alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 19.217
- Reaction score
- 33.159
Νέο MG4. Aπό 9.000 ευρώ, στην Κίνα.
Κάπου κόλλησε το software δύο φορές, αν κατάλαβα καλά, και τον πέταξε έξω από το σημείο που ήταν, ενώ σε άλλο σημείο καθοδόν σταμάτησαν να δουλεύουν cruise control κ.α.
Αν το πάρεις και θες να γυρίσεις την Ελλάδα, καλύτερα ξανασκέψου το.Σε φορτιστή 400V δεν φορτίζει.
Στα μπλιμπλίκια και φωτάκια, είναι σίγουρα Τέσλα κίλλλερΑπό άποψη απόδοσης Tesla Killer δε το λες...
πολύ μπλιμπλίκι και φωτάκια το βράδυ
Δεν βαριέσαι…. Συμφωνώ εγώ σε αυτό, αυτό λέω με άλλα λόγια:Διαφωνώ σχεδόν σε όλα.![]()
Σε κάθε περίπτωση η CLA είναι μια χαρά για αυτόν που δίνει +15.000€ (αντί ενός LR RWD) ή +10.000€ (αντί ενός LR AWD).
Ποιο γαλλικό?Μια χαρά είναι.
Και αν κάποιος περίεργος θέλει να φορτίζει σε χελώνες, μην ανησυχείτε, όταν θα αρχίσει η παραγωγή για χώρες του τρίτου κόσμου όπως η Ελλάδα θα φορτίζει και στα 400.
Προσωπικά φορτιστές DC που σέρνονται θα τους απέφευγα με οποιοδήποτε αυτοκίνητο.
Αν δούμε την Luxury sedan κατηγορία, καλύτερη επιλογή θα είναι η taycan, αλλά ξεφεύγει πολύ οικονομικά. Το Macan λίγο πιο προσγειωμένο, αλλά SUV.
Σε χαμηλότερη τιμή είναι ο ανταγωνισμός μεταξύ Audi A6, BMW i4/5, CLA. Εδώ νομίζω πως όλα είναι εξαιρετικά, το Audi το ακριβότερο, ξεφεύγει πολύ με τα extra ως τετρακίνητο, και η Mercedes δεν είναι διαθέσιμη. Το BMW προσωπικά το θεωρώ καταπληκτικό αυτοκίνητο για κάποιον που του αρέσει να οδηγάει. Δεν έχω οδηγήσει τα άλλα δύο, αλλά δύσκολα να πάρεις κάτι άλλο όταν οδηγήσεις την BMW. Αξίζει μια δοκιμή.
Από τα κινέζικα δεν νομίζω πως θα ψωνίσει κανείς σε αυτήν την κατηγορία. Όσο καλά και αν είναι, polestar, NIO, zeekr κτλ, όταν περάσεις το 60000€ μάλλον δεν θα τα κοιτάξεις καν αν είσαι ευρωπαίος.
Πιο κάτω κατηγορία (όχι Luxury) είναι η Tesla -για συγκεκριμένη μερίδα πληθυσμού μόνο, και η BYD, όπως και το ID7, πολύ ακριβό για VW.
Το Γαλλικό δεν το είδαμε ακόμα, μόνο στα χαρτιά φαίνεται καλό.
Μετρημένα κουκιά.
Το model Y LR στην Κίνα πωλείται στα 43.800€.Νέο MG4. Aπό 9.000 ευρώ, στην Κίνα.
Μεταφορικά - κέρδος - φόροι. Ο πόλεμος τιμών και η δυνατότητες παραγωγής έχουν πιέσει τους μεγάλους να βγουν εκτός Κίνας. Μόνο έτσι θα έχουν κάποιο κέρδος. Στην Κίνα έχουν ψίχουλα. Πάρε παράδειγμα το Dolphin. Στην Κίνα έχει 15,500€ το Full Extra. Και αυτή δεν θα είναι η τιμή εισαγωγής εδώ, αλλά αν βάλουμε καπέλο 27% φόρους ΕΕ, πάμε στα 19,220€. Μέχρι τα 36,600€ που έχει στην Ευρώπη (άσε τι γίνεται εδώ), μένουν 17,440€ για να καλύψουν τα μεταφορικά - κέρδος - φόρους κράτους. Που θα είναι παραπάνω και από αυτά καθώς αποκλείεται τα 15,500€ να είναι η τιμή εισαγωγής που θα πατήσει το 27%.Το model Y LR στην Κίνα πωλείται στα 43.800€.
Μικρή διαφορά τιμής έχει το model Y εδώ σε μας, ενώ τα υπόλοιπα κινέζικα που έχουμε εδώ, εκεί είναι τζάμπα.
Η αξία που πωλούνται στην Κίνα, είναι πιο κοντά στην πραγματική τους αξία, ενώ τα υπόλοιπα που πληρώνουμε εδώ, είναι απλώς φόροι.
Υπάρχουν και luxury κινέζικα;Μια διαβάθμιση των Κινέζων. 29 από αυτές είναι στην Ελλάδα. Οι 12 ήταν στην ΔΕΘ.
View attachment 378202
Άμα τρέξει γράψε μου. Δεν μπορούν ακόμη να βρουν φόρμουλα με την ΕΕ να τρέξουν τα εξοικονομώ. Κανονικά θα έπρεπε να έχουν ξεκινήσει να βάζουν χρήματα. Και αυτοί ακόμα ψάχνονται.ΥΓ. Κοινωνικό Λίζινγκ EV
Οι δικαιούχοι σύμφωνα με πληροφορίες θα χωριστούν σε δύο κατηγορίες που θα περιλαμβάνουν νέους ανθρώπους με χαμηλά εισοδήματα από 5.000 έως 12.500 ευρώ, ενώ η δεύτερη κατηγορία θα αφορά οικογένειες με εισόδημα από 10.000 ευρώ έως 25.000 ευρώ το οποίο θα προσαυξάνεται κατά 1.000 ή 1.500 ανά ανήλικο τέκνο.
![]()
Αποκλειστικό: Ποιοι Έλληνες θα αποκτήσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μόνο 50 ευρώ το μήνα; | carandmotor.gr
Ελάχιστο θα είναι το κόστος για τους δικαιούχους του προγράμματος Κοινωνικού Leasing στη χώρα μας.www.carandmotor.gr
Δεν ξέρω. Να ρωτήσουμε κανένα Γερμανό να μας πει πως πάνε οι πωλήσεις του στην Κίνα. Την Porsche για παράδειγμα.Υπάρχουν και luxury κινέζικα;
![]()