- Μηνύματα
- 16.702
- Reaction score
- 23.679
σταμάτα !!! σταμάτα !! μόνο sub! και trinnov!
Αν η επίδοση είναι 9000 το αυτοκίνητο αυτά τα χρήματα είναι για 300 οχήματα χονδρικά;
Για ιδιώτες λες. Δεν παίρνουν όλα τα ηλεκτρικά 9000, οπότε πάνω κάτω ναι.Αν η επίδοση είναι 9000 το αυτοκίνητο αυτά τα χρήματα είναι για 300 οχήματα χονδρικά;
Πείτε ότι θέλετε για τους παραδοσιακούς κατασκευαστές, παρά το ότι η ΤΟΥΟΤΑ παράγει κατά βάση άσχημα αυτοκίνητα εδώ και δεκαετίες, αυτό είναι ομορφότερο και από τα ομορφότερα κινέζικα ηλεκτρικά, ακόμη και από το κουκλί Seal.Toyota bz7, ένα concept car στην έκθεση της Guangzhou μόνο για την αγορά της Κίνας. Μπαταρία και μοτέρ ΒΥD, λένε τα σχετικά media.
View attachment 350152
View attachment 350151
View attachment 350150
Συμφωνώ σε όλα. Για να γίνουν όμως θέλουν και λεφτά που δεν υπάρχουν.Αυτό με τα ΚΗ1-2-3 δεν το καταλαβαίνω. Είναι τόσο δύσκολο η επιδότηση να είναι διαρκής και όχι στα πλαίσια ενός προγράμματος, που κάποιος θα μπορεί να προλάβει την επιδότηση ή όχι; Να λένε π.χ., κάνεις έναν προέλεγχο στην πλατφόρμα της επιδότησης, ώστε να επιβεβαιωθεί ότι τη δικαιούσαι (π.χ. δεν πήρες άλλο αμάξι με επιδότηση πέρυσι) και από τη στιγμή που έχεις τον προέλεγχο και πάρεις αυτοκίνητο, να δικαιούσαι δεδομένα την επιδότηση - τέλος. Ούτε αν έχει 40 εκατομμύρια υπόλοιπο το πρόγραμμα, ούτε τότε λήγει το 2 και μετά θα αρχίσει το 3, ούτε άλλες ανοησίες.
Όπως επίσης, ας λαμβάνει την επιδότηση απευθείας ο αντιπρόσωπος κατά την έκδοση πινακίδων, και να μην πρέπει ο επιδοτούμενος αγοραστής να καταβάλει όλο το ποσό και να περιμένει μετά κάτι μήνες για να μάθει αν θα πάρει και πότε μερικά μέσα μηνιάτικα. Αυτό δεν είναι επιδότηση απόκτησης ηλεκτρικού αυτοκινήτου για τους μη έχοντες το ποσό της επιδότησης, αλλά επιδότηση για να ξοδέψουν την επιδότηση όσοι τους είναι αδιάφορη.
Ναι, γιατί είναι BYD με ταμπελάκι Τογιότα.παρά το ότι η ΤΟΥΟΤΑ παράγει κατά βάση άσχημα αυτοκίνητα εδώ και δεκαετίες, αυτό είναι ομορφότερο
Δεν συμφωνώ.αν στην ΕΕ επικρατούσε λογική δεν θα υπήρχαν ποτέ τέτοιες επιδοτήσεις.
Δεν συμφωνώ.
Απλώς χρειάζεται κοινή λογική, και κριτήρια.
Για να αντικατασταθεί ο στόλος των εταιρικών αυτοκινήτων, χρειάζεται σαφέστατα οικονομικά κίνητρα.
Ειδάλλως δεν έχουν λόγο οι εταιρείες να μη παίρνουν φτηνά ice.
Θα μου πεις πως δε χρειάζεται η επιδότηση, εάν κάνουν 200% υπεραποσβεση. Ε, το ίδιο είναι.
Ταυτόχρονα, για τα χαμηλά εισοδήματα, η επιδότηση είναι σημαντική για αλλαγή του παλιού στόλου της χώρας, χωρίς αυτήν δεν υπάρχει καμία περίπτωση να δώσει ο άλλος το 17-ετιας ΙΧ του.
Γνώμη μου είναι πως θα έπρεπε να δίνεται σημαντικότερη επιδότηση (και 25.000€) αλλά με εισοδηματικά κριτήρια, και αποκλειστικά και μόνον για οικονομικά EV (λόγου χάριν μέγιστη αρχική αξία προ επιδότησης τα 40 χιλιάρικα μάξιμουμ, ίσως και 35.000).
Τι νόημα έχει να δίνει επιδότηση στον καθένα ανεξαρτήτως εισοδήματος, και σε πόρσε και μπεμβέ και Μερτσέντες; Αυτός που θα δώσει τόσα λεφτά, θα τα δώσει και χωρίς επιδότηση, τα έχει.
φιξντΥπάρχουν τρόποι, απλώςτώρα κάνουν τον χουβαρδά.διοικούμαστε από φερέφωνα
Υπερβολές. Η επιδότηση είναι μικρότερη του εισπραττόμενου ΦΠΑ από την πώληση του EV.Συμφωνώ σε όλα. Για να γίνουν όμως θέλουν και λεφτά που δεν υπάρχουν.
Συμφωνώ στο που πρέπει να πηγαίνει η επιδότηση.Δεν συμφωνώ.
Απλώς χρειάζεται κοινή λογική, και κριτήρια.
Για να αντικατασταθεί ο στόλος των εταιρικών αυτοκινήτων, χρειάζεται σαφέστατα οικονομικά κίνητρα.
Ειδάλλως δεν έχουν λόγο οι εταιρείες να μη παίρνουν φτηνά ice.
Θα μου πεις πως δε χρειάζεται η επιδότηση, εάν κάνουν 200% υπεραποσβεση. Ε, το ίδιο είναι.
Τουλάχιστον με το κίνητρο της υπεραπόσβεσης, θα επωφεληθούν εταιρείες που έχουν (και δηλώνουν) σημαντικά έσοδα. Αυτές που δεν έχουν έσοδα, και δεν πληρώνουν φόρους, να μην έχουν και κέρδος.
Ταυτόχρονα, για τα χαμηλά εισοδήματα, η επιδότηση είναι σημαντική για αλλαγή του παλιού στόλου της χώρας, χωρίς αυτήν δεν υπάρχει καμία περίπτωση να δώσει ο άλλος το 17-ετιας ΙΧ του.
Γνώμη μου είναι πως θα έπρεπε να δίνεται σημαντικότερη επιδότηση (και 25.000€) αλλά με εισοδηματικά κριτήρια, και αποκλειστικά και μόνον για οικονομικά EV (λόγου χάριν μέγιστη αρχική αξία προ επιδότησης τα 40 χιλιάρικα μάξιμουμ, ίσως και 35.000).
Τι νόημα έχει να δίνει επιδότηση στον καθένα ανεξαρτήτως εισοδήματος, και σε πόρσε και μπεμβέ και Μερτσέντες; Αυτός που θα δώσει τόσα λεφτά, θα τα δώσει και χωρίς επιδότηση, τα έχει.
Όλη η δύση επαναπαύθηκε στην υπεροχή της στα θερμικά. Μόνο που η μεγαλύτερη αγορά του κόσμου άλλαξε και πλέον αυτά δεν λένε τίποτα. Στην μπαταρία και κυρίως στο software η δύση δεν έχει καμία φήμη και καμία αξιοπιστία. Αντίθετα η Κίνα τα έχει και τα δύο. Έτσι το φυσάνε και δεν κρυώνει στην τοπική αγορά καθώς όλο και λιγότεροι τους δίνουν λεφτά. Από εκεί ξεκινάνε όλα, και αν δεν έχεις εκεί την σοβαρή παρουσία που είχες και πριν έχεις τεράστιο πρόβλημα γενικά. Τα βλέπουμε εξάλλου.Η Ευρώπη επαναπαύθηκε στην τεχνολογική της πρωτοπορία στην κατασκευή συμβατικών οχημάτων.
Αυτά τα χρήματα πάνε αλλού. Τα χρήματα των επιδοτήσεων έρχονται από δημοπρασίες ρύπων.Υπερβολές. Η επιδότηση είναι μικρότερη του εισπραττόμενου ΦΠΑ από την πώληση του EV.
To BZ7 ειναι κουκλί όχι λόγω της BYD αλλά λόγω της ΤΟΥΟΤΑ. Οι κινέζοι μπαταρία και μοτέρ έδωσαν, όπως γράφτηκε. Το σχεδιασμό τον έκαναν οι Ιάπωνες.Ναι, γιατί είναι BYD με ταμπελάκι Τογιότα.
Ωραιότατο φαίνεται. Και αεροδυναμικό.