Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)








costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.707
Reaction score
138.742
Σα να βλέπεις τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών με στερεοφωνικό ήχο...
Μ50 μια από τα ίδια, παπαριά κανονική.

Βρουμμμμμ αλά Χανς ζιμερ:

 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.707
Reaction score
138.742



Ίσως το καλύτερο Τεσλα ως τώρα.


Συνοπτικά :
Όλα ωραία και καλά, εκτός της ανάρτησης και της έλλειψης head up display.

Μία αεραναρτηση θέλει, με adaptive damping κι είναι δολοφονικό εργαλείο για τον ανταγωνισμό.

Μέχρι να τα κάνει αυτά τα δύο, οι Γερμανοί θα έχουν το προβάδισμα στα σημεία αυτά.
 


Ndis

Titika
Μηνύματα
1.933
Reaction score
4.771
Εχει κατηφόρα εκεί να του πεις :)

Αστεία πράγματα δλδ, η δύναμη που έχει κάθε οδηγός με αυτά τα εργαλεία ειναι πέρα απο κάθε προσδοκία.
 





TGD

Μηνύματα
8.878
Reaction score
8.939
Το τέλος των ιστορικών λονδρέζικων ταξί;

Για να πάρει άδεια για ταξί στο Λονδίνο ένα όχημα πρέπει να έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές θέσεων και χώρων, αλλά και ακτίνας στροφής. Μόνο τα μικρά βανάκια Mercedes κατάφεραν να τα καλύψουν όλα αυτά, πέρα από τα κλασικά μαύρα λονδρέζικα ταξί, και μάλιστα σχετικά πρόσφατα. Πώς τα καλύπτει το id4;

Προσθήκη: Η ακτίνα στροφής των black cabs είναι 25 πόδια, ενώ του id4 33 πόδια. Είναι καλό το id4, σχεδόν το ίδιο με το Up, αλλά όχι αρκετά καλό. Ή άλλαξαν οι προδιαγραφές; Παρεπιπτόντως τα 10,2 μέτρα του id4 δεν είναι παράξενο για πισωκίνητο, η E46 είχε 10,4 μέτρα.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.845
Reaction score
23.927
η ακτίνα στροφής επιρεάζεται (και) από την γωνία που στρίβουν οι τροχοί κάτι που περιορίζεται για πρακτικούς λόγους από το μέγεθος των τροχών.
ωστόσο η παραδοσιακά μεγάλη γωνία καστερ που έχουν τα μερσεντικά επιρρεάζει θετικά την ακτίνα στροφής ακόμα και με τροχούς διαστάσεων suv .
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.707
Reaction score
138.742
Είναι καλό το id4, σχεδόν το ίδιο με το Up
Ακριβώς.
Πολύ καλό, καθώς μιλάμε για ένα μεγάλο κι άνετο suv που στρίβει σα την κουτσουλιά το Up..

Αυτό ισχύει διότι είναι πισοκίνητο, και απελευθέρωσε το στρίψιμο των εμπρός τροχών η έλλειψη κίνησης σε αυτούς, σε συνδυασμό με την συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Μάλιστα διάβασα σε κάποιο ριβγιού πως το id3 το μέτρησαν ακόμα μικρότερο, κάτω από 10μ, δηλαδή με μικρότερη ακτίνα στροφής από ότι προδιαγραφεται.
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.133
Μηνύματα
2.962.933
Members
38.287
Νεότερο μέλος
Audiopain79
Top