Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.729
Reaction score
9.453
Μεταξύ Tesla & BYD, επιλέγω Τέσλα, γιατί μαζί μ'αυτο, αγοράζω και την πρόσβαση στο δίκτυο των Tesla superchargers. 😎
Η αλήθεια είναι ότι, παρότι οι φορτιστές της Tesla είναι μόλις τέσσερεις σε όλη Ελλάδα (με τους δύο από αυτούς να είναι ήδη ανοικτοί σε όλες τις μάρκες EV), το δίκτυο των superchargers μπορεί να είναι χρήσιμο σε όποιον κάνει τακτικά ταξίδια στην Ευρώπη. Έξω όμως, τα πράγματα είναι κατά κανόνα καλύτερα σε σχέση με την Ελλάδα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.552
Reaction score
29.203
Το υπάρχον δίκτυο της Tesla στην Ελλάδα δεν είναι λόγος για να πάρεις Tesla. Mη τρελαθούμε τώρα με τις 20 πρίζες σε όλη τη χώρα. :roflmao:

Αν κάνεις ταξίδια στο εξωτερικό ΟΚ, και εγώ θα έπαιρνα.

edit: το νέο λογισμικό των νέων id3 δεν μπαίνει στα παλιά id3;
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.470
Reaction score
128.866
Ας αλλάξουμε το ερώτημα:
@costas EAR αν για κάποιο λόγο σταματήσουν να διατίθενται τα Tesla, θα πουλούσες σήμερα το id3 για να πάρεις το αντίστοιχο κινέζικο;
Ναι, 100%. BYD. Στάνταρ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.552
Reaction score
29.203
Μου το έβγαλε τώρα ο αλγόριθμος οπότε ας το βάλω, έχει ενδιαφέρον.

ΝΗΚ News - Ιαπωνία.

H Ταϊλάνδη, με τους Ιάπωνες κατασκευαστές να κυριαρχούν για 60 χρόνια και με τα ποσοστά τους στο 90% στην τοπική αγορά, γυρνάει στα EVs. Και οι Ιάπωνες διαθέτουν από ένα έως κανένα ανά εταιρεία. Οι πωλήσεις του 2023 εκτοξεύθηκαν σε 78.000 ΕVs (12% share), όταν το 2022 ήταν 9.700. Τα κινέζικα EVs καλύπτουν το 80% της αγοράς, από το οποίο το 40% η BYD. Αυτό οφείλεται στην θέληση της κυβέρνησης να κάνει τη χώρα EV HUB, βοηθώντας κατασκευαστές και πελάτες. Πολύ πιο επιθετική πολιτική από πολλές χώρες της ΕΕ. Επομένως δεν θέλει μόνο η ΕΕ τα ηλεκτρικά, τα θέλουν και άλλοι, και πολύ περισσότερο μάλιστα, αν κρίνεις από τις πράξεις. Στροφή στα ηλεκτρικά και στην μεγαλύτερη αγορά της περιοχής την Ινδονησία.
Οι Ιάπωνες λοιπόν έχουν χάσει πάνω από 10% της αγοράς σε μόλις 2 χρόνια (πλέον 76.4%), ενώ οι Κινέζοι διπλασίασαν το ποσοστό τους σε ένα χρόνο (σε 10.7%). Η Ηonda μειώνει την παραγωγή στο 50% κλείνοντας εργοστάσιο, η Suzuki κλείνει εργοστάσιο, όπως και η Subaru.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.470
Reaction score
128.866
Το υπάρχον δίκτυο της Tesla στην Ελλάδα δεν είναι λόγος για να πάρεις Tesla
Διαφωνώ, αλλά δεν έχει νόημα να το συζητήσουμε, γιατί δεν έχεις ίδια εμπειρία χρήσης ταχυφορτιστών στο εθνικό οδικό δίκτυο.

Ξεκινάω από Θεσσαλονίκη να πάω νότια Πελοπόννησο, 1000 χλμ, χωρίς άγχος, και ξέρω (στάνταρ) ότι δε θα περιμένω στα ΣΕΑ να φορτίσω, έχει κατά 4-αδες τους 250-άρηδες superchargers, όπου στάνταρ, θα δω 254kW ισχύ φόρτισης.

Άσε με παιδάκι μου..

Πάνε συ σε 50-αρη.. και σε 60-ρη, και σε 100-ρη, αν δεν έχει κουμπώσει κανας άλλος.🤣
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.552
Reaction score
29.203
Καλά ΟΚ. Όχι δεν έχω ίδια εμπειρία, αλλά αν πιστεύεις ότι οι 20 πρίζες σε όλη τη χώρα είναι ικανός λόγος αγοράς Tesla, τη στιγμή που κυκλοφορούν ήδη 4000 Tesla, δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο. Πόσο μάλλον που δεν υπάρχει κανένα πλάνο τοποθέτησης άλλων 20 βρε παιδί μου, ενώ τα οχήματα πουλάνε καλύτερα από κάθε άλλο EV.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.470
Reaction score
128.866
δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο
Ούτε γω. Ανιαρή κουβέντα. Σα τις μπαταρίες ένα πράμα.

Άλλωστε..

1000012248.jpg


Εν τω μεταξύ, στην άκρη του τίποτα πήγα, κι έχει κι άλλα τέτχοια..

Απορώ, δε τους τελειώνει η μπαταρία; 😜🤣😁😜🤣😁😜🤣😁

1000012252.jpg



Κι έβαλε ο άχρηστος έναν τεράστιο ολόκληρο κροκόδειλο μέσα, χωρίς να τον ξεφουσκώσει.

1000012255.jpg


Ε το καημένο το κροκοδειλάκι.
 
Last edited:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • spylab
    Shalom

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.372
Μηνύματα
2.899.900
Members
38.033
Νεότερο μέλος
Π.Α.Η.
Top