Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.546
Reaction score
30.449
H VW Κίνας ακυρώνει κάθε μελλοντική πλατφόρμα ΜΕΒ για να χρησιμοποιεί της XPENG. Οπότε ένα ηλεκτρικό VW που θα διατίθεται στην Κινεζικη αγορά θα έχει πλατφόρμα XPENG, ηλεκτρονικά XPENG, λογικά και λογισμικό XPENG ή άλλο Κινέζικο αφού έχει αγοράσει τοπική εταιρεία, μπαταρία από Κίνα, ίσως και μοτέρ. Καταπληκτικό Γερμανικό όχημα. :gamer:

Νοέμβριος 2024

Αν πιστεύει κανείς ότι αυτή η κολεγιά θα μείνει μόνο εντός Κίνας, καλά κάνει. 🙃

Ιούλιος 2024
 

Μηνύματα
1.243
Reaction score
1.856
H VW Κίνας ακυρώνει κάθε μελλοντική πλατφόρμα ΜΕΒ για να χρησιμοποιεί της XPENG. Οπότε ένα ηλεκτρικό VW που θα διατίθεται στην Κινεζικη αγορά θα έχει πλατφόρμα XPENG, ηλεκτρονικά XPENG, λογικά και λογισμικό XPENG ή άλλο Κινέζικο αφού έχει αγοράσει τοπική εταιρεία, μπαταρία από Κίνα, ίσως και μοτέρ. Καταπληκτικό Γερμανικό όχημα. :gamer:

Νοέμβριος 2024

Αν πιστεύει κανείς ότι αυτή η κολεγιά θα μείνει μόνο εντός Κίνας, καλά κάνει. 🙃

Ιούλιος 2024

επιλεκτική ανάγνωση κάνεις,
λέει ότι θα αναπτύξουν κοινή πλατφόρμα και το πρώτο αυτοκίνητο με αυτήν θα βγει σε 2 χρόνια (τότε που δε θα υπάρχει η VW σύμφωνα με άλλες προβλέψεις σας)

επίσης τι σε νοιάζει για την πλατφόρμα ΜΕΒ; εσύ σε παλαιότερο ποστ αμφισβητούσες ότι τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Ευρώπη βασίζονται πάνω της

το ID7 όπως και τα υπόλοιπα EV του group κάθονται στη modular platform MEB που ανέοτυξε η VW

Ειδικά από όσα λέει η VW δεν πιστεύω τίποτα. Για αυτό και δεν πρόκειται να της δώσω ποτέ €. Χρωστάει πάνω από 200 δις, οι πωλήσεις στην χώρα που της φέρνει το 50% των κερδών πάνε κάδο, θέλει ένα σκασμό δις για ανάπτυξη EVs. Καλά κρασιά.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.546
Reaction score
30.449
:rolleyes: :biggrin:

Και συνεχίζω να μην την πιστεύω, ούτε πρόκειται ποτέ να δει ευρώ από εμένα. Σε καταλαβαίνω όμως καθώς εσύ τα έχεις ήδη δώσει.

Αν εσύ πιστεύεις ότι είναι τόσο ικανή ώστε να βάλει το λιθαράκι της στην νέα πλατφόρμα με την XPENG, θα το είχε κάνει ήδη και στις ΜΕΒ και δεν θα χρειαζόταν τον Κινέζο. Τώρα ποιος κάνει επιλεκτική ανάγνωση, .....
 

Μηνύματα
1.243
Reaction score
1.856
βρε μη δίνεις ούτε σεντ,
και μην τους πιστεύεις,

αλλά,
άλλα γράφει το λινκ που βάζεις και άλλα αυτά που λες στο αρχικό σου ποστ,

άλλωστε αυτά που γράφει το λινκ (αν τα δεχτούμε ως ακριβή) περί κοινής πλατφόρμας με στοιχεία της πλατφόρμας της VW είναι λόγια από το δελτίο τύπο της XPENG και όχι της VW
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.736
Reaction score
42.882
Εν τω μεταξύ χρόνια τώρα έχουμε γράψει για την παγκοσμιοποίηση της παραγωγής του αυτοκινήτου, από τη σχεδίαση μέχρι την παραγωγή εξαρτημάτων και τη συναρμολόγηση, με την Κίνα να αποτελεί εδώ και δεκαετίες την κύρια χώρα έδρας παραγωγής κάθε τεχνολογικού εξαρτήματος και κάποιοι ακόμα νομίζουν ότι ένα αυτοκίνητο που έχει σήμα γερμανικής φίρμας πάνω του είναι ένα αυτοκίνητο που έχει κατασκευαστεί στη γερμανία και στο άκουσμα της παραπάνω είδησης πιστεύουν ότι η εταιρεία έχασε την ταυτότητα της, την τεχνογνωσία της και ότι όπου να 'ναι κλείνει ξερωγώ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.546
Reaction score
30.449
βρε μη δίνεις ούτε σεντ,
και μην τους πιστεύεις,

αλλά,
άλλα γράφει το λινκ που βάζεις και άλλα αυτά που λες στο αρχικό σου ποστ,

άλλωστε αυτά που γράφει το λινκ (αν τα δεχτούμε ως ακριβή) περί κοινής πλατφόρμας με στοιχεία της πλατφόρμας της VW είναι λόγια από το δελτίο τύπο της XPENG και όχι της VW
Μπορείς να πιστεύεις ότι θες. Δεν με απασχολεί. Λέω μόνο αυτό. Μετά από τα δις που έσκασε η VW στην XPENG τι ακριβώς περίμενες ως ανακοίνωση δηλαδή; Ότι θα παίρνουν έτοιμα πράγματα; Φυσικά θα μιλάνε για συνεργασία. Ακόμη και αν η VW συμβάλει σε μικρότερο ποσοστό από την XPENG. Αν ήταν ικανή δεν θα τα έσταζε στον Κινέζο. Ο οποίος by the way εκπροσωπεί την Premium & High End κατηγορία των Κινέζικων BEVs.

Εν τω μεταξύ χρόνια τώρα έχουμε γράψει για την παγκοσμιοποίηση της παραγωγής του αυτοκινήτου, από τη σχεδίαση μέχρι την παραγωγή εξαρτημάτων και τη συναρμολόγηση, με την Κίνα να αποτελεί εδώ και δεκαετίες την κύρια χώρα έδρας παραγωγής κάθε τεχνολογικού εξαρτήματος και κάποιοι ακόμα νομίζουν ότι ένα αυτοκίνητο που έχει σήμα γερμανικής φίρμας πάνω του είναι ένα αυτοκίνητο που έχει κατασκευαστεί στη γερμανία και στο άκουσμα της παραπάνω είδησης πιστεύουν ότι η εταιρεία έχασε την ταυτότητα της, την τεχνογνωσία της και ότι όπου να 'ναι κλείνει ξερωγώ.
Πάλι δεν (με) κατάλαβες. Άλλο να κατασκευάζονται στην Κίνα τα εξαρτήματα που σχεδίασα να μπαίνουν στο όχημα μου, και άλλο να κατασκευάζονται στην Κίνα τα εξαρτήματα που σχεδίασαν Κινέζοι, να μπαίνουν στο όχημα μου. Πόσο μάλλον όταν αυτά τα εξαρτήματα είναι το Α και το Ω της ηλεκτροκίνησης. Δηλαδή πλατφόρμα - μπαταρία - μοτέρ - λογισμικό. Εντελώς διαφορετικά πράγματα.

Αν δεν υπάρχει επιτυχία στα παραπάνω ( πλατφόρμα - μπαταρία - μοτέρ - λογισμικό ), είσαι καταδικασμένος.
 
Last edited:


Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • spylab
    Shalom
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.549
Μηνύματα
2.943.707
Members
38.196
Νεότερο μέλος
nikos3391
Top