H VW Κίνας ακυρώνει κάθε μελλοντική πλατφόρμα ΜΕΒ για να χρησιμοποιεί της XPENG. Οπότε ένα ηλεκτρικό VW που θα διατίθεται στην Κινεζικη αγορά θα έχει πλατφόρμα XPENG, ηλεκτρονικά XPENG, λογικά και λογισμικό XPENG ή άλλο Κινέζικο αφού έχει αγοράσει τοπική εταιρεία, μπαταρία από Κίνα, ίσως και μοτέρ. Καταπληκτικό Γερμανικό όχημα.
Νοέμβριος 2024
![]()
VW Anhui Cancels Future MEB Models In Shift To XPeng Co-developed Architecture » Inside China Auto
Both brands signed a deal in April 2024 to co-develop the CEA platform to underpin future electric Volkswagens.insidechinaauto.com
Αν πιστεύει κανείς ότι αυτή η κολεγιά θα μείνει μόνο εντός Κίνας, καλά κάνει.
Ιούλιος 2024
![]()
Xpeng, VW expand collaboration from China-only to global MEB platform
Xpeng and Volkswagen have established project centers in Guangzhou and Hefei, and the first vehicle with the jointly developed E/E architecture will start production in about 24 months.cnevpost.com
επιλεκτική ανάγνωση κάνεις,
λέει ότι θα αναπτύξουν κοινή πλατφόρμα και το πρώτο αυτοκίνητο με αυτήν θα βγει σε 2 χρόνια (τότε που δε θα υπάρχει η VW σύμφωνα με άλλες προβλέψεις σας)
επίσης τι σε νοιάζει για την πλατφόρμα ΜΕΒ; εσύ σε παλαιότερο ποστ αμφισβητούσες ότι τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Ευρώπη βασίζονται πάνω της
το ID7 όπως και τα υπόλοιπα EV του group κάθονται στη modular platform MEB που ανέοτυξε η VW
Ειδικά από όσα λέει η VW δεν πιστεύω τίποτα. Για αυτό και δεν πρόκειται να της δώσω ποτέ €. Χρωστάει πάνω από 200 δις, οι πωλήσεις στην χώρα που της φέρνει το 50% των κερδών πάνε κάδο, θέλει ένα σκασμό δις για ανάπτυξη EVs. Καλά κρασιά.