- Μηνύματα
- 31.625
- Reaction score
- 91.669
Δεν με ενόχλησαν ποτέ.
Δεν είναι τόσο η σκληρότητα αλλά το σχήμα. Έχω συνηθίσει να έχω καλή υποστήριξη χαμηλά στη μέση και του id3 δεν έχουν τίποτα αν δεν θέλεις να είσαι πολύ ξάπλα στην πλάτη.Και στο Cupra Born τα βρήκα σκληρά και άβολα. Και δεν είμαι αυτος που θέλει πολυθρόνα για κάθισμα, το ιδανικό μου είναι τα sport seats της BMW.
Ο συνδυασμός τους.Δεν είναι τόσο η σκληρότητα αλλά το σχήμα.
Λογικά είναι ίδια με του iD.3 και συμφωνούμε.Και στο Cupra Born τα βρήκα σκληρά και άβολα. Και δεν είμαι αυτος που θέλει πολυθρόνα για κάθισμα, το ιδανικό μου είναι τα sport seats της BMW.
Ο λόγος που ζητούν να το γυρίσει ο πελάτης φορτισμένο, δε νομίζω ότι έχει να κάνει με το κόστος: εγώ "φουλάρω" το BYD στο σπίτι με λιγότερα από 9€ -αν υποθέσουμε ότι θα ξεκινήσω από 0%, που βέβαια δε συμβαίνει ποτέ.258χλμ με το 69% της μπαταρίας έβγαλε ο νοικιαρης. 80 το πήρα 11 το γύρισα. Δεν το χα αυτό στη hertz , έξω μου ζητάνε 80% τουλάχιστον να το επιστρέφω.
Περί οθονών, αυτό που έχει για όργανα το id3 ακριβώς αυτό που χρειάζεται, τίποτα λιγότερο τίποτα παραπάνω , τα υπόλοιπα είναι για δευτερεύουσες λειτουργίες , εκεί μπροστά χρειάζεται αυτό το οθονακι. Τώρα ο επιλογέας , θέλει συνήθεια ίσως και να είναι πιο πρακτικός αν τον συνηθίσεις αλλά η φυσική κίνηση είναι κάτω ή πίσω από το τιμόνι αλλά όχι περιστροφικός όπως είναι τώρα
Και το κόστος και ο χρόνος. Αν το φέρω πίσω φορτισμένο ή με καύσιμο το αυτοκίνητο πάει για ένα πλύσιμο μόνο και είναι έτοιμο για τον επόμενο μετά από 2 ώρες το πολύ. Τώρα θα πρέπει και να φορτιστεί στοιχειωδώς σε έναν DC ότι έχει η περιοχή που θέλει επιπλέον χρόνολόγος που ζητούν να το γυρίσει ο πελάτης φορτισμένο, δε νομίζω ότι έχει να κάνει με το κόστος: εγώ "φουλάρω" το BYD στο σπίτι με λιγότερα από 9€ -αν υποθέσουμε ότι θα ξεκινήσω από 0%, που βέβαια δε συμβαίνει ποτέ.