Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448

TGD

Μηνύματα
8.591
Reaction score
8.603
Και δυο ειδήσεις από κάτω...
Δηλαδή η Jaguar -που επιθυμεί να γίνει μια πολυτελής αμιγώς ηλεκτρική μάρκα- καταργεί 5 από τα 6 μοντέλα της, μεταξύ των οποίων και το μόνο ηλεκτρικό της γιατί δεν αφήνουν αρκετά λεφτά στο ταμείο. Προβλέπω ένα ηλεκτρικό Range Rover με σηματάκι Jaguar ως το επόμενο μοντέλο της εταιρίας...
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
Επι συνόλου;
Ξέχασα να σου απαντήσω.

Αλλού γράφει 75.000.000, αλλού 90.000.000. Αλλά τι σημασία έχει. Η Toyota πέρσι πούλησε 14.000.000 οχήματα, και οι πελάτες αγόρασαν 10.000.000 ηλεκτρικά. Καθαρά ηλεκτρικά, όχι τα λεγόμενα NEVs που έχουν μέσα και PHEVs. Πόσα να είναι bz4x; Το 0.000000000...........%

Από την άλλη δεν μπορείς να βγάλεις άκρη πόσα ηλεκτρικά πούλησε η Toyota (από το ένα και μοναδικό ηλεκτρικό της), καθώς οι αναφορές έχουν μέσα και τα υβριδικά.

Το βέβαιο είναι ότι οι πωλήσεις της Toyota θα μειώνονται ή θα παραμένουν ίδιες, και των ηλεκτρικών θα αυξάνονται. Πολύ σύντομα, ίσως λιγότερο από δύο χρόνια, οι πωλήσεις ηλεκτρικών θα είναι περισσότερες από αυτές της Toyota στο σύνολο της. Και το μερίδιο της θα είναι μηδέν για το μέγεθος της.
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.735
Reaction score
42.882
Με λίγα λόγια η αγορά των EV για την ώρα είναι όσο είναι το μέγεθος της τογιότα μόνο, η οποία είναι σταθερά η μεγαλύτερη εταιρεία σε πωλήσεις στον κόσμο με σταθερή μικρή αύξηση τα τελευταία χρόνια από ότι βλέπω. Και ερχόμαστε τώρα εμείς οι προπονητές της κερκίδας και κάνουμε κριτική στη στρατηγική της. Καλά θα πάει αυτό.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
Υπάρχει και άλλη ανάγνωση. Η αγορά ηλεκτρικών έφτασε το μέγεθος του μεγαλύτερου κατασκευαστή στο κόσμο, και αυτός όχι απλά κοιμάται αλλά αγωνίζεται να σώσει το ήδη πεθαμένο υδρογόνο.

How sad is that?

Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής έφτασε στο σημείο να κατεβάσει την τιμή του οχήματος υδρογόνου δεκάδες χιλιάδες δολάρια μπας και πουλήσει, και ταυτόχρονα δίνει και μερικές χιλιάδες δολάρια τσάμπα υδρογόνο. Δηλαδή παίζει να το δίνει και τσάμπα. Πόση απελπισία για το γίγαντα της αυτοκίνησης, που δεν βλέπει μπροστά του ότι το εγχείρημα του έχει ήδη πεθάνει, και αυτός αντί να γυρίσει σελίδα και να ακολουθήσει την νέα αγορά που τον φτάνει, επιμένει σε κάτι που αγοράζουν 5 άνθρωποι στην California, κάτι σαν γινάτι ένα πράμα.

Τρομερή στρατηγική, να διδαχθεί στα πανεπιστήμια.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.798
Reaction score
136.695
Ξέρει η Τογιότα, ξέρει.

Είναι χαζή η Μερτσέντες και η μπεμβέ που πουλάνε ηλεκτρικά.

Χαζός και ο όμιλος στελάντις.

Όλοι χαζοί είναι. Μόνο η Τογιότα ξέρει.

👋
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.488
Reaction score
7.873
Όλοι χαζοί είναι. Μόνο η Τογιότα ξέρει.
Γιαπωνέζος αφού. Τογιότα αφού.

Θα είναι η πρώτη φορά στην ιστορία που μια γιαπωνέζικη εταιρεία, πρώην αδιαμφισβήτητος ηγέτης στον κλάδο της, χάνει την πρωτοκαθεδρία της και μπαίνει σε ταραγμένα νερά. Εγώ προσωπικά δεν το'χω ξανακούσει τέτοιο πράγμα να γίνεται.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.818
Reaction score
10.697
Μερίδιο αγοράς .

Εκτός και αν νομίζετε ότι ξαφνικά θα αγοράζουν όλοι αυτοκίνητα από 40Κ .
Θα γίνουν όλοι πλούσιοι με ένα νόμο και ένα άρθρο.
ΜΑΛΛΟΝ βλέπουν ότι τα ηλεκτρικά θα δυσκολευτούν να ανεβάσουν το μερίδιο τους.
Εξαίρεση η Κίνα που γίνεται πάρτυ
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
Αυτό δεν την εμποδίζει σε τίποτα στο να έχει και ηλεκτρικά. Εκτός και αν έχει παραδόσει ήδη τη σκυτάλη στον ανταγωνισμό, και θα συνεχίσει με τα θερμικά και τα υβριδικά.

Είναι εντελώς χαζό να θεωρεί ότι θα συνεχίσει να έχει το market share που έχει σήμερα, χωρίς ηλεκτρικά. Η ίδια ανακοίνωσε 4% μείωση παγκόσμιας παραγωγής στα εργοστάσια της, και 27% μείωση πωλήσεων στην Κινεζική αγορά, αν και έχει αύξηση σε ΗΠΑ και Ευρώπη.

Η Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έχει πρόβλημα. Και οι μεγαλύτερες σφαλιάρες έρχονται από την αγορά της Κίνας που είχαν τις μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως. H Nissan κλείνει το καλύτερο εργοστάσιο της εκεί, λόγω πωλήσεων. Νομίζω πως κάπου διάβασα πως το ίδιο έχει κάνει ήδη και η Toyota, παλιότερα. Στην αγορά της χώρας τους, την Ιαπωνία, οι Κινέζοι κάνουν απόβαση. Θα έχουν πρόβλημα και εκεί, όπως και στις άλλες τοπικές αγορές Ασίας και Αυστραλίας, που εκεί οι Κινέζοι κατασκευαστές δεν δέχονται extra φορολόγηση.

Πρέπει να στρίψουν τιμόνι και γρήγορα, αλλιώς κάποιοι από αυτούς δεν θα υπάρχουν μετά το 2030.
 

Μηνύματα
16.525
Reaction score
23.421
Στην αγορά της χώρας τους, την Ιαπωνία, οι Κινέζοι κάνουν απόβαση
Ώπα πάρτο αλλιώς , αυτό δεν γίνεται, όπως δε θα γίνει ούτε στην Κορέα
Μηνγουαηλ
 
Last edited:

TGD

Μηνύματα
8.591
Reaction score
8.603
Υπάρχει και κάτι άλλο: σπεκουλαδόροι που μέσω του χρηματιστηρίου εμπορευμάτων είπαν να πιάσουν την καλή. Τώρα που απ' ότι φάινεται οι μπαταρίες έχουν όλο και λιγότερο λίθιο, τι θα κάνουν;
 

Μηνύματα
398
Reaction score
256
Το να μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μας, από την χρήση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ειναι μια χαρά, καθώς και το να τα συγκρίνουμε με εμπειρίες μας από θερμικά. Αλλα το να θεωρείτε ότι μπορείτε να κάνετε στρατηγική ανάλυση της αγοράς και να συμβολεύετε (ή να θάβετε) εταιρίες με τεράστια εμπειρία στον χώρο αυτό, εντάξει..σαν τον Κασσελάκη και την εμπειρία από Goldman, ένα πράγμα..
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
Εδώ είμαστε να δούμε πως θα τους βγει αυτό. Και γενικότερα στην Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, με τα ένα έως κανένα ηλεκτρικό ανά εταιρεία, ελάχιστους μήνες πριν το 2025. Και πόσοι θα είναι ζωντανοί μετά το 2030, αν δεν αλλάξουν.

Κάπου είδα πως οι γείτονες τους οι Κορεάτες τους γλεντάνε στα ηλεκτρικά, No2 σε πωλήσεις στην Αμερική μετά την Tesla. Αλλά είπαμε, αυτοί ξέρουν καλύτερα.

Πριν κάποια χρόνια ντρεπόσουν να πεις ότι οδηγείς Kia ή Hyundai. Τώρα έχεις EV6, EV9, Ioniq 5 και γουστάρεις.
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.488
Reaction score
7.873
Αλλα το να θεωρείτε ότι μπορείτε να κάνετε στρατηγική ανάλυση της αγοράς και να συμβολεύετε (ή να θάβετε) εταιρίες με τεράστια εμπειρία στον χώρο αυτό, εντάξει..σαν τον Κασσελάκη και την εμπειρία από Goldman, ένα πράγμα..
Καμία εταιρεία δεν έχει το αλάθητο, όσο μεγάλη κι αν είναι, όσα εκατομμύρια κι αν πληρώνει τους CEO της, τους αναλυτές της, τους συμβούλους της. Και αυτό δεν είναι δική μου εκτίμηση, έχει αποδειχθεί ιστορικά ουκ ολίγες φορές.

Το αν όσοι εδώ την κράζουν για το συγκεκριμένο θέμα έχουν δίκιο ή όχι, είναι εντελώς άλλη υπόθεση. Μπορεί κάλλιστα να κάνουν λάθος, θα φανεί στην πορεία. Αλλά δεν έχει και σημασία, συζήτηση καφενείου κάνουμε, last time I checked δεν είχαν απαγορευτεί αυτές.

Αυτό που πρέπει όμως να γίνει σαφές είναι και ότι οι απόψεις του τύπου "η Τογιότα ξέρει καλύτερα", "η Τογιότα είναι ηγέτης", "σιγά μην περιμένει η Τογιότα από εσάς να της πείτε τι να κάνει" κλπ. εξίσου "απόψεις" είναι. Όση αξία έχει η γνώμη αυτού που λέει ότι η Τογιότα κάνει λάθος, την ίδια έχει και η γνώμη αυτού που λέει ότι ξέρει καλύτερα.

Εγώ πάλι -προσωπικά μιλώντας- δεν έχω κατασταλαγμένη άποψη για το θέμα. "Ε και τι ανακατεύεσαι" θα σκεφτεί κάποιος, δικαίως ίσως.
 
Last edited:

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.167
Reaction score
35.559
Αυτό που πρέπει όμως να γίνει σαφές είναι και ότι οι απόψεις του τύπου "η Τογιότα ξέρει καλύτερα", "η Τογιότα είναι ηγέτης", "σιγά μην περιμένει η Τογιότα από εσάς να της πείτε τι να κάνει" κλπ. εξίσου "απόψεις" είναι. Όση αξία έχει η γνώμη αυτού που λέει ότι η Τογιότα κάνει λάθος, την ίδια έχει και η γνώμη αυτού που λέει ότι ξέρει καλύτερα.
Καίτοι αμφότερες έχουν όση αξία μπορεί να έχουν οι αναλύσεις καφενείου, από άποψη ορθότητας οι δύο απόψεις δεν είναι ισάξιες, η μια δανείζεται το όποιο τεκμήριο ορθότητας έχει, εκ των πραγμάτων, η στρατηγική της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανιας στον κόσμο, και δη ιαπωνικής.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.488
Reaction score
7.873
Καίτοι αμφότερες έχουν όση αξία μπορεί να έχουν οι αναλύσεις καφενείου, από άποψη ορθότητας οι δύο απόψεις δεν είναι ισάξιες, η μια δανείζεται το όποιο τεκμήριο ορθότητας έχει, εκ των πραγμάτων, η στρατηγική της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανιας στον κόσμο, και δη ιαπωνικής.
Αυτό που λες δεν μου διέφυγε, θα είχε όμως νόημα και αξία σε μια περίπτωση όπου οι μεγάλες εταιρίες ενός κλάδου ακολουθούσαν μια στρατηγική Α και έβγαινα εγώ και έλεγα "λάθος κάνουν, το σωστό είναι η στρατηγική Β".

Εδώ όμως δεν έχουμε τέτοια περίπτωση, αλλά έναν κλάδο που είναι σε φάση κοσμογονικών αλλαγών και μια Τογιότα που φαίνεται να είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας, όσον αφορά τη στρατηγική που ακολουθεί.

Οπότε, το να λέμε "ε, Τογιότα είναι αυτή, κάτι θα ξέρει" δεν έχει και πολλή αξία ως επιχείρημα όταν τόσες άλλες "ε, Χ είναι αυτή, κάτι θα ξέρει" κάνουν τα αντίθετα. ΟΚ, η Τογιότα είναι η μεγαλύτερη, με όση αξία έχει αυτό. Αλλά και πάλι, να στηρίζεσαι μόνο εκεί και να λες ότι όοοολες οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν λάθος και η Τογιότα ξέρει καλύτερα επειδή είναι μεγαλύτερη (τη στιγμή που και οι άλλες είναι αντικειμενικά τεράστιες εταιρείες), ε, δεν το λες και μπετόν αρμέ επιχείρημα.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.167
Reaction score
35.559
Δεν έχω τα δεδομένα έστω και να επεξεργαστώ τέτοιες στρατηγικές.

Γνωρίζω ωστόσο ότι σίγουρα ο πλανήτης έχει πετρέλαιο για πολλά πολλά χρόνια ακόμη, αντιθέτως προς όσα διατυμπανίζονταν μέχρι πριν και καμιά 15ετια (το γνωρίζω από το ότι τέτοιοι ισχυρισμοι αντί να ενταθούν ως θα ήταν και το λογικό, προϊόντος του χρόνου, έπαυσαν), και ότι οι 19 στους 20 κατοίκους του πλανήτη, εάν όχι περισσότεροι, αδυνατούν να αγοράσουν, με πραγματικές τιμές, ηλεκτρικό ιχ.

Και από τη μέχρι σήμερα εμπειρία μου, έχω ιδιαίτερο σεβασμό σε τέτοια ζητήματα προς τους Ιάπωνες. Πολύ περισσότερο από ο,τι στους Αμερικανούς, τους Γάλλους, τους Ιταλούς.

Μέχρι εκεί, περαιτέρω δεν με αφορά εξάλλου το ζήτημα, από την άποψη του καταναλωτή. Θα ήταν και ένδειξη προπέτειας, να κρίνω έτσι εγώ ο αδαής τέτοια ζητήματα, ακόμη και εάν δεν απαγορευονται οι συζητήσεις καφενείου. Ο πατέρας μου δεν είχε πατήσει το πόδι του σε καφενείο, εάν κάτι λέει αυτό.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.616
Reaction score
27.492
Εχουμε δεί μικρές Hi Fi εταιρείες από την Ιαπωνία στο παρελθόν να κλείνουν μετά από χρεωκοπία , sansui, aiwa, akai , nakamichi , ίσως και κάποιες άλλες. Κάποιες άλλες επίσης για να επιβιώσουν έγιναν μέλη γκρούπ , pioneer , Teac ,μέλη του onkyo γκρούπ . Marantz denon μέλη του πρώην D&M HOLDINGS , τώρα με κάποιο άλλο όνομα που περιλαμβάνει και boston acoustics, B&W κλπ.
Ομως καμία πραγματικά μεγάλη εταιρία δεν έχει κλείσει ,από λάθος επιλογές. SONY, PANASONIC , JVC , και τόσες άλλες.
Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι η TOYOTA δεν ξέρει που της παν τα τέσσερα , και θα αποτύχει σε αυτό που κάνει ?
Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα , ούτε κάνει πάρτυ κάποιος ηλεκτρικός στην Ιαπωνία.
Απεναντίας θα έλεγα , μιά χαρά ελέγχουν την αγορά τους και ξέρουν τι τους γίνεται .
Επειδή δλδ η TESLA έχει ξεσαλώσει , μαζί με τους κινέζους , πρέπει να τρέχουμε όλοι στο δάσος παίρνοντας έκσταση όπως ο λαγός ?
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.545
Μηνύματα
2.943.550
Members
38.195
Νεότερο μέλος
Polatof
Top