Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.958
Reaction score
137.242
Στην ίδια μοίρα είναι όλες οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, εκτός από εκείνες που πουλάνε μούρη και σε πολύ υψηλή τιμή, αυτές δεν έχουν θέμα.

Αλλά για "αυτοκίνητο για το λαό", βράζουν όλες στο ίδιο καζάνι.

Διάβασα πως δεν παίζει "απαγόρευση σε κινεζικά" ούτε "υψηλή φορολόγηση", λένε "τα βρήκαν" η Ευρώπη με την Κίνα για "υγιές εμπόριο".

Γιατί; Διότι απλώς τα περισσότερα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα είναι τίγκα στον κινέζικο εξοπλισμό, κι άσε τις μπαταρίες, αυτές είναι μόνον κινέζικες. Οπότε τους τράβηξε το λουρί ο Κινέζος, κι έληξε το θέμα.

Διαβάζω και για μια νέα συνεργασία Μερτσέντες με Κινέζο κατασκευαστή, εκεί θα πέσει γέλιο...
Το 50% των πωλήσεων της VAG είναι στην Κίνα, καθώς και το 40% των κερδών
Προς μεγάλη έκπληξή μου, και γω αυτά τα νούμερα είδα.. απίστευτο..
 


n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.977
Reaction score
12.740
Στην ίδια μοίρα είναι όλες οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, εκτός από εκείνες που πουλάνε μούρη και σε πολύ υψηλή τιμή, αυτές δεν έχουν θέμα.

Αλλά για "αυτοκίνητο για το λαό", βράζουν όλες στο ίδιο καζάνι.
Δεν είναι τυχαίο που ο πρόεδρος της Stellantis έχει φαγωθεί εδώ και μήνες (μη πω χρόνια) να κρούει τον κώδωνα του εξ ανατολής κινδύνου... Κάποιοι όμως πέρα βρέχει.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.958
Reaction score
137.242
Δεν είναι τυχαίο που ο πρόεδρος της Stellantis έχει φαγωθεί εδώ και μήνες (μη πω χρόνια) να κρούει τον κώδωνα του εξ ανατολής κινδύνου... Κάποιοι όμως πέρα βρέχει.
Είναι πολύ έξυπνος άνθρωπος, προσωπικά πολύ τον εκτιμώ.

Δυστυχώς, δεν τον ακούνε.
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.977
Reaction score
12.740
Βέβαια ίσως και οι εισηγήσεις του να ήταν προς τη λάθος κατεύθυνση... Επέμενε πως πρέπει η Ευρώπη να κάνει πιο δύσκολη (βλ.κοστοβόρα) την εισροή των κινέζων στην ΕΕ προκειμένου να διασφαλιστούν οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, κάτι που για τους λόγους που αναφέρθηκαν ήδη είναι εξαιρετικά δύσκολο.

Δυστυχώς ή ευτυχώς, πλέον όλα τα δεδομένα συγκλίνουν στο κλασικό "if you can't fight them, join them".
 


Μηνύματα
7.483
Reaction score
1.564
Μία ενδιαφέρουσα αναφορά στο άρθρο που παρατέθηκε πέρασε απαρατήρητη: Ότι ο ευρωσινικός εμπορικός πόλεμος τη δεκαετία του 2010 αφορούσε τα φωτοβολταϊκά πάνελ. Το αποτέλεσμα για όποιον δεν το κατάλαβε ήταν ότι η ευρωπαϊκή παραγωγή φωτοβολταϊκών ΜΗΔΕΝΙΣΤΗΚΕ, καθώς οι Ευρωπαίοι (ανάμεσα τους και οι Γερμανοί, φυσικά μαζί και οι μικρές βιοτεχνίες που είχαμε εδώ) δεν μπόρεσαν να ανταγωνιστούν τον πόλεμο τιμών των κινέζικων πάνελ και χωρίς κρατική στήριξη ή δασμούς έκλεισαν οριστικά. Σήμερα πάνελ μόνο από Κίνα.

Μόνο που όλη αυτήν την δεκαετία η Κίνα έκανε dumping στην παραγωγή, δηλαδή πουλούσε ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ από όσο της κόστιζε η παραγωγή. Έτσι έμεινε να μονοπωλεί την αγορά.

Καλός ο φιλελευθερισμός, αλλά θέλει να τον υιοθετούν όλοι. Ειδάλλως καταλήγει να χάνει από τις στρατηγικά επιλεγμένες με γεωπολιτικά κριτήρια επιδοτήσεις των κρατιστών.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.612
Reaction score
84.279
Αυτό.

Η Δύση δεν πρέπει να υπνωτιστεί από τον εχθρό με το δόλωμα της φτηνής πράσινης μετάβασης. Θα υποθηκεύσει το μέλλον της.
Είναι παράλογο, όπως και να το δεις, ακόμα και με περιβαλλοντολογικά κριτήρια. Όταν ο εχθρός ανεβάζει κάθετα τις εκπομπές CO2 για να σου πουλάει φτηνά πράσινες επιλογές, και εσύ αγοράζεις συγκαταβατικά, είσαι ηλίθιος. Λες και το CO2 της Κίνας πάει σε ατμόσφαιρα άλλου πλανήτη.

Η Κίνα θα προσπαθήσει να γίνει μονοπώλιο στα "πράσινα": πάνελς, αυτοκίνητα, εξόρυξη σπάνιων γαιών, μπαταρίες, τα πάντα, προκαλώντας ασφυξία στην Δύση, εκμεταλλευόμενη τις αδυναμίες των "νόμων της αγοράς". Πως; με κρατικές επιδοτήσεις, και με λυπηρά φτηνό κοινωνικό κράτος για τους πολίτες της, και ανυπαρξία δημοκρατίας για να μην μπορούν να επιλέξουν άλλον δρόμο. Και έτσι έχοντας πολύ χαμηλό κόστος παραγωγής, σκοτώνουν τον ανταγωνισμό.

Και μετά είναι και η γεωπολιτική: Δεν μάθαμε από τον ΧιτλεροΣταλινοΠούτιν το μάθημα μας; όταν εξαρτηθούμε για φτηνή ενέργεια από τον εχθρό, θα το πληρώσουμε πολύ πιο ακριβά στο μέλλον.

Εντάξει, η Γερμανική ΕΕ δεν φημίζεται για την εξυπνάδα της, ελπίζω ΗΠΑ και ΜΒ να δείξουν τον δρόμο.
 

Μηνύματα
7.483
Reaction score
1.564
Αυτό.

Η Δύση δεν πρέπει να υπνωτιστεί από τον εχθρό με το δόλωμα της φτηνής πράσινης μετάβασης. Θα υποθηκεύσει το μέλλον της.
Είναι παράλογο, όπως και να το δεις, ακόμα και με περιβαλλοντολογικά κριτήρια. Όταν ο εχθρός ανεβάζει κάθετα τις εκπομπές CO2 για να σου πουλάει φτηνά πράσινες επιλογές, και εσύ αγοράζεις συγκαταβατικά, είσαι ηλίθιος. Λες και το CO2 της Κίνας πάει σε ατμόσφαιρα άλλου πλανήτη.

Η Κίνα θα προσπαθήσει να γίνει μονοπώλιο στα "πράσινα": πάνελς, αυτοκίνητα, εξόρυξη σπάνιων γαιών, μπαταρίες, τα πάντα, προκαλώντας ασφυξία στην Δύση, εκμεταλλευόμενη τις αδυναμίες των "νόμων της αγοράς". Πως; με κρατικές επιδοτήσεις, και με λυπηρά φτηνό κοινωνικό κράτος για τους πολίτες της, και ανυπαρξία δημοκρατίας για να μην μπορούν να επιλέξουν άλλον δρόμο. Και έτσι έχοντας πολύ χαμηλό κόστος παραγωγής, σκοτώνουν τον ανταγωνισμό.

Και μετά είναι και η γεωπολιτική: Δεν μάθαμε από τον ΧιτλεροΣταλινοΠούτιν το μάθημα μας; όταν εξαρτηθούμε για φτηνή ενέργεια από τον εχθρό, θα το πληρώσουμε πολύ πιο ακριβά στο μέλλον.

Εντάξει, η Γερμανική ΕΕ δεν φημίζεται για την εξυπνάδα της, ελπίζω ΗΠΑ και ΜΒ να δείξουν τον δρόμο.
Εκτός ΕΕ αμφότερες βέβαια, οπότε δεν σωζόμαστε ιδιαίτερα εμείς, παρα μόνο από καμία ξώφαλτση.

Η ΕΕ και η Δύση γενικότερα πρέπει να επιβάλει δασμούς σε οτιδήποτε προέρχεται από αδιαφανή καθεστώτα.

Δεν είναι δυνατόν να επιβάλλεται σταδιακά στην ήπειρο το ESG, όπου σταδιακά θα πρέπει κάποιος να πληρεί τα κριτήρια που θα τίθενται ως κοινωνικά σωστά από το ιερατείο για να μπορεί να δουλέψει για να ζήσει ή να πουλήσει την παραγωγή του, και την ίδια στιγμή όλοι μας να καταναλώνουμε τα προϊόντα του πλέον δυστοπικού καθεστώτος στον πλανήτη.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.644
Reaction score
30.542
Software defined vehicle & Digital Twins

Renault - Google partnership


Digital Twin BMW New EV Factory
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.612
Reaction score
84.279
και την ίδια στιγμή όλοι μας να καταναλώνουμε τα προϊόντα του πλέον δυστοπικού καθεστώτος στον πλανήτη.
Διαφωνώ καθέτως. Δεν είναι αυτό το πιο δυστοπικό καθεστώς με το οποιο έχουμε οικονομικές συναλλαγές. Η Ρωσία είναι πολύ χειρότερη. :biggrin:
 

Μηνύματα
4.130
Reaction score
3.565
Διαφωνώ καθέτως. Δεν είναι αυτό το πιο δυστοπικό καθεστώς με το οποιο έχουμε οικονομικές συναλλαγές. Η Ρωσία είναι πολύ χειρότερη. :biggrin:

Ενώ στην Ινδία περνάνε ζάχαρη!
 


Μηνύματα
7.483
Reaction score
1.564
Διαφωνώ καθέτως. Δεν είναι αυτό το πιο δυστοπικό καθεστώς με το οποιο έχουμε οικονομικές συναλλαγές. Η Ρωσία είναι πολύ χειρότερη. :biggrin:
Μπορεί (δεν είμαι και βέβαιος) αλλά με τη Ρωσία πλέον δεν έχουμε οικονομικές συναλλαγές (πλην του πετρελαίου και του φυσικού αερίου).
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.644
Reaction score
30.542
Σταϊκούρας:

- 1400 νέα πράσινα λεωφορεία. Τρέχει διαγωνισμός για τα 650, ηλεκτρικά και με φυσικό αέριο. Τέλος Απριλίου 2024 θα παραδοθούν 250 ηλεκτρικά λεωφορεία, και αρχές 2025 άλλα 400 με φυσικό αέριο, για την Αθήνα. Η διαδικασία για τα ηλεκτρικά δεν είναι καθόλου εύκολη. Θα πρέπει να επιλεγούν οι διαδρομές καθώς τα λεωφορεία έχουν τεσταριστεί για 180χλμ απόσταση, και να μπούν φορτιστές στα αμαξοστάσια. Επιπλέον θα υπάρχουν και 7 λεωφορεία που θα μπορούν και να φορτίσουν τα άλλα λεωφορεία. Ακολουθεί διαγωνισμός για άλλα 650.


Και μερικά που είναι του Υπουργείου του.
- H σηματοδότηση και η ηλεκτροκίνηση της γραμμής Αθήνα - Θεσσαλονίκη στο κομμάτι που αφορά την Θεσσαλία, και που θα παραδιδόταν σε λίγες μέρες καθώς ήταν το πρώτο που είχε πιστοποιηθεί από την Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, καταστράφηκε ολοσχερώς από την κακοκαιρία. Το συνολικό κόστος επισκευών σε γραμμές, σταθμούς, γέφυρες κλπ υπολογίζεται στα 187εκ ευρώ. Θα χρειαστούν πάνω από 8 μήνες για να φτάσει στο σημείο που ήταν πριν τον Ντάνιελ. Μόνο για τα εμπορεύματα θα ξεκινήσει σε μερικές εβδομάδες.
- Λειτουργία ΜΕΤRO Θεσσαλονίκης το 2ο εξάμηνο του 2024.
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.970
Reaction score
11.409
"Τα ηλεκτρικά δε φτάνουν για όλους".

 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.958
Reaction score
137.242
"Τα ηλεκτρικά δε φτάνουν για όλους".

Προφανώς είναι άλλη μια γερμανική απάτη η δήθεν έλλειψη ζήτησης.

Πουθενά δεν υπάρχει απούλητο στοκ iD.3 και cupra born.

Μην εμπιστεύεσαι τις ψεύτικες δικαιολογίες που λένε στα ΜΜΕ οι Γερμανοί για την μείωση ή παύση παραγωγής, δεν ισχύουν.. Απλώς κάνουν οικονομοτεχνικές αναλύσεις (υποχρεωτικά γιατί είναι καταχρεωμένοι) και αποφάσισαν πως μεγαλύτερο κέρδος έχουν από παραγωγή στην Κίνα ακόμα και για τις πωλήσεις στην Ευρώπη. Αποφάσισαν πως πρέπει να κόψουν τα έξοδα, μειώνοντας το ακριβό εργατικό δυναμικό στα ευρωπαϊκά εργοστάσια.

Η ζήτηση είναι τέτοια, που η αναμονή στις παραδόσεις είναι γνωστό πως έχει ξεπεράσει το 1 έτος..

Βγαίνουν νέα μοντέλα EV και φεύγουν οι παραγγελίες αέρα πατέρα.

Ακόμα και η Τέσλα, που κάποτε παρέδιδε εντός ενός μήνα, χθες έχω νέα από φίλο που παρήγγειλε μ3 και έχει estimated delivery το Φλεβάρη του 24, δηλαδή καλό Μάρτη, μη πω Μάι κιόλας.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.648
Μηνύματα
2.947.636
Members
38.217
Νεότερο μέλος
zero_IQ
Top