alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 16.644
- Reaction score
- 30.540
μοντελ 3 περφόρμανς
μοντελ 3 περφόρμανς
Αν πάρω το 3, θα είναι το AWD. Μια χαρά επιδόσεις έχει, και πιθανότατα ομαλότερο-ευγενέστερο ride για τις υπόλοιπες μέρες του χρόνου.Εγώ στη θέση σου, έτσι για ξεκάβλωμα εφόσον είναι για Λίζινγκ 4-ετιας, θα χτυπούσα ένα μοντελ 3 περφόρμανς, γιατί τέτοιες επιδόσεις δε θα τις ξαναδείς ποτέ.
Τουλάχιστον σε γήινο κοστολογιο, να μη χρειάζεται να δώσεις μια περιουσία.
Διαολεμένο γκάζι, και τραίνο. Οτιδήποτε και να βρεθεί στο δρόμο σου, το περνάς σα σταματημένο.
Κι άμα θες, μπαίνεις και σε πίστα, έτσι για το χαβαλέ.
Έτοιμα είναι τα πρισέτς, και τα προσαρμόζεις κατά το δοκούν. Τρομερά παραμετροποιήσιμο, αλά τρινοβ.
Μετά την 4-ετια, πας σε κάτι νορμάλ, ανθρώπινο, θα πατήσεις και τα 60, μετά θέλει χαλαρά. Ότι προλάβεις.
ΥΓ. Κι οκ, άμα το ερωτευτείς στην πορεία, κράτα το κιόλας στο τέλος του Λίζινγκ, άριστη αυτονομία έχει με λογική χρήση. Στο chill είναι και για ηλικιωμένους, που θα τους φύγει η καρδιά με τέρμα τα γκάζια.
Δε νομίζω πως το περφόρμανς έχει χειρότερο "ride" για τις καθημερινές σου μετακινήσεις.Αν πάρω το 3, θα είναι το AWD. Μια χαρά επιδόσεις έχει, και πιθανότατα ομαλότερο-ευγενέστερο ride για τις υπόλοιπες μέρες του χρόνου.
Δεν ξανακρατάω αυτοκίνητο, όσο δουλεύω θα τα αλλάξω συνέχεια. Ότι προλάβωΚι οκ, άμα το ερωτευτείς στην πορεία, κράτα το κιόλας στο τέλος του Λίζινγκ
Θα ήθελα να μην βρίσκω συνέχεια κάτω, βαρέθηκαείναι το χαμηλότερο ground clearence, στο οποίο είσαι ήδη συνηθισμένος
αυτό είναι πρόβλημα του λίζινγκ, όχι δικό μουκαι τα ακριβότερα ελαστικά, λόγω διάστασης και επιδόσεων
Κατά την ταπεινή άποψη μου από την στιγμή που σε παίρνει (για να το σκέφτεσαι) χτυπάς την Πόρσε.Aυτο θες κατα βάθος.Λογικό.Έχω κρυώσει λίγο με το model 3. Αν και ιδανικό ως μέγεθος-προτίμηση (sedan, οχι τεράστιο, ιδανικό)-εξτρα τα έχει όλα κτλ κτλ, έχει δυο σημαντικά μειονεκτήματα: 1.ακριβό leasing σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα ίδιας αξίας, και 2. Παλαβό ιδιοκτήτη της εταιρίας, ο οποίος έχει άμεση πρόσβαση στο αυτοκίνητο μέσω software. Δεν ξέρω αν μπορώ να το αποδεχθώ αυτό.
Νωρίς είναι για τέτοιες δηλώσεις για κάτι που ακόμα δε το πήρες καν.Δεν ξανακρατάω αυτοκίνητο, όσο δουλεύω θα τα αλλάξω συνέχεια. Ότι προλάβω
Το είδα, είναι σούπερ. Αλλά πολύ μεγάλο, δεν θέλω τέτοιο. Γι αυτό δεν σκέφτομαι την EQE sedan που μου αρέσει περισσότερο από όλαΕπειδή θα με περάσεις για διαφθορέα..αν θες κάτι πιο οικονομικό κοίτα το ID7 μια χαρά αυτοκίνητο
Δεν έχει ιδιαίτερη σχέση η τετρακίνηση με το στρίψιμο στον ρυθμό που θα κινηθείς.Θέλω να στρίβω σαν τρένο
Την είδα. Μου άρεσε κι ας είναι suv. Αίσθηση luxury.Πάω να δω την Μακάν. Τώρα.
Αυτό θέλουμεναι αλλά ...
... VW...
Σε διαβεβαιώ πως δεν είμαι μόνο εγώ. Εχει κι άλλους.100.000€ για να μην δώσεις 40.000€ στον Elon;
Είναι βέβαιο.Σε διαβεβαιώ πως δεν είμαι μόνο εγώ. Εχει κι άλλους.