- Μηνύματα
- 55.733
- Reaction score
- 138.809
Ε, θα υπάρχουν και κάποια ωραία ευρωπαϊκά κονδύλια για υδρογόνο, στα πλαίσια της πράσινης ανάπτυξης και αποκαρβουνίασης, οπότε μια μάσα θα πέφτει από όποιον μπορεί.
Ισχύει;Και η B&W πουλάει τα περισσότερα ηχεία.
Είχα δει στατιστικά πριν απο 4-5 χρόνια, τότε ναι. Ας το ψάξουμεΙσχύει;
Καταλαβαίνω τα της φόρτισης αλλά μέχρι εκεί.Γιατί χτυπάς το κεφάλι σου; Δεν έχεις καταλάβει τόσα χρόνια πόσο αντιδραστικός είναι ο κλάδος των ταξιτζίδων; Δες τι έκαναν και με τις πλατφόρμες μίσθωσης.
Εγώ πάντως απορώ. Θα πάρουν το ηλεκτρικό με κόστος λιγότερο απ' ότι θα έδιναν για το ντήζελ και διαμαρτύρονται;
η διαδικασια αλλαγης εγινε απο τον Παντελη [Electronio handcrafted vehicles] Βεροιας 3 θεσσαλονικη σε ποδηλατο Scott , με κινεζικο κινητηρα εισαγομενο απο Ιταλια με μπαταρια 800 wh της lgόχι αλλά επειδή με ενδιαφέρει πες μας μερικά πράγματα και όποιος άλλος έκανε κάτι αντίχτοιχο:
- σε τι ποδήλατο έγινε η μετατροπή
- τι κιτ χρησιμοποιήθηκε
- τι μπαταρίες
- διαδικασία αλλαγής αν έγινε από εσάς
- κριτική - σχόλια αν είσαι ευχαριστημένος και αν άξιζε
Χθες είδα στο συνεργείο της BMW ένα πράγμα σαν οξύμετρο δακτύλου με τσιπάκι. Και ρώτησα τι είναι.- Αχ χρυσή μου, ψώνισα επροχθές και που λες ένα καινούργιο κιτ για το ηλεκτρικό μας, που βγάζει Σανέλ Νο, 5 από την εξάτμιση. Έπρεπε να δεις δεις τα μούτρα της Αγγελοπουλίνας αποδωδίπλα, πρασίνισε από τη ζήλεια της.
ότι χρειάζεται να γίνει γρήγορα και εύκολα, μόνο κουμπιά,Μια και είχαμε συζητήσει εδώ το θέμα (πρόβλημα), ορίστε και τα δεδομένα:
Buttons beat touchscreens in cars, and now there’s data to prove it
Swedish publication Vi Bilägare quantified the problem with new tests.arstechnica.com