Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.723
Reaction score
42.859
Βιάζεστε. Τα BEV είναι περίπου το 12% της συνολικής αγοράς (2023). Ας πούμε ότι σε αυτά οι "παραδοσιακοί" κατασκευαστές έχουν μείνει πίσω γιατί δεν βλέπω στα PHEV να είναι και τόσο πίσω. Και δεν κάθοντα με σταυρωμένα χέρια, γίνεται δουλίτσα. Τώρα αν περιμένατε να πάρετε mercedes σε τιμή BYD επειδή είναι BEV κάπου τα έχετε μπερδεμένα. Οπως επίσης τα έχετε μπερδεμένα αν νομίζετε ότι ο πελάτης της Mercedes, BMW, Porsche αλλά και των λιγότερο πολυτελών οπως vw, toyota, honda θα τρέξει να πάρει XCD ή wunxhu ξερωγω επειδή είναι φθηνότερο και έχει καλύτερο software.
Και μόνο τα παραδείγματα που παρουσιάζετε όπου κάποιοι κινέζοι που δεν τους είχαμε ακούσει ποτέ εμφανίστηκαν στην αγορά και σύμφωνα με αυτά που λέτε σε 1-2 χρόνια θα έχουν φάει λάχανο τη tesla, που ήταν η πρωτοπόρος στο θέμα και έχει συνδέσει το όνομα της με την ηλεκτροκίνηση, θα έπρεπε να σας κάνει να σκεφτείτε διπλά και τριπλά για τις βεβαιότητες που εκφράζετε για τη στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσει η κάθε εταιρεία και για το βέβαιο αποτέλεσμα που θα έχει αυτό το πεδίο ανταγωνισμού.
my2cents
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.533
Reaction score
30.434
Tα PHEVs είναι ήδη αρχαία ιστορία. Δεν είναι βιώσιμα, θα πάρουν τον ..... σιγά σιγά. Θα αντικατασταθούν με eREVS που είναι πολύ καλύτερα και θα κάνουν πολύ πιο smooth την μετάβαση στα BEVs.

Δεν θέλουμε Mercedes σε τιμή BYD. Δεν θέλαμε έτσι και αλλιώς Mercedes, πόσο μάλλον ηλεκτρικιά :biggrin: . Τώρα για το αν ο πελάτης των Mercedes, BMW, Porsche αλλά και των λιγότερο πολυτελών όπως vw, toyota, honda θα τρέξει να πάρει Κινέζικο, συμβαίνει ήδη. Απλά η Ευρώπη δεν το ζει ακόμα όσο η Κίνα. Ας τα αφήσουν να έρθουν όπως πρέπει και θα σου πω μετά. Μην κοιτάτε τι θα κάνατε εσείς που έχετε κολλήματα με μάρκες και προελεύσεις. Στην BYD Ελλάδας έχουν πονοκέφαλο από τις παραγγελίες και τις παραδώσεις. Οι πελάτες που περιμένουν τα οχήματα τους αρχίζουν να τα χώνουν επειδή η αντιπροσωπία δεν προλαβαίνει. Δεν το περίμεναν αυτό που συμβαίνει.

Οι Κινέζοι μπορεί να εμφανίστηκαν πριν λίγα χρόνια αλλά τρέχουν με ταχύτητες που μόνο άγρυπνοι θα τους πιάσουν οι δυτικοί, και αν. Κανείς δεν είπε ότι θα φάνε λάχανο την Tesla. Αυτό θα συμβεί μόνο στις πωλήσεις, όχι τεχνολογικά.

Το αποτέλεσμα είναι βέβαιο πέρα κάθε αμφιβολίας. Τα θερμικά θα πάρουν τον π..... το πολύ μέχρι το 2040. Όποιος το έχει καταλάβει θα προχωρήσει, μόνος του ή με συνεργασίες. Οι υπόλοιποι θα αλλάξουν επάγγελμα.

edit: Κάτι διάβασα ότι η Renault (δηλαδή Geely) θα δίνει κινητήρες στην Mercedes. :biggrin:
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.723
Reaction score
42.859
Τα PHEVs είναι η καλύτερη λύση για ομαλή μετάβαση. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι η καλύτερη τεχνολογική λύση (αναγκαία διευκρίνιση γιατί μερικοί μπερδεύεστε και με τα απλά). Εκπαιδεύεται ο κόσμος και μαζεύει εμπειρία στο τι σημαίνει φόρτιση, λειτουργία μόνο σε ηλεκτρικό, αξιοπιστία κλπ κλπ χωρίς να έχει το άγχος της αποκλειστικής ηλεκτροκίνησης. Και μέχρι να λυθεί το θέμα φόρτισης για τον καθένα που μένει σε ένα διαμέρισμα στην κυψέλη, στο παγκράτι (down town Kolkata) θα είναι μια χαρά λύση, θα μπορει να κάνει με μια φόρτιση τα πηγαίνε έλα στη δουλειά της βδομάδας και να πάει και μια βόλτα και να βρει χρόνο το ΣΚ για να το φορτίσει για την επόμενη βδομάδα. Δεν είναι όλα άσπρο μαύρο.
Στην Κίνα πουλάνε τα Κινέζικα (αλοίμονο δλδ) γιατί εκεί δεν είχαν μάθει στα ευρωπαικά. Αν και ο κινεζοσχεδιασμός στα ευρωπαικά αυτοικίνητα των τελευταίων ετών έδειξε ότι ο κάθε νεόπλουτος εκεί το είχε καημό και απωθημένο να αγοράσει αυτοκίνητο με ευρωπαικό μπραντ και όχι κινέζικο.
Βγάζετε συμπεράσματα από τους early adopters σε καθεστώς στρέβλωσης της αγοράς aka επιδοτήσεις. Προσοχή με τις βεβαιότητες.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.723
Reaction score
42.859
Κάτι διάβασα ότι η Renault (δηλαδή Geely) θα δίνει κινητήρες στην Mercedes.
Χρόνια τώρα δίνει, είναι πολλά που δεν ξέρεις και παρόλα αυτά νομίζεις ότι καταλαβαίνεις πως κινείται η αγορά.

πολύ πρόχειρα από το πρώτο αποτέλεσμα στο google
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.522
Reaction score
84.000
ο πελάτης των Mercedes, BMW, Porsche
Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να κοιτάξει κινέζικο. Ποτέ.
Κανένας που χρεωκόπησε στο μεταξύ, ίσως. Ή για τρίτο αυτοκίνητο για τα παιδιά.

Κάνε ένα γκάλοπ εδώ σε όσους είναι πελάτες αυτών των εταιρειών να δούμε αν θέλουν κινέζικο. Με ουάου σοφτγουερ 🤣
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.754
Reaction score
136.571
To BZ7 ειναι κουκλί όχι λόγω της BYD αλλά λόγω της ΤΟΥΟΤΑ. Οι κινέζοι μπαταρία και μοτέρ έδωσαν, όπως γράφτηκε. Το σχεδιασμό τον έκαναν οι Ιάπωνες.
Οκ.

Όπως τον κάνουν οι Ευρωπαίοι στα βόλβο.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.235
Reaction score
10.700
Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να κοιτάξει κινέζικο. Ποτέ.
Κανένας που χρεωκόπησε στο μεταξύ, ίσως. Ή για τρίτο αυτοκίνητο για τα παιδιά.

Κάνε ένα γκάλοπ εδώ σε όσους είναι πελάτες αυτών των εταιρειών να δούμε αν θέλουν κινέζικο. Με ουάου σοφτγουερ 🤣
Εγώ, από κάτοχος Mercedes έγινα ευτυχέστατος κάτοχος BYD και, όχι, δε χρεωκόπησα στο μεταξύ. :p
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.522
Reaction score
84.000
Εγώ, από κάτοχος Mercedes έγινα ευτυχέστατος κάτοχος BYD και, όχι, δε χρεωκόπησα στο μεταξύ. :p
Ας πούνε και οι άλλοι, γιατί νομίζω πως είσαι σαφώς στην μειοψηφία
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.235
Reaction score
10.700
1-0 :roflmao:

Οι απόψεις είναι σαν τις... μύτες: όλοι έχουν μία. Αλλά εγώ υποστηρίζω τη δική μου με την εμπειρία ως πρώην και νυν κάτοχος. :)
 
Last edited:


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.509
Μηνύματα
2.942.548
Members
38.193
Νεότερο μέλος
geobo2004
Top