Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.361
Reaction score
28.920

TGD

Μηνύματα
7.799
Reaction score
7.780
Και δυο ειδήσεις από κάτω...
Δηλαδή η Jaguar -που επιθυμεί να γίνει μια πολυτελής αμιγώς ηλεκτρική μάρκα- καταργεί 5 από τα 6 μοντέλα της, μεταξύ των οποίων και το μόνο ηλεκτρικό της γιατί δεν αφήνουν αρκετά λεφτά στο ταμείο. Προβλέπω ένα ηλεκτρικό Range Rover με σηματάκι Jaguar ως το επόμενο μοντέλο της εταιρίας...
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.361
Reaction score
28.920
Επι συνόλου;
Ξέχασα να σου απαντήσω.

Αλλού γράφει 75.000.000, αλλού 90.000.000. Αλλά τι σημασία έχει. Η Toyota πέρσι πούλησε 14.000.000 οχήματα, και οι πελάτες αγόρασαν 10.000.000 ηλεκτρικά. Καθαρά ηλεκτρικά, όχι τα λεγόμενα NEVs που έχουν μέσα και PHEVs. Πόσα να είναι bz4x; Το 0.000000000...........%

Από την άλλη δεν μπορείς να βγάλεις άκρη πόσα ηλεκτρικά πούλησε η Toyota (από το ένα και μοναδικό ηλεκτρικό της), καθώς οι αναφορές έχουν μέσα και τα υβριδικά.

Το βέβαιο είναι ότι οι πωλήσεις της Toyota θα μειώνονται ή θα παραμένουν ίδιες, και των ηλεκτρικών θα αυξάνονται. Πολύ σύντομα, ίσως λιγότερο από δύο χρόνια, οι πωλήσεις ηλεκτρικών θα είναι περισσότερες από αυτές της Toyota στο σύνολο της. Και το μερίδιο της θα είναι μηδέν για το μέγεθος της.
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.285
Reaction score
41.988
Με λίγα λόγια η αγορά των EV για την ώρα είναι όσο είναι το μέγεθος της τογιότα μόνο, η οποία είναι σταθερά η μεγαλύτερη εταιρεία σε πωλήσεις στον κόσμο με σταθερή μικρή αύξηση τα τελευταία χρόνια από ότι βλέπω. Και ερχόμαστε τώρα εμείς οι προπονητές της κερκίδας και κάνουμε κριτική στη στρατηγική της. Καλά θα πάει αυτό.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.361
Reaction score
28.920
Υπάρχει και άλλη ανάγνωση. Η αγορά ηλεκτρικών έφτασε το μέγεθος του μεγαλύτερου κατασκευαστή στο κόσμο, και αυτός όχι απλά κοιμάται αλλά αγωνίζεται να σώσει το ήδη πεθαμένο υδρογόνο.

How sad is that?

Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής έφτασε στο σημείο να κατεβάσει την τιμή του οχήματος υδρογόνου δεκάδες χιλιάδες δολάρια μπας και πουλήσει, και ταυτόχρονα δίνει και μερικές χιλιάδες δολάρια τσάμπα υδρογόνο. Δηλαδή παίζει να το δίνει και τσάμπα. Πόση απελπισία για το γίγαντα της αυτοκίνησης, που δεν βλέπει μπροστά του ότι το εγχείρημα του έχει ήδη πεθάνει, και αυτός αντί να γυρίσει σελίδα και να ακολουθήσει την νέα αγορά που τον φτάνει, επιμένει σε κάτι που αγοράζουν 5 άνθρωποι στην California, κάτι σαν γινάτι ένα πράμα.

Τρομερή στρατηγική, να διδαχθεί στα πανεπιστήμια.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.183
Reaction score
128.152
Ξέρει η Τογιότα, ξέρει.

Είναι χαζή η Μερτσέντες και η μπεμβέ που πουλάνε ηλεκτρικά.

Χαζός και ο όμιλος στελάντις.

Όλοι χαζοί είναι. Μόνο η Τογιότα ξέρει.

👋
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.186
Reaction score
7.172
Όλοι χαζοί είναι. Μόνο η Τογιότα ξέρει.
Γιαπωνέζος αφού. Τογιότα αφού.

Θα είναι η πρώτη φορά στην ιστορία που μια γιαπωνέζικη εταιρεία, πρώην αδιαμφισβήτητος ηγέτης στον κλάδο της, χάνει την πρωτοκαθεδρία της και μπαίνει σε ταραγμένα νερά. Εγώ προσωπικά δεν το'χω ξανακούσει τέτοιο πράγμα να γίνεται.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.750
Reaction score
10.579
Μερίδιο αγοράς .

Εκτός και αν νομίζετε ότι ξαφνικά θα αγοράζουν όλοι αυτοκίνητα από 40Κ .
Θα γίνουν όλοι πλούσιοι με ένα νόμο και ένα άρθρο.
ΜΑΛΛΟΝ βλέπουν ότι τα ηλεκτρικά θα δυσκολευτούν να ανεβάσουν το μερίδιο τους.
Εξαίρεση η Κίνα που γίνεται πάρτυ
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.250
Μηνύματα
2.893.756
Members
38.011
Νεότερο μέλος
Manthos1982
Top