Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.436
Reaction score
28.999
Σύγκριση των δύο μικρών Γάλλων που έρχονται. Αυτό που δεν λέει βέβαια είναι ότι το βασικό e:C3 δεν έχει αντλία.

 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
20.122
Reaction score
33.432
Όπως διαμορφώνεται η κλιματική κατάσταση, ιδιαίτερα για τη χώρα μας, είναι εκ των ουκ ανευ. Τι να τις κάνεις τις 20ρες ζάντες και την 20ρα οθόνη στο κέντρο
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.436
Reaction score
28.999
Θα έχει AC, αλλά θα καταναλώνει παραπάνω. Αυτό που δεν θα έχει είναι ενεργό σύστημα ελέγχου θερμοκρασίας της μπαταρίας. Σύμφωνα με έναν παρουσιαστή στο YouTube που έκανε παρουσίαση το όχημα από τους πρώτους, και μίλησε με την εταιρεία, η απάντηση της ήταν πως θεωρούν ότι η χρήση του βασικού μοντέλου θα είναι εντός πόλης οπότε δεν χρειάζεται.

Καλά. :biggrin:

Η επόμενη έκδοση που έχει αντλία και οθόνη έχει και 5000€ παραπάνω.

Άποψη μου είναι ότι αν είναι να φτάσεις τα 28.500€, βάζεις άλλα 5000€ και παίρνεις το πολύ καλύτερο R5.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.262
Reaction score
128.328
Κόβουν οτιδήποτε, αρκεί να πετύχουν χαμηλή τιμή.

Δε δουλεύει έτσι το πράμα όμως.

Η αντλία θερμότητας σε συνδυασμό με τον ενεργό έλεγχο της θερμοκρασίας της μπαταρίας, είναι αναγκαιότητα στα EV, είτε για χειμώνα είτε για καλοκαίρι, είτε εντός πόλης είτε εντός οικίας, κι ως απλό διακοσμητικό να το έχεις.
 

Μηνύματα
1.106
Reaction score
1.655
υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε αντλία θερμότητας και κλιματισμό, εφόσον μιλάμε για καλοκαίρι (ψύξη δηλαδή) ;

για το χειμώνα έχω καταλάβει ότι όταν λένε αντλία θερμότητας εννοούν θέρμανση όχι με αντιστάσεις αλλά με το κλιματιστικό (με αντιστροφή του κύκλου - που κάποια δεν κάνουν) ή κάνω λάθος;

βασικά κάθε κλιματιστικό είναι αντλία θερμότητας από άποψη λειτουργίας, αλλά ο όρος χρησιμοποιείται αλλοιώς σε διάφορες περιπτώσεις
 

TGD

Μηνύματα
7.847
Reaction score
7.816
Αντλία θερμότητας εννοούν ότι το κλιματιστικό κάνει και για θέρμανση. Το άλλο έχει αντιστάσεις.
 

Μηνύματα
950
Reaction score
2.673
Α, να ένα ντατσια Σπρινγκ καπνιστό

Να ΄σαι καλά , να βγάλεις μαλλιά ρε! Το δείχνω στη γυναίκα , μπας και φοβηθεί και βγει απ' το κ@λ@ηλεκτρικό και το πάρω λίγο κι εγώ.
Κάηκε το κεφάλι μου να γυρνάω με το σκούτερ, g@mo το καλοκάιρι μου μέσα!

:biggrin: 😆
 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.789
Reaction score
95.687


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.436
Reaction score
28.999
Στη Νορβηγία γίνεται συχνά test εμβέλειας ηλεκτρικών κάτω από τις ίδιες συνθήκες. Στο πιο πρόσφατο test τα οχήματα ήταν αυτά. Διεξήχθη σε θερμοκρασίες μεταξύ 2 - 17 βαθμών. Στην αρχή της ημέρας είχε πολλή βροχή, αλλά καθάρισε λίγο περισσότερο κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Τα αποτελέσματα για τις πραγματικές αποστάσεις που διένυσε το κάθε όχημα είναι εδώ.

- Την μεγαλύτερη απόσταση την διένυσε το Renault Scenic e-Tech (563χλμ).

- Tην μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ δηλωθείσας - διανυθείσας απόστασης την είχε το Seres 5 με -24% (106χλμ λιγότερα)
- Tην μικρότερη διαφορά μεταξύ δηλωθείσας - διανυθείσας απόστασης την είχε το Mini Countryman με +4,2% (17χλμ παραπάνω).

- Την μεγαλύτερη κατανάλωση, με εξαίρεση τις 25kWh του Ford F150), την είχε η Porsche Taycan 4 Cross Turismo με 21,8kWh.
- Την μικρότερη κατανάλωση την είχε το Tesla Model 3 RWD με 12,7kWh.

- Την μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ δηλωθείσας - πραγματικής κατανάλωσης την είχε το Seres 5 (21.4% μεγαλύτερη κατανάλωση).
- Την μικρότερη διαφορά μεταξύ δηλωθείσας - πραγματικής κατανάλωσης την είχε το BYD Seal U (21.5% μικρότερη κατανάλωση)

- Tην ταχύτερη φόρτιση 10%-80% την είχε η Porsche Taycan 4 Cross Turismo με 17'.
- Την πιο αργή φόρτιση 10%-80% την είχε το BYD Seal U με 44'.

- Την μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ δηλωθείσας - πραγματικής ταχύτητας φόρτισης την είχε το Volvo EX30 (5' παραπάνω).
- Την μικρότερη διαφορά μεταξύ δηλωθείσας - πραγματικής ταχύτητας φόρτισης την είχε το MG4 Trophy Extended Range (6' λιγότερο).

Ενδιαφέρον έχουν και οι καμπύλες φόρτισης, που είναι εδώ στη μέση της σελίδας περίπου.
Αν πατήσουμε πάνω στην εικόνα του κάθε οχήματος πάμε στα χαρακτηριστικά του.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.436
Reaction score
28.999
Λίγους μήνες πίσω η Νέα Ζηλανδία χτυπήθηκε από κυκλώνα. Ένα μεγάλο τμήμα της χώρας έμεινε χωρίς ρεύμα για μέρες. Η δημόσια επιχείρηση ηλεκτρισμού (όπως είδα) Ecotricity, σε συνεργασία με τις BYD, Hyundai και MG έδωσαν ρεύμα σε κάποιες οικογένειες (προφανώς σε αυτές που έχουν μεγάλο πρόβλημα) μέσω των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Η μεγάλη σημασία του V2Η & V2L, και η μεγάλη χαζομάρα των εταιρειών που δεν το έχουν ως standard σε όλα τους τα ηλεκτρικά.

Quiz: ποιος πάροχος θα έκανε το ίδιο στην Ελλάδα; :biggrin:

 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.308
Reaction score
42.041
Λίγους μήνες πίσω η Νέα Ζηλανδία χτυπήθηκε από κυκλώνα. Ένα μεγάλο τμήμα της χώρας έμεινε χωρίς ρεύμα για μέρες. Η δημόσια επιχείρηση ηλεκτρισμού (όπως είδα) Ecotricity, σε συνεργασία με τις BYD, Hyundai και MG έδωσαν ρεύμα σε κάποιες οικογένειες (προφανώς σε αυτές που έχουν μεγάλο πρόβλημα) μέσω των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Η μεγάλη σημασία του V2Η & V2L, και η μεγάλη χαζομάρα των εταιρειών που δεν το έχουν ως standard σε όλα τους τα ηλεκτρικά.

Quiz: ποιος πάροχος θα έκανε το ίδιο στην Ελλάδα; :biggrin:

Φαντάζομαι σε ένα κόσμο με μόνο ηλεκτρικα μετά από μια μέρα δεν θα μπορούσαν και να μετακινηθούν εκτός των άλλων μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης στο δίκτυο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.436
Reaction score
28.999
Φαντάζομαι σε ένα κόσμο με μόνο ηλεκτρικα μετά από μια μέρα δεν θα μπορούσαν και να μετακινηθούν εκτός των άλλων μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης στο δίκτυο.
Με τα σημερινά δεδομένα ίσως και να ισχύει. Και λέω ίσως επειδή ακόμα και αν είναι όλη η περιοχή χωρίς ρεύμα, θα μπορείς να πάρεις το όχημα και να το πας για φόρτιση σε άλλο σημείο, ή θα μπορείς να το φορτίσεις από το φωτοβολταϊκό στο σπίτι σου.

Για το μέλλον που λες, το δίκτυο που έχουμε σήμερα δεν θα έχει καμία σχέση με τα έξυπνα δίκτυα που έρχονται (και έρχονται αναγκαστικά λόγω ΑΠΕ και BEVs). Οι γειτονιές ή κάποια οικοδομικά τετράγωνα Χ μεγέθους δεν θα είναι συνδεδεμένα πάνω σε ένα μεγάλο δίκτυο που θα εξαρτώνται μόνο από αυτό. Θα λειτουργούν αυτόνομα καθώς θα μπορούν να αποσυνδεθούν μόνα τους από το κεντρικό δίκτυο όταν παρουσιαστεί πρόβλημα, και να λειτουργούν αυτόνομα, παρέχοντας ενέργεια στο δικό τους μικρό εσωτερικό δίκτυο μέσω των φωτοβολταϊκών που θα είναι εγκατεστημένα μέσα σε αυτά από τις κατοικίες, τις επιχειρήσεις και τα τοπικά αιολικά και φωτοβολταϊκά πάρκα, καθώς και από τις μπαταρίες των κατοικιών, επιχειρήσεων, πάρκων και οχημάτων.

Το μέλλον του δικτύου δεν πρέπει να το βλέπουμε ως ένα μεγάλο δίκτυο, αλλά ως πολλά μικρά έξυπνα δίκτυα. Το ένα μεγάλο δίκτυο ήταν πάνω στη λογική της απομακρυσμένης παραγωγής. Αυτό θα αλλάξει καθώς αναγκαστικά πρέπει να πάμε στην λογική των πολλών μικρών και έξυπνων δικτύων καθώς η παραγωγή πλέον είναι σε τοπικό επίπεδο.
 
Last edited:



Μηνύματα
7.302
Reaction score
1.315
Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μισογεμάτη μπαταρία π.χ. 30-40 kWh μπορεί να τροφοδοτήσει τις βασικές καταναλώσεις ενός σπιτιού για μέρες - ή κάποιων σπιτιών για μία μέρα. Πιθανώς να είναι αρκετό μέχρι να λυθεί το πρόβλημα. Και να μην είναι το αλλάζεις πανεύκολα (οδηγείς μέχρι το σημείο σύνδεσης ένα άλλο φορτισμένο όχημα και παίρνεις το προηγούμενο να το πας για φόρτιση) ενώ μπορεί να αποθηκεύσει και την παραγόμενη ενέργεια από κάποιο φωτοβολταϊκό στέγης.

Προσωπικά το σκεφτόμουν πολύ ως ιδανική λύση 2-3 χρόνια πριν, που μείναμε χωρίς ρεύμα (και αναγκαστικά και θέρμανση) για μία μέρα με χιόνια 5 χλμ από το Σύνταγμα - μάλιστα δύο χρονιές σερί.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.308
Reaction score
42.041
Εδώ λέμε ότι οι άνθρωποι τους χτύπησε κυκλώνας και έμειναν για μέρες χωρίς ρεύμα και το μόνο που βλέπεις να πεις ότι κάποια ηλεκτρικα αυτοκίνητα ξεζούμισαν τις μπαταρίες τους στο δίκτυο.
Αλήθεια, πόση ενέργεια έδωσαν; Τι ανάγκες κάλυψαν;
Το ότι μετά δεν μπορούσαν να καλύψουν μια επείγουσα ανάγκη μετακίνησης μας απασχολεί;
Τόσα αλλά ηλεκτρικα που έμειναν αφόρτιστα για μέρες και δεν μπορούσαν να καλύψουν ανάγκες μετακίνησης εν μέσω μιας φυσικής καταστροφής μας προβληματίζει καθόλου;

Ας μείνω εγώ στη σπηλιά με τη σκέψη μου.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.436
Reaction score
28.999
Εδώ λέμε ότι οι άνθρωποι τους χτύπησε κυκλώνας και έμειναν για μέρες χωρίς ρεύμα και το μόνο που βλέπεις να πεις ότι κάποια ηλεκτρικα αυτοκίνητα ξεζούμισαν τις μπαταρίες τους στο δίκτυο.
Ναι, αυτό είναι το θέμα του video, και μπράβο τους. Και στον πάροχο και στις αντιπροσωπείες. Η καταστροφή έγινε, το μόνο που έχει σημασία είναι να βρεις λύσεις για την επόμενη μέρα.

Αλήθεια, πόση ενέργεια έδωσαν; Τι ανάγκες κάλυψαν;
Δεν έχει σημασία. Ότι θέλει ο καθένας. Από ένα ψυγείο ή ένα φαγητό μέχρι όλο το σπίτι. Το σημαντικό είναι ότι πλέον υπάρχει η δυνατότητα αυτή με το αυτοκίνητο.

Το ότι μετά δεν μπορούσαν να καλύψουν μια επείγουσα ανάγκη μετακίνησης μας απασχολεί;
Κανένα ηλεκτρικό δεν πάει στο 0% με V2something. Έχεις διαθέσιμο ένα 15% τουλάχιστον, το οποίο ακόμα και στην 40kWh μπαταρία σου δίνει 60χλμ.

Τόσα αλλά ηλεκτρικα που έμειναν αφόρτιστα για μέρες και δεν μπορούσαν να καλύψουν ανάγκες μετακίνησης εν μέσω μιας φυσικής καταστροφής μας προβληματίζει καθόλου;
Που είναι αυτό το δεδομένο ώστε να το δούμε με λεπτομέρειες, ώστε να καταλάβουμε γιατί έμειναν, αν έμειναν; Τα υπόλοιπα έχουν απαντηθεί στην προηγούμενη ανάρτηση μου για τα δίκτυα.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
36.579
Reaction score
86.218
Διαφωνείτε γιατί δεν είναι όλοι οι άνθρωποι το ίδιο θετικοί για την περίοδο μετάβασης. Η οποία είναι αόριστη χρονικά και πρακτικά.

Ούτε έχουν όλοι την ίδια διάθεση για ταλαιπωρία μέχρι η τεχνολογία και το κόστος να φέρουν την κατάσταση κοντά στις ήδη υπάρχουσες συνήθειες.

Μιλάμε για ένα θέμα που απλά θέλουμε να "δουλεύει" απρόσκοπτα και φτηνά. Βαρετό και αδιάφορο (για ασχολία) για το 99,9 % των χρηστών.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.288
Μηνύματα
2.895.541
Members
38.023
Νεότερο μέλος
Tsarou
Top