Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


Μηνύματα
4.540
Reaction score
7.845
DFSK


Τα έφερε ο Spanos

Τα 7θέσια suv e5 θα παίζουν μόνα τους μπάλα σαν 1.5cc plugin με τιμές από 34κ


Screenshot 2024-10-31 185238.png
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.476
Reaction score
7.855
DFSK

Τα έφερε ο Spanos

Τα 7θέσια suv e5 θα παίζουν μόνα τους μπάλα σαν 1.5cc plugin με τιμές από 34κ
Το έχει πάρει ένας (πολύτεκνος) στη δουλειά εδώ και αρκετό καιρό. Την πρώτη φορά που το είδα το κοιτούσα καλά καλά.

Δεν είναι ηλεκτρικά πάντως.
 

Μηνύματα
4.540
Reaction score
7.845
Το έχει πάρει ένας (πολύτεκνος) στη δουλειά εδώ και αρκετό καιρό. Την πρώτη φορά που το είδα το κοιτούσα καλά καλά.

Δεν είναι ηλεκτρικά πάντως.
έχει και αμιγώς ηλεκτρικά ακόμη δεν τα έχει φέρει, έχει μόνο σε plugin hybrid

Το έχει πάρει ένας (πολύτεκνος) στη δουλειά εδώ και αρκετό καιρό. Την πρώτη φορά που το είδα το κοιτούσα καλά καλά.

Δεν είναι ηλεκτρικά πάντως.
για το συγκεκριμένο e5 σε κάποια test είδα μιλάνε για αυτονομία μπαταρίας 95χιλ και συνολική να αγγίζει τα 1150χιλ
 




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.533
Reaction score
30.435
Megane e-Tech με 27.800€. Φανταστική τιμή.
Έχουν αφαιρεθεί σχεδόν 20.000€ από επιδότηση συν έκπτωση.

Follow up.

Νόμιζα ότι ήταν το μοντέλο με την 60άρα μπαταρία. Αυτό υπήρχε μόνο 2 χρόνια τώρα.
Τα 27.800€ αφορούν την βασική έκδοση με την 40άρα μπαταρία.

 

Μηνύματα
2.518
Reaction score
5.412
Follow up.

Νόμιζα ότι ήταν το μοντέλο με την 60άρα μπαταρία. Αυτό υπήρχε μόνο 2 χρόνια τώρα.
Τα 27.800€ αφορούν την βασική έκδοση με την 40άρα μπαταρία.

Δες μπορεί να καταλάβει κάποιος, ποια είναι τελικά η τιμή και σε ποιο μοντέλο αναφέρεται! Έλεος!
50 kWh μπαταρία θα βγει 400 κιλά μόνο η μπαταρία.
Να ξέρετε.
Ισχύουν αυτά τα βάρη για τις μπαταρίες του προαναφερθέντος megane e tech;

https://pushevs.com/2023/05/14/renault-megane-e-tech-battery-details/

Capture.JPG
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.533
Reaction score
30.435
Δες μπορεί να καταλάβει κάποιος, ποια είναι τελικά η τιμή και σε ποιο μοντέλο αναφέρεται! Έλεος!
Όπως τα καταλαβαίνω εγώ.

40kWh
27.800€
28.300€

60kWh
28.700€
31.470€
31.800€
31.960€
 

Μηνύματα
2.518
Reaction score
5.412
Όπως τα καταλαβαίνω εγώ.

40kWh
27.800€
28.300€

60kWh
28.700€
31.470€
31.800€
31.960€
εγώ γιατί βλέπω το παρακάτω; Λέει μάλιστα ότι μόνο μία έκδοση έρχεται Ελλάδα (με 60KWh)
το bonus τι είναι; Έκπτωση επιπλέον από την εταιρεία; (γιατί την επιδότηση την έχουν υππολογίσει)
Capture.JPG
 

Μηνύματα
6.849
Reaction score
5.394
Τα μπόνους είναι εκπτώσεις από τη μαμά εταιρεία.

Ο πραγματικά ενδιαφερόμενος πάει στην αντιπροσωπεία ή έστω παίρνει τηλέφωνο και μαθαίνει ποια είναι η τελική τιμή του μοντέλου που τον ενδιαφέρει μετά τις εκπτώσεις αν το κλείσει τη συγκεκριμένη μέρα.

Έτσι είχα γλυτώσει ένα χιλιάρικο έξτρα από τα υπόλοιπα μπόνους όταν το είχα κλείσει τη μέρα της Black Friday, έξτρα προσφορά για 1 μόνο μέρα.
 


Μηνύματα
10
Reaction score
0
Καλησπέρα σε όλους,

Ψάχνω μια προσωρινή και οικονομική λύση για τη φόρτιση του αυτοκινήτου στο εξοχικό, όπου πηγαίνω μόνο για δύο εβδομάδες τον χρόνο. Δεν θεωρώ συμφέρουσα τη μόνιμη εγκατάσταση φορτιστή για τόσο λίγο διάστημα.

Σκέφτομαι την επιλογή μιας μονοφασικής βιομηχανικής πρίζας 7kW, η οποία προσφέρει επαρκή ισχύ για την περίπτωσή μου. Ωστόσο, έχω μερικές απορίες:

1. Μπορώ να κάνω αίτηση στον ΔΕΔΔΗΕ για νέα γραμμή χωρίς να χρειαστεί μόνιμη εγκατάσταση φορτιστή; Στις συχνές ερωτήσεις του ΔΕΔΔΗΕ διάβασα ότι:
- «Με τη Μέθοδο 2 (γρήγορη φόρτιση), το ηλεκτρικό όχημα φορτίζεται από το Δίκτυο μέσω καλωδίου φόρτισης με αγωγό ελέγχου και προστασία από ηλεκτροπληξία».
- Αναφέρεται επίσης ότι για τη φόρτιση με τις Μεθόδους 1 και 2 δεν απαιτούνται ειδικές «υποδομές φόρτισης».

2. Αν δεν είναι δυνατή η νέα παροχή, σκέφτομαι να αυξήσω την ισχύ της υπάρχουσας εγκατάστασης, πιθανώς στα 12kW. Ωστόσο, αν το αυτοκίνητο τραβάει 7kW και δύο κλιματιστικά ακόμα 4kW συνολικά, τα περιθώρια είναι πολύ στενά.

Έχει κάποιος εμπειρία με παρόμοια κατάσταση ή γνωρίζει άλλες εναλλακτικές;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.533
Reaction score
30.435
Με 8kVa θα μπορείς να φορτίζεις μέχρι 3.6kW. Τα ρέστα για το σπίτι. Με 12kVa θα φορτίζει με 7kW. Οπότε ανάλογα τις ανάγκες της κατοικίας προχωράς.

Και δύο κλιματιστικά να βάλεις δεν θα καίνε συνέχεια 4kW. Μέχρι να ρίξουν στροφές μπορείς να μη φορτίζεις.

Μπορείς να έχεις το όχημα στην πρίζα συνέχεια όσο είσαι σπίτι. Αν έχεις κάπου κοντά δημόσιο φορτιστή ακόμα καλύτερα.

Η πρόταση μου είναι να βάλεις αυτόματο ώστε το σπίτι να έχει πάντα ρεύμα ότι και αν ζητήσει και τα ρέστα στο αμάξι. Ξεκίνα με τα 8kVa και βλέπεις αν θα χρειαστείς 12kVa. Έχε υπόψη ότι τα 12kVa έχουν και παραπάνω πάγιο από τα 8kVa. Δεν ξέρω πόσο. Όταν είχα δει για τριφασικό σε μένα νομίζω ήταν 200€ παραπάνω κάθε χρόνο.
 

Μηνύματα
1.238
Reaction score
1.853
Καλησπέρα σε όλους,

Ψάχνω μια προσωρινή και οικονομική λύση για τη φόρτιση του αυτοκινήτου στο εξοχικό, όπου πηγαίνω μόνο για δύο εβδομάδες τον χρόνο. Δεν θεωρώ συμφέρουσα τη μόνιμη εγκατάσταση φορτιστή για τόσο λίγο διάστημα.

Σκέφτομαι την επιλογή μιας μονοφασικής βιομηχανικής πρίζας 7kW, η οποία προσφέρει επαρκή ισχύ για την περίπτωσή μου. Ωστόσο, έχω μερικές απορίες:

1. Μπορώ να κάνω αίτηση στον ΔΕΔΔΗΕ για νέα γραμμή χωρίς να χρειαστεί μόνιμη εγκατάσταση φορτιστή; Στις συχνές ερωτήσεις του ΔΕΔΔΗΕ διάβασα ότι:
- «Με τη Μέθοδο 2 (γρήγορη φόρτιση), το ηλεκτρικό όχημα φορτίζεται από το Δίκτυο μέσω καλωδίου φόρτισης με αγωγό ελέγχου και προστασία από ηλεκτροπληξία».
- Αναφέρεται επίσης ότι για τη φόρτιση με τις Μεθόδους 1 και 2 δεν απαιτούνται ειδικές «υποδομές φόρτισης».

2. Αν δεν είναι δυνατή η νέα παροχή, σκέφτομαι να αυξήσω την ισχύ της υπάρχουσας εγκατάστασης, πιθανώς στα 12kW. Ωστόσο, αν το αυτοκίνητο τραβάει 7kW και δύο κλιματιστικά ακόμα 4kW συνολικά, τα περιθώρια είναι πολύ στενά.

Έχει κάποιος εμπειρία με παρόμοια κατάσταση ή γνωρίζει άλλες εναλλακτικές;
για 2 εβδομάδες δε θα έκανα απολύτως τίποτα,
σούκο συνήθως φτάνει και περισσεύει για τις μετακινήσεις του εξοχικού
και με ελάχιστο προγραμματισμό φουλάρεις και για την επιστροφή ή μεγάλη εκδρομή
και μετά υπάρχουν και οι δημόσιοι φορτιστές
 

Μηνύματα
6.849
Reaction score
5.394
Αν δεν έχει όμως granny φορτιστή ήδη και πρέπει να αγοράσει, συν σούκο της προκοπής για την αυλή και ηλεκτρολόγο
να την τραβήξει, συν τη φασαρία σύνδεσης-ξεσύνδεσης του φορτιστή, βάζει έναν οικονομικό κανονικό σταθερό φορτιστή με το καλώδιό του και τα όλα του και τελειώνει μια κι έξω.

Κι εγώ για χρόνια εξυπηρετούμουν με σούκο στο εξοχικό, αλλά από τότε που εβαλα έναν οικονομικό σταθερό φορτιστή βρήκα την υγειά μου.
Με δωρεάν αποστολή από Γαλλία στα 247€:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.533
Reaction score
30.435
Προσωπικά δεν θα φόρτιζα ποτέ με τις τυπικές πρίζες του σπιτιού. Οπωσδήποτε νέα γραμμή αποκλείστηκα για φόρτιση, με καλώδιο λίγο παραπάνω από ότι χρειάζεται, και ο φθηνότερος φορτιστής που θα έπαιρνα θα ήταν αυτός.
 


Μηνύματα
10
Reaction score
0
Τον φορτιστή τον έχω, ήρθε μαζί με το αυτοκίνητο, είναι ο mobile charger της Tesla. Το μόνο που χρειάζομαι είναι ο αντάπτορας για την βιομηχανική πρίζα που κοστίζει 50€.
Το σκέφτομαι και εγώ να μην κάνω καμία εγκατάσταση και να φορτίζω από Shuko με 3kW αλλά νιώθω ότι ίσως δεν είναι αρκετό. Κάθε βράδυ θα παίρνει περίπου 40% (~150km) το οποίο υπό κανονικές συνθήκες δεν θα το καταναλώνω σε μια ημέρα. Ο κοντινότερος ικανοποιητικός δημόσιος φορτιστής είναι σε ένα σούπερ μαρκετ στα 20km και είναι 60kW.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.512
Μηνύματα
2.942.674
Members
38.194
Νεότερο μέλος
led106
Top