Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
32.173
Reaction score
92.769
Εάν έχει τόσο φτηνά ανταλλακτικά και σέρβις, γιατί δεν τα κάνουν συντήρηση;
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.615
Reaction score
46.387
Εάν έχει τόσο φτηνά ανταλλακτικά και σέρβις, γιατί δεν τα κάνουν συντήρηση;
γιατί θέλουν ακόμα πιο φθηνά και για πολλούς δεν βγαίνει το πανί βρακί 😂

στα σοβαρά, οι περισσότεροι που είναι ενοικιαστές δεν νοιάζονται για long term, τους ενδιαφέρει να πηγαίνει μέρα με τη μέρα και το μεροκάματο δεν είναι αρκετό για πολλά πολλά.

Οταν έρθει η ώρα θα ψάξουν και το πιο φθηνό εργατικό και το ιμιτασιόν ανταλλακτικό.
Το τελευταίο το κάνουν και πολλοί ιδιοκτήτες καθότι αυτοί ξέρουν καλύτερα και δεν είναι τίποτις κορόιδα να τους τα παίρνει η επίσημη αντιπροσωπεία.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.884
Reaction score
146.366
Από το 20 και μετα που κυκλοφορεί η κορολλα δεν υπάρχει καμία δικαιολογία.
Δεν το συμπαθώ το κορόλα, ασχέτως αν έχει θετικά στοιχεία.
Και δεν είναι ωραίο στο δρόμο, στην οδήγηση.
Βέβαια σε ταξί, που βάζουν ιμιτασιόν ή άλλης μάρκας αμορτισέρ, οτιδήποτε πιο φτηνό βρίσκουν, βαράει και πάει σα βάρκα ταυτόχρονα! Χαχαχαχαχαχχαχαχα

Το ίδιο συμβαίνει και στα Μερτσέντες τα ταξί, που πέραν από τα ιμιτασιόν αμορτισέρ (χάρχαλα) και τα πλαστικά γυαλιστερά μαύρα καθίσματα που κολλάς (αισχος, διότι όταν λιώνουν τα δικά τους καθίσματα δεν πληρώνει κανένας τα γνήσια), έχουν απίστευτες φθορές σε όλα τα εσωτερικά (ταμπλό, τιμόνι, εσωτερικά στις πόρτες, κλπ), δηλαδή μιλάμε για εντελώς χάρχαλα, και βεβαίως δεν θα πληρώσει ο ταρίφας να βάλει νέο ταμπλό για να μην είναι ξεφλουδισμένο σα γαρύφαλλο.

Τα οκτάβια δεν είναι χειρότερα για τον πελάτη, κι οι χώροι του οκτάβια μια χαρά είναι, όλα τα ταξί, ανεξαρτήτως μάρκας, το ίδιο σκατά είναι, εάν ο ιδιοκτήτης έχει την ίδια νοοτροπία στη συντήρηση.

Είχα και γω κάποτε οκτάβια, εξαιρετικό ήταν. Όπως οκτάβια είχε κι ο αείμνηστος Σπύρος Κωστόπουλος, κάτι ήξερε κι αυτός, ε; Και οι αναρτήσεις του, δεν είχαν καμία μα καμία απολύτως σχέση με τις αναρτήσεις των οκτάβια ταξί που μπήκα μέσα, μέρα με τη νύχτα.

Η νοοτροπία είναι. Να βγει το μεροκάματο, και τα υπόλοιπα δε μας ενδιαφέρουν.

Όποιος ταξιτζής έχει διαφορετική νοοτροπία, πλέον οδηγεί ηλεκτρικό αυτοκίνητο, και όσο περνάει ο καιρός, τόσο πιο πολλά Τέσλα ταξί βλέπω στην Θεσσαλονίκη. Και διαβάζω τα απίστευτα θετικά σχόλιά τους στην ομάδα ηλεκτροκίνησης.

Πλέον ο κόσμος που ξέρει, ζητάει ηλεκτρικό αυτοκίνητο όταν τηλεφωνεί για ταξί. Και δω, και στο εξωτερικό. 😎


Και Σκόντα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν αγοραστεί για ταξί εδώ στην Ελλάδα, και οι ιδιοκτήτες τους είναι σούπερ ικανοποιημένοι.

Αλλά η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει σοβαρά θέματα να επιλύσει για την ηλεκτροκίνηση, και δεν φαίνεται φως στον ορίζοντα.


Να δεις που σιγά σιγά θα βλέπουμε BYD ηλεκτρικά αυτοκίνητα ως ταξί. Ποιο οκτάβια και ποιο κορόλα...

Ακόμα και στην επαρχία. Ήδη υπάρχει ένα BYD Sealion 7 ως ταξί στα Γιαννιτσά, κι ένα BYD Atto 3 ταξί που δραστηριοποιείται στις Σέρρες.

Θα αρχίσεις να τα βλέπεις και σε Αθήνα Θεσσαλονίκη. Κι αυτό είναι το μέλλον, όποιος βλέπει μπροστά, παίρνει BEV.

Οι διαφωνίες περί κορόλα και οκτάβια και Μερτσέντες, είναι για κατ' παππούδια.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.883
Reaction score
33.757
Και στην Αθήνα έχει Atto 3 ΤΑΧΙ. Είδα και ένα bZ4x. Και Enyaq. Αλλά ναι η πλειοψηφία είναι Tesla, μακράν. Κάτι σαν στα 5 τα 3 είναι Tesla. Εύκολα. Πολλά Model Y, κυρίως Juniper.

Σε Toyota ΤΑΧΙ δεν μπαίνω. 😁
Καλά γενικά δεν παίρνω TAXI. Αν περίμεναν πελάτες σαν εμένα θα είχαν αλλάξει επάγγελμα.
H γυναίκα που και που αν χρειάζεται έχουμε το κινητό μιας κοπέλας που δουλεύει στην περιοχή. Έχει μια limo Μercedes.

Στη Γερμανία τα προβλήματα έχουν ξεκινήσει από την προηγούμενη δεκαετία. Δεν είναι φρέσκα. Θυμάμαι γνωστούς που έζησαν δεκαετίες εκεί και πλέον πάνε επίσκεψη να δουν τα παιδία τους, να λένε (από τα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας) πως τόσα χρόνια δεν είδαν ποτέ άστεγο. Πλέον (2014 -15 μου τα έλεγαν) έχει και άστεγους.
 

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.870
Reaction score
11.179
Αλλά η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει σοβαρά θέματα να επιλύσει για την ηλεκτροκίνηση, και δεν φαίνεται φως στον ορίζοντα.
Αλλά οι οικονομολόγοι στην Γερμανία είναι αισιόδοξοι:
«Οι πτωχεύσεις δεν πρέπει να θεωρούνται απλώς ως τραγωδία, αλλά ως απαραίτητο εργαλείο για οικονομική ανανέωση και δυναμισμό»
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.883
Reaction score
33.757
Άκουσα κάτι και έκανα μια μικρή έρευνα. Πηγές ChatGPT - Grok

Στην Ουκρανία το ποσοστό των πωλήσεων BEVs συνεχώς αυξάνεται.
- Το πρώτο εξάμηνο του 2025 ήταν στο 18%.
- Τον Οκτώβριο μετρήθηκε στο 31%.
- Τον Νοέμβριο στο 39%.
- Το 75% είναι μεταχειρισμένα.
- Το 95% των συνολικών πωλήσεων είναι κατασκευασμένα στην Κίνα. Είτε πρόκειται για δυτικά brands είτε Κινέζικα.
- Tα Ευρωπαϊκά Brands Ευρωπαϊκής κατασκευής κατέχουν ένα 3,5%.
- Τις μεγαλύτερες πωλήσεις έχουν BYD, Zeekr, VW και Τesla.
- H BYD έχει σχεδόν το 70% στα καινούργια Κινεζικής προέλευσης.
- Οι VW & ΒΜW στα Ευρωπαϊκά Brands (iD Unyx, i3, i4).
- Η Tesla από Αμερική (κυρίως Model Y), και η NIssan από Ιαπωνία (Leaf).

- Υπάρχει 0% φορολογία σε όλα τα εισαγόμενα BEVs μέχρι τέλος 2025. Μετά θα πάει στο 20%.

ChatGPT
RankModelBrandTypical Origin / Manufacture
1BYD Song Plus EVBYDChina 🇨🇳
2Volkswagen ID.UnyxVolkswagenBuilt in China 🇨🇳 (global/VW ID series often assembled in China for export/import)
3Honda eNS1HondaManufactured in China 🇨🇳
4Zeekr 7XZeekrChina 🇨🇳
5Zeekr 001ZeekrChina 🇨🇳
Source: first-half 2025 registration data from Ukravtoprom reports. (dev.ua)
RankModelBrandTypical Origin / Manufacture
1Tesla Model YTeslaChina 🇨🇳 (Shanghai) or USA 🇺🇸 — often Chinese build for many imports
2Nissan LeafNissanJapan 🇯🇵 (often Japanese build)
3Tesla Model 3TeslaChina 🇨🇳 or USA 🇺🇸 (Shanghai/US build)
4Kia Niro EVKiaSouth Korea 🇰🇷 (often Korean build)
5Hyundai Kona ElectricHyundaiSouth Korea 🇰🇷
Source: Ukravtoprom / AgroReview used registration leaders. (dev.ua)

GROK
Brand (HQ)Top Model(s)Manufacturing PlaceYTD Sales (New)Share of NewKey Notes
BYD (China)Song Plus EV (4,500+); Leopard 3 (385 Nov)China~7,500~29%Leader; Nov surge from pre-VAT rush. Affordable crossover (~$22k).
Volkswagen (Germany/EU)ID.Unyx (298 Nov; 432 Sep total new cars, EV subset)China (for Ukraine market)~3,500~13%EU brand but China-made; top new in Sep. ~$35k avg.
Zeekr (China, Geely-owned)001 (~2,000); 7X (41 Jan)China~3,000~12%Premium Chinese; bright design, powerful specs (~$25k–$30k).
Tesla (US)Model 3/Y (minor new)China/US~500~2%Mostly used; new imports low due to pricing (~$40k+).
Other Chinese (e.g., GAC Aion, Honda e:NS1 - Japan HQ but China-made)VariousChina~4,500~17%Includes badge-engineered; e.g., Honda ~1,000 YTD.
Other EU (e.g., Renault Zoe new minor)VariousEU/China~2,000~8%Low volume; higher prices limit share.
Total New--~26,000100%92% manufactured in China; Jan-Aug: 8,600 cumulative.
Brand (HQ)Top Model(s)Manufacturing PlaceYTD Sales (Used)Share of UsedKey Notes
Tesla (US)Model Y (15,000+; 931 Nov, 942 Oct); Model 3 (862 Nov/Oct)US/China~28,000~36%Top overall; US imports ~60% of used volume. Avg. age ~3–5 yrs (~$18k).
Nissan (Japan)Leaf (10,000+; 647 Nov, 697 Oct)Japan/US~12,000~15%Affordable entry-level (~$10k–$15k); ~25% from US.
Kia (South Korea)Niro EV (490 Oct)South Korea/US~4,000~5%Hybrid-EV crossover; EU/US mix.
Renault (France/EU)Zoe (351 Oct)France/EU~3,500~4%Compact city car; mostly EU imports (~$12k).
Volkswagen (Germany/EU)ID.3/4, e-GolfGermany/China~3,000~4%Older EU models; ~20% China-made used.
Other US/EU (e.g., BMW i3, Chevy Bolt)VariousUS/EU~15,000~19%Includes BMW Group (~2,000); EU-sourced older EVs.
Chinese (e.g., used BYD, Zeekr grey imports)VariousChina~8,000–10,000~10–13%Rising; ~2,500/month Oct-Nov from Asia.
Total Used--~78,000100%40% from US; Oct: 7,596 imported used.
 

Μηνύματα
3.770
Reaction score
3.431
Βλέπω ότι πολλοί ξέρουν καλύτερα από τους ταξιτζήδες...τι συμφέρει τους ταξιτζήδες.
Αν μπαίνανε κι οι ταξιτζήδες στα ίντερνετς ίσως να μαθαίνανε..
Μέχρι τότε θα 'χουν μαύρα μεσάνυχτα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.883
Reaction score
33.757
Η Γερμανική κρατική εταιρεία σιδηροδρόμων Deutsche Bahn, επέλεξε την ..... BYD ως τον κύριο προμηθευτή λεωφορείων που χρειάζεται. Αυτό έγινε και το 2021. Περαιτέρω συμβάσεις ανατέθηκαν στον κινέζο κατασκευαστή Zhongtong Bus καθώς και στην ΜΑΝ.


Τα τοπικά συνδικάτα θεωρούν την κίνηση κακόγουστο αστείο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.883
Reaction score
33.757
Το "ηλεκτρικό Golf" το έφερε η Leapmotor πιο γρήγορα από την VW. Αυτή θα το βγάλει το 2030 καλά namaste🙏 :biggrin:

Leapmotor B05. Από 27.000€.
View attachment 377512 View attachment 377513 View attachment 377514

Fiat BRAVO Made in Leapmotor ( ? )

 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
32.173
Reaction score
92.769
Αφαιρέστε τα 3000 της κρατικής επιδότησης, -13Κ για το ID7 είναι πολύ ανταγωνιστικό.
60K το GTX.
 

loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.717
Reaction score
9.778
Μάστορες τελικά κλείδωσα στο Volvo EX40 με leasing κι έχει ο θεός.
Μπορείτε να μου προτείνετε κάποιο καλό wallbox, καθώς παραλαμβάνω ως το τέλος του μήνα;
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.457
Reaction score
9.686
Μάστορες τελικά κλείδωσα στο Volvo EX40 με leasing κι έχει ο θεός.
Μπορείτε να μου προτείνετε κάποιο καλό wallbox, καθώς παραλαμβάνω ως το τέλος του μήνα;
Βάλε μια βιομηχανική πρίζα (και ό,τι προστασίες θες στον πίνακά σου, να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο) και πάρε ένα τέτοιο:

Αν δεν χρειάζεσαι τα 15 μέτρα πάρε το 22άρι στα 10 μέτρα.

ή και αυτό που είναι κάπως πιο "δοκιμασμένο" σαν μάρκα:

Με έναν αντάπτορα σούκο το παίρνεις και μαζί σου οπουδήποτε.

Πρόσεξε μόνο τη διάμετρο της βιομηχανικής γιατί πρόσφατα ανακάλυψα ότι δεν είναι όλες ίδιες. Και δεν εννοώ τη διαφορά μεταξύ μπλε, κόκκινης κλπ. Εννοώ ότι και στις κόκκινες έχει διαφορετικές διαμέτρους.
 


loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.717
Reaction score
9.778
Βάλε μια βιομηχανική πρίζα (και ό,τι προστασίες θες στον πίνακά σου, να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο) και πάρε ένα τέτοιο:

Αν δεν χρειάζεσαι τα 15 μέτρα πάρε το 22άρι στα 10 μέτρα.

ή και αυτό που είναι κάπως πιο "δοκιμασμένο" σαν μάρκα:

Με έναν αντάπτορα σούκο το παίρνεις και μαζί σου οπουδήποτε.

Πρόσεξε μόνο τη διάμετρο της βιομηχανικής γιατί πρόσφατα ανακάλυψα ότι δεν είναι όλες ίδιες. Και δεν εννοώ τη διαφορά μεταξύ μπλε, κόκκινης κλπ. Εννοώ ότι και στις κόκκινες έχει διαφορετικές διαμέτρους.
Σκέφτομαι να βάλω ταχυφορτιστή τοίχου στο γκαράζ. Ήδη μίλησα με ηλεκτρολόγο για να τραβήξω γραμμή.
Το θέμα είναι ποιον.
 


Μηνύματα
1.086
Reaction score
3.082
Πέρα απ' την πλάκα, καλώς να το παραλάβεις !
Μήπως να κάνεις και μια ερώτηση (αν δεν το έκανες ήδη εννοείται...) τι ισχύει με την προσφορά wall box με κάθε αγορά νέου Volvo ev, από τη μαμά εταιρία; Ήταν κάτι που ίσχυε για πολύ καιρό πριν και μετά την αγορά του δικού μου...
Μήπως να τους "τσιγκλίσεις" λίγο να δεις μήπως μπορεί να γίνει κάτι; :whistling:
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.457
Reaction score
9.686
Σκέφτομαι να βάλω ταχυφορτιστή τοίχου στο γκαράζ.
Το ίδιο πράγμα είναι. Στη μία περίπτωση αυτό το "κουτάκι" είναι βιδωμένο στον τοίχο, στην άλλη είναι ελεύθερο πάνω στο καλώδιο και μπορείς να το πάρεις μαζί σου αν χρειαστεί. Και τα δύο κάνουν ακριβώς την ίδια δουλειά δηλαδή, απλά το ένα είναι πιο ευέλικτο. Τεσπα, περί ορέξεως...

Άμα το θες οπωσδήποτε βιδωμένο, πάρε αυτό (το τριφασικό, αν έχεις βέβαια τριφασικό ρεύμα στο σπίτι):
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.821
Reaction score
22.928
@loggeo Δες εάν μπορείς να μεταφέρεις τα posts από το #19.532 και μετά (αυτό, το δικό μου, σβήσε το) στο thread για φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ταιριάζουν περισσότερο εκεί. :)
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.889
Μηνύματα
3.066.693
Members
38.627
Νεότερο μέλος
Athanasios1962
Top