1000km σε 9 ώρες. 10' γρηγορότερα από το Tesla Μodel 3 LR RWD.
Κάπου κόλλησε το software δύο φορές, αν κατάλαβα καλά, και τον πέταξε έξω από το σημείο που ήταν, ενώ σε άλλο σημείο καθοδόν σταμάτησαν να δουλεύουν cruise control κ.α. Επανήλθε αργότερα, μάλλον επειδή έκανε reboot για άλλο λόγο. Σε φορτιστή 400V δεν φορτίζει. Μόνο μια φορά έπιασε τα 350kW που μπορεί, και μόνο για περίπου ένα 13% (2%-15% αν θυμάμαι καλά), και άλλη μια 320kW. Στις υπόλοιπες φορτίσεις μάλλον έφταιγε ο φορτιστής, και γενικότερα ήταν κάτω από 300kW το peak. Κάπου ανάμεσα 260kW - 280kW.
Από άποψη απόδοσης Tesla Killer δε το λες, μιας και με peak τα 250kW των LR, τα οποία τα έχουν παντού και πάντα λόγω Superchargers, και με 5-6kWh μικρότερη μπαταρία είναι μόνο 10' πίσω. Το οποίο γίνεται εύκολα και 0' λόγω των Superchargers, ενώ στην CLA πρέπει να παίξεις lotto με τους φορτιστές αν θες πάνω από 300kW.
Σε κάθε περίπτωση η CLA είναι μια χαρά για αυτόν που δίνει +15.000€ (αντί ενός LR RWD) ή +10.000€ (αντί ενός LR AWD).