Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.970
Reaction score
11.409
Λαμβάνω διαφημίσεις καθημερινά για μίσθωση ετοιμοπαραδοτων id.3 και born. Σε πολύ χαμηλές τιμές, κάτω από 300 ευρώ + ΦΠΑ το μήνα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.957
Reaction score
137.242
Η Κίνα θα προσπαθήσει να γίνει μονοπώλιο στα "πράσινα": πάνελς, αυτοκίνητα, εξόρυξη σπάνιων γαιών, μπαταρίες, τα πάντα, ...
Τι "θα προσπαθήσει", δις λαστ Γιαρ.

Ήδη είναι μονοπώλιο στα πάνελ και στις μπαταρίες, εντελώς ξεκάθαρα πράγματα, και στις σπάνιες γαίες και πλησιάζει η ώρα να γίνουν και στα EV.

Η μόνη επιλογή της Ευρώπης είναι ισχυρή στήριξη της ντόπιας παραγωγής, να διατεθούν κονδύλια ασταμάτητα προς αυτή την κατεύθυνση.

Θέλει λεφτά. Να πέσει χρήμα. Δε παλεύεται διαφορετικά η κατάσταση. Πρέπει να το πληρώσουμε όλοι.

Το ερώτημα είναι λόγου χάριν εάν για κάθε εφαρμογή αποθήκευσης ενέργειας, η ευρωπαϊκή αγορά θα προτιμήσει φτηνές κι αξιόπιστες - δοκιμασμένες κινέζικες μπαταρίες, ή ακριβές φρέσκιες ευρωπαϊκές και να γίνονται beta testers από τα νέα εργοστάσια που θα ανοίξουν κάποτε το 26-27 επί ευρωπαϊκού εδάφους; Για να γίνει το δεύτερο, χρειάζεται σημαντική στήριξη, σημαντική επιδότηση. Δεν γίνεται αλλιώς. Στην πράξη, εγώ κι εσύ πρέπει να πληρώσουμε την επιδότηση στις ευρωπαϊκές κατασκευάστριες φίρμες, ώστε τα προϊόντα στο ράφι να έχουν ανταγωνιστικές τιμές με τα κινέζικα.

Κατά βάση, κι οι Κινέζοι αυτό κάνουν. Πληρώνουν ακριβά το διαθέσιμο φτηνό προϊόν στο ράφι των καταναλωτών.
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.970
Reaction score
11.409
Άρχισαν επίσης να διαφημίζουν μίσθωση του παλιού Τέσλα 3 σε 400 κάτι ευρώ.

Γενικά οι εταιρείες μίσθωσης έχουν καλές τιμές και διαφημίζουν ότι δεν έχει ζήτηση. Στάνταρ.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.957
Reaction score
137.242
Άρχισαν επίσης να διαφημίζουν μίσθωση του παλιού Τέσλα 3 σε 400 κάτι ευρώ.

Γενικά οι εταιρείες μίσθωσης έχουν καλές τιμές και διαφημίζουν ότι δεν έχει ζήτηση. Στάνταρ.
Οι εταιρείες μίσθωσης αγοράζουν αέρα πατέρα EV, αλλά οι τιμές μίσθωσης δεν είναι ακόμα εκεί που θα έπρεπε να είναι, διότι μιλάμε για αυτοκίνητα μηδενικού κόστους συντήρησης.

Στην Γαλλία ήδη εξετάζεται σοβαρά το θέμα, για να υπάρξουν πολύ χαμηλότερες τιμές μίσθωσης EV, ακόμα και με κρατική χρηματοδότηση. Αυτό θα επεκταθεί σιγά σιγά σε όλη την Ευρώπη.

Ένα Τέσλα μ3 RwD θα έπρεπε να έχει τιμή μίσθωσης 150€ το μήνα μάξιμουμ. Δεν δικαιολογείται τίποτε παραπάνω.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.612
Reaction score
84.276
Τέρμα τα λεφτά στις επιδοτήσεις, για όλους.
Του χρόνου και βλέπουμε.
Ένα Τέσλα μ3 RwD θα έπρεπε να έχει τιμή μίσθωσης 150€ το μήνα μάξιμουμ.
Θα πάρω ένα σε κάθε χρώμα, να πηγαίνει με τα ρούχα μου
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.644
Reaction score
30.540
Θα υπάρχει νέο πρόγραμμα σίγουρα, και τα σενάρια, λένε, είναι τα παρακάτω:

- Επιδότηση 8000 μόνο σε ιδιώτες.
- Επιδότηση 8000 σε ιδιώτες και εταιρείες.
- Επιδότηση 8000 σε ιδιώτες, και σε εταιρείες μέχρι ένα συγκεκριμένο τζίρο. Θα πετάξει έξω όλες τις μεγάλες επιχειρήσεις.
Ένα Τέσλα μ3 RwD θα έπρεπε να έχει τιμή μίσθωσης 150€ το μήνα μάξιμουμ
Που υπογράφω; 😍😅
 
Last edited:


Μηνύματα
273
Reaction score
227
Το παθαίνουν πολλοί σε test drive ηλεκτρικού αυτό. :roflmao:
Και όσο πιο καλό, τόσο πιο βαριά τα συμπτώματα. Μπαίνει στον εγκέφαλο μια έντονη επιθυμία αγοράς, και δεν θέλεις πια το θερμικό σου. Θα σου περάσει σε 15-20 μέρες, μην ανησυχείς.
....γιατρε μου κατι ξεχασες [50 ] .....δωρεαν πλεον η γνωματευση για τα μελη ??????????
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.957
Reaction score
137.242

Εντάξει, πρόκειται για ανέκδοτο.

Οι Κινέζοι βγάζουν χθες μικρά EV στα 5 χιλιάρικα (3.800€ η μικρή έκδοση λέμε), και δήθεν το '25 θα καταφέρουν στην Ευρώπη να φτιάξουν μικρό φτηνό EV με 25 χιλιάρικα. Ποιον κοροϊδεύουν δε ξέρω, εκτός από τον εαυτό τους.

Έχουν χάσει τη μπάλα για τα μικρά.

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες ξέρουν ότι στο ακριβό κομμάτι της αγοράς αυτοκινήτου έχει χρήμα και θα προτιμήσουν οι Ευρωπαίοι αγοραστές την μάρκα που ξέρουν, άρα πάμε για αυτά.

Στα μικρά; Μόνον η λύση της φτηνής μίσθωσης (50-100€ το μήνα) θα σώσει την κατάσταση στην Ευρώπη, δεν βλέπω άλλο τρόπο, οπότε πάμε στην τελική ευθεία της αλλαγής του στάτους της ιδιοκτησίας στο χώρο του αυτοκινήτου.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.957
Reaction score
137.242
Οκ, για σένα είναι πατίνια, δεκτό, αλλά τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά πατίνια (Σιτροέν ami κλπ) με χειρότερο εξοπλισμό, με χειρότερες επιδόσεις στα πάντα όλα, είναι σε τρελά επίπεδα τιμής. Κι εξακολουθούν να είναι πατίνια, απλώς ευρωπαϊκά πατίνια, και χειρότερα από τα κινέζικα πατίνια σε οτιδήποτε μετρήσιμο.
 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.586
Reaction score
98.688
Οκ, για σένα είναι πατίνια, δεκτό, αλλά τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά πατίνια (Σιτροέν ami κλπ) με χειρότερο εξοπλισμό, με χειρότερες επιδόσεις στα πάντα όλα, είναι σε τρελά επίπεδα τιμής. Κι εξακολουθούν να είναι πατίνια, απλώς ευρωπαϊκά πατίνια, και χειρότερα από τα κινέζικα πατίνια σε οτιδήποτε μετρήσιμο.
Αφού είναι τόσο ικανοί, που πιθανόν και να 'ναι, ας φτιάξουν μικρά EVs με λογικές τιμές, που να πληρούν όμως τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Και, αν θέλουν να αποφύγουν τους δασμούς, ας φτιάξουν εργοστάσια στην Ευρώπη, όπως η Tesla.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.612
Reaction score
84.276
Τα κινεζικά είναι όλα ΓΤΠ εξ ορισμού. Όλα τα ηλεκτρονικά, ρούχα, παπούτσια , αυτοκίνητα, υλικά οστεοσύνθεσης, hifi, ακόμα και οι ιοί και τα εμβόλια. Τριτοκοσμικά.
Πείτε μου ένα κορυφαίο προϊόν, οτιδήποτε, από την Κίνα. Εκτός από την πάπια Πεκίνου.

Μαζικές μπαχατέλες χειριστής ποιότητας, για να ικανοποιούν τον καταναλωτισμό των κατώτερων εισοδημάτων. Σκουπίδια.
 


Μηνύματα
16.598
Reaction score
23.547
στο αυτοκίνητο ειδικά υπάρχει ζήτημα εμπειρίας
οι διάφορες σχολές που δημιουργήθηκαν παγκοσμίως ήταν αποτέλεσμα εμπειρίας του προσωπικού που σχετίζεται με τον σχεδιασμό και την παραγωγής με το όχημα ως χρήστες.

οι ιταλικοί δρόμοι απαιτούσαν συγκεκριμένα χαρίσματα για να κινηθείς γρήγορα με ασφάλεια , το ζούσαν κάθε μέρα όλοι όσοι δούλευαν στην αυτοκινητοβιομηχανία, οι γερμανικοι δρόμοι αντίστοιχα άλλα, οι γαλλικοί άλλα, οι αμερικάνικοι ομοίως.
οι κινέζοι μαθαίνουν ΤΩΡΑ να οδηγούν δικά τους ιχ ΤΩΡΑ , σήμερα.
έχουν εμπειρία χρήσης ιχ μικρότερη απο 15 χρόνια και αυτοί που έχουν σχέση με την παραγωγή σήμερα μπορεί να μην έχουν καν ιχ.
Με ποια γμνη εμπειρία θα σχεδιάσουν και θα κατασκευάσουν όχημα για τον υπόλοιπο κόσμο;
ομοίως στο in car entertainment είναι άπειροι και άσχετοι. βγάζουν τσαμπέ ολέ οθόνες με τα πάντα πάνω τους που ποιοτικά ο ήχος είναι εως μέτριος με ελάχιστες εξαιρέσεις αλλά το χειρότερο είναι οτι πρόκειται για εκτρώματα εργονομίας γιατί κανένας από αυτούς δεν έχει εμπειρία χρήσης αυτοκινήτου.
εδώ καλά καλά , στο μόνο θέμα που είναι έμπειροι , την μικροκινητικότητα, δεν έχουν καταφέρει να βγάλουν ένα γμνο ηλεκτρικό σκουτεράκι της προκοπής, ενώ κάνουν χρήση αυτού πάνω απο 10 χρόνια με εκατομμύρια χρήστες (έχει αντικαταστήσει το ποδήλατο για αυτούς που δεν έχουν ιχ)
ούτε αυτό δεν κάνουν σωστά.

θα κατακτήσουν αυτοί την παγκόσμια αυτοκινητιστική αγορά; πως;
τις ίδιες μλκς λέγανε και πριν απο 15 χρόνια, είδατε κινεζικό όχημα να κυκλοφορεί στην Ελλάδα;
φέρανε ποσότητες οχημάτων που δεν πληρούσαν προδιαγραφές ΕΕ , τα ξεφορτώσανε στην βόρεια ευρώπη ελπίζοντας οτι θα περάσουν τις δοκιμές, απέτυχαν πολλαπλώς και ένα χρόνο μετά (αφού πλήρωσαν φυσικά αποθηκευτικά) τα ξαναπήρανε πίσω.
μηχανήματα έργων ; κανένα στην ΕΕ. όλα στην αφρική και πολλά απο αυτά δεν παραλαμβάνονται καν και ξαναπάνε πίσω.

ο μόνος λόγος που δεν έχει σκάσει και αυτή η φούσκα (γιατί όλες οι κινεζικές εξαγωγές είναι φαιδρά επιδοτούμενες για να μονοπωλήσουν την αγορά) είναι γιατί οι ηλίθιοι οι γερμανοί κυρίως καταφέρανε να είναι εξαρτημένοι από τους κινέζους σε θέματα εξαγωγών και βιομηχανικών επενδύσεων.
 

TGD

Μηνύματα
8.660
Reaction score
8.689
Η Sunlight φτιάχνει μπαταρίες υποβρυχίων. Γιατί να μην την προτιμήσω από τους Κινέζους για το φωτοβολταϊκό;
Αλλά υπάρχει βασικό πρόβλημα. Δεν λείπει η τεχνογνωσία από την ΕΕ, τα εργοστάσια λείπουν. Η Κίνα επενδύει δις στο Μαρόκο για να φτιάξει εργοστάσια που φτιάχνουν υλικά για μπαταρίες. Το επόμενο βήμα είναι να φτιάξει εργοστάσιο συναρμολόγησης των υλικών στην Ευρώπη και να θεωρηθεί προϊον ΕΕ.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.647
Μηνύματα
2.947.628
Members
38.217
Νεότερο μέλος
zero_IQ
Top