Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


Μηνύματα
17.822
Reaction score
25.696
Και στο Cupra Born τα βρήκα σκληρά και άβολα. Και δεν είμαι αυτος που θέλει πολυθρόνα για κάθισμα, το ιδανικό μου είναι τα sport seats της BMW.
Δεν είναι τόσο η σκληρότητα αλλά το σχήμα. Έχω συνηθίσει να έχω καλή υποστήριξη χαμηλά στη μέση και του id3 δεν έχουν τίποτα αν δεν θέλεις να είσαι πολύ ξάπλα στην πλάτη.
Δεν φτάνει βέβαια τα επίπεδα του μιι που είναι ότι χειρότερο έχω καθίσει αλλά δεν είναι για ταξίδι με τίποτα στην έκδοση που μου δώσανε.
Εν τω μεταξύ στην Κω παίζει πάρα πολύ Γερμανία και βλέπεις ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα να κινούνται αυστηρά με το όριο , Ευρώπη λέμε , 50 όριο 50 20 αυτοκίνητα τρενάκι, 40 όριο κόβουν όλα στα 40.
Σήμερα έβγαλα και το ac και είμαι 45 χλμ με μεση ταχύτητα 33 και κατανάλωση 9.5 στο τέλος θα βαρεθεί και θα φορτίσει μόνο του.
Έβαλα και το adaptive και εκτός από το ακολουθώ τον μπροστινό είδα ότι έκανε το προφανές αλλαζε ρύθμιση και σύμφωνα με τα όρια του δρόμου.
Ο ύπνος θα με πάρει...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.902
Reaction score
144.965
Δεν είναι τόσο η σκληρότητα αλλά το σχήμα.
Ο συνδυασμός τους.

Το σχήμα του καθίσματος, εκεί που πατάει ο κ@λος σου, έχει σκληρά πλαϊνά στηρίγματα για την εξωτερική πλευρά των γλουτών και μηρών, χωρίς να έχει πλευρική στήριξη του κορμού.
Και στο Cupra Born τα βρήκα σκληρά και άβολα. Και δεν είμαι αυτος που θέλει πολυθρόνα για κάθισμα, το ιδανικό μου είναι τα sport seats της BMW.
Λογικά είναι ίδια με του iD.3 και συμφωνούμε.

Ακόμα χειρότερα ήταν σε ένα μικρό και σχετικά οικονομικό Audi που οδήγησα. Ο ορισμός της σκληρότητας και εντελώς άβολα για ταξίδι.
 
Last edited:



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.135
Μηνύματα
3.043.360
Members
38.536
Νεότερο μέλος
George Markop
Top