Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.451
Reaction score
135.596
Ναι αλλά ψηλό και ορθιο 3,80... Θα μπορούσε να είναι και τούβλο.
Σωστά.
Μήπως το εννοεί με ταχύτητες αυτοκινητόδρου, 130 χλμ/ω;
Όχι, το λέει το τι εννοεί (wltp).

Δεν είναι "φτηνό" το high efficiency.
3.80 μήκος προφανώς για εντός πόλης προορίζεται
Ναι, φυσικά.

Εγώ το βρίσκω εξαιρετικό.

Και η αυτονομία του, ακόμα και μετά από καναδυό χρόνια που θα χάσει 10%, είναι άριστη για εντός πόλης.
Δε χρειάζεται περισσότερα, ας το βάζεις κάθε βράδυ στη μπριζα, μια χαρά.
 

TGD

Μηνύματα
8.524
Reaction score
8.522
Αν με πάει Βόλο Τρίκαλα μου αρκεί. Αυτοκίνητο πόλης είναι. Άντε να το πάρω και στη Σκιάθο.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.431
Reaction score
98.059
Άντε να το πάρω και στη Σκιάθο.
Δεν νομίζω να σε αφήσει η Seajets...


Δεν ήθελα να το πιστέψω. Δυστυχώς όμως ισχύει.

View attachment 332312

Ηπειρωτική Ελλάδα λοιπόν για το καλοκαίρι και χ3στηκα για την επιλογή τους να μου απαγορεύουν την πρόσβαση λόγω τύπου οχήματος που (θα έπρεπε να) επιτρέπεται να κυκλοφορεί παντού.

Το Υπουργείο Μεταφορών άραγε έχει άποψη;
 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.431
Reaction score
98.059
Δεν ισχύει πλέον. Τα δέχεται.
Όντως, με 40% φόρτιση. Μόλις το είδα κι εγώ.


Άντε να το πάρω και στη Σκιάθο.
Σου εύχομαι με 40% μπαταρία, ή να σου φτάσει, ή να βρεις φορτιστή.
Sporades.png
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.362
Reaction score
30.212
Με 42KWh μπαταρία και 15.3kWh κατανάλωση μπαίνεις στο πλοίο με 110χλμ αυτονομία. Πες ότι θες να το αποφορτίσεις μέχρι 10%, έγιναν 82χλμ. Ακόμα και αν δεν βάλεις AC μέχρι να βρεις φορτιστή, ακόμα και αν σου βγαίνουν τα χλμ από λιμάνι μέχρι φορτιστή και μετά δωμάτιο, είναι προτιμότερο να βρεις ξενοδοχείο με φόρτιση παρά να κάνεις σβούρες που θα φορτίσεις και αν θα είναι διαθέσιμος (και αν θα σου φτάσει η μπαταρία). Πας καρφί ξενοδοχείο, κουμπώνεις, και μετά πισίνα ή βόλτες με τα πόδια. Άποψη μου πάντα.

- Τα "κακά" της μικρής μπαταρίας, λόγω Ελληνικής πατέντας με την ακτοπλοΐα. Αν ήταν 50kWh θα κατέβαινες από το πλοίο με 98χλμ αυτονομία, και στην 60kWh με 118χλμ.
 
Last edited:

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.207
Reaction score
10.619
Μια ακόμα απόδειξη του πόση άγνοια και ανοησία περιέχει η διάταξη. Αν το ζητούμενο είναι να περιοριστεί το ενεργειακό φορτίο που θα μπορούσε να εκλυθεί σε μορφή θερμότητας σε περίπτωση πυρκαγιάς, δε θα έπρεπε το όριο να έχει τη μορφή ποσοστού: θα έπρεπε να είναι σε KWh ή σε λίτρα υγραερίου και -γιατί όχι- βενζίνης και πετρελαίου.
Μη εφαρμόσιμα πρακτικά βέβαια, οπότε ο κάθε άσχετος ή κολλημένος στοχεύει τα ηλεκτρικά που γράφουν με ακρίβεια το επί τοις εκατό ποσοστό φόρτισης.

ΥΓ Υπάρχει κάποια απαγόρευση στο να βγάλεις screenshot οθόνη με ποσοστό φόρτισης 39% και να το προβάλλεις full-screen στο browser; :biggrin:
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
20.997
Reaction score
35.297
ΥΓ Υπάρχει κάποια απαγόρευση στο να βγάλεις screenshot οθόνη με ποσοστό φόρτισης 39% και να το προβάλλεις full-screen στο browser; :biggrin:

Θα βγάλουν πλατφόρμα δήλωσης ποσοστού φόρτισης του ev προ της φόρτωσης σε οχηματαγωγό
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.451
Reaction score
135.596
Με 42KWh μπαταρία και 15.3kWh κατανάλωση μπαίνεις στο πλοίο με 110χλμ αυτονομία.
Νταξ, εγώ με 40% βγάζω (στο νησί με χαμηλές ταχύτητες) τα διπλάσια χιλιόμετρα, αλλά τι να το κάνεις; Σιγά. Όταν φτάσει 20% ή λίγο παρακάτω, τότε πας και φορτίζεις.

Δε θέλει άγχος. Αν έχεις άγχος και δε μπορείς να το διαχειριστείς, δε πας με BEV.

Βεβαίως αυτές οι "διατάξεις" για 40% στα πλοία, είναι εντελώς ανοησίες.
Εντελώς όμως.

Νόημα θα είχε να ασχοληθούν με τη δυνατότητα του αυτοκινήτου να ελέγχει την θερμοκρασία της μπαταρίας, αν μπορεί να την ψύξει δηλαδή. Καλώς ή κακώς, υπάρχουν EV που δεν διαθέτουν ενεργή ψύξη.
Στα Τέσλα, και παρατημένο στην Σαχάρα να το έχεις, δε θα αφήσει τη μπαταρία να ανεβάσει επικίνδυνη θερμοκρασία, την ψύχει.
Αλλά αυτά που είναι αερόψυκτα, όσα είναι, θα ανεβάσουν θερμοκρασία χωρίς δυνατότητα ψύξης.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.362
Reaction score
30.212
Για αυτό δεν παίρνεις ποτέ BEV χωρίς αντλία. Άσε που η απουσία της μειώνει τη διάρκεια ζωή της μπαταρίας. Δυστυχώς βγαίνουν ακόμα οχήματα χωρίς αντλία (βασικά μοντέλα e:C3, ΜG4, το μικρό Megane με την 40kWh μπαταρία, αλλά αυτό δεν έρχεται Ελλαδα,....)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.451
Reaction score
135.596
Στο τέσλα ούτε η καμπίνα δεν ανεβάζει υπερβολική θερμοκρασία, την ψύχει, και μάλιστα εσύ επιλέγεις θερμοκρασία, η πιο χαμηλή ρύθμιση είναι 39°C (τόσο έχω βάλει).

Αν το αφήσεις έτσι χύμα στον ήλιο, ανεβάζει πάνω από 55-57°C (μετά πάλι επεμβαίνει μόνο του να ψύξει την καμπίνα).

Άμα το αφήσω όλη μέρα στον ήλιο, με >35°C εξωτερική θερμοκρασία υπό σκιά, για να διατηρήσει όλη μέρα την καμπίνα σε μάξιμουμ 39°C τρώει 1% μπαταρίας, πολύ σπάνια να χρειαστεί 2%.

Η αντλία θερμότητας είναι απίστευτα χρήσιμη, για διατήρηση καμπίνας και μπαταρίας σε λογικές θερμοκρασίες, τόσο το χειμώνα όσο και το καλοκαίρι, εφόσον βέβαια το software επιτρέπει τέτοιες διαδικασίες. 😎

Στέλνει μήνυμα και στο κινητό:

1000011842.png
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.777
Reaction score
76.202
Στο τέσλα ούτε η καμπίνα δεν ανεβάζει υπερβολική θερμοκρασία, την ψύχει, και μάλιστα εσύ επιλέγεις θερμοκρασία, η πιο χαμηλή ρύθμιση είναι 39°C (τόσο έχω βάλει).

Αν το αφήσεις έτσι χύμα στον ήλιο, ανεβάζει πάνω από 55-57°C (μετά πάλι επεμβαίνει μόνο του να ψύξει την καμπίνα).

Άμα το αφήσω όλη μέρα στον ήλιο, με >35°C εξωτερική θερμοκρασία υπό σκιά, για να διατηρήσει όλη μέρα την καμπίνα σε μάξιμουμ 39°C τρώει 1% μπαταρίας, πολύ σπάνια να χρειαστεί 2%.

Η αντλία θερμότητας είναι απίστευτα χρήσιμη, για διατήρηση καμπίνας και μπαταρίας σε λογικές θερμοκρασίες, τόσο το χειμώνα όσο και το καλοκαίρι, εφόσον βέβαια το software επιτρέπει τέτοιες διαδικασίες. 😎
Αλλά γκαντ φορμπίντ μη βάλουν ένα σκίαστρο στη γ@μωοροφή τους ώστε να έχει χαμηλότερες θερμοκρασίες, όπως οι άλλοι. :rolleyes:
Όχι, τα μαϊμούδια που τοποθετούνται με χεράκια δεν είναι λύση.

EDIT: Την πρώτη μέρα των διακοπών το αυτοκίνητο με ανοιχτό ρολό έβραζε. Τις επόμενες έμαθα. :p
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.362
Reaction score
30.212
Στο τέσλα ούτε η καμπίνα δεν ανεβάζει υπερβολική θερμοκρασία, την ψύχει, και μάλιστα εσύ επιλέγεις θερμοκρασία, η πιο χαμηλή ρύθμιση είναι 39°C (τόσο έχω βάλει).

Αν το αφήσεις έτσι χύμα στον ήλιο, ανεβάζει πάνω από 55-57°C (μετά πάλι επεμβαίνει μόνο του να ψύξει την καμπίνα).

Άμα το αφήσω όλη μέρα στον ήλιο, με >35°C εξωτερική θερμοκρασία υπό σκιά, για να διατηρήσει όλη μέρα την καμπίνα σε μάξιμουμ 39°C τρώει 1% μπαταρίας, πολύ σπάνια να χρειαστεί 2%.

Η αντλία θερμότητας είναι απίστευτα χρήσιμη, για διατήρηση καμπίνας και μπαταρίας σε λογικές θερμοκρασίες, τόσο το χειμώνα όσο και το καλοκαίρι, εφόσον βέβαια το software επιτρέπει τέτοιες διαδικασίες. 😎
Τον είδες τον άλλο με το Μ3SR που είχε active συνέχεια ρύθμιση θερμοκρασίας καμπίνας (μάλλον χαμηλά) και sentry mode; 100χλμ αυτονομία του έδινε. 🙃
 
Last edited:

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.657
Reaction score
4.265
Αλλά γκαντ φορμπίντ μη βάλουν ένα σκίαστρο στη γ@μωοροφή τους ώστε να έχει χαμηλότερες θερμοκρασίες, όπως οι άλλοι. :rolleyes:
Όχι, τα μαϊμούδια που τοποθετούνται με χεράκια δεν είναι λύση.
Η οροφή θα έχει έξτρα κόστος (εξάρτημα)
Η εντολή στο software είναι τζάμπα καθότι ο μηχανικός λογισμικού ήδη πληρώνεται.

Εν ολίγοις, αυτή είναι η βασική φιλοσοφία τους. Οτιδήποτε μπορεί να λυθεί με software.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
20.997
Reaction score
35.297
Δε θέλει άγχος. Αν έχεις άγχος και δε μπορείς να το διαχειριστείς, δε πας με BEV.
Έτσι. Εισερχόμενος στο γκαράζ σου, αναρωτιέσαι πρώτα "πού θέλω να πάω" και μετά "ποια χρώματα έχει η γκαρνταρόμπα που παίρνω μαζί μου" ώστε να επιλέξεις καύσιμο και χρώμα οχήματος.

Ή λες στον σωφέρ σου "σουπράιζ μι" και του αφήνεις την επιλογή.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.362
Reaction score
30.212
Η οροφή θα έχει έξτρα κόστος (εξάρτημα)
Η εντολή στο software είναι τζάμπα καθότι ο μηχανικός λογισμικού ήδη πληρώνεται.

Εν ολίγοις, αυτή είναι η βασική φιλοσοφία τους. Οτιδήποτε μπορεί να λυθεί με software.
Αυτή θα είναι η φιλοσοφία σε όλα τα EVs σιγά σιγά. Τόσο λόγω SDV όσο και αν υιοθετηθούν τα 48v.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.451
Reaction score
135.596
Αλλά γκαντ φορμπίντ μη βάλουν ένα σκίαστρο στη γ@μωοροφή τους
Ναι τους γύφτους..

Έχει όμως ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σκιαστρα οροφής με 600-700€ (μαζί με την τοποθέτηση), τα οποία πραγματικά φαίνονται σα να είναι "εργοστασιακά", ταιριάζουν απόλυτα. Αλλά οκ, δεν είναι "εργοστασιακά".

Δυστυχώς δεν έχει η φίρμα διάφορα (χρήσιμα) τζιμπραγκαλα στο μενού της, δεν δίνει δυνατότητες διαμόρφωσης.
EDIT: Την πρώτη μέρα των διακοπών το αυτοκίνητο με ανοιχτό ρολό έβραζε.
Εμένα δε βράζει ποτέ. Έχει software. 😎
Μάλιστα εντυπωσιακά δροσερό παραμένει το μαύρο τιμόνι μετά από ώρες στον ήλιο, καθώς εκεί πάνω φυσάει το κλιματιστικό.
 



Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.287
Μηνύματα
2.935.659
Members
38.169
Νεότερο μέλος
Prants
Top