Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Λογικό.

Έχουν και ηλεκτροκινητήρα (-ρες) με καμιά 20-αριά κιλοβατώρες μπαταρία, και φουλ θερμική μηχανή.
Το απλό Rafale έχει ίδια τιμή με το απλό Model Y.
Το τούμπανο Rafale Alpine Spirit είναι 2.000€ ακριβότερο από το Model Y LR.
Το τούμπανο Rafale Alpine Spirit είναι 3.000€ φθηνότερο από το Model Y Dual Motor.
Όλα τιμές Γαλλίας.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Δύο κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων πέτυχαν αύξηση πωλήσεων άνω του 100% το πρώτο τετράμηνο του 2024, σε σχέση με αυτό του 2023, παραδίδοντας κάτι λιγότερο από 100.000 EVs έκαστος, παγκοσμίως. Ο τρίτος είναι στο 70% (μαζί με PHEVs), ενώ οι πρώτοι δύο πουλάνε μόνο EVs.

🙂
Τρίτη η BYD.

Στα δικά μας μέρη βέβαια αυτές οι εταιρείες δεν έχουν καμία τύχη*. Και ας θεωρείται η Zeekr καλύτερη και από την Volvo (ίδιος όμιλος). Τουλάχιστον αυτό λένε όσοι ξέρουν και τους δύο. Η Zeekr θεωρείται μια κατηγορία πάνω από την Volvo.

*Στην Κίνα το Zeekr X έχει $27.500 και στην Γερμανία 45.000 ευρώ πριν τους νέους φόρους.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.753
Reaction score
42.920
100Κ πωλήσεις αυτοκινήτων παγκοσμίως είναι γενικά αστείο νούμερο πάντως.
Δεν στήνονται με αυτά τα νούμερα δίκτυα after sales που σε λίγο καιρό θα καταλαβαίνουν οι χρήστες ότι αυτό είναι σημαντικό στοιχείο στη χρήση ενός αυτοκινήτου (δεν είναι όλα ΟΤΑ updates) και θα αποτελεί τροχοπέδη πιο ισχυρή και από το δίκτυο φόρτισης. Επίσης δεν είμαι σίγουρος και πόσο sustainable είναι το business με αυτά τα νούμερα σε global level.
Θα δείξει σχετικά σύντομα.
 

TGD

Μηνύματα
8.606
Reaction score
8.628
Ήδη με τις μειώσεις τιμών το κέρδος της Τέσλα σε κάθε όχημα έχει πέσει κάτω από το 5%. Προσπαθεί να αρπάξει ακόμα μεγαλύτερο μερίδιο πριν ξυπνήσουν οι γέροντες της αυτοκίνησης.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.679
Reaction score
21.496

TGD

Μηνύματα
8.606
Reaction score
8.628
Προς το παρόν δύο χρήσεις έχω μάθει για αυτούσια χρήση "πεσμένων" μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων: σε UPS επιπέδου κτιρίου στην Αγγλία, και για τις αφύλακτες σιδηροδρομικές διαβάσεις στην Ιαπωνία.
 

Μηνύματα
676
Reaction score
1.220
Γιατί καλέ, 90 λεπτά την έχει παει την κιλοβατώρα η ΔΕΗ στον ταχυφορτιστή;
Δεν υπάρχει χρέωση 0.90€/kWh στην Ελλάδα. Ούτε στην Αγγλία δεν υπάρχει τέτοια χρέωση που είναι πανάκριβη.

Στα καταστήματα Σκλαβενίτης που είδα έχει 300άριδες στα 0.53€/kWh, και 60άριδες με 0.42€/kWh. Από την άλλη, αν το όχημα δεν υποστηρίζει 300αρι δεν υπάρχει λόγος να πας σε 300αρι αν βρεις άλλον μικρότερο που να ταιριάζει με την ταχύτητα φόρτισης του οχήματος.

Τέλος, οι 22άριδες είναι πάρα πολλοί σε όλη την Ελλάδα. Οπότε είναι σοφό θα έλεγα να επιλέγονται οχήματα με τέτοια δυνατότητα. Το παρατάς σε έναν 22άρι για λίγες ώρες και πας να κάνεις τις δουλειές σου.
Οδηγώντας, πάτησα στην εφαρμογή φόρτισης της VW για να μη βγω στα πάρκινγκ και ψάχνω μια μια τις διάφορες εταιρείες για τη φθηνότερη τιμή.

Αυτό μου δείχνει απόψε. 92 λεπτά την κιλοβατώρα.

Screenshot_2024-07-02-22-58-28-64_63335a75a9a36b63f67129b19e62999f.jpg
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Κάτι έχει γίνει λάθος με τα settings του app, αλλιώς η εφαρμογή είναι ΓΤΠ καθώς δεν υπάρχουν τέτοιες τιμές στην Ελλάδα, όπως επίσης δεν υπάρχει IONITY στην Ελλάδα, σύμφωνα και με τους ίδιους.

Eκτός και αν θεωρεί σωστό να πας Ιταλία για φόρτιση 🙃.

Προτείνω να γίνεται χρήση των PlugShare & reCharge.
 

Attachments


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.895
Η ionity, όπως και πολλοί ακόμα πάροχοι σου εξωτερικό, δουλεύουν με προγράμματα που έχουν σε μηνιαία βάση πάγιες χρεώσεις.

Αναλόγως του πόσα χλμ κάνεις μηνιαία, επιλέγεις ανάλογο πρόγραμμα, που μπορεί να έχει 10 έως 50€ μηνιαίο πάγιο.

Εφόσον είσαι σε αυτό το πρόγραμμα, η χρέωση ανά κιλοβατώρα θα είναι πολύ λογική, πχ 30-45'.

Όσο πιο υψηλό πάγιο πληρώνεις, τόσο πιο φτηνά σου βγαίνει η κιλοβατώρα. Εάν κάνεις πολλά χιλιόμετρα, επιλέγεις ανάλογο πάγιο και είσαι άρχοντας.

Το ανωτέρω που δείχνεις, αυτό ακριβώς μας εξηγεί. Δεν έχεις monthly fees, είναι occasional charging, εκεί βαράει άγρια.

Βεβαίως, ionity δεν έχουμε στην Ελλάδα, οπότε όλα αυτά είναι άχρηστα εδώ.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.895

Όλα καλά όλα ανθηρά, εκτός από την καμπύλη φόρτισης.
Την έχουν πολύ περιορισμένη προς ώρας.
 

TGD

Μηνύματα
8.606
Reaction score
8.628




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
H Renault έκλεισε συνεργασία με LG & CATL για μπαταρίες LFP. Η παράδοση θα ξεκινήσει το 2026 με πιθανότερο πρώτο μοντέλο το ηλεκτρικό Twingo. H παραγωγή των μπαταριών θα γίνεται στην Ευρώπη. Στην Πολωνία (LG), και στην Ουγγαρία (CATL).
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Κάποιοι αετομάτηδες όταν είδαν πρώτη φορά το R5 από κάτω είπαν πως μπορεί να δεχθεί και πίσω κινητήρα. Σήμερα Γαλλικά μέσα αναφέρουν πως επιβεβαιώνουν από διαφορετικές πηγές την έλευση του τετρακίνητου μοντέλου Alpine A290 το 2026. Ο κινητήρας θα βρίσκεται στον πίσω άξονα, με το σύνολο να έρχεται σε δύο εκδόσεις, 300hp & 360hp.

FB_IMG_1719149384814.jpg
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486




ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.588
Μηνύματα
2.945.262
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Ants
Top