Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


Μηνύματα
17.824
Reaction score
25.699
Και στο Cupra Born τα βρήκα σκληρά και άβολα. Και δεν είμαι αυτος που θέλει πολυθρόνα για κάθισμα, το ιδανικό μου είναι τα sport seats της BMW.
Δεν είναι τόσο η σκληρότητα αλλά το σχήμα. Έχω συνηθίσει να έχω καλή υποστήριξη χαμηλά στη μέση και του id3 δεν έχουν τίποτα αν δεν θέλεις να είσαι πολύ ξάπλα στην πλάτη.
Δεν φτάνει βέβαια τα επίπεδα του μιι που είναι ότι χειρότερο έχω καθίσει αλλά δεν είναι για ταξίδι με τίποτα στην έκδοση που μου δώσανε.
Εν τω μεταξύ στην Κω παίζει πάρα πολύ Γερμανία και βλέπεις ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα να κινούνται αυστηρά με το όριο , Ευρώπη λέμε , 50 όριο 50 20 αυτοκίνητα τρενάκι, 40 όριο κόβουν όλα στα 40.
Σήμερα έβγαλα και το ac και είμαι 45 χλμ με μεση ταχύτητα 33 και κατανάλωση 9.5 στο τέλος θα βαρεθεί και θα φορτίσει μόνο του.
Έβαλα και το adaptive και εκτός από το ακολουθώ τον μπροστινό είδα ότι έκανε το προφανές αλλαζε ρύθμιση και σύμφωνα με τα όρια του δρόμου.
Ο ύπνος θα με πάρει...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.904
Reaction score
144.965
Δεν είναι τόσο η σκληρότητα αλλά το σχήμα.
Ο συνδυασμός τους.

Το σχήμα του καθίσματος, εκεί που πατάει ο κ@λος σου, έχει σκληρά πλαϊνά στηρίγματα για την εξωτερική πλευρά των γλουτών και μηρών, χωρίς να έχει πλευρική στήριξη του κορμού.
Και στο Cupra Born τα βρήκα σκληρά και άβολα. Και δεν είμαι αυτος που θέλει πολυθρόνα για κάθισμα, το ιδανικό μου είναι τα sport seats της BMW.
Λογικά είναι ίδια με του iD.3 και συμφωνούμε.

Ακόμα χειρότερα ήταν σε ένα μικρό και σχετικά οικονομικό Audi που οδήγησα. Ο ορισμός της σκληρότητας και εντελώς άβολα για ταξίδι.
 
Last edited:


Μηνύματα
17.824
Reaction score
25.699
258χλμ με το 69% της μπαταρίας έβγαλε ο νοικιαρης. 80 το πήρα 11 το γύρισα. Δεν το χα αυτό στη hertz , έξω μου ζητάνε 80% τουλάχιστον να το επιστρέφω.

Περί οθονών, αυτό που έχει για όργανα το id3 ακριβώς αυτό που χρειάζεται, τίποτα λιγότερο τίποτα παραπάνω , τα υπόλοιπα είναι για δευτερεύουσες λειτουργίες , εκεί μπροστά χρειάζεται αυτό το οθονακι. Τώρα ο επιλογέας , θέλει συνήθεια ίσως και να είναι πιο πρακτικός αν τον συνηθίσεις αλλά η φυσική κίνηση είναι κάτω ή πίσω από το τιμόνι αλλά όχι περιστροφικός όπως είναι τώρα
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.904
Reaction score
144.965
Μια χαρά είναι ο επιλογέας, όλα συνηθίζονται.

Ο πρώτος μήνας είναι, μετά δε σκέφτεσαι τίποτα.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.672
Reaction score
11.762
258χλμ με το 69% της μπαταρίας έβγαλε ο νοικιαρης. 80 το πήρα 11 το γύρισα. Δεν το χα αυτό στη hertz , έξω μου ζητάνε 80% τουλάχιστον να το επιστρέφω.

Περί οθονών, αυτό που έχει για όργανα το id3 ακριβώς αυτό που χρειάζεται, τίποτα λιγότερο τίποτα παραπάνω , τα υπόλοιπα είναι για δευτερεύουσες λειτουργίες , εκεί μπροστά χρειάζεται αυτό το οθονακι. Τώρα ο επιλογέας , θέλει συνήθεια ίσως και να είναι πιο πρακτικός αν τον συνηθίσεις αλλά η φυσική κίνηση είναι κάτω ή πίσω από το τιμόνι αλλά όχι περιστροφικός όπως είναι τώρα
Ο λόγος που ζητούν να το γυρίσει ο πελάτης φορτισμένο, δε νομίζω ότι έχει να κάνει με το κόστος: εγώ "φουλάρω" το BYD στο σπίτι με λιγότερα από 9€ -αν υποθέσουμε ότι θα ξεκινήσω από 0%, που βέβαια δε συμβαίνει ποτέ.
Αυτό που μάλλον θέλουν να αποφύγουν, είναι ο χρόνος και η διαδικασία της φόρτισης. Μετακυλούν λοιπόν την υποχρέωση στον πελάτη, ο οποίος πιθανότατα θα το φορτίσει ακριβά σε κάποιον DC, μέχρι περίπου το 80% όπου αυτός παραμένει γρήγορος.

Για την οθονίτσα μπροστά από το τιμόνι, εκ πείρας συμφωνώ απόλυτα: σε συνεργασία με τα κουμπιά του πολυλειτουργικού τιμονιού, ο οδηγός έχει πάμπολλες χρήσιμες πληροφορίες διαρκώς διαθέσιμες, χωρίς να καταφεύγει στη -δύσχρηστη εν κινήσει- κύρια οθόνη ή σε φωνητικές εντολές.

Για τον επιλογέα, ότι είναι πιο εργονομικό και έρχεται φυσικά, είναι το καλύτερο. Από εκεί και πέρα όλα συνηθίζονται, εκτός ίσως από κάτι σκληρό στον κwλο -αλλά και πάλι, γούστα είναι αυτά. :biggrin:
 

Μηνύματα
17.824
Reaction score
25.699
λόγος που ζητούν να το γυρίσει ο πελάτης φορτισμένο, δε νομίζω ότι έχει να κάνει με το κόστος: εγώ "φουλάρω" το BYD στο σπίτι με λιγότερα από 9€ -αν υποθέσουμε ότι θα ξεκινήσω από 0%, που βέβαια δε συμβαίνει ποτέ.
Και το κόστος και ο χρόνος. Αν το φέρω πίσω φορτισμένο ή με καύσιμο το αυτοκίνητο πάει για ένα πλύσιμο μόνο και είναι έτοιμο για τον επόμενο μετά από 2 ώρες το πολύ. Τώρα θα πρέπει και να φορτιστεί στοιχειωδώς σε έναν DC ότι έχει η περιοχή που θέλει επιπλέον χρόνο
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.137
Μηνύματα
3.043.444
Members
38.536
Νεότερο μέλος
George Markop
Top