- Μηνύματα
- 54.830
- Reaction score
- 136.839
Καντο λίγο πιο λιανά αυτό..Είναι η απαλλαγή από την παροχή σε είδος
Καντο λίγο πιο λιανά αυτό..Είναι η απαλλαγή από την παροχή σε είδος
Όταν αγοράζεις ένα εταιρικό αυτοκίνητο, τότε εκτός πολύ συγκεκριμένων περιπτώσεων, θεωρείται "παροχή σε είδος".Καντο λίγο πιο λιανά αυτό..
Πολύ ωραία τα ξεκαθάρισες και έκανες περίληψη του "γκρίζου" θέματος έξοδα ελ. επαγγελματιών και εταιριών. Οι νόμοι είναι στο περίπου και τελικά είναι θέμα ρίσκου, λογιστή και "περαίωσης" το τί θα περάσεις ως έξοδο (ηχεία, αυτοκίνητα, κλπ.)Απλώς το έχεις μπλέξει λίγο όσον αφορά τα EVs. Ή μάλλον δεν το έχεις μπλέξει, απλά έτσι όπως το ρώτησες αρχικά ίσως δημιουργείται λάθος εντύπωση.
Αυτά που (σωστά) αναφέρεις, αφορούν γενικά το αν ένας επιχειρηματίας ή ελ. επαγγελματίας μπορεί να δικαιολογήσει την αγορά (ή τη μίσθωση) ενός αυτοκινήτου στην εταιρεία. Δεν σχετίζονται με την υπεραπόσβεση ή τα υπόλοιπα κίνητρα που αφορούν συγκεκριμένα τα EVs.
Αν λοιπόν ένας επιχειρηματίας μπορεί να δικαιολογήσει αυτοκίνητο, τότε αγοράζοντας EV θα έχει μεγαλύτερο όφελος. Αν δεν μπορεί να δικαιολογήσει αυτοκίνητο, τότε είτε αγοράσει EV και το περάσει στην εταιρεία είτε συμβατικό, παρανομεί (εκτός αν αναμορφώσει, όπως αναφέρει το κείμενο που παρέθεσες).
Τώρα το αν σε κάθε συγκεκριμένη περίπτωση ο κάθε λογιστής/επιχειρηματίας θεωρεί ασφαλές το να αγοράσει εταιρικό αυτοκίνητο, είναι κάτι που απασχολεί τις εταιρίες εδώ και πάρα πολλά χρόνια και δεν σχετίζεται με τα κίνητρα των ηλεκτρικών. Άλλοι είναι πιο συντηρητικοί, άλλοι παίρνουν μεγαλύτερα ρίσκα, άλλοι εν γνώσει τους κλέβουν όπου μπορούν.
Και αυτό δεν περιορίζεται στα αυτοκίνητα. Πάρε τα ηχεία και τον λοιπό AV εξοπλισμό, στον οποίο πολλοί εξ'ημών ξοδεύουμε μεγάλα ποσά (κάποιοι μεγαλύτερα και από τα αυτοκίνητα). Γνωρίζω ότι πολλοί περνάνε αυτά τα έξοδα στην εταιρεία τους, ενώ σε καμία περίπτωση κάτι τέτοιο δεν μπορεί να δικαιολογηθεί από τη δραστηριότητα της εταιρείας, ούτε καν "τραβηγμένα" όπως το αυτοκίνητο. Το κάνουν όμως, παίρνουν το ρίσκο. Εγώ δεν το έκανα, δεν μπορούσα με τίποτα να δικαιολογήσω (στον εαυτό μου, ή σε ενδεχόμενο έλεγχο) ένα τόσο μεγάλο άσχετο έξοδο στην εταιρεία.
Έκανα καλά; Φιλοσοφική ερώτηση. Ηθικά ναι, οικονομικά μιλώντας όμως, ξεκάθαρα όχι. Γιατί οι έλεγχοι σε μικρές κερδοφόρες εταιρείες είναι ανύπαρκτοι οπότε αξίζει το ρίσκο. Και ακόμα κι αν υπάρξει κάποια στιγμή έλεγχος, έχεις μεγαλύτερο όφελος περνώντας ό,τι έξοδο κάνεις (όσο άσχετο κι αν είναι) και γλιτώνοντας εν τω μεταξύ τεράστια ποσά, αφού με τον έλεγχο "θα τα βρεις". Αν είσαι (εσύ ή ο λογιστής σου) τέτοιος...
Όπως και σε όλα τα θέματα, στην Ελλάδα το σύστημα δουλεύει βασιζόμενο απλώς και μόνο στην καλή θέληση του πολίτη. Έλεγχος και (αποτρεπτική) τιμωρία, δεν υφίστανται.
Υ.Γ. Άσχετο, απλά το θυμήθηκα τώρα: Το μεγαλύτερο κίνητρο για την αγορά εταιρικού EV δεν είναι η υπεραπόσβεση. Είναι η απαλλαγή από την παροχή σε είδος, κάτι που δεν αναφέρεται συχνά.
Ακριβώς αυτό. Μήπως γίνεται μόνο με τα αυτοκίνητα; Δε γίνεται με τις κατοικίες; Μην αρχίσω. Ασταδιαλα.Βασικά σου λέει επειδή όλοι πάτε και παίρνετε αυτοκίνητα εκεί που δεν δικαιολογείται και για να μην μπλέξω να ελέγχω τον καθένα ξεχωριστά και να μπαίνω σε αντιδικίες "είναι-δεν είναι", πάρτε τα, πληρώστε κάτι και τελειώνετε.
Έλα μωρέ, σιγά τα προβλήματαΓιατί κάνουν απεργία πείνας ιδιοκτήτες Tesla; Δείτε τον λόγο…
Απελπισμένοι από τα προβλήματα των Tesla τους, ορισμένοι από τους Νορβηγούς κατόχους ενός από τα αμερικανικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποφάσισαν να ξεκινήσουν απεργία πείνας, μέχρι να τους ακούσει ...gr.gizchina.com
Περιμενε να μπει ο εαρ να διαβάσει και να τους δώσει λύσηΈλα μωρέ, σιγά τα προβλήματα
- -Δεν εκκινεί ο κινητήρας όταν κάνει κρύο.
- -Δεν ανοίγουν οι χειρολαβές όταν κάνει κρύο.
- -Ακούγονται έντονα τριξίματα.
- -Δεν εκκινεί ο κινητήρας όταν κάνει ζέστη.
- -Εμφανίζονται φουσκάλες στα καθίσματα.
- -Χαλαρώνει η βάση των εμπρός καθισμάτων.
- -Το χείλος του πορτ-μπαγκάζ συγκεντρώνει νερό της βροχής.
- -Το Autopilot δεν δουλεύει καλά.
- -Η σύνδεση με το διαδίκτυο είναι υπερβολικά αργή.
- -Δυσλειτουργία των υαλοκαθαριστήρων.
- -Το αυτοκίνητο τρίζει όταν περνά από σαμαράκια και λακούβες.
- -Χαλαρά πλαστικά στο εσωτερικό.
- -Τα φώτα δεν δουλεύουν σωστά.
- -Οι πόρτες σταματούν να δουλεύουν και ενίοτε ανοίγουν μόνες τους.
- -Ο υπολογιστής ταξιδίου δεν δουλεύει.
- -Εμφανίζονται κίτρινα πλαίσια περιμετρικά των οθονών.
- -Τα παράθυρα δεν σφραγίζουν όταν κλείνουν.
- -Ηλεκτρονικά συστήματα κάνουν επανεκκίνηση μόνα τους.
- -Προβλήματα με τη διαδικασία φόρτισης της μπαταρίας.
- -Μείωση απόδοσης ισχύος του κινητήρα.
- -Προβλήματα σκουριάς σε καινούργια αυτοκίνητα (ειδικά στο Model 3).
- -Φτωχή ποιότητα βαφής, καθιστά αναγκαία το βάψιμο του αυτοκινήτου εκ νέου.
- -Προβλήματα με το σύστημα κλιματισμού.
- -Μικρότερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας από αυτή που ισχυρίζεται η Tesla.
Αφού δεν έχεις ακόμα TESLA .Ρε να πα να γμθουν αντε τώρα.
Ασχετοι Νορβηγοί,να πα να πάρουν μερσεντεΡε να πα να γμθουν αντε τώρα.
έχουν πάρει και τους καταριέται η μερσεντέ γιατί είχε την καταπληκτική ιδέα να προσφέρει 30 χρόνια εγγύηση για σκουριά και στην περιοχή αποδεδειγμένα αντέχουν μόνο τα σουηδικά οχήματα.Ασχετοι Νορβηγοί,να πα να πάρουν μερσεντε