Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.630
Reaction score
29.325
Εδώ είναι τα υποκειμενικά. Εμένα μου άρεσε.
Βαρετό. Βρήκα που γίνεται μαύρο και το άλλαξα αμέσως μπας και γίνει τίποτα. Μιεχχχ
.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.905
Reaction score
81.726
Ε πήγαινε να κάνεις βόλτα το Seal να μας πεις. Πηγές και είδες SUV που δεν σου αρέσουν; 🙂
Το dolphin ήθελα να δω. Μπας και πάρω κανένα για τα παιδιά. Παιδιά είναι που έλεγε και ο Χάρυ Κλυν. :roflmao:

Δεν είχε 🐬 μπήκα στο Atto για να πάρω μια ιδέα. Δεν ρώτησα αν είχε 🦭

Αν εντυπωσιαζόμουν θα ρωτούσα για test drive.
Ειχαμε πει βέβαια πως θα το δοκίμαζα να σας πω, αλλά μου κόπηκε η όρεξη.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.630
Reaction score
29.325
Να πας να σε κοιτάξει γιατρός.
Εσένα να κοιτάξει γιατρός με τα 32 sub και 62 ηχεία. :biggrin: 😅

Δεν αναφέρομαι στη αποτελεσματικότητα. Για την εμφάνιση του λογισμικού μιλάω
Το dolphin ήθελα να δω. Μπας και πάρω κανένα για τα παιδιά. Παιδιά είναι που έλεγε και ο Χάρυ Κλυν. :roflmao:

Δεν είχε 🐬 μπήκα στο Atto για να πάρω μια ιδέα. Δεν ρώτησα αν είχε 🦭

Αν εντυπωσιαζόμουν θα ρωτούσα για test drive.
Ειχαμε πει βέβαια πως θα το δοκίμαζα να σας πω, αλλά μου κόπηκε η όρεξη.
Και για μένα είναι κάπως το Atto μέσα. Αν ήταν διαφορετικό ίσως και να το συζητούσα. Εξωτερικά μου αρέσει. Σε λευκό που είχε εκεί. Ίσως το καλύτερο του χρώμα.

Το Seal είναι εντελώς άλλο πράγμα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.630
Reaction score
29.325
Από ότι γράφουν η Ιταλική κυβέρνηση είναι σε προχωρημένες συζητήσεις με την Dongfeng για εργοστάσιο.

Αν γίνει και αυτό έχουμε Chery στην Ισπανία, Dongfeng στην Ιταλία, Leapmotor στη Σλοβενία, BYD σε Ουγγαρία και Τουρκία, και από μπαταρίες ΒΥD και CATL Ουγγαρία.
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.644
Reaction score
4.232

Ξεπερνώντας τις π@π@ριστες από αυτούς που νόμιζαν ότι τ' αυτοκίνητο είναι επένδυση και οι τιμές δεν αλλάζουν (χα,χα,χα) ας σταθώ σε 2 σημεία.

1) Υπερπαραγωγή οχημάτων --> εκπτώσεις να ξεφορτωθούν στοκ που οδηγεί σε:
2) Μειωμένες κερδοφορίες--> πίεση για χαμηλότερες τιμές από τους προμηθευτές --> χαμηλότερη ποιότητα*.

*Αυτό κρατήστε το, γιατί θα φτάσει και εδώ, νωρίτερα από ότι φανταζόμαστε.

Ενδεχομένως το mid term σχέδιο τις Κινεζικής κυβέρνησης είναι να δημιουργήσει εσωτερικό ολιγοπώλιο (και μετά κρατική εξαγορά του Νο1- το έχει κάνει και στο παρελθόν σε άλλους τομείς).

Η εσωτερική οικονομία της δεν διανύει καλή περίοδο-η μεσαία της τάξη εξανεμίζεται -και ξέρουν πολύ καλά ότι η εσωτερική τους κατανάλωση δεν επαρκεί.
 

Μηνύματα
973
Reaction score
2.725
Από ότι γράφουν η Ιταλική κυβέρνηση είναι σε προχωρημένες συζητήσεις με την Dongfeng για εργοστάσιο.

Αν γίνει και αυτό έχουμε Chery στην Ισπανία, Dongfeng στην Ιταλία, Leapmotor στη Σλοβενία, BYD σε Ουγγαρία και Τουρκία, και από μπαταρίες ΒΥD και CATL Ουγγαρία.
Το 1ο (και παλιότερο; ) ξεχνάς. Volvo cars (Geely δηλαδή) στο Βέλγιο (Ghent). Φτιάχνει μεταξύ άλλων EX40, C40 και ετοιμάζεται, αν δε ξεκίνησε ήδη, για ΕΧ30. Θέλουν, ειδικά για το "μικρό", ν' αποφύγουν τους δασμούς της Ε.Ε ;). Σχεδιάζουν επίσης και παραγωγή για Lynk & Co
Και το δικό μου το κινεζάκι απ' εκεί ήρθε, βέρος Φλαμανδός :laugh: .
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.786
Reaction score
9.571
Το dolphin ήθελα να δω. Μπας και πάρω κανένα για τα παιδιά. Παιδιά είναι που έλεγε και ο Χάρυ Κλυν. :roflmao:

Δεν είχε 🐬 μπήκα στο Atto για να πάρω μια ιδέα. Δεν ρώτησα αν είχε 🦭

Αν εντυπωσιαζόμουν θα ρωτούσα για test drive.
Ειχαμε πει βέβαια πως θα το δοκίμαζα να σας πω, αλλά μου κόπηκε η όρεξη.
Το εσωτερικό του Dolphin μου φαίνεται αρκετά συντηρητικό, γερμανικού στυλ θα έλεγα, αλλά γούστα είναι αυτά.

Αυτό του Atto πάει στο άλλο άκρο, σε βαθμό εκκεντρικότητας. Για την ακρίβεια, όταν το πρωτοείδα σε φωτογραφίες, είπα κι εγώ "τιναφταρεεέ"! :biggrin:
Καθώς το έβλεπα και το ξανάβλεπα σε διάφορα reviews, άρχισα να εξοικειώνομαι μαζί του. Τώρα πια, μου αρέσει κιόλας! :D

Όσο για του Seal, αυτό που έκανα test-drive και είχε μαύρη πλεχτή δερματίνη, θα μπορούσε κάλλιστα να προέρχεται από supercar!
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.630
Reaction score
29.325
Το 1ο (και παλιότερο; ) ξεχνάς. Volvo cars (Geely δηλαδή) στο Βέλγιο (Ghent). Φτιάχνει μεταξύ άλλων EX40, C40 και ετοιμάζεται, αν δε ξεκίνησε ήδη, για ΕΧ30. Θέλουν, ειδικά για το "μικρό", ν' αποφύγουν τους δασμούς της Ε.Ε ;). Σχεδιάζουν επίσης και παραγωγή για Lynk & Co
Και το δικό μου το κινεζάκι απ' εκεί ήρθε, βέρος Φλαμανδός :laugh: .
Ναι, βασικά έχεις δίκιο. Εγώ εννοούσα τα καθαρά Κινέζικα. Όχι τις εξαγορές.

Με την ίδια λογική η Geely μπορεί να κατασκευάσει και Zeekr στην Ευρώπη.

Τώρα που είπαμε για ΕΧ30. Κλασική περίπτωση ότι πουλάει το σήμα. Ποιός δίνει σχεδόν 40k για ηλεκτρικό χωρίς αντλία; Αυτός που δεν ξέρει και αγοράζει σήμα.
Όσο για του Seal, αυτό που έκανα test-drive και είχε μαύρη πλεχτή δερματίνη, θα μπορούσε κάλλιστα να προέρχεται από supercar!
Το Seal είναι άλλο επίπεδο. Και πανέμορφο μέσα έξω. Αν είχα τα φράγκα.....

By the way. Παρουσίασαν το Seal 2025 στην Κίνα. Ξεκινά $10.000 κάτω από το Model 3. Καλά κρασά
 
Last edited:

Μηνύματα
973
Reaction score
2.725
Ποιός δίνει σχεδόν 40k για ηλεκτρικό χωρίς αντλία;
Ναι, είναι πολλά τα λεφτά, αν θέλεις να πάρεις αντλία. Δυστυχώς πρέπει να δώσεις αρκετά χιλιάρικα παραπάνω, νομίζω στο ακριβότερο Ultra πακέτο , με πολλά άλλα extras, τα οποία όμως μπορεί να μη θέλεις/χρειάζεσαι/πληρώνεις... Την αντλία όμως... :unsure:
Κρίμα που δε μπορείς να την προσθέσεις μεμονωμένα, όπως στα EX40/EC40. Εγώ με 1029€ + ΦΠΑ έβαλα το πακέτο climate, που διατίθεται γι' αυτά, και περιλαμβάνει θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και τιμόνι, καθώς και την αντλία θερμότητας. Καλό VFM θεωρώ...
 

gid

Μηνύματα
7.789
Reaction score
9.003
Ολυμπιακοί Αγώνες για Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα:

Από το "φιςςςςςς" στο "μπουμ" σε κάτω από 5"

 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.786
Reaction score
9.571
Ολυμπιακοί Αγώνες για Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα:

Από το "φιςςςςςς" στο "μπουμ" σε κάτω από 5"

Τρομακτικός αριθμός τα 140 καμένα οχήματα ομολογουμένως, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο έφταιγε το γεγονός ότι ξεκίνησε από ηλεκτρικό. Και από θερμικό να ξεκινούσε, πιθανόν ίδιο να ήταν το αποτέλεσμα.
 

gid

Μηνύματα
7.789
Reaction score
9.003
Δεν συμβαίνει να ανάψουν έτσι ξαφνικά τα θερμικά... Με τα ηλεκτρικά φαίνεται να υπάρχει σοβαρό θέμα.

Όσο για το αποτέλεσμα με θερμικό: στα ηλεκτρικά η φωτιά είναι βίαιη όπως φαίνεται στο βίντεο, καίει στους 2500 κελσίου, και παρέχει το δικό της οξυγόνο, με άλλα λόγια είναι η φωτιά της κόλασης. Και σβήνει πάρα πολύ δύσκολα. Με άλλα λόγια, το θερμικό και να ανάψει, η κατάσταση είναι αντιμετωπίσιμη συγκριτικά. Επίσης οι καπνοί στα ηλεκτρικά είναι τοξικότατοι.

Με τις μπαταρίες ποδηλάτων το θέμα στην Κίνα έχει πάρει τρομακτικές διαστάσεις, το παρακάτω βίντεο δε χρειάζεται σχόλια

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.630
Reaction score
29.325
Καλά. Ας βλέπαμε τα θερμικά που παίρνουν φωτιά σε videos και θα είχε γεμίσει το διαδίκτυο. Δεν τα βλέπουμε όμως για κάποιο λόγο. 8-)

Ο EV hater από πάνω που μας λέει ότι είναι δημοσιογράφος, να πει και στους άλλους δημοσιογράφους της αυτοκίνησης πως γίνεται ένας δημοσιογράφος να έχει συνεργείο επισκευής - τροποποιήσεων - μηχανουργείο - whatever, με αναβατόριο οχημάτων. Και αφού του φταίνε οι μπαταρίες οχημάτων γιατί έβαλε μπαταρίες στο φωτοβολταϊκό του σπίτι του, και μάλιστα Κινέζικες. Sungrow μας λέει η οποία ξέρω ότι είναι κινέζικη, αλλά για να ψάξω. Sungrow is headquartered in Hefei, Anhui, China.

Είδα και δύο δικά του videos με τους 10 αστείους - γελοίους λόγους που τα ηλεκτρικά δεν πρόκειται να προχωρήσουν ποτέ ως λύση. Εκτός του ότι υπάρχει αντίλογος και στα 10, είναι πραγματικά αστείο να χλευάζει κάποιος την ανακύκλωση, να θεωρεί πως πχ η Tesla βάζει τις ίδιες μπαταρίες από τότε που ιδρύθηκε και ότι η εξέλιξη μπαταριών είναι φαντασίωση. Και άλλες χαζομάρες.
Τα θερμικά λέει δεν αρπάζουν φωτιά, και αν αρπάξουν θα είναι από κάποιο ηλεκτρικό πρόβλημα. Οπότε μας λέει ότι τα θερμικά έχουν περισσότερα ηλεκτρολογικά προβλήματα από τα ηλεκτρικά. Αλλιώς δεν δικαιολογούνται τα παρακάτω στατιστικά. Βέβαια δεν είναι πρόβλημα ανάκληση της γκέισας με τα 2.000.000 οχήματα που παίζει να αρπάξουν φωτιά αν στρίψης απότομα το τιμόνι, ούτε που παίζει να πάρει φωτιά επειδή σε όχημα με τελική 180 βάζει ελαστικά με όριο τα 130. Εκεί οι δυτικοί τα κάνουν όλα άψογα, και κυρίως οι Ιάπωνες, αφού εφόσον το έδωσαν στην αγορά δουλεύουν όλα τέλεια. Σωστά; Όπως το Land Rover Freelander του γείτονα μου πριν χρόνια που λαμπάδιασε παρκαρισμένο. Ή τη NIssan που διαθέτει οχήματα που μπορεί να πιάσουν φωτιά, και τα ανακαλεί χωρίς να μπορεί να τα φτιάξει.

Nissan Murano cautch fire in a driveway.



Oι Ιάπωνες, όταν πουλάνε οχήματα, δουλεύουν. 8-)

Προφανώς και από θερμικό να είχε ξεκινήσει η φωτιά τα ίδια θα είχαν γίνει στο υπόγειο γκαράζ. Επίσης δεν είναι κάτι νέο, το γεγονός πως τα θερμικά λαμπαδιάζουν κατά χιλιάδες σε σχέση με τα θερμικά. Κυρίως τα PHEVs, που από αυτά γεμίζει ο τόπος σιγά σιγά σε κάθε χώρα. Μετά θα φταίνε τα ηλεκτρικά επειδή και τα δύο έχουν μπαταρίες.

Car-Vehicle-Fires-Chart.jpg



Τα ίδια λέει και η έρευνα του https://www.evfiresafe.com, η οποία μάλιστα το έχει πάει και ένα βήμα παρακάτω. Από τις δικές της έρευνες έχει βρει πως σε αρκετές περιπτώσεις φωτιάς σε EV, η φωτιά δεν ξεκίνησε από την μπαταρία αλλά από άλλο σημείο του οχήματος.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.595
Reaction score
129.373
Δεν συμβαίνει να ανάψουν έτσι ξαφνικά τα θερμικά...
Μια χαρά συμβαίνει.

Από όταν είναι εντελώς καινούρια, του κουτιού, με πρακτικά άδειο τεποζιτο, και μεταφέρονται με καράβι.

Λαμπαδιάζουν με το έτσι θέλω.
 



Μηνύματα
15.770
Reaction score
22.089
Δεν ξέρω να σου πω αλλά στο 10 λεπτό είχε επεκταθεί σε άλλα 40 οχήματα, 400 βγήκαν κατεστραμμένα
 

Μηνύματα
855
Reaction score
616
Και πόσοι άνθρωποι κάηκαν - σκοτώθηκαν;
Στις μπαταρίες μιλάμε για δευτερόλεπτο. Ένα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.630
Reaction score
29.325
Τι σημασία έχει το δευτερόλεπτο; Μέχρι να έρθει η πυροσβεστική έχουν αρπάξει άλλα 30-40 σε κάποιο πάρκινγκ.
 


Staff online

  • spylab
    Shalom
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.407
Μηνύματα
2.902.406
Members
38.039
Νεότερο μέλος
periklispapasavvas7@gmail
Top