Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)



Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.733
Reaction score
10.558
Η Tesla έχει modules των 5,6 KWH.
Το κάθε ένα έχει 444 μπαταρίες.
Έχει τον δικό του ρυθμιστή, σύστημα ψύξης κτλ κτλ
Το καθένα ζυγίζει 22 κιλά .

Να το σπάσεις για να βρεις μερικές μπαταρίες από τις 444 δύσκολα το βλέπω.

s-l400.jpg


 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.681
Reaction score
80.852
To ID4 λοιπόν είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο. Πολύ πάνω απο το ID3
Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένος απο το τεστ ντράιβ, θεωρώ πως ανταγωνίζεται πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα.
Οδηγώ Mercedes CLS350, και ειλικρινά πιστεύω πως το ID4 είναι ισάξιο στην οδηγική απόλαυση, αν όχι και καλύτερο :o, κι ας μην περνάει τα 160km/h.
Το παρήγγειλες; :biggrin:
Μόλις ξανανοίξει το “κινούμαι ηλεκτρικα” θα παραγγείλω ένα απο τα ID3-ID4 για την σύζυγο . Ελπίζω μεσα στον Ιανουάριο.
Μετα τα σημερινά τείνω περισσότερο προς στο ID4.

Υπάρχουν καμία εικοσαριά διαθεσιμα στην Ελλάδα και απο τα δυο μοντέλα, αλλά είναι βασικές εκδόσεις.
Θα πρέπει να σκεφτώ αν θέλω άμεση παράδοση-φτηνότερο ή ενα εξάμηνο αναμονή για τα έξτρα που εχω επιλέξει.
 

Μηνύματα
2.378
Reaction score
5.047
To ID4 λοιπόν είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο. Πολύ πάνω απο το ID3
Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένος απο το τεστ ντράιβ, θεωρώ πως ανταγωνίζεται πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα.
Θα πρέπει να σκεφτώ αν θέλω άμεση παράδοση-φτηνότερο ή ενα εξάμηνο αναμονή για τα έξτρα που εχω επιλέξει.
Money?
Καλησπέρα dimi... Καλή χρονιά να έχουμε
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.162
Reaction score
20.739
Οδηγώ Mercedes CLS350, και ειλικρινά πιστεύω πως το ID4 είναι ισάξιο στην οδηγική απόλαυση, αν όχι και καλύτερο :o, κι ας μην περνάει τα 160km/h
Μετα τα σημερινά τείνω περισσότερο προς στο ID4.
:thumbsup: Είμαι σίγουρος ότι θα είναι άριστη επιλογή. Καλοτάξιδο!
 


Μηνύματα
3.228
Reaction score
10.663
To ID4 λοιπόν είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο. Πολύ πάνω απο το ID3
Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένος απο το τεστ ντράιβ, θεωρώ πως ανταγωνίζεται πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα.
Οδηγώ Mercedes CLS350, και ειλικρινά πιστεύω πως το ID4 είναι ισάξιο στην οδηγική απόλαυση, αν όχι και καλύτερο :o, κι ας μην περνάει τα 160km/h.

Μόλις ξανανοίξει το “κινούμαι ηλεκτρικα” θα παραγγείλω ένα απο τα ID3-ID4 για την σύζυγο . Ελπίζω μεσα στον Ιανουάριο.
Μετα τα σημερινά τείνω περισσότερο προς στο ID4.

Υπάρχουν καμία εικοσαριά διαθεσιμα στην Ελλάδα και απο τα δυο μοντέλα, αλλά είναι βασικές εκδόσεις.
Θα πρέπει να σκεφτώ αν θέλω άμεση παράδοση-φτηνότερο ή ενα εξάμηνο αναμονή για τα έξτρα που εχω επιλέξει.
Λοιπόν , κοιτά να μάθεις στη σύζυγο να οδηγάει τη μαούνα γιατί σε βλεπω να παίρνεις εσυ το iD4 :whistling:
 

Μηνύματα
369
Reaction score
388
To ID4 λοιπόν είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο. Πολύ πάνω απο το ID3
Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένος απο το τεστ ντράιβ, θεωρώ πως ανταγωνίζεται πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα.
Οδηγώ Mercedes CLS350, και ειλικρινά πιστεύω πως το ID4 είναι ισάξιο στην οδηγική απόλαυση, αν όχι και καλύτερο :o, κι ας μην περνάει τα 160km/h.

Μόλις ξανανοίξει το “κινούμαι ηλεκτρικα” θα παραγγείλω ένα απο τα ID3-ID4 για την σύζυγο . Ελπίζω μεσα στον Ιανουάριο.
Μετα τα σημερινά τείνω περισσότερο προς στο ID4.

Υπάρχουν καμία εικοσαριά διαθεσιμα στην Ελλάδα και απο τα δυο μοντέλα, αλλά είναι βασικές εκδόσεις.
Θα πρέπει να σκεφτώ αν θέλω άμεση παράδοση-φτηνότερο ή ενα εξάμηνο αναμονή για τα έξτρα που εχω επιλέξει.
Γιατρέ ιεροσυλία πριν 15-16 χρόνια που βγήκε το Mercedes όταν περνούσε από μπροστά γυρνούσαν όλα τα κεφάλια για να το δούμε (Καρχαρίας)

Το VW 2021 είναι ένα τυπικό αυτοκίνητο τετραγωνικό
(Προσωπική γνώμη και γούστο για να μην παρεξηγηθώ)

Μια που το έκανες τεστ drive έχω μια απορία στις στροφές μπαίνει το ίδιο καλά Όπως το Μερσέντες

Καλησπέρα σε όλο τον κόσμο και χρόνια πολλά καλή χρονιά να έχουμε
 

Μηνύματα
2.378
Reaction score
5.047
To ID4 41000 στα πολύ βασικά, 5
Γιατί πρόσφατα που ρώτησα εδώ στην αντιπροσωπία μου είπανε 40.000 για το iD3 58KWh (χωρίς την έκπτωση). Το αντίστοιχο iD4 (γιατί καμμιά σχέση δεν έχουν τα δύο αυτοκίνητα!);
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.681
Reaction score
80.852
Λοιπόν , κοιτά να μάθεις στη σύζυγο να οδηγάει τη μαούνα γιατί σε βλεπω να παίρνεις εσυ το iD4 :whistling:
Το οδήγησε άνετα, το προτιμάει από το ID3.
Γιατρέ ιεροσυλία πριν 15-16 χρόνια που βγήκε το Mercedes όταν περνούσε από μπροστά γυρνούσαν όλα τα κεφάλια για να το δούμε (Καρχαρίας)

Το VW 2021 είναι ένα τυπικό αυτοκίνητο τετραγωνικό
(Προσωπική γνώμη και γούστο για να μην παρεξηγηθώ)

Μια που το έκανες τεστ drive έχω μια απορία στις στροφές μπαίνει το ίδιο καλά Όπως το Μερσέντες
Συμφωνώ, το Mercedes είναι πολύ πιο όμορφο, αλλά δεν αναφερόμουν στην εμφάνιση, αλλά στην οδηγική απόλαυση.
Προφανώς αν θέλουμε να πηγαίνουμε με 200 και να κάνουμε τρέλες στις στροφές το Mercedes υπερτερεί. Αν όμως μιλάμε για γρήγορη-ξεκούραστη-πολιτισμένη οδήγηση το ID4 είναι εξαιρετικό.

Η ερώτηση που έκανα στον εαυτό μου και στην σύζυγο ήταν:
Αν είναι να οδηγήσεις μέχρι Αθήνα προτιμάς:
ID3 vs ID4? Απάντηση και των δύο: ID4 ξεκάθαρα
ID3 vs Mercedes? Απάντηση και των δύο: Mercedes
ID4 vs Mercedes? Μάλλον ID4.

To ID4 βέβαια είναι λίγο μεγαλούτσικο για μέσα στην πόλη, οπότε έχουμε μια επιφύλαξη εκεί.
Γιατί πρόσφατα που ρώτησα εδώ στην αντιπροσωπία μου είπανε 40.000 για το iD3 58KWh (χωρίς την έκπτωση). Το αντίστοιχο iD4 (γιατί καμμιά σχέση δεν έχουν τα δύο αυτοκίνητα!);
Υπάρχουν κάποια λίγα ID4 στα 41000, με την μικρότερη μπαταρία, χωρίς έξτρα.
 

Μηνύματα
3.228
Reaction score
10.663
Το οδήγησε άνετα, το προτιμάει από το ID3.

Συμφωνώ, το Mercedes είναι πολύ πιο όμορφο, αλλά δεν αναφερόμουν στην εμφάνιση, αλλά στην οδηγική απόλαυση.
Προφανώς αν θέλουμε να πηγαίνουμε με 200 και να κάνουμε τρέλες στις στροφές το Mercedes υπερτερεί. Αν όμως μιλάμε για γρήγορη-ξεκούραστη-πολιτισμένη οδήγηση το ID4 είναι εξαιρετικό.

Η ερώτηση που έκανα στον εαυτό μου και στην σύζυγο ήταν:
Αν είναι να οδηγήσεις μέχρι Αθήνα προτιμάς:
ID3 vs ID4? Απάντηση και των δύο: ID4 ξεκάθαρα
ID3 vs Mercedes? Απάντηση και των δύο: Mercedes
ID4 vs Mercedes? Μάλλον ID4.

To ID4 βέβαια είναι λίγο μεγαλούτσικο για μέσα στην πόλη, οπότε έχουμε μια επιφύλαξη εκεί.

Υπάρχουν κάποια λίγα ID4 στα 41000, με την μικρότερη μπαταρία, χωρίς έξτρα.
Το μέγεθος συνηθίζεται (για το iD4 λέω) :rolleyes: μια βδομάδα καθημερινής χρήσης και … τέλος.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.001
Reaction score
127.678
To ID4 βέβαια είναι λίγο μεγαλούτσικο για μέσα στην πόλη, οπότε έχουμε μια επιφύλαξη εκεί.
Το id4, αν το δέχεται σα μέγεθος να το οδηγεί και μέσα στην πόλη η γυναίκα σου, θα πρέπει να είναι η μοναδική επιλογή, να βγάλεις εντελώς από την εξίσωση το id3.

Εγώ υποτίθεται πως πήρα το id3 για όσο το δυνατόν πιο "μικρό", ώστε να μπορεί να το πάρει σε δεύτερο χρόνο η γυναίκα μου (η οποία θέλει αποκλειστικά μικρά αυτοκίνητα) όταν θα πάρω ένα Model Y (ή κάποιο άλλο, θα δούμε), αυτό ήταν το πλάνο.

Στην δικιά μου, και το id3 μεγάλο της φαίνεται..
Ωστόσο, δε συμβιβάστηκα με τίποτα μικρότερο του id3, το θεωρώ τρελή ευκαιρία στα λεφτά του.
Και μια χαρά θα το οδηγεί η γυναίκα μου σε κάποια φάση. Ήδη το οδηγεί..

Οπότε, εφόσον σου λέει πως το γουστάρει το id4, στη θέση σου δε θα σκεφτόμουν τίποτε άλλο. Καρφωτά id4 77kwh και.. Καλοταξιδο!


ΥΓ. Το id4 είναι κουκλί, με την πανοραμική οροφή είναι θεϊκό, είναι επιβλητικό αυτοκίνητο, εντυπωσιακό από κοντά, και εξαιρετικά άνετο στην οδήγηση, στον αφρό. Εγκρίνω 10000% να το χτυπήσεις, μάλιστα με όσα περισσότερα πρόσθετα γίνεται, θα το χαρείς όσο δε φαντάζεσαι.

ΥΓ. 2. Επιμένω στα πρόσθετα, πάρε το πλουσιότερο πακέτο που θα υπάρχει, max ή οποιοδήποτε φουλ φορτωμένο. Αυτά αξίζουν. Αυτά θα χαίρεσαι στα χρόνια που έρχονται. Μη κάνεις οικονομία 5 χιλιάρικα, δεν αξίζει τον κόπο. Δώσε κάτι παραπάνω, κι ας πιστεύεις ότι είναι άχρηστα μπλιμπλίκια. Σε διαβεβαιώ, πως δεν είναι. Όλα είναι χρήσιμα, από το head up display και το heat pump, μέχρι την πανοραμική ηλιοροφη και τα ματριξ λεντ φωτα και τα μασαζοκαθίσματα. Όλα. Αυτά αξίζουν όσο και το υπόλοιπο αυτοκίνητο, πολλαπλασιαζουν τη χρηστικότητά του και την ευχαρίστηση που προσφέρει. 😎
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.681
Reaction score
80.852
Το id4, αν το δέχεται σα μέγεθος να το οδηγεί και μέσα στην πόλη η γυναίκα σου, θα πρέπει να είναι η μοναδική επιλογή, να βγάλεις εντελώς από την εξίσωση το id3.

Εγώ υποτίθεται πως πήρα το id3 για όσο το δυνατόν πιο "μικρό", ώστε να μπορεί να το πάρει σε δεύτερο χρόνο η γυναίκα μου (η οποία θέλει αποκλειστικά μικρά αυτοκίνητα) όταν θα πάρω ένα Model Y (ή κάποιο άλλο, θα δούμε), αυτό ήταν το πλάνο.

Στην δικιά μου, και το id3 μεγάλο της φαίνεται..
Ωστόσο, δε συμβιβάστηκα με τίποτα μικρότερο του id3, το θεωρώ τρελή ευκαιρία στα λεφτά του.
Και μια χαρά θα το οδηγεί η γυναίκα μου σε κάποια φάση. Ήδη το οδηγεί..

Οπότε, εφόσον σου λέει πως το γουστάρει το id4, στη θέση σου δε θα σκεφτόμουν τίποτε άλλο. Καρφωτά id4 77kwh και.. Καλοταξιδο!


ΥΓ. Το id4 είναι κουκλί, με την πανοραμική οροφή είναι θεϊκό, είναι επιβλητικό αυτοκίνητο, εντυπωσιακό από κοντά, και εξαιρετικά άνετο στην οδήγηση, στον αφρό. Εγκρίνω 10000% να το χτυπήσεις, μάλιστα με όσα περισσότερα πρόσθετα γίνεται, θα το χαρείς όσο δε φαντάζεσαι.

ΥΓ. 2. Επιμένω στα πρόσθετα, πάρε το πλουσιότερο πακέτο που θα υπάρχει, max ή οποιοδήποτε φουλ φορτωμένο. Αυτά αξίζουν. Αυτά θα χαίρεσαι στα χρόνια που έρχονται. Μη κάνεις οικονομία 5 χιλιάρικα, δεν αξίζει τον κόπο. Δώσε κάτι παραπάνω, κι ας πιστεύεις ότι είναι άχρηστα μπλιμπλίκια. Σε διαβεβαιώ, πως δεν είναι. Όλα είναι χρήσιμα, από το head up display και το heat pump, μέχρι την πανοραμική ηλιοροφη και τα ματριξ λεντ φωτα και τα μασαζοκαθίσματα. Όλα. Αυτά αξίζουν όσο και το υπόλοιπο αυτοκίνητο, πολλαπλασιαζουν τη χρηστικότητά του και την ευχαρίστηση που προσφέρει. 😎
Ύπαγε οπίσω μου Σατανά :devilish:

Είμαι σε εντατική θεραπεία για να ξεπεράσω το ID4.
Δεν θέλω να δώσω πάνω από 43Κ για δεύτερο αυτοκίνητο που θα οδηγάει 70% η σύζυγος. Δεν είμαι εκατομμυριούχος.

Θα κάνω ότι μπορώ για να ξεχάσω αυτήν την μαύρη μέρα με το test drive του ID4 μεχρι να ξαναρχίσει το πρόγραμμα "κινούμαι ηλεκτρικά".
Πρέπει να βάζουμε όρια στο πορτοφόλι....

Αν δεν τα καταφέρω, τότε το μόνο ID4 που θα σκεφτώ θα είναι εκείνο το εκθεσιακό που έχει μόνο ζάντες αλουμινίου και τίποτα άλλο, και την μικρή μπαταρία, και είναι ετοιμοπαράδοτο.

Θέτω αυστηρά όριο μπάτζετ τα 43Κ.

A039D234-21B7-4A91-908E-04332398D9BB.jpeg
 


Ndis

Titika
Μηνύματα
1.890
Reaction score
4.697
yolo λεμε ...

Το θέμα για ολα τα μεγάλα παιδιά σαν εμάς είναι οταν βλέπουν τα παιχνίδια τους να εμφανίζεται η ευτυχία στο πρόσωπο και όχι τα ανννν στο μυαλο ;)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.001
Reaction score
127.678
Θέτω αυστηρά όριο μπάτζετ τα 43Κ.
Ok, απολύτως σεβαστά τα οικονομικά όρια.👍
Με 43k δε παίρνεις id4. Τέλος. 😎

Πας σε id3, πλούσιο εξοπλισμό και όποια μπαταρία θες, δεκτή και η μικρή. 👍

Το id3, λόγω μικρότερου όγκου, καλύτερης αεροδυναμικής και μικρότερου βάρους, έχει αξιοπρεπεστατη αυτονομία και με τη μικρή μπαταρία (45-αρα), αντιθέτως το id4 πάει υποχρεωτικά με την 77-αρα και μόνο, με οτιδήποτε άλλο θα σου βγάλει την ψυχή.

Στο id3 η πανοραμική οροφή (που έχω) δεν είναι "must", ενώ στο id4 είναι, εκεί κάνει τερατώδη διαφορά.

Η μικρή μπαταρία πάει πακετο με μικρότερη ταχύτητα φόρτισης, είτε σε ac είτε σε DC, να το ξέρεις αυτό.

Στα "must του id3 Θεωρώ πως ανήκει η αντλία θερμότητας, τα φώτα λεντ ματριξ, το head up display, το λευκό τιμόνι (δεν έχει χρέωση αυτό), θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, ηχομονωμένο παρμπρίζ, keyless entry, και η πιο μικρη ζάντα αλουμινιου. Δες τα έτοιμα διαμορφωμένα διαθέσιμα πακέτα επιλογών ώστε να είναι όλα όσα θες μέσα στην ΛΤΠΦ.
 
Last edited:



Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.122
Μηνύματα
2.889.339
Members
37.992
Νεότερο μέλος
Mini_r56
Top