Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Λογικό δεν είναι;Είδα όλο το video. Με τα περισσότερα δυτικά μοντέλα όσο αφορά την σχεδίαση σε πιάνει κατάθλιψη. Άσε τα Γιαπωνέζικα. Και επειδή πολλά από τα Κινέζικα τα σχεδιάζουν δυτικοί, το συμπέρασμα είναι πως τον κάλο στον εγκέφαλο, και τον φόβο μη χάσουν την καρέκλα παρά πως θα πάει η εταιρεία, των έχουν οι δυτικοί CEOs.
Πιθανότατα είναι επίδειξη τεχνολογίας, ότι δηλαδή η δική τους αυτόνομη οδήγηση λειτουργεί σε αγωνιστικούς ρυθμούς και μάλιστα μετρήσιμους υπό ελεγχόμενες συνθήκες ώστε να αξιολογείται συγκριτικά.Ποιο θα μπορούσε ποτέ να είναι το νόημα ύπαρξης αυτόνομης οδήγησης σε αγώνες πίστας;
Να το παρακολουθήσει κανείς ζωντανά δεδομένης της ακουστικής ένδειας των ηλεκτρικών νομίζω δεν θα ήταν κάτι το ιδιαίτερο (κατά γενική ομολογία όσων έχουν παρακολουθήσει ζωντανά F1, οπτικά η εμπειρία είναι σχεδόν κακή, αυτό που κάνει την όλη εμπειρία να αξίζει είναι ο ήχος).
Να το παρακολουθήσει κανείς από την τηλεόραση γιατί; Για να δει τίνος ο αλγόριθμος θα είναι ταχύτερος;
Νομίζω πολύ περισσότερο ενδιαφέρον από κάτι τέτοιο θα είχε κάποια λίγκα e sports (δηλαδή άνθρωποι να αγωνίζονται μεταξύ τους σε video games).
Πρέπει να τα μάθουν να πατάνε φρένο και κόρνα μαζί, και κάτι θα γίνει.Θέλω να δω τους κατασκευαστές FSD να διαγωνίζονται σε ένα ράλυ με αφετηρία το δυτικό άκρο και τερματισμό το ανατολικό άκρο του Μουμπάι.
Κίνα και Χονγκ Κονγκ τα αντίστοιχου ύφους θερμικά ήταν Status Symbol, και πούλαγαν τον π@το τους, ειδικά σε εταρικά και limo-taxi, με βασιλιά της κατηγορίας το TOYOTA ALPAHRDZeekr MIX. Tι ωραίο οικογενειακό όχημα. Για μένα πολύ καλύτερα από τα SUVs.