- Μηνύματα
- 32.172
- Reaction score
- 92.767
Εάν έχει τόσο φτηνά ανταλλακτικά και σέρβις, γιατί δεν τα κάνουν συντήρηση;
γιατί θέλουν ακόμα πιο φθηνά και για πολλούς δεν βγαίνει το πανί βρακίΕάν έχει τόσο φτηνά ανταλλακτικά και σέρβις, γιατί δεν τα κάνουν συντήρηση;
Δεν το συμπαθώ το κορόλα, ασχέτως αν έχει θετικά στοιχεία.Από το 20 και μετα που κυκλοφορεί η κορολλα δεν υπάρχει καμία δικαιολογία.
Αλλά οι οικονομολόγοι στην Γερμανία είναι αισιόδοξοι:Αλλά η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει σοβαρά θέματα να επιλύσει για την ηλεκτροκίνηση, και δεν φαίνεται φως στον ορίζοντα.
| Rank | Model | Brand | Typical Origin / Manufacture |
|---|---|---|---|
| 1 | BYD Song Plus EV | BYD | China |
| 2 | Volkswagen ID.Unyx | Volkswagen | Built in China |
| 3 | Honda eNS1 | Honda | Manufactured in China |
| 4 | Zeekr 7X | Zeekr | China |
| 5 | Zeekr 001 | Zeekr | China |
| Source: first-half 2025 registration data from Ukravtoprom reports. (dev.ua) |
| Rank | Model | Brand | Typical Origin / Manufacture |
|---|---|---|---|
| 1 | Tesla Model Y | Tesla | China |
| 2 | Nissan Leaf | Nissan | Japan |
| 3 | Tesla Model 3 | Tesla | China |
| 4 | Kia Niro EV | Kia | South Korea |
| 5 | Hyundai Kona Electric | Hyundai | South Korea |
| Source: Ukravtoprom / AgroReview used registration leaders. (dev.ua) |
| Brand (HQ) | Top Model(s) | Manufacturing Place | YTD Sales (New) | Share of New | Key Notes |
|---|---|---|---|---|---|
| BYD (China) | Song Plus EV (4,500+); Leopard 3 (385 Nov) | China | ~7,500 | ~29% | Leader; Nov surge from pre-VAT rush. Affordable crossover (~$22k). |
| Volkswagen (Germany/EU) | ID.Unyx (298 Nov; 432 Sep total new cars, EV subset) | China (for Ukraine market) | ~3,500 | ~13% | EU brand but China-made; top new in Sep. ~$35k avg. |
| Zeekr (China, Geely-owned) | 001 (~2,000); 7X (41 Jan) | China | ~3,000 | ~12% | Premium Chinese; bright design, powerful specs (~$25k–$30k). |
| Tesla (US) | Model 3/Y (minor new) | China/US | ~500 | ~2% | Mostly used; new imports low due to pricing (~$40k+). |
| Other Chinese (e.g., GAC Aion, Honda e:NS1 - Japan HQ but China-made) | Various | China | ~4,500 | ~17% | Includes badge-engineered; e.g., Honda ~1,000 YTD. |
| Other EU (e.g., Renault Zoe new minor) | Various | EU/China | ~2,000 | ~8% | Low volume; higher prices limit share. |
| Total New | - | - | ~26,000 | 100% | 92% manufactured in China; Jan-Aug: 8,600 cumulative. |
| Brand (HQ) | Top Model(s) | Manufacturing Place | YTD Sales (Used) | Share of Used | Key Notes |
|---|---|---|---|---|---|
| Tesla (US) | Model Y (15,000+; 931 Nov, 942 Oct); Model 3 (862 Nov/Oct) | US/China | ~28,000 | ~36% | Top overall; US imports ~60% of used volume. Avg. age ~3–5 yrs (~$18k). |
| Nissan (Japan) | Leaf (10,000+; 647 Nov, 697 Oct) | Japan/US | ~12,000 | ~15% | Affordable entry-level (~$10k–$15k); ~25% from US. |
| Kia (South Korea) | Niro EV (490 Oct) | South Korea/US | ~4,000 | ~5% | Hybrid-EV crossover; EU/US mix. |
| Renault (France/EU) | Zoe (351 Oct) | France/EU | ~3,500 | ~4% | Compact city car; mostly EU imports (~$12k). |
| Volkswagen (Germany/EU) | ID.3/4, e-Golf | Germany/China | ~3,000 | ~4% | Older EU models; ~20% China-made used. |
| Other US/EU (e.g., BMW i3, Chevy Bolt) | Various | US/EU | ~15,000 | ~19% | Includes BMW Group (~2,000); EU-sourced older EVs. |
| Chinese (e.g., used BYD, Zeekr grey imports) | Various | China | ~8,000–10,000 | ~10–13% | Rising; ~2,500/month Oct-Nov from Asia. |
| Total Used | - | - | ~78,000 | 100% | 40% from US; Oct: 7,596 imported used. |
Το "ηλεκτρικό Golf" το έφερε η Leapmotor πιο γρήγορα από την VW. Αυτή θα το βγάλει το 2030 καλά namaste![]()
Leapmotor B05. Από 27.000€.
View attachment 377512 View attachment 377513 View attachment 377514
Είμαι σίγουρος ότι θα τους κοπεί το γέλιο πολύ σύντομα.Τα τοπικά συνδικάτα θεωρούν την κίνηση κακόγουστο αστείο.
Βάλε μια βιομηχανική πρίζα (και ό,τι προστασίες θες στον πίνακά σου, να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο) και πάρε ένα τέτοιο:Μάστορες τελικά κλείδωσα στο Volvo EX40 με leasing κι έχει ο θεός.
Μπορείτε να μου προτείνετε κάποιο καλό wallbox, καθώς παραλαμβάνω ως το τέλος του μήνα;
Έλα να γινόμαστε πολλέςΜάστορες τελικά κλείδωσα στο Volvo EX40 με leasing κι έχει ο θεός.
Μπορείτε να μου προτείνετε κάποιο καλό wallbox, καθώς παραλαμβάνω ως το τέλος του μήνα;


Σκέφτομαι να βάλω ταχυφορτιστή τοίχου στο γκαράζ. Ήδη μίλησα με ηλεκτρολόγο για να τραβήξω γραμμή.Βάλε μια βιομηχανική πρίζα (και ό,τι προστασίες θες στον πίνακά σου, να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο) και πάρε ένα τέτοιο:
![]()
11kw EV Charger 16A 1 phase for Electric Car 11kw 22kw 6A-16A 4 Meters 10 Meters Portable home charger - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comwww.aliexpress.com
Αν δεν χρειάζεσαι τα 15 μέτρα πάρε το 22άρι στα 10 μέτρα.
ή και αυτό που είναι κάπως πιο "δοκιμασμένο" σαν μάρκα:
![]()
feyree Portable EV Charger Type2 11KW 16A 3 Phase Wi-Fi APP Bluetooth Version EVSE Charging Cable 5m CEE Plug for Electric Car
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comwww.aliexpress.com
Με έναν αντάπτορα σούκο το παίρνεις και μαζί σου οπουδήποτε.
Πρόσεξε μόνο τη διάμετρο της βιομηχανικής γιατί πρόσφατα ανακάλυψα ότι δεν είναι όλες ίδιες. Και δεν εννοώ τη διαφορά μεταξύ μπλε, κόκκινης κλπ. Εννοώ ότι και στις κόκκινες έχει διαφορετικές διαμέτρους.
ΚαλοτάξιδοΜάστορες τελικά κλείδωσα στο Volvo EX40 με leasing κι έχει ο θεός

Το ίδιο πράγμα είναι. Στη μία περίπτωση αυτό το "κουτάκι" είναι βιδωμένο στον τοίχο, στην άλλη είναι ελεύθερο πάνω στο καλώδιο και μπορείς να το πάρεις μαζί σου αν χρειαστεί. Και τα δύο κάνουν ακριβώς την ίδια δουλειά δηλαδή, απλά το ένα είναι πιο ευέλικτο. Τεσπα, περί ορέξεως...Σκέφτομαι να βάλω ταχυφορτιστή τοίχου στο γκαράζ.