Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
4.723
Reaction score
8.232
Οι αριθμοί που δείχνουν το ποσοστο αύξησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μου θυμίζει τα αντίστοιχα ποσοστά αύξησης των δίσκων βινυλιων τα τελευταία χρόνια.
Νομιζω ότι γίνεται η ίδια-λάθος- ανάγνωση;)
Εντελώς λάθος σκεπτικό διότι εκκινούν από διαφορετική αφετηρία, πιο πολύ με το στριμινγκ όταν ξεκίνησε μου μοιάζει. Σιγά σιγά θα επικρατήσει
 


gonis

Luger
Μηνύματα
4.349
Reaction score
11.859
Σιγά σιγά θα επικρατήσει
Επειδή δεν θα ζήσω άλλα 200 χρόνια μήπως να το κανεις πιο συγεκριμενο;
Παρεμπιπτόντως σήμερα εχω τετραγωνίσει τα νότια προάστια και εχω συναντήσει μόνο 2 ηλεκτρικά,ένα τεσλα και ένα ταϋκάν8-)
Μπορει να εχω συναντήσει και κανα κινεζοκορεατικο αλλά δεν τα γνωρίζω :p
Που το πάει μωρέ, στις παλιατζουριες που του αρέσουν το πάει. :fuckyou:
Οχι βρε ,μου αρέσουν πολύ το Rimac και το Honda e
Αν είχα άπειρα λεφτά και ξεκίναγα συλλογή σύγχρονων αυτοκινήτων θα ξεκινούσα από Rimac μετά La Ferrari,SP1,SP2 κ.ο.κ.:dance2:
Πάντα ήθελα το αυτοκινητο που εχω να μου αρέσει,όταν το παρκάρω να γυρίσω πίσω να του κλείσω το μάτι;)
Οχι να το μουντζώνω:roflmao:
 

TGD

Μηνύματα
8.310
Reaction score
8.320
Δεν μπορεί να είδες μόνο δύο, περισσότερα υπάρχουν στον Βόλο.
Τα EV είναι ένα ολοένα αυξανόμενο μερίδιο μιας μειούμενης (κατά τη γνώμη μου) αγοράς. Τα EV θα κυριαρχίσουν, αλλά μάλλον σε ένα μοντέλο ενοικίασης. Οι πωλήσεις αυτοκινήτων έπεσαν συνολικά. Η Γερμανία είπε να επιδοτήσει τα ΜΜΜ κι όχι τα καύσιμα. Σε κάποιες πόλεις η συγκοινωνίες είναι τόσο καλές που δεν χρειάζεται να έχεις αυτοκίνητο. Και σε πολύ περισσότερες είναι μπελάς.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.074
Reaction score
29.780
 

Μηνύματα
455
Reaction score
571
Αυξανόμενο μερίδιο τα ηλεκτρικά χμ χωρίς τα πρέπει των κυβερνήσεων και τα οικονομικά κίνητρα δεν ξέρω τι θα πουλούσαν ,η γνώμη μου 10τεμαχια το μήνα ή κάθε εταιρεία;
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.203
Reaction score
82.964
Αυξανόμενο μερίδιο τα ηλεκτρικά χμ χωρίς τα πρέπει των κυβερνήσεων και τα οικονομικά κίνητρα δεν ξέρω τι θα πουλούσαν ,η γνώμη μου 10τεμαχια το μήνα ή κάθε εταιρεία;
Από τα 35000€ και πάνω είναι τόσο καλύτερα τα ηλεκτρικά απο τα ice αντίστοιχης τιμής, που αν τα οδηγήσει κάποιος που ψάχνει να αγοράσει δεν θα το σκεφτεί καν ακόμα και χωρίς επιδοτήσεις. Και η ψαλίδα θα ανοίγει όλο και περισσότερο.

Κάτω απο τα 30000€ δεν υπάρχουν πολλές επιλογές ακόμα, και στην Ελλάδα αυτό είναι σίγουρα πρόβλημα λόγω των χαμηλών μισθών.
 

Μηνύματα
455
Reaction score
571
Δεν ξέρω τίποτα από ev ,δεν έχω άποψη αλλά αισθητικά μόνο το audi e Tron λέει, τα άλλα σαν καρτούν είναι.
Είδα τις προάλλες το mustang ev ζωντανά στο δρόμο και με απογοήτευσε, να μην μιλήσω για τα tesla ,χίλιες φορές id3,4,5
 

Μηνύματα
4.723
Reaction score
8.232
Επειδή δεν θα ζήσω άλλα 200 χρόνια μήπως να το κανεις πιο συγεκριμενο;
Παρεμπιπτόντως σήμερα εχω τετραγωνίσει τα νότια προάστια και εχω συναντήσει μόνο 2 ηλεκτρικά,ένα τεσλα και ένα ταϋκάν8-)
Μπορει να εχω συναντήσει και κανα κινεζοκορεατικο αλλά δεν τα γνωρίζω :p
ειδικος δεν ειμαι, οτι διαβαζω περιστασιακα. Για παραδειγμα το παρακατω αρθρο δινει καποιες απαντησεις. :)

Είτε Mercedes-Benz, VW είτε Audi: όλα βασίζονται στην ηλεκτροκίνηση για το μέλλον. Η BMW επενδύει επίσης στο αυτοκίνητο υδρογόνου. Με κυψέλες καυσίμου από την Toyota, ο όμιλος θέλει να κυκλοφορήσει το BMW iX5 Hydrogen σε μια μικρή σειρά από τον Νοέμβριο.
Για τους οδηγούς, το αυτοκίνητο υδρογόνου προσφέρει πλεονεκτήματα στην καθημερινή ζωή που είναι γνωστά από τους κινητήρες βενζίνης ή ντίζελ: γρήγορος ανεφοδιασμός και μεγάλες αποστάσεις - ακόμα και στο κρύο. Αλλά το μεγάλο ερώτημα είναι αν υπάρχει αρκετό πράσινο υδρογόνο και πόσο κοστίζει όλο αυτό.
Για τον εμπειρογνώμονα του κλάδου Stefan Bratzel, «η υψηλή κατανάλωση ενέργειας για την παραγωγή υδρογόνου» είναι το αποφασιστικό επιχείρημα κατά αυτού του τύπου κίνησης. Παραγωγή υδρογόνου με ηλεκτρική ενέργεια και στη συνέχεια χρήση κυψέλης καυσίμου για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από το υδρογόνο ξανά για τον ηλεκτροκινητήρα - ένα μεγάλο μέρος της ενέργειας χάνεται εκεί.
Οι κυψέλες καυσίμου προέρχονται από την Toyota

Παρά το έργο, η ηλεκτροκίνηση θα κυριαρχήσει και στο μέλλον της BMW. Το αργότερο μέχρι το 2030, κάθε δεύτερη BMW θα πρέπει να λειτουργεί με μπαταρία. Ωστόσο, ενόψει των ολοένα και πιο σπάνιων πρώτων υλών για τις μπαταρίες από τη μια πλευρά και των ανεπαρκών δικτύων φόρτισης από την άλλη, η Zipse δεν θέλει να βάλει τα πάντα σε μια κάρτα.
Το υδρογόνο είναι «το κομμάτι του παζλ που λείπει που μπορεί να ολοκληρώσει η ηλεκτρονική κινητικότητα, όπου οι ηλεκτρικοί κινητήρες με μπαταρία δεν θα επικρατήσουν», είπε. Μέχρι στιγμής, η κυψέλη καυσίμου θεωρείται μια πιθανή φιλική προς το περιβάλλον κίνηση για το μέλλον, ειδικά για βαριά λεωφορεία ή φορτηγά. Είναι σχεδιασμένα για μεγάλες αποστάσεις και εργασίες έντασης ενέργειας - και δεν υπάρχουν μεγάλοι χρόνοι φόρτισης όπως με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η Toyota και η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία Hyundai πωλούν ήδη αυτοκίνητα με κυψέλες καυσίμου, αν και σε διαχειρίσιμους αριθμούς. Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Changan μόλις ξεκίνησε τη σειρά παραγωγής και η Opel διαθέτει ένα βαν κυψελών καυσίμου σε προσφορά. Η Mercedes-Benz διέκοψε το SUV κυψελών καυσίμου πριν από δύο χρόνια. Ωστόσο, η Daimler αναπτύσσει κυψέλες καυσίμου μαζί με τη Volvo και θέλει να φέρει ένα φορτηγό στην αγορά με αυτό το 2025. Η Porsche, η Toyota, η Mazda, η Subaru, η Kawasaki και η Yamaha εργάζονται για την καύση υδρογόνου στους βενζινοκινητήρες. Η Toyota έχει επίσης την BMW να προμηθεύει τις κυψέλες καυσίμου για το υδρογόνο iX5. Συναρμολογούνται στο Garching και τοποθετούνται στο Μόναχο με τις δεξαμενές υδρογόνου και τους εσωτερικούς ηλεκτρικούς κινητήρες στα αμαξώματα που προέρχονται από το εργοστάσιο των ΗΠΑ στο Spartanburg. Η πιλοτική σειρά 100 οχημάτων δεν θα πωληθεί, αλλά θα δοκιμαστεί από αυτοκινητιστές σε καθημερινή χρήση στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ, την Ιαπωνία, την Κορέα και την Κίνα. Σε πέντε χρόνια, η BMW θα μπορούσε τότε να είναι έτοιμη για μαζική παραγωγή, υπό την προϋπόθεση ότι η αγορά συνεργάζεται.
 

spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
13.207
Reaction score
32.920
Ειχαμε τις νοθευμενες βενζινες , αρχισαν τις π@@στιες και με τα ρευματα τωρα. Και αντε παρε δειγμα να δεις αν ειναι νοθευμενο............

20220901122058_836991.jpg
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.663
Reaction score
132.965
Great news! 😁😁😁😁

Μετά την Τεσλα, να και η VW που ξεκίνησε την λειτουργία του plug and charge!!



Με το σοφτγουερ 3.1 θα είναι εφικτό και στο δικό μου id3, και σε όλα τα ev της vw.

Αυτά είναι. 👍👍👍


Ούτε app, ούτε κάρτες, τίποτα. Βυσματωνεις, δουλεύει. Γιεεεεεε
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.663
Reaction score
132.965
Έτσι πρέπει να είναι όλα.
Σωστά.

Προς ώρας, έτσι είναι μόνο τα Τεσλα, και δειλά δειλά μόλις ξεκίνησε η VW, αλλά θα πρέπει να ακολουθήσουν οι πάροχοι των φορτιστών, δε φτάνει το αυτοκίνητο να το υποστηρίζει, πρέπει να το υποστηρίζει κι ο φορτιστής.

Ευτυχώς η ionity πάει δυνατά έξω, και ως γνωστόν έχει ρίζες στο γκρουπ vag.

Πολύ δυνατή η VW τελικά, αρχίζει να δείχνει τα δόντια της. 😎

Για την αμερικανική αγορά, αυτό ήταν ένα μεγάλο στοίχημα να το καταφέρει. Εκεί είναι πλέον πολύ σημαντικό το δίκτυο της ionity, δίνει δωρεάν 1-2 χρόνια φορτίσεις με κάθε αγορά, και μόλις ξεκίνησε να παράγει vw ev στις ΗΠΑ (id4) , με χαμηλότερες τιμές κιόλας.

Φουλ ατακ.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.663
Reaction score
132.965
Πότε βγαίνει;
Στα καινούρια υπάρχει ήδη, σε μας θα περιμένουμε κάνα 4-μηνο, αλλά για την ώρα δεν έχει νόημα, δε ξέρω κανένα πάροχο να το υποστηρίζει στην Ελλάδα.

Βεβαίως μετράει για ταξίδι στο εξωτερικό. 😎
 

kalitsouni

Ακουστικά
Μηνύματα
3.349
Reaction score
9.744

Την δημιουργία 100 σταθμών φόρτισης εντός τριετίας σχεδιάζει η Ελινόιλ, έχοντας στο πλάνο και την μετατροπή πρατηρίων που διαθέτει στην Κρήτη σε ολοκληρωμένους ενεργειακούς σταθμούς.

Ενισχύοντας την παρουσία της στην φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων, η εταιρεία προχωρά σταδιακά στην επιλογή πρατηρίων για την μετατροπή τους σε ενεργειακούς σταθμούς τόσο στην ηπειρωτική, όσο και στην νησιωτική Ελλάδα.

Συγκεκριμένα έχει ήδη εγκαταστήσει σταθμούς φόρτισης στην Τήνο και αναμένεται να τοποθετηθούν σε Μύκονο, Σαντορίνη αλλά και Κρήτη.

Τα πρατήρια θα πρέπει να έχουν τις κατάλληλες υποδομές και να δίνουν στον καταναλωτή την δυνατότητα να μείνει κάποια ώρα στο πρατήριο (κατάστημα εστίασης, πλυντήριο κλπ) για να συνδυάσει και φόρτιση του αυτοκινήτου του.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.711
Reaction score
75.962
Οδήγησα σήμερα την i4 M50 που παρέλαβε ο φίλος μου την Τετάρτη και έπαθα πολλά ψυχολογικά. :cry:
Μεγάλη βόλτα μα με κυράδες πίσω οπότε ενώ ήμουν κάπως συγκρατημένος ήταν άφθονη η απόλαυση της οδήγησης σε κάθε mode. Θέλει άλλα λαστιχάκια μόνο και θα σκίζει. ❤
 

Μηνύματα
994
Reaction score
2.776
Στα καινούρια υπάρχει ήδη, σε μας θα περιμένουμε κάνα 4-μηνο, αλλά για την ώρα δεν έχει νόημα, δε ξέρω κανένα πάροχο να το υποστηρίζει στην Ελλάδα.

Βεβαίως μετράει για ταξίδι στο εξωτερικό. 😎
Προς το παρόν μέχρι το Mediterranean Cosmos σε βλέπω να πηγαίνεις... Τι έψαχνες στα εστιατόρια χθες βράδυ, κανένα ταχυφορτιστή;;; :laugh::tongue:
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.898
Μηνύματα
2.921.999
Members
38.109
Νεότερο μέλος
vichygeo1
Top