Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
Για να μη κράζουμε μόνο την Tesla, να δούμε και το αγαπημένο μου Μegane e-Tech. Αγγλία, 4 μήνες επισκευή καθώς το πίσω subframe ήταν..... δυσεύρετο.

FB_IMG_1719334969260.jpg


Για τους 4 μήνες είχε MG EV, το οποίο το θεωρεί υποβάθμιση.
 

Μηνύματα
676
Reaction score
1.220
Λοιπόν, πρώτο ταξίδι εκτός Αττικής με το νέο μας ID.3 με τη μπαταρία των 58kwh.

Με φορτιση 100%, από το Αεροδρόμιο της Αθήνας στο Ρίο Αχαΐας, απόσταση 233 χιλιόμετρα φτάσαμε με τη μπαταρία στο 17%.

Μέχρι να βγω στην Εθνική το πήγαινα 100-110 χιλιόμετρα. Μετά το έβαλα στο cruise στα 120.
Μετά την Ακράτα έκοψα ταχύτητα και συνέχισα με 100 γιατί φοβήθηκα τη μπαταρία.

Στο Ρίο, και οι δυο γρήγοροι φορτιστές στο Σκλαβενίτη ήταν κατειλημμένοι.
Φόρτισα στον αργό σε 4.5 ώρες.

Στην επιστροφή από Ρίο σε Γλυφάδα, έφτασα με υπόλοιπο 18%. Ξεκίνησα με cruise στα 130, αλλά πριν την Κόρινθο το έριξα στα 110 γιατί έκαιγε πολύ.

Το συμπέρασμα είναι πως το συγκεκριμένο αμάξι, ξεκινώντας από τη νότια Αττική, οριακά φτάνει στην Πάτρα και χωρίς πολλά γκάζια. Δεξιά λωρίδα και υπομονή.
 

Μηνύματα
1.625
Reaction score
117
Με φορτιση 100%, από το Αεροδρόμιο της Αθήνας στο Ρίο Αχαΐας, απόσταση 233 χιλιόμετρα φτάσαμε με τη μπαταρία στο 17%.


Στην επιστροφή από Ρίο σε Γλυφάδα, έφτασα με υπόλοιπο 18%. Ξεκίνησα με cruise στα 130, αλλά πριν την Κόρινθο το έριξα στα 110 γιατί έκαιγε πολύ.
Καλοριζικο... να το ευχαριστηθεις...!!!

Αν καταλαβα καλα, για ολο το ταξιδι φορτισες σε δημοσιους φορτιστες. Η αποσταση αυτη πηγαινε-ελα καπου 500χλμ αν υπολογιζω σωστα, ποσο σου κοστισε ?
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
Στο PlugCharge βλέπω έναν 50άρι στα ΣΕΑ ΒΕΛΟΥ, λίγο παρακάτω έχει 2 x 120άριδες σε BP, και στο Κιάτο βλέπω 2 x 300άριδες, στο Κόρινθος - Πάτρα. Οπότε και με 58άρα μπαταρία αν θες το τρέχεις λίγο. Από Ισθμό μέχρι το Πανεπιστήμιο Πατρών (και στις δύο κατευθύνσεις) μέτρησα άλλους 90 x 22άριδες.

Θέλει προγραμματισμό, και σίγουρα αλλαγή λογικής. Στο θερμικό γεμίζεις και ξαναπάς όταν αδειάσει. Στο ηλεκτρικό με τέτοια μεγέθη μπαταριών θέλει συχνές, όπου βολέψει, και μικρές φορτίσεις. Διαφορετικά αν σηκώνει η τσέπη και γίνονται συχνά ταξίδια πας σε μεγαλύτερη μπαταρία.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
Η VW ανακοίνωσε επένδυση 5 δις $ στην Rivian. Θα δημιουργηθεί μια νέα εταιρεία ( Vivian ;; ), για την κοινή δημιουργία νέων EVs. Παράλληλα η VW θα αποκτήσει πρόσβαση στο Software της Rivian και σε τεχνολογία σχετική με τα EVs.

Αυτή η ΦάουΒε δεν θα φτιάξει ποτέ software όπως φαίνεται. Αγοράζει τεχνογνωσία δεξιά αριστερά (Κίνα - Αμερική), και από τηγανίτα τίποτα; Και από νέες ιδέες μάλλον πιάσαμε πάτο, ακόμα και στην σχεδίαση και κατασκευή, καθώς αποκτά πρόσβαση σε ξένες ιδέες (ξανά Κίνα - Αμερική).
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.798
Reaction score
136.695
Θα δώσει λεφτά (που δεν έχει) για να σώσει τη ριβιαν (που δε σώζεται). Οκ. Απελπισία.

Να κι ένα λινκ επί της ευκαιρίας.

 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
Παρουσίαση KIA EV3 στην Κορέα. Το αμάξι δεν έχει βγει ακόμα στα καταστήματα άλλων χωρών.
Τιμή στην τοπική αγορά μετά την επιδότηση από $20.000 (58kWh) μέχρι λίγο πάνω από τα $30.000 για το GT Line με την μεγάλη μπαταρία (81kWh).

 
Last edited:

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.167
Reaction score
35.558
Θέμα για ηλεκτρικά αεροπλάνα δεν υπάρχει, οπότε... 🙂

να το στείλουμε στον Κούλη να ανοίξει και το "πετάω ηλεκτρικά 1" αλλά με λιγάκι τακτ στη διατύπωση μη γεμίσουν οι κάδοι τοστιέρες και σίδερα.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.798
Reaction score
136.695
Έχει ενσωματωμένο chat gpt - AI στο voice recognition, για διάφορες λειτουργίες.

Εύγε. 👍

Ακριβώς το αντίθετο από τους ανίκανους στην φολγκζβάγκεν. 😁🤪🤣😜


ΥΓ. 400 βολτ, όχι 800. 😎
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
Αν το τιμολογήσει έξυπνα η ΚΙΑ στην Ευρώπη πιστεύω θα πάει καλά.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
Επίσημη πρώτη. Hyundai Inster, A-segment mini "SUV". Στα 21.000€ - 23.000€ το βασικό μοντέλο, διαθέσιμο τέλος 2024 αρχές 2025.

Hyundai INSTER


Dimensions (mm)Length: 3,825 Wheelbase: 2,580, Width:1,610 Height: 1,575
Head room (mm)Front: 1,028 (Sunroof: 987) / Rear: 982
Leg room (mm)Front: 1,050 / Rear: 885
Luggage space (VDA)280 liters (up to 351 liters witd sliding rear seats)
Max tire size205/45 R17
Wheel options17-inch alloy, 15-inch alloy, 15-inch steel witd wheel covers
BatteryStandard: 42 kWh / Long-Range: 49 kWh
VoltageStandard: 266 V / Long-Range: 310 V
Max powerStandard: 71.1 kW and 97 PS / Long-Range: 84.5 kW and 115 PS
Max speedStandard: 140 km/h / Long-Range: 150 km/h
0-100 km/hStandard: 11.7 s / Long-Range: 10.6 s
Projected max driving range (WLTP)Exceeding 300 km (Standard Range)
Target 355 km (Long-Range witd 15-inch wheels)
Projected consumption15.3 kWh/ 100 km (witd 15-inch wheels)
AC OBC11 kW (std)
AC charging time (at OBC power)Standard: 4 hours (16A)
Long-Range: 4 hours 35 minutes (16A)
10-80% fast charging30 mins (botd models, under optimal conditions when using High-Power Chargers (DC witd a minimum output of 120 kW))
ADAS featuresSurround View Monitor (SVM), Parking Collision-Avoidance Assist Rear (PCA-R), Blind-spot View Monitor (BVM), Forward Collision-Avoidance Assist 1.5 (FCA 1.5), Lane Keeping Assist (LKA) and Lane Following Assist (LFA), Blind-Spot Collision-Avoidance Assist (BCA), Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist (RCCA), Safe Exit Warning (SEW), Smart Cruise Control (SCC)w/ Stop and Go, Highway Driving Assist 1.5 (HDA 1.5), Intelligent Speed Limit Assist (ISLA), Driver Attention Warning (DAW), High Beam Assist (HBA), Leading Vehicle Departure Alert (LVDA) and Rear Occupant Alert (ROA), Parking Distance Warning (PDW) Front and Rear, Rear View Monitor (RVM).
Exterior colorsAtlas White*, Tomboy Khaki*, Bijarim Khaki Matte, Unbleached Ivory, Sienna Orange Metallic*, Aero Silver Matte*, Dusk Blue Matte, Abyss Black Pearl, and Buttercream Yellow Pearl.
* Available in two-tone witd contrast black roof
Interior colorsBlack, and Khaki Brown and Newtro Beige two-tone witd full clotd trim

Και με αντλία θερμότητας standard ακόμα και στο βασικό μοντέλο.
gallery-0626-3.jpg
Screenshot_20240627_130514_Gallery.jpg
Screenshot_20240627_130611_Gallery.jpg
Screenshot_20240627_130147_Gallery.jpg
Screenshot_20240627_130332_Gallery.jpg

 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.798
Reaction score
136.695
BatteryStandard: 42 kWh
Projected consumption15.3 kWh/ 100 km
(witd 15-inch wheels)

Και

Projected max driving range (WLTP)Exceeding 300 km (Standard Range)


🤣😜😁🤪😁🤣😜🤣😁🤪😁🤣😜


Δε βγαίνουν τα νούμερα παλικάριαααα!!!

42/15,3= 274,5 χλμ αυτονομίας το 100% της μπαταρίας, με τα δικά τους νούμερα, που στάνταρ είναι ολίγον τι αισιόδοξα.

Το 60% αυτής της αυτονομίας (για καθημερινή χρήση από 80% έως 20%) είναι 165 χλμ.
Για εντός πόλης, μια χαρά είναι.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.167
Reaction score
35.558
Μήπως το εννοεί με ταχύτητες αυτοκινητόδρου, 130 χλμ/ω;

Αλλά και πάλι, με όριο τα 140 χλμ/ωρα.... Χμ
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.167
Reaction score
35.558
Ναι αλλά ψηλό και ορθιο 3,80... Θα μπορούσε να είναι και για εκτός.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.545
Μηνύματα
2.943.543
Members
38.195
Νεότερο μέλος
Polatof
Top