Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.255
Reaction score
1.167
Εγώ θα πρότεινα οποίος μιλάει επιθετικά, χωρίς επιχειρήματα και δεδομένα, απλά να αγνοείται....
[/QUOTE

Πολλοί πρέπει να αγνοούνται έτσι! κατά την γνώμη μου, και αυτοί που λένε μ@λ@κίες! ΕΝΤΕΛΩΣ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.800
Reaction score
133.293
Όποιος θέλει

1. Πολλά άλογα
2. 0-100 κάτω από 8"
3. Τελική πάνω από 160χλμ/ω
4. Ματριξ λεντ φωτα
5. Αυτονομία σε αυτοκινητόδρομο >600χλμ
6. Ηλιοροφη
7. Head up display
8. Lane assist και acc
9. Heat pump
10. Φόρτιση >200kw
11. Θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι
12. Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και μεταβλητή αντιστρεπτικη
13. 4-κινηση με 4 κινητήρες
14. Στρίψιμο των πίσω τροχών
15. Κάμερες ολοβερ
16. Keyless entry
17. Spotify, Tidal, YouTube κλπ
18. Μασάζ στα καθίσματα
19. Τρομερή ηχομόνωση
20. Αυτόνομη οδήγηση


Θέλει πάνω από 100 χιλιάρικα και θα θέλει τόσα για τα επόμενα 30 χρόνια.

Κόψτε απαιτήσεις, να μειωθεί το κόστος.

Τα επόμενα φτηνά ev που θα κατακλυσουν την αγορά, θα είναι επιπέδου σμαρτ, up, polo, Yaris, aygo και οχήματα μικροκινητικοτητας (Citroen Ami) με μικρές μπαταρίες και ελάχιστες δυνατότητες, αλλά ναι, στα 10 χιλιάρικα θα βρίσκεις αυτοκίνητο.

Το Dacia Spring Electric θα δείχνει πολυτελείας.
Γι'αυτο μοσχοπουλαει.
1 χρόνο αναμονή έχει και αγοράζουν αβέρτα ολοβερ.
Ένα σωρό διακρίσεις έχει πάρει.
Με 1 άστρο στα κρας τεστ παρακαλώ.


Το όνειρο για φτηνό ev για όλους, θα σβήσει με προσφορές υποδεεστερες του dacia Spring.
Βολευτείτε, αυτά είναι.
 

Μηνύματα
4.224
Reaction score
3.992
Αγορά βενζίνης το 2030 το τελευταίο καλό μοντέλο και διατήρηση του μέχρι το 2050 που θα πάρω σύνταξη.
Τότε ελπίζω να καλώ απο το τηλέφωνο μου αμάξι και να έρχεται μόνο του να με πηγαίνει για εξετάσεις :D:D
Αγορά βενζίνης το 2030 το τελευταίο καλό μοντέλο και διατήρηση του μέχρι το 2050 που θα πάρω σύνταξη.
Τότε ελπίζω να καλώ απο το τηλέφωνο μου αμάξι και να έρχεται μόνο του να με πηγαίνει για εξετάσεις :D:D
Εννοείται πλάκα κάνω.... Ελπίζω σε λίγα χρόνια να μεγαλώσουν αυτονομίες και να πέσουν οι τιμές ελαφρώς και να μπορώ να αποκτήσω κάποιο ηλεκτρικό.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.800
Reaction score
133.293
Το γκρουπ βαγκ σταμάτησε την κυκλοφορία του e-up και του e-polo (πλατφόρμες θερμικών) για να βγάλει αντίστοιχα καθαρόαιμα ev.

Αυτά θα είναι τα "φτηνά ev" το 2024-2025.

Μη περιμένετε 77-αρες μπαταρίες στα ανωτέρω, ούτε καν. Μικρές, μικρή αυτονομία, και περιορισμένος εξοπλισμός, ώστε να κρατηθεί η τιμή χαμηλά.

Φυσικά και φτηνά πλαστικά, ασήμαντη ηχομόνωση, κλπ, όπως το νέο Yaris. Δεν πέφτει αλλιώς η τιμή, δεν γίνεται.

Το golf έχει αντικατασταθεί ήδη από id3.
Τελείωσε αυτό το θέμα.

Αντίστοιχες προτάσεις έρχονται από την τογιοτα.

Ναι, φτηνά ev από την τογιοτα θα είναι το αυγό και το γιαρις, μετά το αντίστοιχο ηλεκτρικό κορολα και άουρις δεν πρόκειται να είναι πιο φτηνά από το id3 σε καμία περίπτωση.

Η προσμονή για φτηνά ev, είναι προσμονή για dacia Spring Electric από όλες τις μάρκες. Εκεί τελειώνει το παραμύθι.

Κανένα τους δεν θα έχει υψηλή τελική ταχύτητα, κανένα δε θα έχει πολλά άλογα και δυνατές επιδόσεις στην επιτάχυνση, και κανένα τους δε πρόκειται να κάνει το Θεσσαλονίκη Αθήνα χωρίς στάση. Ούτε για πλάκα. Ποτέ.
 

Μηνύματα
398
Reaction score
256
Το γκρουπ βαγκ σταμάτησε την κυκλοφορία του e-up και του e-polo (πλατφόρμες θερμικών) για να βγάλει αντίστοιχα καθαρόαιμα ev.

Αυτά θα είναι τα "φτηνά ev" το 2024-2025.

Μη περιμένετε 77-αρες μπαταρίες στα ανωτέρω, ούτε καν. Μικρές, μικρή αυτονομία, και περιορισμένος εξοπλισμός, ώστε να κρατηθεί η τιμή χαμηλά.

Φυσικά και φτηνά πλαστικά, ασήμαντη ηχομόνωση, κλπ, όπως το νέο Yaris. Δεν πέφτει αλλιώς η τιμή, δεν γίνεται.

Το golf έχει αντικατασταθεί ήδη από id3.
Τελείωσε αυτό το θέμα.

Αντίστοιχες προτάσεις έρχονται από την τογιοτα.

Ναι, φτηνά ev από την τογιοτα θα είναι το αυγό και το γιαρις, μετά το αντίστοιχο ηλεκτρικό κορολα και άουρις δεν πρόκειται να είναι πιο φτηνά από το id3 σε καμία περίπτωση.

Η προσμονή για φτηνά ev, είναι προσμονή για dacia Spring Electric από όλες τις μάρκες. Εκεί τελειώνει το παραμύθι.

Κανένα τους δεν θα έχει υψηλή τελική ταχύτητα, κανένα δε θα έχει πολλά άλογα και δυνατές επιδόσεις στην επιτάχυνση, και κανένα τους δε πρόκειται να κάνει το Θεσσαλονίκη Αθήνα χωρίς στάση. Ούτε για πλάκα. Ποτέ.
Πολύ σιγουριά όμως, εκτός κι αν είσαι μέλος των ερευνητών για την ηλεκτροκίνηση.. σε κάθε περίπτωση, το θέμα μπαταρίες θα έχει κι επόμενα κεφάλαια, με μικρότερους χρόνους φόρτισης και μεγαλύτερες αυτονομίες. Επίσης, δεν νομίζω ότι θα είναι η μόνη λύση για την αυτοκίνηση. Τα συμφέροντα ειναι μεγάλα..
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.480
Reaction score
21.250
Αυτο το σιγά-σιγά έχεις σκεφτεί πόση ταλαιπωρία θα φέρει, σε όσους το βιώνουν?
Εμ, όση ταλαιπωρία έφερε σε όσους πέρασαν από το κάρο με τα άλογα στα αυτοκίνητα. Έγραψα "σιγά-σιγά" γιατί δεν ξέρω (κανείς δεν ξέρει, ούτε μπορεί να προβλέψει με ακρίβεια) τι μέλλει γενέσθαι. Προσωπικά, το βλέπω ως κάτι στο οποίο θα χρειαστεί να προσαρμοστώ εάν θέλω να συνεχίσω τη ζωή μου και τις μετακινήσεις μου στη νέα εποχή που έρχεται.

Εάν, από την άλλη, αντιστέκομαι σθεναρά μέχρι και την υστάτη, κάποια στιγμή θα με "παρασύρει" το κύμα της ηλεκτροκίνησης και θα πιαστώ απροετοίμαστος. Ε, δεν το προτιμώ. :)
 

Μηνύματα
398
Reaction score
256
Εμ, όση ταλαιπωρία έφερε σε όσους πέρασαν από το κάρο με τα άλογα στα αυτοκίνητα. Έγραψα "σιγά-σιγά" γιατί δεν ξέρω (κανείς δεν ξέρει, ούτε μπορεί να προβλέψει με ακρίβεια) τι μέλλει γενέσθαι. Προσωπικά, το βλέπω ως κάτι στο οποίο θα χρειαστεί να προσαρμοστώ εάν θέλω να συνεχίσω τη ζωή μου και τις μετακινήσεις μου στη νέα εποχή που έρχεται.

Εάν, από την άλλη, αντιστέκομαι σθεναρά μέχρι και την υστάτη, κάποια στιγμή θα με "παρασύρει" το κύμα της ηλεκτροκίνησης και θα πιαστώ απροετοίμαστος. Ε, δεν το προτιμώ. :)
Σιγά, ο κύκλος ζωής των θερμικών κινητήρων ξεπερνάει τα χρονικά όρια του site εδώ, καθώς (ίσως) και των δικών μας
 

Μηνύματα
380
Reaction score
728
Εδώ αν έχεις παρατηρήσει ο κόσμος είναι politically correct .
Πάει με τα όρια ταχύτητας , που εσύ και εγώ τα έχουμε χεσμένα. Υπολογίζουν το κάθε ευρώ , που θα χαλάσουν σε βενζίνη ρεύμα κλπ , για να μπορούν να τα χώσουν σε ηχεία και σαμπς μετά.
Δεν καταλαβαίνουν την δική μας την κ@υλα για γκάζια κλπ. Δεν τους κατηγορώ , απλά δεν τους νοιάζει . Σου λέει όριο max 130 τόσο πάω.
Εγω βλέπω όριο 130 και πάω με 200 , μπορεί και παραπάνω.
Είναι όλα θέμα πρωτεραιοτήτων . Και όρεξης φυσικά.
Θυμήθηκα κάτι από τα παλιά.

Διαδρομή Μύρινα - Φαναράκι Μούδρου. Το 2005.

Οδηγός ο costas EAR με το octavia του και συνοδηγός ο υποφαινόμενος.

mfm1.jpg


Μας πήρε 15 λεπτά.

Ο Κώστας μου έλεγε πως το είχε κάνει και σε 13. Σε επαρχιακό δρόμο με μια λωρίδα ανά ρεύμα κυκλοφορίας.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.480
Reaction score
21.250
Σιγά, ο κύκλος ζωής των θερμικών κινητήρων ξεπερνάει τα χρονικά όρια του site εδώ, καθώς (ίσως) και των δικών μας
Σωστά. Όμως, οι θερμικοί κινητήρες βαίνουν προς κατάργηση (όπως καταργήθηκαν τα κάρα με τα άλογα). :)
 

Μηνύματα
398
Reaction score
256
Σωστά. Όμως, οι θερμικοί κινητήρες βαίνουν προς κατάργηση (όπως καταργήθηκαν τα κάρα με τα άλογα). :)
Οσο θα υπάρχουν ανοιχτά βενζινάδικα, οι θερμικοί κινητήρες θα ειναι εν ζωή.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.800
Reaction score
133.293
Διαδρομή Μύρινα - Φαναράκι Μούδρου. Το 2005.

Οδηγός ο costas EAR με το octavia του και συνοδηγός ο υποφαινόμενος.
Όντως τότε, το πατούσα άγρια.
Έτρεχα πολύ περισσότερο από όσο "πρέπει", πάλι καλά που δεν είχα κανένα ατύχημα, προφανώς ήταν θέμα τύχης.

Άλλαξαν αυτά όμως, μάλιστα άλλαξαν
στα επόμενα 2 χρόνια, και με το ίδιο οκτάβια, έκανα το Αθήνα Θεσσαλονίκη χωρίς ποτέ να ξεπεράσω τα 100χλμ/ω, και σημειώνοντας κατανάλωση περί τα 6λ/100χλμ, χωρίς να με απασχολεί το θέμα της κατανάλωσης, απλώς έκοψα το τρέξιμο.

Τότε που λες, έτρωγα τα λάστιχα σε 10.000 χλμ, δεν είχε τύχει κανένα λάστιχο να κρατήσει παραπάνω, μάλιστα τα τότε Goodyear τα έκαψα στα 5.000 χλμ, και άλλαξα λάστιχα στο 2-μηνο.

Αργοτερα όμως, στη 2-ετια ήταν τα ελαστικά σα καινούρια, και τα τελευταία ελαστικά στο οκτάβια (μέχρι που το έδωσα) είχαν γράψει 40.000χλμ και είχαν ακόμα "ψωμί"!

Αλλάζουν οι άνθρωποι.
Μη ξεχνάς ότι τότε ήμουν υπέρ του δικάναλου, με τα μαγκνεπαν.

Βεβαίως, κάποιοι δεν αλλάζουν. 😎



ΥΓ Στη Λήμνο είχα ανεβάσει τον τότε διοικητή μου, ο οποίος το έπαιζε γρήγορος, να τον κάνω μια γερή βόλτα, και ενώ ανέβηκε "άνετος" και "σιγά τα ωά" σε μισή ώρα ήταν κίτρινος σα το λεμόνι, είδε το θεό φαντάρο. 😂😁😜🤣

Επειδή όμως κάποτε έκανα μλκιες και πήγαινα έτσι, δε σημαίνει ότι και τώρα στα γεράματα πρέπει να κάνω τα ίδια, ίσα ίσα θα πρέπει κάποτε να διορθώσουμε τα σφάλματα που κάναμε... 😎
 
Last edited:

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.494
Reaction score
27.228
.

Άλλαξαν αυτά όμως, μάλιστα άλλαξαν
στα επόμενα 2 χρόνια, και με το ίδιο οκτάβια, έκανα το Αθήνα Θεσσαλονίκη χωρίς ποτέ να ξεπεράσω τα 100χλμ/ω, και σημειώνοντας κατανάλωση περί τα 6λ/100χλμ, χωρίς να με απασχολεί το θέμα της κατανάλωσης, απλώς έκοψα το τρέξιμο.
Ευκαιρία λοιπόν , να κάνεις τώρα το Αθήνα Θεσσαλονίκη , πηγαίνοντας παντού με 160 , και να γράψεις κατανάλωση 15 λίτρα.
 

Μηνύματα
853
Reaction score
1.042
Πολλοί πρέπει να αγνοούνται έτσι! κατά την γνώμη μου, και αυτοί που λένε μ@λ@κίες! ΕΝΤΕΛΩΣ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ!
μπα, αλλο η γνώμη κι άλλο η επιθετικότητα. ΑΛλωστε όλα τα συναισθήματα αποδεκτά, ολες οι συμπεριφορές όμως όχι ( άρα και η επιθετική) !
 


abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
79.400
Reaction score
99.520
...κανένα τους δε πρόκειται να κάνει το Θεσσαλονίκη Αθήνα χωρίς στάση.
Αθήνα Θεσσαλονίκη είναι το σωστό.

Πολύ αέρα πήρατε οι συμπρωτευουσιάνοι! :fuckyou:
 

Μηνύματα
3.378
Reaction score
11.143
Το θέμα των λίγων φόρτιστών πχ στην εθνική, μου θυμίζει τη μετάβαση από τη σούπερ βενζίνη σε αμόλυβδη, στην αρχή ήταν λίγα τα πρατήρια (και τώρα είναι :sneaky: :whistling:), και οποίος είχε νέο αυτοκίνητο είχε θέμα, σαν το σημερινό με τα ev, ομοίως μετά από χρόνια έγινε το αντίστροφο , που σταμάτησε να διανέμεται η παλιά σούπερ και όποιος είχε παλιό αυτοκίνητο είχε πρόβλημα, μέχρι που ανακαλύψαμε τα «πρόσθετα» με μόλυβδο για τη λίπανση των παλιών κινητήρων και φυσικά το βάζαμε εμείς στο τεπόζιτο σε κάθε ανεφοδιασμό με αμόλυβδη.
Τεσπα θα διορθωθεί συν τω χρόνω.

Πάντως , χθες που έβλεπα ηλεκτρικά 4χ4 wv, Jeep, Audi , αν πας να κανείς «διαμόρφωση» του επιθυμητού …… καίει🥵
Ακόμη είναι νωρίς για αυτοκίνητο για «γουστα» και για off road.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.800
Reaction score
133.293
Ευκαιρία λοιπόν , να κάνεις τώρα το Αθήνα Θεσσαλονίκη , πηγαίνοντας παντού με 160 , και να γράψεις κατανάλωση 15 λίτρα.
Τώρα με 160 χλμ/ω σταθερά, θα καίει λίγο κάτω από 3,5€ στα 100 χλμ.

Επειδή έκανα τις δοκιμές μου, είναι αδύνατο να κάψει 4€ στα 100χλμ, με την αξία ρεύματος που πληρώνω στο σπίτι.

ΕΕντελως αδύνατο. Ότι και να κάνω.
Δεν γίνεται.

Το id3 έχει μόνο ένα μοτέρ, στα 204 άλογα.
Δεν μπορεί να κάψει πολύ.

Άλλα ev, με 2 ή 4 μοτέρ και με 400 άλογα και περισσότερα, μπορούν.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.494
Reaction score
27.228
Τώρα με 160 χλμ/ω σταθερά, θα καίει λίγο κάτω από 3,5€ στα 100 χλμ.

Επειδή έκανα τις δοκιμές μου, είναι αδύνατο να κάψει 4€ στα 100χλμ, με την αξία ρεύματος που πληρώνω στο σπίτι.

ΕΕντελως αδύνατο. Ότι και να κάνω.
Δεν γίνεται.

Το id3 έχει μόνο ένα μοτέρ, στα 204 άλογα.
Δεν μπορεί να κάψει πολύ.

Άλλα ev, με 2 ή 4 μοτέρ και με 400 άλογα και περισσότερα, μπορούν.
Οχι ρε συ με το id3 , με το octavia να το κάνεις. :rofl:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.997
Μηνύματα
2.924.920
Members
38.118
Νεότερο μέλος
DP6
Top