Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)



symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.171
Reaction score
7.148
Στα 40 χιλιάδες νταλαρς με αυτονομία 1000χλμ
Το κοιτούσα χθες, έχει γίνει καλή δουλίτσα. Αλλά "mid-size" στα 4,79μ;;;!!!;!;

Σίγουρα δεν είναι φτιαγμένο για τις περισσότερες Ευρωπαϊκές πόλεις.

Και το SUV τους είναι επίσης πολύ ωραίο, το EC6. Αλλά κι αυτό στα 4,85μ!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.095
Reaction score
127.882
Για τα δικά μας δεδομένα, είναι τεράστια.

Μέσα στα στενά της Σαλονίκης, τέτοιο πράμα μόνο σηκωτό παίρνει τις στροφές σε στενά..

Για τα αμερικανικά δεδομένα, είναι μεσαία κατηγορία...


Πάντως συμφωνώ με το σχόλιό σου.
Εχεις απόλυτο δίκιο. Είναι τεράστια για μας, ιδίως για Θεσσαλονίκη. Αθήνα είναι σαφώς καλύτερα.
 

Μηνύματα
3.870
Reaction score
3.060
Ο κάτοχος του Tesla είπε ότι έχασε την πίστη του στην εταιρεία του Μασκ, αφού του ζητήθηκε να πληρώσει 20.000 ευρώ για μια νέα μπαταρία στο αυτοκίνητό του.

Προφανώς, ήταν μεταξύ των πρώτων αγοραστών του συγκεκριμένου μοντέλου της Tesla, το οποίο κυκλοφορεί από το 2012, επομένως η εγγύησή του είχε ήδη λήξει.

Πηγή: https://www.skai.gr/news/car/finlandia-eksorgistike-kai-anatinakse-to-tesla-tou-ti-synevi
Follow us: @skaigr on Twitter | skaigr on Facebook | @skaigr on Instagram

 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.171
Reaction score
7.148
Προφανώς, ήταν μεταξύ των πρώτων αγοραστών του συγκεκριμένου μοντέλου της Tesla, το οποίο κυκλοφορεί από το 2012, επομένως η εγγύησή του είχε ήδη λήξει.
Του 2013 ήταν το συγκεκριμένο οπότε μόλις είχε λήξει η εγγύηση.

Ο συγκεκριμένος γκαντέμης όμως το είχε αγοράσει μεταχειρισμένο και είχε προλάβει να κάνει μόνο 1.500χλμ (ή μίλια, δεν θυμάμαι σίγουρα τι λέει)!

Είναι να σε θέλει...
 





costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.095
Reaction score
127.882
Είδα μόνο το τέλος απο το παραπάνω βίντεο, με τον συνοπτικό πίνακα.

Screenshot_20211223_184021_com.android.chrome.jpg


230-270 μίλια η αυτονομία ολονων.

Σιγά τη διαφορά. Όλα ίδια είναι.

Λίγο πιο επιθετική οδήγηση, και μειώνεται εύκολα η αυτονομία οποιουδήποτε.

Δεν έχουν ιδιαίτερο νόημα αυτά πλεον.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.550
Reaction score
75.309
70 χιλιόμετρα δεν έχουν νόημα; :tongue: :rolleyes:


Προσωπικά στα ταξίδια σταματάω μόνο για καύσιμο ή τσία, ποτέ για τίποτε άλλο. :)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.095
Reaction score
127.882
Η τιμή του εν λόγω ΙΧ, είναι εκπληκτική..
Απο 47.700 γιούρια,στην Ελλάδα.:o
Τώρα πες μας τι πίνεις.

Διότι αλλιώς δεν εξηγειται..

Screenshot_20211223_190105_com.android.chrome.jpg



Και δες παρακάτω τιμές μετά την επιδότηση:



Επιτέλους, σταματήστε τα χαζά με τις ψευδουπερτιμολογήσεις..







ΥΓ.
70 χιλιόμετρα δεν έχουν νόημα; :tongue: :rolleyes:
Όχι, κανένα νόημα.

Η διαφορά που έχει νόημα, είναι στην ταχύτητα φόρτισης, και μάλιστα στο σχεδιάγραμμα φόρτισης από 10% έως 70-80%. (εφόσον υπάρχουν διαθέσιμοι σούπερ ταχυφορτιστες).


Ταυτόχρονα, έτσι για το γαμωτο, δεν παίζει να πας ούτε συ ούτε γω ούτε κανένας με "σταθερή ταχύτητα Χ χλμ/ω για 5 ώρες από το 100% της μπαταρίας μέχρι να μείνεις.

Είναι χαζομάρες αυτά, ανέφικτα και άχρηστα.
 
Last edited:

Μηνύματα
2.382
Reaction score
5.059
Επιτέλους, σταματήστε τα χαζά με τις ψευδουπερτιμολογήσεις..
VW iD3 58KWh= 40.000 ευρώ + 1000 ευρώ φορτιστής+41.000 - 5000 επιστροφή από το κράτος =36.000 για ένα αυτοκίνητο που αντιστοιχεί σε ένα μέχρι 15.000 ευρώ συμβατικό από άποψη ποιότητας κατασκευής. Αυτονομία θεωρητική max 300Km.
Τιμές από την επίσημη αντιπροσωπία προ 10 ημερών.
 

Μηνύματα
629
Reaction score
919
Τώρα πες μας τι πίνεις.

Διότι αλλιώς δεν εξηγειται..

Δεύτερη φορά που χωρίς να με ξέρεις με προσβάλλεις,εβαλα μια αγγελεία απο το CAR που γράφει την τιμή δεν την εβγαλα απ το μυαλό μου.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.095
Reaction score
127.882
VW iD3 58KWh= 40.000 ευρώ + 1000 ευρώ φορτιστής
Πάλι μια απο τα ίδια.

Καλά δε βαρέθηκες να σε κάνω ρόμπα;

Αλήθεια τώρα...

Screenshot_20211223_194608_com.android.chrome.jpg


38 βγαίνει χωρίς επιδότηση με το κλειδί στο χέρι.

30.720 η ΛΤΠΦ, οπότε η επιδότηση είναι το 15%=4.608

Δηλαδή το αυτοκίνητο κοστίζει ακριβώς 33.492 €.

Πόσο καιρό σας το λέω, 33 χιλιάρικα βγαίνει, και αν το πάρεις εταιρικό, έχει έξτρα 5% έκπτωση επί της ΛΤΠΦ, δηλαδή - 1536€ δηλαδή εν τέλει το αυτοκίνητο κοστίζει λίγο κάτω από 32 χιλιάρικα.

Αμάν πια. Αμάν.

Ο φορτιστής είναι δωρεάν..

Επίσης μπορείς να αγοράσεις άλλο φορτιστή, με 220 ευρώ, στα 22kW.

Τωρα οι υπόλοιπες αρλούμπες που λες ότι είναι σαν αυτοκίνητο των 15 χιλιάδων ευρώ, είναι καθαρά από φθόνο, ζηλεύεις που δε μπορείς να το πάρεις. 😋

Αντε γειά, welcome to my black list. 😎





ΥΓ.
εβαλα μια αγγελεία απο το CAR που γράφει την τιμή δεν την εβγαλα απ το μυαλό μου.
Εντάξει, όπως νομίζεις.

Εγώ νομίζω ότι βρήκες την υψηλότερη δυνατή τιμή που μπορεί να βρεθεί αυτό το μοντέλο, μόνο και μόνο για δημιουργία εντυπώσεων.

Αν δεις την χαμηλότερη δυνατή τιμή που πωλείται τέτοιο εξαιρετικό αυτοκίνητο, θα καταλάβεις πόσο άσκοπο είναι αυτό που προσπαθείς να κάνεις.

Τέλος πάντων, σταματώ εδώ.

Άλλωστε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν 50 χιλιάρικα και βάλε, και είναι μόνο για πλούσιους που δε κάνουν ποτέ μεγάλες αποστάσεις.

Δεν υπάρχει κανένας με ηλεκτρικό που να ξεκίνησε από Ολλανδία, Γερμανία, Αγγλία και Γαλλία και να ήρθε Ελλάδα, και να πήγε σε νησί με αυτό. Κανένας. Όνειρο βλέπουμε. Ψεύτικα στοιχεία ανεβάζουμε. Ο άλλος στα ψέμματα διέσχισε όλη την Κίνα με ηλεκτρικό, δε γίνεται.

ΟΚ. Όπως νομίζετε. Πάτε όμως σε άλλα θρεντ, εδώ δεν έχει ice, για ηλεκτρικά γράφουμε.
 
Last edited:

Μηνύματα
2.382
Reaction score
5.059
Πάλι μια απο τα ίδια.

Καλά δε βαρέθηκες να σε κάνω ρόμπα;

Αλήθεια τώρα...

View attachment 233953

38 βγαίνει χωρίς επιδότηση με το κλειδί στο χέρι.

30.720 η ΛΤΠΦ, οπότε η επιδότηση είναι το 15%=4.608

Δηλαδή το αυτοκίνητο κοστίζει ακριβώς 33.492 €.

Πόσο καιρό σας το λέω, 33 χιλιάρικα βγαίνει, και αν το πάρεις εταιρικό, έχει έξτρα 5% έκπτωση επί της ΛΤΠΦ, δηλαδή - 1536€ δηλαδή εν τέλει το αυτοκίνητο κοστίζει λίγο κάτω από 32 χιλιάρικα.

Αμάν πια. Αμάν.

Ο φορτιστής είναι δωρεάν..

Επίσης μπορείς να αγοράσεις άλλο φορτιστή, με 220 ευρώ, στα 22kW.

Τωρα οι υπόλοιπες αρλούμπες που λες ότι είναι σαν αυτοκίνητο των 15 χιλιάδων ευρώ, είναι καθαρά από φθόνο, ζηλεύεις που δε μπορείς να το πάρεις. 😋

Αντε γειά, welcome to my black list. 😎





ΥΓ.

Εντάξει, όπως νομίζεις.

Εγώ νομίζω ότι βρήκες την υψηλότερη δυνατή τιμή που μπορεί να βρεθεί αυτό το μοντέλο, μόνο και μόνο για δημιουργία εντυπώσεων.

Αν δεις την χαμηλότερη δυνατή τιμή που πωλείται τέτοιο εξαιρετικό αυτοκίνητο, θα καταλάβεις πόσο άσκοπο είναι αυτό που προσπαθείς να κάνεις.

Τέλος πάντων, σταματώ εδώ.

Άλλωστε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν 50 χιλιάρικα και βάλε, και είναι μόνο για πλούσιους που δε κάνουν ποτέ μεγάλες αποστάσεις.

Δεν υπάρχει κανένας με ηλεκτρικό που να ξεκίνησε από Ολλανδία, Γερμανία, Αγγλία και Γαλλία και να ήρθε Ελλάδα, και να πήγε σε νησί με αυτό. Κανένας. Όνειρο βλέπουμε. Ψεύτικα στοιχεία ανεβάζουμε. Ο άλλος στα ψέμματα διέσχισε όλη την Κίνα με ηλεκτρικό, δε γίνεται.

ΟΚ. Όπως νομίζετε. Πάτε όμως σε άλλα θρεντ, εδώ δεν έχει ice, για ηλεκτρικά γράφουμε.
πριν λίγες μέρες στην αντιπροσωπία εδώ στην πόλη μου, πήγα να ζητήσω test drive και μου είπανε ό,τι ακριβώς γράφω. Δεν έχω καμμιά πρεμούρα να υπερτιμολογήσω το αυτοκίνητο! Άλλωστε από την τσέπη μου θα βγουν τα χρήματα, όταν φτάσει η ώρα....
 

Μηνύματα
629
Reaction score
919
Επειδή ο γραπτός λόγος ερμηνεύεται πολλές φορές λάθος, προσωπικά εχω γράψει 2 πόστ σε αυτό το θέμα δεν προσπαθώ να πείσω κανένα τι να πάρει ή τι να μην πάρει ουτε κρύο ουτε ζέστη μου κάνει,εισαι επιθετικός σε οποιον εχει αλλη γνωμη απο την δική σου. Καλές γιορτές με υγεία.
 

Μηνύματα
1.098
Reaction score
1.646
VW iD3 58KWh= 40.000 ευρώ + 1000 ευρώ φορτιστής+41.000 - 5000 επιστροφή από το κράτος =36.000 για ένα αυτοκίνητο που αντιστοιχεί σε ένα μέχρι 15.000 ευρώ συμβατικό από άποψη ποιότητας κατασκευής. Αυτονομία θεωρητική max 300Km.
Τιμές από την επίσημη αντιπροσωπία προ 10 ημερών.
με ποιο αυτοκίνητο 15.000 αντιστοιχεί;

από το Yaris που έχω (και είναι από τα καλά σχετικά μοντέλα) και στη βενζίνη κάνει κοντά στα 15 χιλιάρικα,

το id είναι δύο κατηγορίες πάνω από άποψη χώρων επιβατών,
είναι δύο κατηγορίεςπάνω σε οδική συμπεριφορά,
είναι δύο κατηγορίες πολύ πιο άνετο στο δρόμο και τέσσερις κατηγορίες πιο αθόρυβο,
έχει περισσότερο εξοπλιμό

και εντάξει, έχει τα ίδια πλαστικά στις πόρτες

δεν λέω ότι το id3 δεν είναι ακριβότερο από αντίστοιχο βενζινοκίνητο,
άλλωστε όπως σε όλα τα ηλεκτρικά ακόμη πληρώνεις πολλά για τη μπαταρία.

αλλά η σύγκριση με αυτοκίνητο 15,000 είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας






α ξέχασα, ποιότητα κατασκευής δεν είναι μόνο αν έχει πλαστικό ή ύφασμα στις πόρτες,
είναι και άλλα πράματα,
και εκεί είναι επίσης καλύτερο από όσα αυτοκίνητα των 15000 ξέρω, άσχετα αν μερικά έχουν πιο μαλακό πλαστικό στις πόρτες
 



Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.179
Μηνύματα
2.891.631
Members
38.003
Νεότερο μέλος
Periklis1987
Top