symos
You're not worthy!
- Μηνύματα
- 3.557
- Reaction score
- 8.031
Για θυμήσου ποιό ήταν, αν μπορείς.έχω οδηγήσει ηλεκτρικό,ένα Μερσεντες κάτι δε θυμάμαι(μικρούλι ήταν πάντως)
Για θυμήσου ποιό ήταν, αν μπορείς.έχω οδηγήσει ηλεκτρικό,ένα Μερσεντες κάτι δε θυμάμαι(μικρούλι ήταν πάντως)
Πόσο ταλαιπωρήθηκες ρε Κώστα...Μάλλον έτσι έχασες τα μαλλιά σου.Όχι ζγα ζγα να κατεβάσεις ταχύτητα να ανεβάσεις στροφές να να να, τίποτα. Όπως είσαι χαλαρά ένα πάτημα και φουλ θροτλ.
Δε θα συμβεί αυτό ποτέ.Κάτσε να γίνει γρήγορη η φόρτιση σε ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο και τότε το ξανασυζηταμε
Ε,αυτό λέω και γω.Οποτε προσωπικά θα περιμένω να ωριμάσει η ιδέα στο μυαλό μουκαι μετά να σκεφτώ την αγορά ηλεκτρικού για να βγαίνω εκτός πόληςΔε θα συμβεί αυτό ποτέ.
Λίαν συντόμως, εντός του έτους δηλαδή, θα ξεκινήσουν να τοποθετούνται καμιά 60-αρια φορτιστές από την ΔΕΗ Blue στους μεγάλους οδικούς άξονες της χώρας, εθνική οδό, Ιονία, και μέχρι Ξάνθη και Πελοπόννησο, αλλά θα είναι 120-ρηδες.
Όχι παραπάνω, στα 120 kw λήγει το παιχνίδι.
Μόνο η Τεσλα αν θα βάλει (και πότε κανένας δε ξέρει) 250-αρηδες, μη το δένεις και κόμπο, μπορεί να μη βάλει ποτέ, σιγά την αγορά της Ελλάδας.. Έχει άλλες προτεραιότητες.
όλοι τα ίδια λέτε.Δεν αμφισβητώ αυτά και όλα τα άλλα που εχουν γραφτεί εδώ για τα ηλεκτρικά όπως επίσης δεν εχω μπει ποτέ σε ηλεκτρικό.Παρόλα αυτά,τα αυτοκίνητα που ονειρευομαι και άνετα θα αποκτούσα αν είχα το μπατζετ,είναι όλα «τοξικά»,πολλά κυβικά και με τρελλές καταναλωσεις
Επισης,ο λόγος που τρέχουμε και ξεπερνάμε τα εκάστοτε όρια του οδικού δικτύου σπάνια έως καθόλου είναι επείγουσες καταστάσεις.Δηλαδή να ξεκινάς από οπουδήποτε στην Αθήνα ,να πρέπει να διασχίσεις το ποτάμι με κίνηση και να πρεπει να φτάσεις Πάτρα ή Θεσσαλονίκη σε συγκεκριμενη ώρα;Πρέπει να εισαι ψυχιατρικό περιστατικό
Όντως έτσι είναι, ισχύει!μου χει πάει το στομάχι στους ραχιαίους.
Γνωρίζουμε και οι δυο ότι τα γουστα μας στα αυτοκίνητα είναι διαφορετικαόλοι τα ίδια λέτε.
έχω φίλο αλφίστα με 147 , μεγαλωμένο με τις αξίες του ΚΚ και των 4Τ , ο πραγματικός οδηγός κλπ κλπ κλπ
έχει φίλο/κουμπάρο επίσης αλφίστα με 147 και jullietta , που δουλεύει στη εισαγωγική της Volvo και χρησιμοποιεί γενικά εταιρικό όχημα και πολλά διαφορετικά κατά καιρούς.
κάνουμε μια συζήτηση ένα πρωινό τετάρτης μπίρι μπίρι , τα ηλεκτρικά , του σατανά , που θα φορτίσω , ηλεκτρικό τιμόνι , η αίσθηση το ένα το άλλο, δεν κάνουν είναι ανώριμα κλπ κλασσικός αλφίστας.
να το λέω οτι λέει μλκς οτι ζούμε στον αυτοκινητιστικό μεσαίωνα με τα θερμικά και οτι τα ηλεκτρικά είναι η αναγέννηση κλπ . όχι δεν είναι και πως θα στρίψω θα κάνω θα αυτώσω κλπ
κάλα χέσε , τράβα στον φίλιππα και πες του να σε φέρει ένα ηλεκτρικό volvo αμα πέσει στα χέρια του να πάτε βόλτα (κάποια στιγμή του είχε φέρει xc40 t3 και το βρήκε ενδιαφέρον για ψηλό)
θα πάω λέει γιατί ή σήμερα ή αύριο θα φέρει ένα xc40 b8 που το έχει μέχρι την δευτέρα.
εδώ θα μαστε τον λέω , μην έρθεις κλαίγοντας μετά.
την άλλη μέρα το πρωί:
άντε γ@μησου
τι έγινε ρε πάθαμε μνοπλακα;
άντε γ@μήσου
τόσο πολύ ρε ;δεν έιχε αίσθηση ; έτριζε τι τι τι ;
μλκ είχες δίκιο , ζούμε στον μεσαίωνα.
έλα πες μου τι δεν σου άρεσε;
το χρώμα , δεν έχει ωραία απόχρωση το ασημί
άλλο άλλο;
γ@μη$ε με , πήγαινε τον πάτο του , δεν ακούγεται τίποτα , δεν τρίζει τίποτα δεν έχω λεφτά να το αγοράσωωωωωωωωω ιιιιιιιι άντε γ@μη$ου και εσύ και τα ηλεκτρικά σου
έλα ρε ντάξει εσύ δεν έχεις τρόπο να το φορτίζεις σπίτι όμως θα απλώνεις μπαλαντέζα.
άσε με ρε, κάναμε 10 φορές 0-160 για να πέσει η μπαταρία από το 85 στο 81 , μου χει πάει το στομάχι στους ραχιαίους.
εγώ δεν έχω κάνει το λάθος να οδηγήσω ηλεκτρικό για να μην μπω στη διαδικασία αλλαγής. αλλά τα πράμματα είναι απλά , μεσαίωνας οι ΜΕΚ ακόμα και στην πλέον εξελιγμένη μορφή τους.
Επειδή δεν ξέρω αν τα έχεις δει από κοντά, να τα επεξεργαστεις να μπεις μέσα κλπ, παρά μόνο σε φωτογραφίες, να σου πω πως κι εγώ δεν είχα καμία ιδιαίτερη εντύπωση για το σχήμα τους και θεωρουσα πως είναι σα βατράχια.Τα Tesla (και αυτά κατα τη γνώμη μου πανασχημα,αστεία έως γελοία μπροστινα φανάρια το model 3)
Αυτό που σίγουρα θυμάμαι ειναι ότι είχε και θερμικό κινητήρα όμως το οδήγησα μόνο ηλεκτρικά.Για θυμήσου ποιό ήταν, αν μπορείς.
Ναι. Ο λόγος που σε ρώτησα ήταν γιατί ξέρω πως η Mercedes δεν είχε μέχρι πρότινος αμιγώς ηλεκτρικό και μάλιστα μικρό. Άρα ήμουν σχεδόν σίγουρος πως επρόκειτο για κάποιο υβριδικό.Plugin hybrid τα λένε αυτά?
Για την ακρίβεια είναι υβριδικό, όχι αμιγώς ηλεκτρικό. Μπορεί και να μην είναι plug-in, αλλά ήπιο υβριδικό (mild hybrid), με δυνατότητα όμως να κινηθεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα -υπό προϋποθέσεις.Αυτό που σίγουρα θυμάμαι ειναι ότι είχε και θερμικό κινητήρα όμως το οδήγησα μόνο ηλεκτρικά.
Plugin hybrid τα λένε αυτά?
Αυτό φορτίζει και κινείται αποκλειστικά με τον ηλεκροκινητήρα για 60 χιλιόμετρα max,αναλόγως τρόπου οδήγησης.Μπορεί και να μην είναι plug-in, αλλά ήπιο υβριδικό (mild hybrid), με δυνατότητα όμως να κινηθεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα -υπό προϋποθέσεις.
Αυτό που μου φάνηκε απίστευτο ήταν με τί άνεση από σταματημένο σε ανηφόρα έγραφε 60 και 70 χιλιόμετρα.Θα μου πεις και τι σημασία έχει. Έχει, γιατί αν το υβριδικό σου φάνηκε μια φορά απίστευτο, το αμιγώς ηλεκτρικό θα σου φανεί 10!
Πάνε να κάνεις ένα τεστ ντραιβ το αντίστοιχο καθαρό ηλεκτρικό τους, να δεις τη διαφορά.Τελικά έμαθα πιο μοντέλο ήταν.
Gla 250 e