Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.067
Reaction score
29.758
The Alpine just squeezes in under 4m long (3,990mm) but thanks to those broader tracks is 1,820mm wide without the mirrors. The height is 1,520mm and the wheelbase is 2,520mm, said to provide adequate room for five. The boot is 326 litres in all models.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.067
Reaction score
29.758
Τώρα ανακαλύπτεις τα ηλεκτρικά και σου κάνει εντύπωση το βάρος; Το 2024; 🙃

19" είναι.
 



Μηνύματα
1.618
Reaction score
103
Η alpine ειναι η πρωην ρενω σπορ και το ψαχνει με το βαρος, τοσο με το μεγκαν τροφυ R που το εβγαλε κατω απο 1400 κιλα οσο και με τα alpine A που ειναι κοντα στα 1.100.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
20.765
Reaction score
34.851
Εν τω μεταξύ η ορίτζιναλ Αλπίν 310, πριν 50 χρόνια, ζύγιζε μόλις 825 κιλά. Κινητήρας 1605 κεκ, 127 άλογα, ψεκασμού.

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.067
Reaction score
29.758
Το προηγούμενο θερμικό Citroen C3 είναι στις ίδιες διαστάσεις με το R5 και το Α290. Και τα ηλεκτρικά Renault είναι 400 κιλά παραπάνω με 52kWh μπαταρία. Μια χαρά είναι. Αστέρια.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.374
Reaction score
7.566
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί το θεωρούμε μια χαρά.

Αφενός, δεν ζυγίζει 1,5 τόνο από ότι καταλαβαίνω το 5άρι αλλά περισσότερο, καθώς 1,5 τόνο ζυγίζει η "ειδική" έκδοση Alpine που έχει δοθεί υποτίθεται έμφαση στη μείωση του βάρους.

Αφετέρου, η μπαταρία που "φοράει", η wikipedia λέει ότι ζυγίζει 520 κιλά, την ίδια στιγμή που η long range της Tesla ζυγίζει 480 και έχει πάνω από 50% μεγαλύτερη χωρητικότητα!

Συνολικά το "απλό" M3 με μεγαλύτερη μπαταρία ζυγίζει καμία 200ρια κιλά παραπάνω και είναι 4,70 (!) και κουβαλάει και πολλαααά κιλά τεχνολογία παραπάνω.

Αντιλαμβάνομαι ότι έπρεπε να κρατηθεί το κόστος χαμηλά και έτσι προφανώς δεν χρησιμοποιήθηκαν τα πιο ελαφριά υλικά, αλλά αυτό το κάνει ένα "οικονομικό" αυτοκίνητο με συμβιβασμούς, δεν το κάνει "μια χαρά".
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
20.765
Reaction score
34.851
Αν πέσει σε σπίτι το 5ρι πες μου τι θα μείνει από το σπίτι.


w114, 4,68μ., ~1300 κιλά.

Πριν 55 χρόνια.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.949
Reaction score
11.341
Είναι μια χαρά, τρόπος του λέγειν, γιατί τα άλλα μικρά ηλεκτρικά είναι ακόμη πιο βαριά.

Θα σταματήσει να είναι μια χαρά μόλις βγει το μικρό Τέσλα.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.216
Reaction score
97.271
Γιάννη, δοκίμασες την Ψηφιακή Εξυπηρέτηση; Από όσο έχω καταλάβει, από εκεί διευθετούνται τα πιο σοβαρά θέματα, στα οποία δε μπορούν να δώσουν απάντηση οι τηλεφωνητές.
Σύνδεσμο επικοινωνίας μέσω Gov.gr θα βρεις στο κάτω μέρος της αρχικής σελίδας κάθε προγράμματος.
Κάθε ερώτημα που υποβάλλεται εκεί, παίρνει αριθμό πρωτοκόλλου και απαντάται γραπτά, οπότε έχει επιπλέον αξία η απάντηση που λαμβάνεις.
Ακριβώς, μόνο έτσι υπάρχει εξυπηρέτηση, οπωσδήποτε να το κάνεις για ένα τόσο σοβαρό θέμα.
Το έκανα.

Την πρώτη φορά απορρίφθηκε άμεσα γιατί στην αρχή της περιγραφής δεν έγραψα ΕΝΣΤΑΣΗ. :headbang:

Την ξαναέκανα, επισυνάπτοντας το mail για την προθεσμία καθώς και τα δικαιολογητικά και περιμένω. Δεν ελπίζω και πολλά βέβαια. Είμαι σίγουρος ότι ψάχνουν δικαιολογίες για να κόψουν κονδύλια.

ΥΓ. Τόσο λόγω επαγγέλματος που έχει κάποιου είδους δοσοληψίες με το δημόσιο, όσο και ως γιος πρώην γραφειοκράτη δημοσίου υπαλλήλου, έχω μάθει τόσα χρόνια να προσέχω πάρα πολύ τα γραφειοκρατικά τερτίπια και να χειρίζομαι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις γραφειοκρατικές διαδικασίες που αφορούν τον δημόσιο τομέα.
Αν έχω καταλάβει κάτι όλα αυτά τα χρόνια είναι πως αν το δημόσιο θέλει να σε νικήσει, τότε θα σε νικήσει, ό,τι κι αν κάνεις, όσο σωστά κι αν το κάνεις.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.067
Reaction score
29.758
Δεν είναι απλά μια χαρά αλλά δύο. Το mini με αρκετά μικρότερο πορτμπαγκάζ είναι 200kg παραπάνω.

Καταρχήν να ξεκινήσω από τα βασικά. Η Tesla είναι μια κατηγορία μόνη της. Συνδυάζει το χαμηλό βάρος με το efficiency και το software που υποστηρίζει το σύνολο, και με τον τρόπο σχεδίασης και κατασκευής τόσο του αμαξώματος όσο και της σπαρτιάτικης καμπίνας. Να αναφέρω μόνο ότι η απουσία κουμπιών ρίχνει σημαντικά το βάρος του συνόλου. Δεν τα λέω εγώ ο άσχετος αλλά αυτοί που έχουν δουλέψει στην αυτοκινητοβιομηχανία για δεκαετίες και πλέον κάποιοι από αυτούς έχουν εταιρείες αποσυναρμολόγησης και ανάλυσης. Κάθε κουμπάκι στην καμπίνα θέλει την δική του καλωδίωση, και τα δικά του parts μέχρι να καταλήξει να κουμπώσει εκεί που πρέπει να κουμπώσει. Τα κουμπιά στην οθόνη δεν θέλουν τίποτα. Η αντλία θερμότητας της Tesla είναι απίστευτα μικρότερη (και ελαφρύτερη) σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Δεν θα πιστεύετε πόσο μικρότερη και απλούστερη αν δεν την δείτε δίπλα σε άλλη. Οπότε την Tesla ας την αφήσουμε έξω. Είναι αυτή και οι υπόλοιποι. Αρέσει δεν αρέσει το όχημα, το εσωτερικό του, ο ιδιοκτήτης ή ότι άλλο, αυτή είναι η αλήθεια. Και είναι και η μοναδική εταιρεία που τα οχήματα της όποτε θελήσεις (ακόμα και μετά την αγορά) μπορούν να γίνουν πλήρως αυτόνομα. Δυνατότητα ικανή να το επιλέξεις μόνο για αυτό.

Για σύγκριση ας δούμε αυτό: Με το σαφώς ανώτερο ποιοτικά και εργονομικά εσωτερικό του Megane (άποψη μου).
Tesla Model 3 SR
60kWh battery (57kWh useable), 1836kg, L4,72m x W1.85m x H1.44m, Real City Range Cold weather -10 with heat 385km
Renault Megane 60kWh 220hp
65kWh battery (60kWh useable), 1711kg, L4,20m x W1.86m x H1.50m, Real City Range Cold weather -10 with heat 370km

Tο 8.000 Ευρώ ακριβότερο Μ3 LR AWD σαφώς θα έχει καλύτερα υλικά στην μπαταρία, καθώς με άλλο ένα μοτέρ, ανεβάζει το συνολικό βάρος μόνο κατά 63kg. Αλλά τι ακριβώς συγκρίνουμε εδώ; Ένα ηλεκτρικό που έχει 48.000 ευρώ με ένα που έχει 32.000 ευρώ;
Tesla Model 3 LR AWD 48.000 Eυρώ
78kWh battery (75kWh useable), 1899kg, L4,72m x W1.85m x H1.44m, Real City Range Cold weather -10 with heat 465km
Renault 5 52kWh 32.000 Ευρώ
55kWh battery (52kWh useable), 1524kg, L3,92m x W1.80m x H1.49m, Real City Range Cold weather -10 with heat 315km

Tο μικρό
Renault 5 40kWh 25.000 Ευρώ
43kWh battery (40kWh useable), 1400kg, L3,92m x W1.80m x H1.49m, Real City Range Cold weather -10 with heat 250km

Και το Alpine Α290 38.000 Ευρώ
55kWh battery (52kWh useable), 1475kg, L3,99m x W1.82m x H1.52m, Range 380km (δεν υπάρχουν άλλα στοιχεία ακόμα)

Όλα τα δεδομένα από εδώ https://ev-database.org/

Τόσο το Alpine A290 όσο και τo Renault 5 e-Tech από το 2025 θα είναι 100% Made in France (και η μπαταρία και το μοτέρ). Το Α290 δεν φοράει τον κινητήρα του R5 e-Tech αλλά του Megane e-Tech που είναι μεγαλύτερος και βαρύτερος. Για αυτό και το Α290 είναι 7cm μακρύτερο από το R5. Οι αναρτήσεις και φρένα (Brembo) έρχονται από το Alpine Α110. Έχει 20 κουμπιά στο ταμπλό και άλλα 15 στο τιμόνι, χωρίς να υπολογίσουμε αυτά των παραθύρων. Συνολικό βάρος 1479kg, 57% εμπρός, 43% πίσω. 45kg ελαφρότερο από το R5 52kWh. 11kW AC & 100kW DC, 10% - 80% σε 30' με DC και 3:20' με AC. V2G & V2L.

Το Α290 είναι ένα premium product το οποίο συνδυάζει πολυτέλεια και επιδόσεις. Έχει 4 εκδόσεις. H GTS είναι η μεγάλη έκδοση που θα έχει και τα δύο, πολυτέλεια και επιδόσεις, με τα 220hp και το φουλ πακέτο στην λίστα της πολυτέλειας και των extras, H GT Premium που θα έχει όλη την πολυτέλεια του GTS αλλά 180hp. Η GT Performance με τα 220hp αλλά χαμηλότερο επίπεδο εξοπλισμού. Και τέλος η GT που στην ουσία θα είναι το GT Performance με λιγότερα άλογα (180hp) και ίδιο επίπεδο εξοπλισμού.
 
Last edited:

Μηνύματα
6.768
Reaction score
5.315
Τώρα γράψτα ακόμα μια φορά χωρίς να κοιτάς. :)

Χαρά στην υπομονή σου. :)
 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.216
Reaction score
97.271
Θυμίζουμε ότι σημαντική διαφοροποίηση σε σχέση με το προηγούμενο "Κινούμαι Ηλεκτρικά" είναι ότι ο ενδιαφερόμενος πολίτης θα πρέπει πρώτα να προχωρήσει στην αγορά του ηλεκτρικού οχήματος και, αφού ολοκληρώσει τη διαδικασία, στη συνέχεια υποβάλλει στη σχετική πλατφόρμα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά μαζί με το τιμολόγιο ή την απόδειξη αγοράς προκειμένου να λάβει την επιδότηση.

Αν είναι έτσι, θα πάω στο κινούμαι ηλεκτρικά 3 και θα πάρω 9.000€. Ή -πάλι- τα 3 μου... :roflmao:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.067
Reaction score
29.758
Εσύ πίεσε όσο μπορείς για να πάρεις τα χρήματα.

Εδώ έχουμε γενικούς κουμανταδόρους τις εταιρείες leasing να αποφασίζουν αυτές το ποσό επιδότησης που θα πάρει ο πολίτης που θέλει να αγοράσει ηλεκτρικό. Και μια κυβέρνηση που όχι μόνο κάθεται και τους ακούνε αλλά κάνει και όσα θέλουν.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.949
Reaction score
11.341
Είναι τραγικοί. Αυτή είναι η βελτίωση του νέου προγράμματος; Πρώτα πλερώ και μετά περίμενε χωρίς καμία καταρχήν έγκριση ότι θα λάβεις την επιδότηση;

Και έχεις και τους άλλους τραγικούς, του αντιπροσώπους, που ξεδιάντροπα διαφημίζουν τιμές ηλεκτρικών ΜΕ την επιδότηση, λες και είναι δεδομένη ή ίδια για όλους.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.067
Reaction score
29.758
Μα αυτό λέμε τόσο καιρό. Στο τρίτο πρόγραμμα η επιδότηση είναι λιγότερο εξασφαλισμένη από ποτέ. Για αυτό ανέβασα και το poll τότε. Η συντριπτική πλειοψηφία όσων σκέφτονται να πάρουν ηλεκτρικό δεν θα το κάνουν για αυτό το λόγο.
Screenshot_20240614_153617_Facebook.jpg


Αντί να βάλουν την επιδότηση πάνω στην τιμή σου λένε αγόρασε και μετά βλέπουμε.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.894
Μηνύματα
2.921.850
Members
38.108
Νεότερο μέλος
Evri
Top