Ένταση κεντρικού σε διαλόγους audyssey dynamic volume

Μηνύματα
1.431
Reaction score
2.852
Φιλε ankokdog μη με παρεξηγεις δεν ειπα οτι εχεις πουθενα λαθος, απεναντιας αν διαβασεις σε προτρεπω ν ακους οπως σου αρεσει, κανεις προς Θεου δεν θα σου επιβαλλει πως θ ακους. Εγω απλα απορω ισως απο αγνοια ισως απο εκπληξη αν ισχυει αυτο που λεει ο dimifoot γιατι οι ισοσταθμισεις δεν το ασπαζονται; Στο audyssey παντως εκτος απ το flat εχει αλλο ενα preset το ονομαζει σκετο audyssey κι αυτο εχει ενα roll off στις υψηλες συχνοτητες και λιγο πιο πανω τις χαμηλες, σ αυτο ακουω εγω στον denon που εχω και με το dynsmic equalizer στο on και dynamic volume στο on στο light και πιστευω αυτο προσεγγιζει πιο πολυ το διαγραμμα που λεει ο dimifoot, εσενα εκτος απο flat δεν εχει αλλο preset;
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.944
Reaction score
85.197
Η καμπύλη που το συγκεκριμένο σύστημα ισοστάθμισης θεωρεί Reference χωράει πολύ συζήτηση.
Ή πολύ γέλιο.

Καλά έκαναν και έβγαλαν το app για διόρθωση.

Η άλλη καμπύλη που λέει ο Rompotis δεν υπάρχει; Πιο λογική φαίνεται.

(Και ολα αυτά τα συζητάμε πριν καν δούμε το RT60 του χώρου, που παίζει σημαντικό ρόλο στην τελική ρύθμιση. )
 

Μηνύματα
4.551
Reaction score
7.867
Φιλε ankokdog μη με παρεξηγεις δεν ειπα οτι εχεις πουθενα λαθος, απεναντιας αν διαβασεις σε προτρεπω ν ακους οπως σου αρεσει, κανεις προς Θεου δεν θα σου επιβαλλει πως θ ακους. Εγω απλα απορω ισως απο αγνοια ισως απο εκπληξη αν ισχυει αυτο που λεει ο dimifoot γιατι οι ισοσταθμισεις δεν το ασπαζονται; Στο audyssey παντως εκτος απ το flat εχει αλλο ενα preset το ονομαζει σκετο audyssey κι αυτο εχει ενα roll off στις υψηλες συχνοτητες και λιγο πιο πανω τις χαμηλες, σ αυτο ακουω εγω στον denon που εχω και με το dynsmic equalizer στο on και dynamic volume στο on στο light και πιστευω αυτο προσεγγιζει πιο πολυ το διαγραμμα που λεει ο dimifoot, εσενα εκτος απο flat δεν εχει αλλο preset;
το xt32 που έχει ο marantz όταν πάρει τι μέτρηση και κάνει τις διορθώσεις σου δίνει 4 επιλογές.
1. OFF
2. Reference
3. L/R Bypass
4. Flat

στο app σου δίνει τι δυνατότητα να πειράξεις όσες συχνότητες θέλεις +-12db σε σχέση με τη reference καμπύλη που έχει φτιάξει για κάθε ηχείο, όπως επίσης και 2 διαφορετικά high frequency roll off
και τέλος να ορίσεις το friquensy range που ενεργοποιεί τα φίλτρα από τα 20khz πρός τα κάτω

Screenshot_20180814-010411_MultEQ.jpg
Screenshot_20180814-010732_MultEQ.jpg
Screenshot_20180814-010745_MultEQ.jpg
 

Μηνύματα
1.431
Reaction score
2.852
Η δευτερη εικονα φαινεται να ταιριαζει πιο πολυ σ αυτο που λεει ο dimifoot με λιγο χειροκινητο κατεβασμα στις χαμηλες, το reference θα προτιμουσα εγω με λιγο πειραγμα προς τα πανω τις χαμηλες.
Σ εμενα το δικο σου reference ειναι το σκετο audyssey δεν εχει εικονα πριν και μετα απλα βλεπω οτι σε σχεση με το flat εχει αφαιρεσει λιγοτερο τις χαμηλες λογω γωνιας αρα ειναι 2-3 db πιο πανω απ το flat κι επισης ειναι πιο χαμηλα οι υψηλες συχνοτητες σε σχεση με το flat οποτε υποθετω οτι προσεγγιζει το διαγραμμα του dimifoot.
 
Last edited:

Μηνύματα
4.551
Reaction score
7.867
Η δευτερη εικονα φαινεται να ταιριαζει πιο πολυ σ αυτο που λεει ο dimifoot με λιγο χειροκινητο κατεβασμα στις χαμηλες, το reference θα προτιμουσα εγω με λιγο πειραγμα προς τα πανω τις χαμηλες.
αυτό είναι που έχω φτιάξει χειροκίνητα, του audyssey είναι μια ευθεία γραμμή.

Καλησπέρα. Καινούρια μέρα και συνεχίζω τις δοκιμές μου. Προκύπτουν 2 σενάρια που μου αρέσει το αποτέλεσμα. Ή όλα off ή όλα on και όταν λέω όλα σημαίνει και το dynamic eq και το dynamic volume. με ένα από τα 2 ενεργά ή είναι υπερβολικά τα χαμηλά ή αντίθετα υπερβολικές οι φωνές.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.944
Reaction score
85.197
Το "Σωστά μετράει για να το λέει" αντιλαμβάνεστε πόσο λανθασμένη διατύπωση είναι;

Τελευταία φορά που θα το γράψω και όποιος θέλει καταλαβαίνει.
Η πιθανότητα του χειρότερου συστήματος ισοστάθμισης να δίνει χειρότερο αποτέλεσμα από 2 ηχεία πεταμένα τυχαία σε ένα χώρο είναι σχεδόν μηδενική.
Επανέρχομαι για να μην αφήνω κενά.

Απο τον Sean Olive, Harman group:

[1] Sean E. Olive, John Jackson, Allan Devantier, David Hunt, and Sean Hess, “The Subjective and Objective Evaluation of Room Correction Products,” presented at the 127th AES Convention, New York, preprint 7960 (October 2009).

...
Three of the five room corrections (RC1-RC3) were strongly preferred over no room correction (RC4). However, one of the room corrections (RC5) was equally rated to the no correction treatment (RC4), and one of the room corrections (RC6) was rated much worse....

98752249-A8EC-4262-B100-62D75B57CB15.png



Και παρακάτω...

A flat in-room target response is clearly not the optimal target curve for room equalization. The preferred room corrections have a target response that has a smooth downward slope with increasing frequency. This tells us that listeners prefer a certain amount of natural room gain. Removing the rom gain, makes the reproduced music sound unnatural, and too thin, according to these listeners.

http://seanolive.blogspot.com/2009/11/subjective-and-objective-evaluation-of.html
[DOUBLEPOST=1534199728][/DOUBLEPOST]Το PowerPoint
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.944
Reaction score
85.197
Δείτε καλά το slide 25;)
[DOUBLEPOST=1534200135][/DOUBLEPOST]Το παρακάναμε στη θεωρία σε άσχετο νήμα...sorry @ankokdog
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.844
Reaction score
43.109
Επανέρχομαι για να μην αφήνω κενά.

Απο τον Sean Olive, Harman group:

[1] Sean E. Olive, John Jackson, Allan Devantier, David Hunt, and Sean Hess, “The Subjective and Objective Evaluation of Room Correction Products,” presented at the 127th AES Convention, New York, preprint 7960 (October 2009).

...
Three of the five room corrections (RC1-RC3) were strongly preferred over no room correction (RC4). However, one of the room corrections (RC5) was equally rated to the no correction treatment (RC4), and one of the room corrections (RC6) was rated much worse....

View attachment 102848


Και παρακάτω...

A flat in-room target response is clearly not the optimal target curve for room equalization. The preferred room corrections have a target response that has a smooth downward slope with increasing frequency. This tells us that listeners prefer a certain amount of natural room gain. Removing the rom gain, makes the reproduced music sound unnatural, and too thin, according to these listeners.

http://seanolive.blogspot.com/2009/11/subjective-and-objective-evaluation-of.html
[DOUBLEPOST=1534199728][/DOUBLEPOST]Το PowerPoint
Έχει τώρα όλο αυτό σχέση με αυτό που έγραψα; Έχει σχέση το reference listening room της harman με τα B&W 802N με 2 ηχεία σε ένα οικιακό χώρο τοποθετημένα (κατά κανόνα) εκεί που βολεύουν;
Τέλος πάντων, θα σημειώσω μόνο ότι το περισσότερο muffled σύστημα ήταν αυτό χωρίς ισοστάθμιση.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.944
Reaction score
85.197
Έχει τώρα όλο αυτό σχέση με αυτό που έγραψα; Έχει σχέση το reference listening room της harman με τα B&W 802N με 2 ηχεία σε ένα οικιακό σπίτι τοποθετημένα (κατά κανόνα) εκεί που βολεύουν;
Τέλος πάντων, θα σημειώσω μόνο ότι το περισσότερο muffled σύστημα ήταν αυτό χωρίς ισοστάθμιση.
Το σημαντικό συμπέρασμα είναι πως ενα κακό σύστημα ισοστάθμισης μπορεί να ακούγεται χειρότερα απο το χωρίς καθόλου ισοστάθμιση. Ειδικά όταν παιζει flat:
A flat in-room target response is clearly not the optimal target curve for room equalization.
Κατι σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της Audysseyκρατίας:p
Και ξέρεις πως είμαι φανατικός «οπαδός» της ισοστάθμισης.

Επιπλέον της ποιότητας του συστήματος ισοστάθμισης, άλλοι παράγοντες οπως τα χαρακτηριστικά του χώρου, των ηχείων, η τοποθέτησή τους στον χώρο, η διαδικασία μέτρησης-ισοστάθμισης, η παραμετροποίηση απο τον χρήστη, παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα, και κατά πόσο αυτό θα «αρέσει» περισσότερο ή λιγοτερο on ή off. Ειδικά όταν εφαρμόζεται πάνω απο την Schroeder frequency του δωματίου.

Και σε καμία περίπτωση τα συστήματα ισοστάθμισης δεν λύνουν τα σημαντικά προβλήματα του χώρου ή της ποιότητας των ηχείων.

Περισσότερα στο κεφάλαιο 12.2.3 και 13.2.3 του Sound reproduction, third edition του F.Toole :D

Πάντως δεν ειναι τυχαίο που πολλοί χαϊεντάδες :gotcha: αντιπαθούν τα συστήματα ισοστάθμισης. Δεν είναι όλοι τους κουφοί.
 
Last edited:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.844
Reaction score
43.109
Το σημαντικό συμπέρασμα είναι πως ενα κακό σύστημα ισοστάθμισης μπορεί να ακούγεται χειρότερα απο το χωρίς καθόλου ισοστάθμιση
σε ένα reference listening room :rolleyes: με πολύ καλά ηχεία και ενισχυτικά.
Δεν πιστεύω να κάνεις γενίκευση του συμπεράσματος του report που έβαλες; δεν σε έχω για τέτοιο :eek:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.944
Reaction score
85.197
σε ένα reference listening room :rolleyes: με πολύ καλά ηχεία και ενισχυτικά.
Δεν πιστεύω να κάνεις γενίκευση του συμπεράσματος του report που έβαλες; δεν σε έχω για τέτοιο :eek:
Αντιθέτως, όσο χειροτερεύουν οι συνθήκες και τα μηχανήματα, τόσο σφίγγουν οι κwλοι για τα συστήματα ισοστάθμισης.

Οσο περισσότερα ζητάς απο αυτά, τόσο ΓΤΠ γίνονται.

Αλλά ας το αφήσουμε αυτό, δεν ειναι της παρούσης. Αυτό που αφορά το νήμα είναι:

A flat in-room target response is clearly not the optimal target curve for room equalization.
 

Μηνύματα
1.431
Reaction score
2.852
Το Audyssey flat ούτε σ εμένα άρεσε, στις ταινίες δεν ενοχλεί αλλά στη μουσική πολύ, ξυρίζαν οι υψηλές. Στο απλό Audyssey η μουσική παλεύεται έως το -10 μετά κι αυτό ελαφρώς ξυρίζει. Εν τω μεταξύ όσο πιο πολύ ανεβαίνεις σε ένταση, τόσο λιγότερο λειτουργεί το dynamic volume, θέλω να πω πως είναι χρήσιμο για κάποιον που θέλει να ακούει σε χαμηλές εντάσεις ή δεν μπορεί σε υψηλές, κρατάει τους διαλόγους ψηλά και τις χαμηλές επίσης.
Μ αυτό θέλω να πω στον φίλο πως αν ακούει σ ένταση πάνω απ το reference όπως αναφέρει στο πρώτο ποστ, τότε δεν υπάρχει λόγος ενεργοποίησής του αφού πραγματικά δεν κάνει τίποτα. Εγώ πιστεύω ότι στην ένταση που ακούει έχει μεγάλη αντήχηση λόγω του χώρου με αποτέλεσμα οι διάλογοι να είναι ασαφείς, έχει κι ένα δίκιο βέβαια ότι στις περισσότερες ταινίες οι διάλογοι είναι ελαφρώς υποτονικοί όχι όμως τόσο ώστε να δημιουργούν πρόβλημα, προσωπικά τουλάχιστον εγώ δεν χρειάστηκε ποτέ να ανεβάσω το volume του κεντρικού.
Φίλε ankokdog αν θες να τσεκάρεις τι γίνεται με το κεντρικό βάλε τις πρώτες ταινίες Allien, είναι πραγματική απόλαυση πόσο καθαροί και δυνατοί είναι οι διάλογοι, αν κι εκεί έχεις πρόβλημα τότε κάτι άλλο συμβαίνει.
 

Μηνύματα
4.551
Reaction score
7.867
Το Audyssey flat ούτε σ εμένα άρεσε, στις ταινίες δεν ενοχλεί αλλά στη μουσική πολύ, ξυρίζαν οι υψηλές. Στο απλό Audyssey η μουσική παλεύεται έως το -10 μετά κι αυτό ελαφρώς ξυρίζει. Εν τω μεταξύ όσο πιο πολύ ανεβαίνεις σε ένταση, τόσο λιγότερο λειτουργεί το dynamic volume, θέλω να πω πως είναι χρήσιμο για κάποιον που θέλει να ακούει σε χαμηλές εντάσεις ή δεν μπορεί σε υψηλές, κρατάει τους διαλόγους ψηλά και τις χαμηλές επίσης.
Μ αυτό θέλω να πω στον φίλο πως αν ακούει σ ένταση πάνω απ το reference όπως αναφέρει στο πρώτο ποστ, τότε δεν υπάρχει λόγος ενεργοποίησής του αφού πραγματικά δεν κάνει τίποτα. Εγώ πιστεύω ότι στην ένταση που ακούει έχει μεγάλη αντήχηση λόγω του χώρου με αποτέλεσμα οι διάλογοι να είναι ασαφείς, έχει κι ένα δίκιο βέβαια ότι στις περισσότερες ταινίες οι διάλογοι είναι ελαφρώς υποτονικοί όχι όμως τόσο ώστε να δημιουργούν πρόβλημα, προσωπικά τουλάχιστον εγώ δεν χρειάστηκε ποτέ να ανεβάσω το volume του κεντρικού.
Φίλε ankokdog αν θες να τσεκάρεις τι γίνεται με το κεντρικό βάλε τις πρώτες ταινίες Allien, είναι πραγματική απόλαυση πόσο καθαροί και δυνατοί είναι οι διάλογοι, αν κι εκεί έχεις πρόβλημα τότε κάτι άλλο συμβαίνει.
Για το dynamic eq και το dynamic volume ναι πράγματι σε χαμηλές εντάσεις κάνουν δουλειά αν τα συνδυάσεις. Αν έχεις το ένα από τα δύο ενεργά ή θα έχεις πολλά χαμηλά οι θα έχει τονισμένους διαλόγους και μιλάμε για ένταση μέχρι το -25-20. Βέβαια διάβασα στο forum του audyssey ότι αν πειράξεις τις αρχικές ρυθμίσεις στην ένταση των ηχείων τότε μπερδεύονται ta dynamic και δεν βγάζουν σωστό αποτέλεσμα. Δλδ εμένα για να έχω στο 0 75db ping noise επειδή είναι ευαίσθητα τα klipsch μου τα ρίχνει από -6 έως -11db οπότε το reference volume 0 δεν είναι σε καμία περίπτωση αντιπροσωπευτικό για το τι μπορούν να να κάνουν τα klipsch και γιαυτό παίζω στο +10. Όσον αφορά τους διαλόγους δεν είναι ότι δε τους διακρίνω κατά τη διάρκεια μιας σκηνής με πολύ πληροφορία στο background αλλά ότι γενικά είναι χαμηλά σε σχέση με έντονες σκηνές, αλλά τελικά βλέπω ότι είναι πρόβλημα πιο πολύ σε ταινίες της marvel. Δεν γίνεται πχ στο avengers την ώρα που ξεκινάει να μιλάει ο thanos να μπορώ στη κυριολεξία να το βάλω τέρμα στο +19 και την στιγμή που πετάγεται ο hulk να το χαμηλώνω 12-15 db και πάλι να βλέπω ότι πάει να κλιπάρει ο τελικός.
 

Μηνύματα
1.431
Reaction score
2.852
Για να στα ρίχνει -6 έως -11 που λες σημαίνει πράγματι αυτό, ότι επειδή είναι ευαίσθητα βγάζουν πιο μεγάλη ένταση για δεδομένη τιμή στον ενισχυτή, αυτή την τιμή όμως που σου ρυθμίζει το κάνει ώστε στο 0 ν ακούς σε ένταση αναφοράς, αν εσύ το πειράζεις και μάλιστα προς τα πάνω αν διαβάσεις στο φόρουμ του Audyssey κινδυνεύεις να υπεροδηγήσεις τα ηχεία σου με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.919
Reaction score
76.568
επειδή είναι ευαίσθητα τα klipsch μου τα ρίχνει από -6 έως -11db οπότε το reference volume 0
Δεν είναι λόγω ευαισθησίας αλλά λόγω υπερτονισμού των χαμηλών συχνοτήτων.
 

Μηνύματα
4.551
Reaction score
7.867
Για να στα ρίχνει -6 έως -11 που λες σημαίνει πράγματι αυτό, ότι επειδή είναι ευαίσθητα βγάζουν πιο μεγάλη ένταση για δεδομένη τιμή στον ενισχυτή, αυτή την τιμή όμως που σου ρυθμίζει το κάνει ώστε στο 0 ν ακούς σε ένταση αναφοράς, αν εσύ το πειράζεις και μάλιστα προς τα πάνω αν διαβάσεις στο φόρουμ του Audyssey κινδυνεύεις να υπεροδηγήσεις τα ηχεία σου με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
δεν έχει να κάνει με τα ενισχυτικά ή με το τι μπορούν να αποδώσουν τα ηχεία. ο ΣΤΟΧΟΣ του audyssey είναι τα 75db στο 0 refernece ένταση για ταινίες. εσύ μπορεί να έχεις κλαμπισια ηχεία 120db, δε σημαίνει ότι αυτό είναι το όριο τους
 

Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
περναω υπεροχα διαβαζοντας σας.... :)
...κατι με τους διαλογους (ποιος κανει και τι) κατι με τις καμπυλες, ειναι αρκετα διασκεδαστικο :lolsign:

το εχω πει αρκετες φορες.....αντε αλλη μια :p:D

Οπως ταφερνει το audyssey εσεις αυτο που εχετε να κανετε ειναι να πειραξετε απο 120hz και κατω και απο 1-1.5khz και πανω...αυτα ειναι τα hz που θα σας δωσουν αυτο που θελετε....
.....η περιοχη 120hz - 1.5khz δεν την πειραζουμε σε EQ και αν θελεουμε εκει ενταση βαζουμε level
Mπορειτε να βαζετε db στο sub και να κατεβαζεται το LFE level κ.λ.π.
...δεν χρειαζεται να χαλατε το eq με ενα σκασμο κουκιδες..;)

δεν πρεπει να ξεπερνατε την refernce σταθμη (0) του AVR σας σε καμια περιπτωση....!!!!!!
....για να γινει αυτο μπορειτε να κανετε ρυθμιση +10 σε ολα σας τα ηχεια και ετσι δεν θα εχετε προβληματα.....οι ταινιες BR δεν ειναι γραμμενες σε reference....ειναι απο 109-113 db peak το 99.9% αυτων και γιαυτο υπαρχει συνγχυση ;)
....κανονικα επρεπε να ειναι 115-120db

.......απαγορευετε δια ροπαλου ενισχυση στα 20hz οταν το ηχειο δεν εχει δυνατοτητες και ο ιδιοκτητης του μαλιστα παιζει σε εντασεις reference........τακους dimi ; :p
....κανε τα μπανια σου και διαβαζε, ασε τα καλιμπραρισματα γιατι θα σουρθει κανα γουφερ εκει :roflmao:

γενικα πολα λαθη διαβαζω και λαθος χρησιμοποιηση του εξαιρετικου συστηματος ισοσταθμισης xt32 εχοντας και το app σαν βοηθο που ειναι για καποιες λεπτομερειες μονο.!!!!

......δεν θελει μεγαλες αποκλισεις η reference καμπυλη.......το τονιζω γιατι βλεπω οτι ξεφευγετε σε καμπυλη για reference ακροασεις .

το dynamic eq παντα ΟΝ :party:

......αυτα τα ολιγα ...να παμε και για καμια βουτια :D
 

Μηνύματα
4.551
Reaction score
7.867
Δεν είναι λόγω ευαισθησίας αλλά λόγω υπερτονισμού των χαμηλών συχνοτήτων.
πράγματι σα βάση ξεκινάει με το να ρυθμίσεις το master volume του sub στα 75db
[DOUBLEPOST=1534249071][/DOUBLEPOST]
περναω υπεροχα διαβαζοντας σας.... :)
...κατι με τους διαλογους (ποιος κανει και τι) κατι με τις καμπυλες, ειναι αρκετα διασκεδαστικο :lolsign:

το εχω πει αρκετες φορες.....αντε αλλη μια :p:D

Οπως ταφερνει το audyssey εσεις αυτο που εχετε να κανετε ειναι να πειραξετε απο 120hz και κατω και απο 1-1.5khz και πανω...αυτα ειναι τα hz που θα σας δωσουν αυτο που θελετε....
.....η περιοχη 120hz - 1.5khz δεν την πειραζουμε σε EQ και αν θελεουμε εκει ενταση βαζουμε level
Mπορειτε να βαζετε db στο sub και να κατεβαζεται το LFE level κ.λ.π.
...δεν χρειαζεται να χαλατε το eq με ενα σκασμο κουκιδες..;)

δεν πρεπει να ξεπερνατε την refernce σταθμη (0) του AVR σας σε καμια περιπτωση....!!!!!!
....για να γινει αυτο μπορειτε να κανετε ρυθμιση +10 σε ολα σας τα ηχεια και ετσι δεν θα εχετε προβληματα.....οι ταινιες BR δεν ειναι γραμμενες σε reference....ειναι απο 109-113 db peak το 99.9% αυτων και γιαυτο υπαρχει συνγχυση ;)
....κανονικα επρεπε να ειναι 115-120db

.......απαγορευετε δια ροπαλου ενισχυση στα 20hz οταν το ηχειο δεν εχει δυνατοτητες και ο ιδιοκτητης του μαλιστα παιζει σε εντασεις reference........τακους dimi ; :p
....κανε τα μπανια σου και διαβαζε, ασε τα καλιμπραρισματα γιατι θα σουρθει κανα γουφερ εκει :roflmao:

γενικα πολα λαθη διαβαζω και λαθος χρησιμοποιηση του εξαιρετικου συστηματος ισοσταθμισης xt32 εχοντας και το app σαν βοηθο που ειναι για καποιες λεπτομερειες μονο.!!!!

......δεν θελει μεγαλες αποκλισεις η reference καμπυλη.......το τονιζω γιατι βλεπω οτι ξεφευγετε σε καμπυλη για reference ακροασεις .

το dynamic eq παντα ΟΝ :party:

......αυτα τα ολιγα ....
Sorry αν καταλαβαίνω κάτι λάθος αλλά νομίζω ότι η ίδια η audyssey λέει το αντίθετο.

Speaker Trim Levels
Trim levels are just relative numbers. There is nothing wrong (or different) about negative trims. The point of calibrating levels is to (1) achieve the same level for every speaker and (2) play at film reference when the master volume is at 0.

If the speakers have high sensitivity, or are close to the listening position (or both) then the trim levels will show up negative to achieve the goals mentioned above. It's not a good idea to change the trims because that will throw off the Dynamic EQ calibration. If you want the system to play louder just turn up the master volume.
[DOUBLEPOST=1534249308][/DOUBLEPOST]
πράγματι σα βάση ξεκινάει με το να ρυθμίσεις το master volume του sub στα 75db
[DOUBLEPOST=1534249071][/DOUBLEPOST]

Sorry αν καταλαβαίνω κάτι λάθος αλλά νομίζω ότι η ίδια η audyssey λέει το αντίθετο.

Speaker Trim Levels
Trim levels are just relative numbers. There is nothing wrong (or different) about negative trims. The point of calibrating levels is to (1) achieve the same level for every speaker and (2) play at film reference when the master volume is at 0.

If the speakers have high sensitivity, or are close to the listening position (or both) then the trim levels will show up negative to achieve the goals mentioned above. It's not a good idea to change the trims because that will throw off the Dynamic EQ calibration. If you want the system to play louder just turn up the master volume.
Και λέω μήπως τελικά είναι αυτός ο λόγος που δεν μου αρέσει σε χαμηλές εντάσεις το dynamic eq και μου τονίζει υπερβολικά το sub? έχω δώσει σε όλα τα ηχεία 4.5 db ώστε να μου βγάζει με το spl 79db όχι 75.
 

Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
να μην βαζω εγω διαγραμματα.....να βαλεις εσυ οταν με το καλο παρεις το umk-1 με -10db με 0 και με +10db να δουμε τι παιζει το dynamic eq ;)

εκτος αν βαλει καποιος αλλος :D

θα ελεγα να βαλεις +10db σε ολα τα ηχεια αποτι τα φερνει το audyssey και να μας πεις.......;)

 
Last edited:



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.970
Μηνύματα
2.957.658
Members
38.272
Νεότερο μέλος
xardavelas89
Top