alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 19.204
- Reaction score
- 33.154
Νέο MG4. Aπό 9.000 ευρώ, στην Κίνα.
Κάπου κόλλησε το software δύο φορές, αν κατάλαβα καλά, και τον πέταξε έξω από το σημείο που ήταν, ενώ σε άλλο σημείο καθοδόν σταμάτησαν να δουλεύουν cruise control κ.α.
Αν το πάρεις και θες να γυρίσεις την Ελλάδα, καλύτερα ξανασκέψου το.Σε φορτιστή 400V δεν φορτίζει.
Στα μπλιμπλίκια και φωτάκια, είναι σίγουρα Τέσλα κίλλλερΑπό άποψη απόδοσης Tesla Killer δε το λες...
πολύ μπλιμπλίκι και φωτάκια το βράδυ
Δεν βαριέσαι…. Συμφωνώ εγώ σε αυτό, αυτό λέω με άλλα λόγια:Διαφωνώ σχεδόν σε όλα.![]()
Σε κάθε περίπτωση η CLA είναι μια χαρά για αυτόν που δίνει +15.000€ (αντί ενός LR RWD) ή +10.000€ (αντί ενός LR AWD).
Ποιο γαλλικό?Μια χαρά είναι.
Και αν κάποιος περίεργος θέλει να φορτίζει σε χελώνες, μην ανησυχείτε, όταν θα αρχίσει η παραγωγή για χώρες του τρίτου κόσμου όπως η Ελλάδα θα φορτίζει και στα 400.
Προσωπικά φορτιστές DC που σέρνονται θα τους απέφευγα με οποιοδήποτε αυτοκίνητο.
Αν δούμε την Luxury sedan κατηγορία, καλύτερη επιλογή θα είναι η taycan, αλλά ξεφεύγει πολύ οικονομικά. Το Macan λίγο πιο προσγειωμένο, αλλά SUV.
Σε χαμηλότερη τιμή είναι ο ανταγωνισμός μεταξύ Audi A6, BMW i4/5, CLA. Εδώ νομίζω πως όλα είναι εξαιρετικά, το Audi το ακριβότερο, ξεφεύγει πολύ με τα extra ως τετρακίνητο, και η Mercedes δεν είναι διαθέσιμη. Το BMW προσωπικά το θεωρώ καταπληκτικό αυτοκίνητο για κάποιον που του αρέσει να οδηγάει. Δεν έχω οδηγήσει τα άλλα δύο, αλλά δύσκολα να πάρεις κάτι άλλο όταν οδηγήσεις την BMW. Αξίζει μια δοκιμή.
Από τα κινέζικα δεν νομίζω πως θα ψωνίσει κανείς σε αυτήν την κατηγορία. Όσο καλά και αν είναι, polestar, NIO, zeekr κτλ, όταν περάσεις το 60000€ μάλλον δεν θα τα κοιτάξεις καν αν είσαι ευρωπαίος.
Πιο κάτω κατηγορία (όχι Luxury) είναι η Tesla -για συγκεκριμένη μερίδα πληθυσμού μόνο, και η BYD, όπως και το ID7, πολύ ακριβό για VW.
Το Γαλλικό δεν το είδαμε ακόμα, μόνο στα χαρτιά φαίνεται καλό.
Μετρημένα κουκιά.