Shepherd
Μόνιμος
- Μηνύματα
- 4.818
- Reaction score
- 10.697
Εξ ου και το ...
''Τι βενζίνα θα παραδόσεις μωρή;''
''Τι βενζίνα θα παραδόσεις μωρή;''
Για τον προφανή, όχι σε όλους μάλλον, λόγο οτι μία επιχείρηση ενδιαφέρεται πρωτίστως για συνεχή κερδοφορία.περιμένει τα στρώσουν άλλοι το χαλί και μετά να μπει
Ναι το ξέρουμε, κάτι έχουμε καταλάβει. Από την άλλη, οι άλλοι δεν ενδιαφέρονται, και είπαν να πετάξουν μερικά δις να βοηθήσουν την Toyota.Για τον προφανή, όχι σε όλους μάλλον, λόγο οτι μία επιχείρηση ενδιαφέρεται πρωτίστως για συνεχή κερδοφορία.
Όχι βέβαια.Ίσως γιατί ο Τσέο είδε οτι το κομμάτι της πίτας που θα πάρουν τα ηλεκτρικά δεν αξίζουν ακόμα τις επενδύσεις.
Μέχρι στιγμής δικαιώνεται.
Ίσως περιμένει να βελτιωθούν και άλλο οι μπαταρίες
Κάτω από 25 είναι αυτοκινητα πόλης.Σωστά. Δεν αξίζει, τι να ασχολείσαι τώρα, σιγά. Το 2023 οι πωλήσεις BEVs ήταν πάνω από 10.000.000 . Τι να λένε 10.000.000 νέα ηλεκτρικά σε ένα μόλις χρόνο. Και βέβαια η συντριπτικότατη πλειοψηφία ήταν Κινέζικα και Tesla.
Οπότε ναι, δικαιώθηκε. Όπως δικαιώθηκαν και όσοι έλεγαν ότι έπεσαν οι πωλήσεις στα ηλεκτρικά. Δεν μειώθηκαν οι πωλήσεις. Δεν πούλησαν πέρσι 10 και φέτος 8. Αυτό που μειώθηκε είναι ο ρυθμός αύξησης. Δηλαδή η αύξηση δεν ήταν πχ 50% αλλά 40%. Κλάιν.
Το αν φτιάχνεις ηλεκτρικό κάτω από 30.000€ το έχουν απαντήσει ήδη οι Citroen, Renault και Hyundai, και πιθανότατα και η Fiat καθώς υπάρχουν φήμες για το Panda να ξεκινά κοντά στα 25.000€. Σε δύο χρονάκια θα έχουμε και στα 20.000€.
Θέμα συντήρησης δεν υπάρχει, κανένα, πουθενά. Θέμα ανταλλακτικών υπάρχει στα τρακαρισμένα. Όχι για πολύ ακόμα.
Στα ταξίδια η λύση είναι Tesla LR. Αν σου αρέσει το παίρνεις αλλιώς κάθεσαι στα αυγά σου. Φθηνότερο δεν υπάρχει.
Επι συνόλου;Το 2023 οι πωλήσεις BEVs ήταν πάνω από 10.000.000 .
Ποια είναι τα (θεμελιώδη μάλιστα) προβλήματα συντήρησης που έχουν τα ηλεκτρικά; Εμένα μου χαλάσε το air condition. Μετράει;Υπάρχουν θεμελιώδη προβλήματα χρήσης και συντήρησης που τα ηλεκτρικά δεν έχουν λύσει ακόμα.
Η Junior είναι B-SUV, το 3 είναι D, δηλαδή το 3 είναι μιάμιση κατηγορία αγοράς πάνω από τη Junior. Δεν νομίζω ότι θα μπορούσε ποτέ να αποτελέσει το ένα εναλλακτική του άλλου, το μόνο τους κοινό είναι ότι είναι ηλεκτρικά (η Junior ούτε καν κατ αποκλειστικότητα).Οδηγούμε την Alfa Romeo Junior Elettrica Veloce στην πίστα του Balocco - 4troxoi.gr
Η Alfa Romeo Junior εκτός από το πρώτο B-SUV της μάρκας αποτελεί και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο. Και μάλιστα και σε έκδοση Veloce.www.4troxoi.gr
Θεωρητικά, θα μπορούσε να είναι ενδιαφέρουσα εναλλακτική του model 3 rwd αν το μικρό μέγεθος και ο οδηγικος χαρακτήρας είναι ψηλά στα κριτήρια του ενδιαφερομενου. Όπως και το νέο αλπιν.
Αν φυσικά κόστιζαν όσο το model 3 rwd. Μπουαχαχα.