Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.362
Reaction score
28.921

TGD

Μηνύματα
7.801
Reaction score
7.780
Και δυο ειδήσεις από κάτω...
Δηλαδή η Jaguar -που επιθυμεί να γίνει μια πολυτελής αμιγώς ηλεκτρική μάρκα- καταργεί 5 από τα 6 μοντέλα της, μεταξύ των οποίων και το μόνο ηλεκτρικό της γιατί δεν αφήνουν αρκετά λεφτά στο ταμείο. Προβλέπω ένα ηλεκτρικό Range Rover με σηματάκι Jaguar ως το επόμενο μοντέλο της εταιρίας...
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.362
Reaction score
28.921
Επι συνόλου;
Ξέχασα να σου απαντήσω.

Αλλού γράφει 75.000.000, αλλού 90.000.000. Αλλά τι σημασία έχει. Η Toyota πέρσι πούλησε 14.000.000 οχήματα, και οι πελάτες αγόρασαν 10.000.000 ηλεκτρικά. Καθαρά ηλεκτρικά, όχι τα λεγόμενα NEVs που έχουν μέσα και PHEVs. Πόσα να είναι bz4x; Το 0.000000000...........%

Από την άλλη δεν μπορείς να βγάλεις άκρη πόσα ηλεκτρικά πούλησε η Toyota (από το ένα και μοναδικό ηλεκτρικό της), καθώς οι αναφορές έχουν μέσα και τα υβριδικά.

Το βέβαιο είναι ότι οι πωλήσεις της Toyota θα μειώνονται ή θα παραμένουν ίδιες, και των ηλεκτρικών θα αυξάνονται. Πολύ σύντομα, ίσως λιγότερο από δύο χρόνια, οι πωλήσεις ηλεκτρικών θα είναι περισσότερες από αυτές της Toyota στο σύνολο της. Και το μερίδιο της θα είναι μηδέν για το μέγεθος της.
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.287
Reaction score
41.990
Με λίγα λόγια η αγορά των EV για την ώρα είναι όσο είναι το μέγεθος της τογιότα μόνο, η οποία είναι σταθερά η μεγαλύτερη εταιρεία σε πωλήσεις στον κόσμο με σταθερή μικρή αύξηση τα τελευταία χρόνια από ότι βλέπω. Και ερχόμαστε τώρα εμείς οι προπονητές της κερκίδας και κάνουμε κριτική στη στρατηγική της. Καλά θα πάει αυτό.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.362
Reaction score
28.921
Υπάρχει και άλλη ανάγνωση. Η αγορά ηλεκτρικών έφτασε το μέγεθος του μεγαλύτερου κατασκευαστή στο κόσμο, και αυτός όχι απλά κοιμάται αλλά αγωνίζεται να σώσει το ήδη πεθαμένο υδρογόνο.

How sad is that?

Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής έφτασε στο σημείο να κατεβάσει την τιμή του οχήματος υδρογόνου δεκάδες χιλιάδες δολάρια μπας και πουλήσει, και ταυτόχρονα δίνει και μερικές χιλιάδες δολάρια τσάμπα υδρογόνο. Δηλαδή παίζει να το δίνει και τσάμπα. Πόση απελπισία για το γίγαντα της αυτοκίνησης, που δεν βλέπει μπροστά του ότι το εγχείρημα του έχει ήδη πεθάνει, και αυτός αντί να γυρίσει σελίδα και να ακολουθήσει την νέα αγορά που τον φτάνει, επιμένει σε κάτι που αγοράζουν 5 άνθρωποι στην California, κάτι σαν γινάτι ένα πράμα.

Τρομερή στρατηγική, να διδαχθεί στα πανεπιστήμια.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.184
Reaction score
128.154
Ξέρει η Τογιότα, ξέρει.

Είναι χαζή η Μερτσέντες και η μπεμβέ που πουλάνε ηλεκτρικά.

Χαζός και ο όμιλος στελάντις.

Όλοι χαζοί είναι. Μόνο η Τογιότα ξέρει.

👋
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.186
Reaction score
7.174
Όλοι χαζοί είναι. Μόνο η Τογιότα ξέρει.
Γιαπωνέζος αφού. Τογιότα αφού.

Θα είναι η πρώτη φορά στην ιστορία που μια γιαπωνέζικη εταιρεία, πρώην αδιαμφισβήτητος ηγέτης στον κλάδο της, χάνει την πρωτοκαθεδρία της και μπαίνει σε ταραγμένα νερά. Εγώ προσωπικά δεν το'χω ξανακούσει τέτοιο πράγμα να γίνεται.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.750
Reaction score
10.579
Μερίδιο αγοράς .

Εκτός και αν νομίζετε ότι ξαφνικά θα αγοράζουν όλοι αυτοκίνητα από 40Κ .
Θα γίνουν όλοι πλούσιοι με ένα νόμο και ένα άρθρο.
ΜΑΛΛΟΝ βλέπουν ότι τα ηλεκτρικά θα δυσκολευτούν να ανεβάσουν το μερίδιο τους.
Εξαίρεση η Κίνα που γίνεται πάρτυ
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.362
Reaction score
28.921
Αυτό δεν την εμποδίζει σε τίποτα στο να έχει και ηλεκτρικά. Εκτός και αν έχει παραδόσει ήδη τη σκυτάλη στον ανταγωνισμό, και θα συνεχίσει με τα θερμικά και τα υβριδικά.

Είναι εντελώς χαζό να θεωρεί ότι θα συνεχίσει να έχει το market share που έχει σήμερα, χωρίς ηλεκτρικά. Η ίδια ανακοίνωσε 4% μείωση παγκόσμιας παραγωγής στα εργοστάσια της, και 27% μείωση πωλήσεων στην Κινεζική αγορά, αν και έχει αύξηση σε ΗΠΑ και Ευρώπη.

Η Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έχει πρόβλημα. Και οι μεγαλύτερες σφαλιάρες έρχονται από την αγορά της Κίνας που είχαν τις μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως. H Nissan κλείνει το καλύτερο εργοστάσιο της εκεί, λόγω πωλήσεων. Νομίζω πως κάπου διάβασα πως το ίδιο έχει κάνει ήδη και η Toyota, παλιότερα. Στην αγορά της χώρας τους, την Ιαπωνία, οι Κινέζοι κάνουν απόβαση. Θα έχουν πρόβλημα και εκεί, όπως και στις άλλες τοπικές αγορές Ασίας και Αυστραλίας, που εκεί οι Κινέζοι κατασκευαστές δεν δέχονται extra φορολόγηση.

Πρέπει να στρίψουν τιμόνι και γρήγορα, αλλιώς κάποιοι από αυτούς δεν θα υπάρχουν μετά το 2030.
 

Μηνύματα
15.480
Reaction score
21.666
Στην αγορά της χώρας τους, την Ιαπωνία, οι Κινέζοι κάνουν απόβαση
Ώπα πάρτο αλλιώς , αυτό δεν γίνεται, όπως δε θα γίνει ούτε στην Κορέα
Μηνγουαηλ
 
Last edited:

TGD

Μηνύματα
7.801
Reaction score
7.780
Υπάρχει και κάτι άλλο: σπεκουλαδόροι που μέσω του χρηματιστηρίου εμπορευμάτων είπαν να πιάσουν την καλή. Τώρα που απ' ότι φάινεται οι μπαταρίες έχουν όλο και λιγότερο λίθιο, τι θα κάνουν;
 

Μηνύματα
389
Reaction score
247
Το να μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μας, από την χρήση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ειναι μια χαρά, καθώς και το να τα συγκρίνουμε με εμπειρίες μας από θερμικά. Αλλα το να θεωρείτε ότι μπορείτε να κάνετε στρατηγική ανάλυση της αγοράς και να συμβολεύετε (ή να θάβετε) εταιρίες με τεράστια εμπειρία στον χώρο αυτό, εντάξει..σαν τον Κασσελάκη και την εμπειρία από Goldman, ένα πράγμα..
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.251
Μηνύματα
2.893.796
Members
38.011
Νεότερο μέλος
Manthos1982
Top