Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.613
Reaction score
84.280
Εγώ στη θέση σου, έτσι για ξεκάβλωμα εφόσον είναι για Λίζινγκ 4-ετιας, θα χτυπούσα ένα μοντελ 3 περφόρμανς, γιατί τέτοιες επιδόσεις δε θα τις ξαναδείς ποτέ.
Τουλάχιστον σε γήινο κοστολογιο, να μη χρειάζεται να δώσεις μια περιουσία.

Διαολεμένο γκάζι, και τραίνο. Οτιδήποτε και να βρεθεί στο δρόμο σου, το περνάς σα σταματημένο.

Κι άμα θες, μπαίνεις και σε πίστα, έτσι για το χαβαλέ.
Έτοιμα είναι τα πρισέτς, και τα προσαρμόζεις κατά το δοκούν. Τρομερά παραμετροποιήσιμο, αλά τρινοβ.

Μετά την 4-ετια, πας σε κάτι νορμάλ, ανθρώπινο, θα πατήσεις και τα 60, μετά θέλει χαλαρά. Ότι προλάβεις.



ΥΓ. Κι οκ, άμα το ερωτευτείς στην πορεία, κράτα το κιόλας στο τέλος του Λίζινγκ, άριστη αυτονομία έχει με λογική χρήση. Στο chill είναι και για ηλικιωμένους, που θα τους φύγει η καρδιά με τέρμα τα γκάζια.
Αν πάρω το 3, θα είναι το AWD. Μια χαρά επιδόσεις έχει, και πιθανότατα ομαλότερο-ευγενέστερο ride για τις υπόλοιπες μέρες του χρόνου.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.961
Reaction score
137.250
Αν πάρω το 3, θα είναι το AWD. Μια χαρά επιδόσεις έχει, και πιθανότατα ομαλότερο-ευγενέστερο ride για τις υπόλοιπες μέρες του χρόνου.
Δε νομίζω πως το περφόρμανς έχει χειρότερο "ride" για τις καθημερινές σου μετακινήσεις.

Αυτό μένει να το δεις στην πράξη, ζητώντας ένα τεστ ντραιβ.

Το χειροπιαστό μειονέκτημα του περφόρμανς, είναι το χαμηλότερο ground clearence, στο οποίο είσαι ήδη συνηθισμένος, και τα ακριβότερα ελαστικά, λόγω διάστασης και επιδόσεων.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.613
Reaction score
84.280
Κι οκ, άμα το ερωτευτείς στην πορεία, κράτα το κιόλας στο τέλος του Λίζινγκ
Δεν ξανακρατάω αυτοκίνητο, όσο δουλεύω θα τα αλλάξω συνέχεια. Ότι προλάβω
είναι το χαμηλότερο ground clearence, στο οποίο είσαι ήδη συνηθισμένος
Θα ήθελα να μην βρίσκω συνέχεια κάτω, βαρέθηκα
και τα ακριβότερα ελαστικά, λόγω διάστασης και επιδόσεων
αυτό είναι πρόβλημα του λίζινγκ, όχι δικό μου
Πάω να δω την Μακάν. Τώρα.
 

Μηνύματα
146
Reaction score
101
Έχω κρυώσει λίγο με το model 3. Αν και ιδανικό ως μέγεθος-προτίμηση (sedan, οχι τεράστιο, ιδανικό)-εξτρα τα έχει όλα κτλ κτλ, έχει δυο σημαντικά μειονεκτήματα: 1.ακριβό leasing σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα ίδιας αξίας, και 2. Παλαβό ιδιοκτήτη της εταιρίας, ο οποίος έχει άμεση πρόσβαση στο αυτοκίνητο μέσω software. Δεν ξέρω αν μπορώ να το αποδεχθώ αυτό.
Κατά την ταπεινή άποψη μου από την στιγμή που σε παίρνει (για να το σκέφτεσαι) χτυπάς την Πόρσε.Aυτο θες κατα βάθος.Λογικό.
Πάνω βάζεις ότι γουστάρεις εσύ και σου χρειάζεται.Εδώ θα ακούσεις τα πάντα όλα γιατί ο καθένας κρίνει με βάση τις δικές του ανάγκες και δυνατότητες .Πόρσε όπως Τρινοβ λέμε😜Κάνε την διαφορά 8-)
Επειδή θα με περάσεις για διαφθορέα..αν θες κάτι πιο οικονομικό κοίτα το ID7 μια χαρά αυτοκίνητο.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.961
Reaction score
137.250
Δεν ξανακρατάω αυτοκίνητο, όσο δουλεύω θα τα αλλάξω συνέχεια. Ότι προλάβω
Νωρίς είναι για τέτοιες δηλώσεις για κάτι που ακόμα δε το πήρες καν. 😎

Το βλέπεις σε 4 χρόνια.

Αν θα παραλάβεις στα μέσα του '25, το ξανασυζητάμε στα μέσα του '29. Τα δεδομένα μπορεί να έχουν αλλάξει μέχρι τότε.

Υπολόγιζε στην άκρη του μυαλού σου μια έστω ασήμαντη (με τα τωρινά δεδομένα) πιθανότητα να το κρατήσεις στο τέλος του Λίζινγκ.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.613
Reaction score
84.280
Επειδή θα με περάσεις για διαφθορέα..αν θες κάτι πιο οικονομικό κοίτα το ID7 μια χαρά αυτοκίνητο
Το είδα, είναι σούπερ. Αλλά πολύ μεγάλο, δεν θέλω τέτοιο. Γι αυτό δεν σκέφτομαι την EQE sedan που μου αρέσει περισσότερο από όλα
 


Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.843
Reaction score
76.372
Θέλω να στρίβω σαν τρένο
Δεν έχει ιδιαίτερη σχέση η τετρακίνηση με το στρίψιμο στον ρυθμό που θα κινηθείς.
Έχει άλλα πλεονεκτήματα φυσικά, και συνήθως οι τετρακίνητες είναι οι ταχύτερες εκδόσεις.
 

Μηνύματα
16.598
Reaction score
23.549
αν συνηθίσεις πάντως στο grip του 4κίνητου στην καθημερινότητα, τα προσθιοκίνητα θα σου φαίνεται οτι γλιστρούν παντού και πάντα.
δεν μιλαμε για καταστάσεις πίστας ή πολύ γρήγορης οδήγησης, αλλά για καθημερινές καταστάσεις ειδικά αν βρέχει ή απλά ο δρόμος είναι γτπ.
 






Μηνύματα
16.598
Reaction score
23.549
ηλιοροφή , μπούρμεστερ και κάτι τζιτζιβάτζουλα.
ρεδπνγμθτ λέω γω, 125Κ για VW
ααα και αερανάρτηση να τα λέμε αυτά
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.644
Reaction score
30.542
100.000€ για να μην δώσεις 40.000€ στον Elon; :thumbsdown:

Καλή φάση. :thumbsup:







Κουβάγκεν. Λεφτά ούτε σε φωτοτυπία :biggrin:
 




Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.648
Μηνύματα
2.947.665
Members
38.217
Νεότερο μέλος
zero_IQ
Top