- Μηνύματα
- 56.404
- Reaction score
- 140.076
Και δω ένα διάγραμμα για την πτώση των μπαταριών με τους κύκλους φόρτισης:
Προφανώς, άμα παίζεις την μπαταρία 65%-75% είναι πρακτικά αθάνατη, αλλά αυτό δε γίνεται.
Το 85-25% ή 75-25% είναι εφικτό σενάριο.
Εγώ είμαι χονδρικά στους 90 κύκλους φόρτισης, που φλερτάρει κοντά στο 95% (ταιριάζει με τη δική μου μέτρηση). Όπως βλέπετε στην αρχή, υπάρχει μια απότομη πτώση, μετά καλμαρει.
Στους 2.000 κύκλους φόρτισης, αν είναι στο 90%, θα είναι τρομερή επιτυχία. Αλλά θα πρέπει όλες οι φορτίσεις να είναι 85-25%, δύσκολο..
Τότε το αυτοκίνητο θα έχει διανύσει 440.000χλμ..
Σε κάθε περίπτωση, ότι και να κάνεις, μεταξύ 85-90% θα είναι η αυτονομία της μπαταρίας στα 450.000χλμ.
Φακτς οφ λαιφ.

Προφανώς, άμα παίζεις την μπαταρία 65%-75% είναι πρακτικά αθάνατη, αλλά αυτό δε γίνεται.
Το 85-25% ή 75-25% είναι εφικτό σενάριο.
Εγώ είμαι χονδρικά στους 90 κύκλους φόρτισης, που φλερτάρει κοντά στο 95% (ταιριάζει με τη δική μου μέτρηση). Όπως βλέπετε στην αρχή, υπάρχει μια απότομη πτώση, μετά καλμαρει.
Στους 2.000 κύκλους φόρτισης, αν είναι στο 90%, θα είναι τρομερή επιτυχία. Αλλά θα πρέπει όλες οι φορτίσεις να είναι 85-25%, δύσκολο..
Τότε το αυτοκίνητο θα έχει διανύσει 440.000χλμ..
Σε κάθε περίπτωση, ότι και να κάνεις, μεταξύ 85-90% θα είναι η αυτονομία της μπαταρίας στα 450.000χλμ.
Φακτς οφ λαιφ.
Last edited: