Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.827
Reaction score
43.050
Βιάζεστε. Τα BEV είναι περίπου το 12% της συνολικής αγοράς (2023). Ας πούμε ότι σε αυτά οι "παραδοσιακοί" κατασκευαστές έχουν μείνει πίσω γιατί δεν βλέπω στα PHEV να είναι και τόσο πίσω. Και δεν κάθοντα με σταυρωμένα χέρια, γίνεται δουλίτσα. Τώρα αν περιμένατε να πάρετε mercedes σε τιμή BYD επειδή είναι BEV κάπου τα έχετε μπερδεμένα. Οπως επίσης τα έχετε μπερδεμένα αν νομίζετε ότι ο πελάτης της Mercedes, BMW, Porsche αλλά και των λιγότερο πολυτελών οπως vw, toyota, honda θα τρέξει να πάρει XCD ή wunxhu ξερωγω επειδή είναι φθηνότερο και έχει καλύτερο software.
Και μόνο τα παραδείγματα που παρουσιάζετε όπου κάποιοι κινέζοι που δεν τους είχαμε ακούσει ποτέ εμφανίστηκαν στην αγορά και σύμφωνα με αυτά που λέτε σε 1-2 χρόνια θα έχουν φάει λάχανο τη tesla, που ήταν η πρωτοπόρος στο θέμα και έχει συνδέσει το όνομα της με την ηλεκτροκίνηση, θα έπρεπε να σας κάνει να σκεφτείτε διπλά και τριπλά για τις βεβαιότητες που εκφράζετε για τη στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσει η κάθε εταιρεία και για το βέβαιο αποτέλεσμα που θα έχει αυτό το πεδίο ανταγωνισμού.
my2cents
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.846
Reaction score
30.770
Tα PHEVs είναι ήδη αρχαία ιστορία. Δεν είναι βιώσιμα, θα πάρουν τον ..... σιγά σιγά. Θα αντικατασταθούν με eREVS που είναι πολύ καλύτερα και θα κάνουν πολύ πιο smooth την μετάβαση στα BEVs.

Δεν θέλουμε Mercedes σε τιμή BYD. Δεν θέλαμε έτσι και αλλιώς Mercedes, πόσο μάλλον ηλεκτρικιά :biggrin: . Τώρα για το αν ο πελάτης των Mercedes, BMW, Porsche αλλά και των λιγότερο πολυτελών όπως vw, toyota, honda θα τρέξει να πάρει Κινέζικο, συμβαίνει ήδη. Απλά η Ευρώπη δεν το ζει ακόμα όσο η Κίνα. Ας τα αφήσουν να έρθουν όπως πρέπει και θα σου πω μετά. Μην κοιτάτε τι θα κάνατε εσείς που έχετε κολλήματα με μάρκες και προελεύσεις. Στην BYD Ελλάδας έχουν πονοκέφαλο από τις παραγγελίες και τις παραδώσεις. Οι πελάτες που περιμένουν τα οχήματα τους αρχίζουν να τα χώνουν επειδή η αντιπροσωπία δεν προλαβαίνει. Δεν το περίμεναν αυτό που συμβαίνει.

Οι Κινέζοι μπορεί να εμφανίστηκαν πριν λίγα χρόνια αλλά τρέχουν με ταχύτητες που μόνο άγρυπνοι θα τους πιάσουν οι δυτικοί, και αν. Κανείς δεν είπε ότι θα φάνε λάχανο την Tesla. Αυτό θα συμβεί μόνο στις πωλήσεις, όχι τεχνολογικά.

Το αποτέλεσμα είναι βέβαιο πέρα κάθε αμφιβολίας. Τα θερμικά θα πάρουν τον π..... το πολύ μέχρι το 2040. Όποιος το έχει καταλάβει θα προχωρήσει, μόνος του ή με συνεργασίες. Οι υπόλοιποι θα αλλάξουν επάγγελμα.

edit: Κάτι διάβασα ότι η Renault (δηλαδή Geely) θα δίνει κινητήρες στην Mercedes. :biggrin:
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.827
Reaction score
43.050
Τα PHEVs είναι η καλύτερη λύση για ομαλή μετάβαση. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι η καλύτερη τεχνολογική λύση (αναγκαία διευκρίνιση γιατί μερικοί μπερδεύεστε και με τα απλά). Εκπαιδεύεται ο κόσμος και μαζεύει εμπειρία στο τι σημαίνει φόρτιση, λειτουργία μόνο σε ηλεκτρικό, αξιοπιστία κλπ κλπ χωρίς να έχει το άγχος της αποκλειστικής ηλεκτροκίνησης. Και μέχρι να λυθεί το θέμα φόρτισης για τον καθένα που μένει σε ένα διαμέρισμα στην κυψέλη, στο παγκράτι (down town Kolkata) θα είναι μια χαρά λύση, θα μπορει να κάνει με μια φόρτιση τα πηγαίνε έλα στη δουλειά της βδομάδας και να πάει και μια βόλτα και να βρει χρόνο το ΣΚ για να το φορτίσει για την επόμενη βδομάδα. Δεν είναι όλα άσπρο μαύρο.
Στην Κίνα πουλάνε τα Κινέζικα (αλοίμονο δλδ) γιατί εκεί δεν είχαν μάθει στα ευρωπαικά. Αν και ο κινεζοσχεδιασμός στα ευρωπαικά αυτοικίνητα των τελευταίων ετών έδειξε ότι ο κάθε νεόπλουτος εκεί το είχε καημό και απωθημένο να αγοράσει αυτοκίνητο με ευρωπαικό μπραντ και όχι κινέζικο.
Βγάζετε συμπεράσματα από τους early adopters σε καθεστώς στρέβλωσης της αγοράς aka επιδοτήσεις. Προσοχή με τις βεβαιότητες.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.827
Reaction score
43.050
Κάτι διάβασα ότι η Renault (δηλαδή Geely) θα δίνει κινητήρες στην Mercedes.
Χρόνια τώρα δίνει, είναι πολλά που δεν ξέρεις και παρόλα αυτά νομίζεις ότι καταλαβαίνεις πως κινείται η αγορά.

πολύ πρόχειρα από το πρώτο αποτέλεσμα στο google
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.866
Reaction score
85.008
ο πελάτης των Mercedes, BMW, Porsche
Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να κοιτάξει κινέζικο. Ποτέ.
Κανένας που χρεωκόπησε στο μεταξύ, ίσως. Ή για τρίτο αυτοκίνητο για τα παιδιά.

Κάνε ένα γκάλοπ εδώ σε όσους είναι πελάτες αυτών των εταιρειών να δούμε αν θέλουν κινέζικο. Με ουάου σοφτγουερ 🤣
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.326
Reaction score
138.061
To BZ7 ειναι κουκλί όχι λόγω της BYD αλλά λόγω της ΤΟΥΟΤΑ. Οι κινέζοι μπαταρία και μοτέρ έδωσαν, όπως γράφτηκε. Το σχεδιασμό τον έκαναν οι Ιάπωνες.
Οκ.

Όπως τον κάνουν οι Ευρωπαίοι στα βόλβο.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.292
Reaction score
10.922
Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να κοιτάξει κινέζικο. Ποτέ.
Κανένας που χρεωκόπησε στο μεταξύ, ίσως. Ή για τρίτο αυτοκίνητο για τα παιδιά.

Κάνε ένα γκάλοπ εδώ σε όσους είναι πελάτες αυτών των εταιρειών να δούμε αν θέλουν κινέζικο. Με ουάου σοφτγουερ 🤣
Εγώ, από κάτοχος Mercedes έγινα ευτυχέστατος κάτοχος BYD και, όχι, δε χρεωκόπησα στο μεταξύ. :p
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.866
Reaction score
85.008
Εγώ, από κάτοχος Mercedes έγινα ευτυχέστατος κάτοχος BYD και, όχι, δε χρεωκόπησα στο μεταξύ. :p
Ας πούνε και οι άλλοι, γιατί νομίζω πως είσαι σαφώς στην μειοψηφία
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.292
Reaction score
10.922
1-0 :roflmao:

Οι απόψεις είναι σαν τις... μύτες: όλοι έχουν μία. Αλλά εγώ υποστηρίζω τη δική μου με την εμπειρία ως πρώην και νυν κάτοχος. :)
 
Last edited:




symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.581
Reaction score
8.084
Εγώ από BMW (άντε και έναν Ιαγουάρο) ΑΝΕΤΩΣ θα πήγαινα σε Κινέζικο.

2-1 (ο κύριος από πάνω δεν μετράει, κατά ομολογία του δεν είναι πελάτης).

Επίσης μου κάνει εντύπωση που το θέμα της επιδότησης το βάζετε πάντα σε σχέση με το αν θα σωθεί η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία ή όχι.

Η Ελλάδα πρέπει ΧΘΕΣ να μεταβεί σε ηλεκτρικά οχήματα για να απεξαρτηθεί από το εισαγόμενο πετρέλαιο και να το αντικαταστήσει με εγχώριο ρεύμα από ΑΠΕ. Για λόγους γεωστρατηγικούς, οικονομικούς και περιβαλλοντικούς.

Μπροστά σε αυτόν τον στόχο, χεστήκαμε πατόκορφα για τα εργοστάσια των Γερμανών.
 

Μηνύματα
1.544
Reaction score
1.383
Μπροστά σε αυτόν τον στόχο, χεστήκαμε πατόκορφα για τα εργοστάσια των Γερμανών
Αν βρούμε άλλους να αγοράσουν τις εξαγωγές μας και το τουριστικό προϊόν μας, ναι χεστήκαμε.
Αν δεν βρούμε;

During the last 5 years the exports of Greece to Germany have increased at an annualized rate of 9.48%, from $2.19B in 2017 to $3.45B in 2022
 


Μηνύματα
1.544
Reaction score
1.383
Τι να σου πω, δεν θυμάμαι περίοδο που να πείνασε η Γερμανία και η υπόλοιπη Ευρώπη (ή η Ελλάδα) να ευημέρησε.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.326
Reaction score
138.061
Χέστηκε πατόκορφα η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία από την τιποτένια ελληνική αγορά.

Σταματήστε τις αηδίες. Οι ξεβρακωτοι της Ευρώπης είμαστε, με τον αρχαιότερο στόλο οχημάτων στους δρόμους.

Δεν "μετράμε" καθόλου στις πωλήσεις αυτοκινήτων καμίας αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ούτε καν τα μεταχειρισμένα των Γερμανών δεν φτάνει η μέση αγοραστική δύναμη του Έλληνα, μόνο για φακές φτάνει, να κλάνει όλη μέρα φιλοσοφίες στα καφενεία για το εμπόριο της Γερμανίας.

Ηλιόλουστη μεσογειακή χώρα είμαστε, με ένα σκασμό νησιά που θα έπρεπε να έχουν ήδη μόνο EV και ΑΠΕ, άντε και καμιά μπαταρία.

Είναι σοβαρός στόχος να πάρει σύγχρονα αυτοκίνητα ο Έλληνας, να βελτιωθεί η μέση ηλικία του στόλου μας, να μην είμαστε οι πεταμένοι της Ευρώπης.

Τα επιδόματα για EV πρέπει να συνεχίσουν, με ισχυρότερα κεφάλαια και με σοβαρά κριτήρια για τα χαμηλά εισοδήματα.

Όπως και για τα ταξί, και για τα επαγγελματικά ημιφορτηγά - φορτηγά, που καίνε άντερα και βγάζουν μτουμάνια.
 

Μηνύματα
1.544
Reaction score
1.383
Είναι σοβαρός στόχος να πάρει σύγχρονα αυτοκίνητα ο Έλληνας
Κατά τη γνώμη μου, σοβαρός στόχος είναι να πάρει σοβαρά εισοδήματα ο Έλληνας.
Και μ' αυτά ας πάρει ότι θέλει, σύγχρονα αυτοκίνητα, ποδήλατα, πατίνια, οτιδήποτε.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.326
Reaction score
138.061
Κατά τη γνώμη μου, σοβαρός στόχος είναι να πάρει σοβαρά εισοδήματα ο Έλληνας.
Και μ' αυτά ας πάρει ότι θέλει, σύγχρονα αυτοκίνητα, ποδήλατα, πατίνια, οτιδήποτε.
Αυτό θα αργήσει πολύ να συμβεί, όταν κι αν συμβεί, το ξανασυζητάμε σε άλλη βάση.

Η αγοραστική δύναμη ΤΩΡΑ του Γερμανού του Γάλλου και των υπολοίπων Ευρωπαίων, είναι πολύ υψηλότερη των Ελλήνων, και τα αυτοκίνητα έχουν πάνω κάτω ίδια τιμή σε όλη την Ευρώπη, και οι επιδοτήσεις για EV στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι σε πολλές περιπτώσεις ίδιες ή υψηλότερες από αυτές της Ελλάδας.

Αυτό δεν έχει καμία λογική. Θα έπρεπε να έχουμε τις υψηλότερες επιδοτήσεις ολόβε, λόγω της μέσης ηλικίας του στόλου μας και λόγω της μέσης αγοραστικής δύναμης.

Θα έπρεπε εδώ και τώρα ο Έλληνας να μπορεί να αγοράσει πιο φτηνά ένα γαλλικό EV ή ένα γερμανικό EV ή ένα Τέσλα, από όλους τους υπόλοιπους Ευρωπαίους.
 

Μηνύματα
1.266
Reaction score
1.900
2-1 (ο κύριος από πάνω δεν μετράει, κατά ομολογία του δεν είναι πελάτης).
εγώ μετράω διπλό γιατί από φτωχό ευρωπαϊκό και δεν κοιτάω κινέζικο, θα κοιτούσα αν είχα premium;

οπότε 1-3 :roflmao:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.875
Μηνύματα
2.954.905
Members
38.253
Νεότερο μέλος
Socky
Top