- Μηνύματα
- 54.958
- Reaction score
- 137.242
Στην ίδια μοίρα είναι όλες οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, εκτός από εκείνες που πουλάνε μούρη και σε πολύ υψηλή τιμή, αυτές δεν έχουν θέμα.
Αλλά για "αυτοκίνητο για το λαό", βράζουν όλες στο ίδιο καζάνι.
Διάβασα πως δεν παίζει "απαγόρευση σε κινεζικά" ούτε "υψηλή φορολόγηση", λένε "τα βρήκαν" η Ευρώπη με την Κίνα για "υγιές εμπόριο".
Γιατί; Διότι απλώς τα περισσότερα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα είναι τίγκα στον κινέζικο εξοπλισμό, κι άσε τις μπαταρίες, αυτές είναι μόνον κινέζικες. Οπότε τους τράβηξε το λουρί ο Κινέζος, κι έληξε το θέμα.
Διαβάζω και για μια νέα συνεργασία Μερτσέντες με Κινέζο κατασκευαστή, εκεί θα πέσει γέλιο...
Αλλά για "αυτοκίνητο για το λαό", βράζουν όλες στο ίδιο καζάνι.
Διάβασα πως δεν παίζει "απαγόρευση σε κινεζικά" ούτε "υψηλή φορολόγηση", λένε "τα βρήκαν" η Ευρώπη με την Κίνα για "υγιές εμπόριο".
Γιατί; Διότι απλώς τα περισσότερα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα είναι τίγκα στον κινέζικο εξοπλισμό, κι άσε τις μπαταρίες, αυτές είναι μόνον κινέζικες. Οπότε τους τράβηξε το λουρί ο Κινέζος, κι έληξε το θέμα.
Διαβάζω και για μια νέα συνεργασία Μερτσέντες με Κινέζο κατασκευαστή, εκεί θα πέσει γέλιο...
Προς μεγάλη έκπληξή μου, και γω αυτά τα νούμερα είδα.. απίστευτο..Το 50% των πωλήσεων της VAG είναι στην Κίνα, καθώς και το 40% των κερδών