από πίσω, εμπρός ή πλαγίως.

Αυτό το πρωτόκολλο του καουτσούκ έχει πλάκα, στο Μόναχο πάντως δεν προέβαλαν τέτοιες απαιτήσεις. Αλλά τι να κάνει ο επισκέπτης, να μάλωνε με τον... EAR ;
Προτιμότερο γενικώς να σφάλλουμε προς την πλευρά της... ασφάλειας. :wink:
 
Last edited:

Μηνύματα
13.497
Reaction score
15.516
Δεν έχω πρόθεση ν'ανακατευθώ στις θεωρητικές πτυχές του waveforming....Λέω έτσι για ξεκάρφωμα να εμπιστευθώ... την ακοή με όσα έπαιξαν στην επίδειξη στο Μόναχο. Εφόσον υλοποιηθεί επαρκώς μια τέτοια διάταξη, η εμπειρία θα είναι ανεπανάληπτη ως προς τα προηγούμενα και συνάμα...επαναλήψιμη ως προς τα επόμενα χωρίς να έχει ιδιαίτερη σημασία άμα τα μέτωπα θα ήταν σφαιρικά, επίπεδα ή... πρισματικά ala Dark Side Of The Moon ούτε άμα θα υποδεχόταν ο ακροατής την κρουστική ενέργεια από πίσω, εμπρός ή πλαγίως.

Αυτό το πρωτόκολλο του καουτσούκ έχει πλάκα, στο Μόναχο πάντως δεν προέβαλαν τέτοιες απαιτήσεις. Αλλά τι να κάνει ο επισκέπτης, να μάλωνε με τον... EAR ;
Προτιμότερο γενικώς να σφάλλουμε προς την πλευρά της... ασφάλειας. :wink:
Φίλος να σου πετύχει. Bhutia βάλε like σε όλα μου τα πόστ εδώ, αλλιώς θα σου μιλάω για λαμπάτους και πικάπ συνέχεια. :D :D

Ναι κατάλαβα εγώ γιατί δεν ανακατεύεσαι. Μη νομίζεις. Για τα μάτια άλλων ζήτησα την παρέμβαση σου εδώ και μετά απο δική τους αναφορά. Σάμπως δεν σε ξέρω νομίζεις απεξω και ανακατωτά. :D😍 Έτσι να σας ξεπεράσει όλους το waveforming να δείτε τι γλύκα έχει που μας κοροιδεύετε εμάς τους δεινόσαυρους με τις λάμπες. :D Κάνε άκρη για το νέο. :D
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.448
Reaction score
1.932
Bhutia πόσταρες λένε μοντέλο "Source to Sink" με εφαρμογή στο audio; σε επίπεδο λογισμικού μόνο;
Ξαναπόσταρε σύνδεσμο pls, δεν μπορώ να τον βρώ
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.960
Reaction score
127.566
Bhutia πόσταρες λένε μοντέλο "Source to Sink" με εφαρμογή στο audio; σε επίπεδο λογισμικού μόνο;
Ξαναπόσταρε σύνδεσμο pls, δεν μπορώ να τον βρώ
Το σωτήριον έτος 2019, πως περνάνε τα χρόνια..

 


toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.448
Reaction score
1.932
Ωχ, αυτό! - το έχω σωσμένο από το 15 (δεν θυμάμαι από που το τσίμπησα) στο υπερφουσκωμένο "toRead" folder μου πράγμα που δεν έκανα ποτέ.
Αλλο ήλπιζα όμως - μέθοδο θεωρητικής ανάλυσης και προσέγγισης του θέματος. Θα το διαβάσω ωστόσο
 

Μηνύματα
13.497
Reaction score
15.516
Το σωτήριον έτος 2019, πως περνάνε τα χρόνια..

Ναι αλλά δεν επιτρέπει ομοιομορφία του στον χώρο, (ούτε κατεύθυνση του κύματος ?) ;

Αρχαιολογίες. :D :D
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.960
Reaction score
127.566
Ωχ, αυτό! - το έχω σωσμένο από το 15 (δεν θυμάμαι από που το τσίμπησα) στο υπερφουσκωμένο "toRead" folder μου πράγμα που δεν έκανα ποτέ.
Αλλο ήλπιζα όμως - μέθοδο θεωρητικής ανάλυσης και προσέγγισης του θέματος. Θα το διαβάσω ωστόσο
Αυτό το θρεντ είναι θησαυρός, και θέλει καλό διάβασμα όλο, από αρχής μέχρι τέλους (όπως και η λειτουργία της ακοής πωσκατατολεν).

Δυστυχώς ή ευτυχώς, τα ίδια πράγματα λέμε χρόνια τώρα, αλλά με το πέρασμα των χρόνων, γίνονται μερικά μερικά και πράξη.

Το σημαντικότερο ζητούμενο, είναι τελικά αυτό, να μη μένουμε στα λόγια, διότι καλή η θεωρία, αλλά... 😎
 

Μηνύματα
64
Reaction score
216
1718744579435.png

Στο υπερσύγχρονο μηχάνημα εξωσωματικής λιθοθρυψίας 4ης γενιάς, όπως αυτό που φαίνεται στην εικόνα, ο ασθενής κάθεται στην ειδική έδρα. Δεν προηγείται χορήγηση αναισθησίας, ούτε η παρεντερική χορήγηση ενός αναλγητικού σκευάσματος παρά μόνον μπύρας 1 ώρα πριν τη διαδικασία. Η ειδική μουσική (moby) τοποθετείται. Το μηχάνημα εκπέμπει κρουστικά κύματα υψηλής έντασης, που ταξιδεύουν μέσα στο σώμα και μέχρι την πέτρα, η οποία σιγά σιγά θρυμματίζεται από τις δονήσεις.

Η διαδικασία ολοκληρώνεται σε λιγότερο από μισή ώρα και ο ασθενής επιστρέφει άμεσα στο σπίτι του...
 


toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.448
Reaction score
1.932

Μηνύματα
64
Reaction score
216
Η μπύρα δεν δίδεται τυχαία σαν ρόφημα. Βοηθάει στην εξαγωγή της πέτρας ή άμμου δια μέσω του ουροποιητικού συστήματος.
Εννοείται...Όμως πρωτίστως χορηγείται ως φυσικό μέσο μέθης για ν' αντέξει ο ασθενής την θεραπεία (moby είναι αυτός)...:tongue:

Απογορευεται δια ροπαλου να εχεις κατι μεταλλικο. Αν δεν βγαινει στο τυλιγει με κατι κομματια καουτσουκ που εχει εν αφθονια και μετα μπαινεις.
Περιττό να πω ότι όποιος έχει μεταλλικά σφραγίσματα πρέπει να έχει μαζί του τσίκλα, καθώς το καβλουτσούκ αφήνει μία ελαφρώς δυσάρεστη επίγευση...:tongue:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.981
Reaction score
55.235
Εννοείται...Όμως πρωτίστως χορηγείται ως φυσικό μέσο μέθης για ν' αντέξει ο ασθενής την θεραπεία (moby είναι αυτός)...:tongue:


Περιττό να πω ότι όποιος έχει μεταλλικά σφραγίσματα πρέπει να έχει μαζί του τσίκλα, καθώς το καβλουτσούκ αφήνει μία ελαφρώς δυσάρεστη επίγευση...:tongue:
Έστω και να μην έχει σφραγίσματα, καλό θα ήταν η εφαρμογή προστατευτικού οδηγού από ελαστικό υλικό για ολόκληρη την οδοντοστοιχία όπως ισχύει κατά τις συνεδρίες ηλεκτροσπασμοθεραπείας ... :roflmao:
1718777227626.png


Μολονότι δεν σκόπευα να υπεισέλθω σε θεωρητικά στοιχεία, σημειώνεται μόνο ότι το προαναφερθέν ζήτημα από την οπίσθια εκπομπή ενέργειας τεμαχίων sub που δεν θα ήταν εντοιχισμένα ή εφαπτομενικά στο αντίστοιχο τοιχωματικό όριο μπορεί να υπερκερασθεί εάν χρησιμοποιούσαμε μονάδες με... καρδιοειδές μοτίβο εκπομπής... My elementary...2 cents.:wink:
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.960
Reaction score
127.566
View attachment 334399
Στο υπερσύγχρονο μηχάνημα εξωσωματικής λιθοθρυψίας 4ης γενιάς, όπως αυτό που φαίνεται στην εικόνα, ο ασθενής κάθεται στην ειδική έδρα. Δεν προηγείται χορήγηση αναισθησίας, ούτε η παρεντερική χορήγηση ενός αναλγητικού σκευάσματος παρά μόνον μπύρας 1 ώρα πριν τη διαδικασία. Η ειδική μουσική (moby) τοποθετείται. Το μηχάνημα εκπέμπει κρουστικά κύματα υψηλής έντασης, που ταξιδεύουν μέσα στο σώμα και μέχρι την πέτρα, η οποία σιγά σιγά θρυμματίζεται από τις δονήσεις.

Η διαδικασία ολοκληρώνεται σε λιγότερο από μισή ώρα και ο ασθενής επιστρέφει άμεσα στο σπίτι του...
Μπορεί να μην το πιστεύετε, αλλά εάν καθήσεις στην πολυθρόνα μπροστά από ένα από τα πίσω σαμπ, δεν γίνεται τίποτα το ιδιαίτερο, δεν νομίζω πως παίζει πιο "δυνατά" μπάσο εκεί, ίσα ίσα το αντίθετο συμβαίνει.

Ακόμα και σε υψηλές στάθμες μπάσου στη θέση ακρόασης, εάν πας στο 1μ μπροστά από οποιοδήποτε σαμπ, απορείς εάν παίζει, πρέπει να πλησιάσεις στα 20cm για να επιβεβαιώσεις ότι είναι αναμμένο και όντως παίζει.

Τα "χτυπήματα" στην πλάτη από κρουστικούς ήχους, είναι πλέον ισχυρά μόνον στην mlp, εφόσον χρησιμοποιείται αυτό το preset του τρινοβ (βέλτιστο για 1 θέση ακρόασης).

Στο preset για 3 θέσεις ακρόασης, τις 3 μπροστινές, γίνεται όμοιο για αυτές τις θέσεις.

Αντίστοιχα, στο preset για 5 θέσεις.

Εν ολίγοις, δεν έρχεται "από πίσω σου" κανένα απολύτως κρουστικό "κύμα".
Το αποκορύφωμα της κρουστικής ισχύος των 5 σαμπ στο χώρο, γίνεται αποκλειστικά και μόνον στην mlp, επειδή εκεί ακριβώς είναι το κέντρο της χρονικής "ισοστάθμισης".
Εκεί ακριβώς, είναι "συγχρονισμένες" οι εκπομπές όλων των σαμπ.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.960
Reaction score
127.566
το προαναφερθέν ζήτημα από την οπίσθια εκπομπή ενέργειας τεμαχίων sub που δεν θα ήταν εντοιχισμένα ή εφαπτομενικά στο αντίστοιχο τοιχωματικό όριο μπορεί να υπερκερασθεί εάν χρησιμοποιούσαμε μονάδες με... καρδιοειδές μοτίβο εκπομπής
Πολύ σωστά. 👍

Για διάφορους λόγους (που δεν είναι της παρούσης), δεν αγόρασα καρδιοειδη σαμπ.

Η δικιά μου "θέση" επί του θέματος, είναι πως η οπίσθια ακτινοβολία των πίσω σαμπ, δεν με ενδιαφέρει ιδιαιτέρως, διότι:

1. Ας το λύσουν το θέμα με ακύρωση από τα εμπρός σαμπ. Ξέρουν αυτοί.

2. Πίσω από τα πίσω σαμπ, έχει ένα τοιχίο γυψοσανίδας, μονής, με πυκνή απορρόφηση μέσα. Όσο να'ναι, κάτι θα απορροφάει, είτε δια της απορρόφησης των υλικών της, είτε μέσω συνήχησης. Μετά, το οπίσθιο κύμα έχει να "ταξιδέψει" ακόμα ~7 μέτρα, μέχρι να βρει κάποιο στιβαρό τοιχωματικό όριο, στο οποίο δεν θα ανακλασθεί πλήρως, καθότι τμήμα αυτής της ενέργειας θα απορροφηθεί από τον τοίχο.
Ότι ανακλασθεί, θα πρέπει να διανύσει πάλι 7 μέτρα για να επιστρέψει στον τοίχο γυψοσανίδας, στον οποίο πάλι θα υποστεί μια μείωση ενέργειας.
Μετά, έχει ακόμα 3,5 μέτρα για να φτάσει στην mlp.

Πολύ μικρής αξίας θα είναι η τελική ενέργεια αυτού του κύματος, μετά από ~17 μέτρα διαδρομής με διάχυση και απορρόφηση ενδιάμεσα.
Δεν με απασχολεί.


Μετρήσιμα, το έχω δει αυτό το έργο, τι ακριβώς είναι. Αυτό που μένει τελικά, είναι λίγη ενέργεια στους 20 κύκλους και κάτωθεν αυτών. Λίγη, δηλαδή Μαξ 3 dB, που στα 125 dB που θέλω, είναι μια (χρήσιμη) ..πορδή. Άστην να υπάρχει. Δεν χρειάζεται άγχος..😎

Ο νταποστ είναι φύσει αγχωδης τύπος, τι α κάεις, τον αγαπάμε ως έχει. ❤


Γιατί να μην το πιστεύουμε ; 'Ετσι είναι το σωστό.
Το σωστό είναι να μην "ακούς" όχι μόνον την θέση των σάμπζζζζζ, αλλά ούτε να διακρίνεις την ύπαρξη αυτών.

Θα πρέπει να ακούς τι παίζουν οι δορυφόροι, και να έχεις την ισχυρή εντύπωση πως ακούς μουσική μόνον από τους δορυφόρους, οι οποίοι βγάζουν (περιέργως) φουλ έκταση στις πρώτες οκτάβες.

Το επόμενο σκαλοπάτι στο "σωστό" είναι να μην ακούς ούτε τη θέση των δορυφόρων, αλλά απλώς να ακούς μια ενιαία μουσική σκηνή, χωρίς να μπορείς να διακρίνεις την κατεύθυνση των πηγών.

Νομίζω (με πολύ μεγάλη βεβαιότητα) ότι έχουν επιτευχθεί αμφότερα τα ανωτέρω.

Μάλιστα είναι εντελώς αστείο ώρες ώρες, να ακούς ήχους να προέρχονται ξεκάθαρα, με απόλυτη εστίαση, από θέσεις που δεν έχει δορυφόρους. Η δυνατότητες 3D remapping του trinnov στην απόδοση των objects, είναι πραγματικά εκπληκτικές, και πλέον, πέραν του Dolby Atmos και του DTSX, σιγά σιγά όλα τα immersive formats θα είναι object oriented (με την επέλαση του Auro 3D streaming codec - CX).
 
Last edited:

Μηνύματα
13.497
Reaction score
15.516
Ο νταποστ είναι φύσει αγχωδης τύπος, τι α κάεις, τον αγαπάμε ως έχει.
Όχι βρε συ, απλώς ήταν θεωρητική συζήτηση.

Ο Τόμ τι λέει ; Θα υπάρξει πρόβλημα, ακύρωσης με τα εμπρός να λειτουργούν επίσης ως απορροφήτες ; Ή κάτι που θα πολυπλοκέψει το ζήτημα σε επιζήμιο βαθμό ; Γιατί δεν το ρωτάς ευθέως και σε αυτόν ή/και στους άλλους ; Μν πείς ξέρω εγώ καλύτερα. :D Ξέρεις, αλλά κάνε και μια ερώτηση, δεν στοιχίζει τίποτε.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.096
Μηνύματα
2.888.255
Members
37.986
Νεότερο μέλος
nlena
Top