Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.736
Reaction score
30.646
Αυτό που μάλλον δεν καταλαβαίνεις με τίποτα, είναι πως όσο περισσότερο παρατείνει την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, τόσο περισσότερο βλάπτει ανεπανόρθωτα την οικονομία της.

Ο κύβος ερρίφθη. Όποιος καθυστερεί, μόνον περισσότερο χαμένος θα βγει.

Χρειάζονται γενναίες αποφάσεις, σημαντικές επενδύσεις άμεσα, επιθετικές πολιτικές στήριξης της μετάβασης εδώ και τώρα, ώστε να καταστεί ανταγωνιστική η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία στα EV το συντομότερο δυνατόν, ειδάλλως έχει χάσει δια παντός το παιχνίδι.
Ακριβώς αυτό. Όσο πίσω μένει τόσο το χειρότερο για αργότερα. Αν δεν γίνει τώρα κάτι, που δεν φαίνεται να γίνεται, και δεν πέσουν εκατοντάδες δισεκατομμύρια, κάθε χρόνο, το αποτέλεσμα το ξέρουμε ήδη. Κάποιοι θα μικρύνουν και κάποιοι άλλοι θα εξαφανιστούν.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.108
Reaction score
137.637
Εγω δεν βλέπω τον ρυθμό παγκοσμίως να ακολουθεί τα προβλεπόμενα προ διετιας, έχει κόψει φόρα, και άρα όλες αυτές οι προβλέψεις είναι αμφίβολες.
Αλήθεια; 🤪😜🤣😁

Τώρα σοβαρά; Είσαι καλά γιατρέ μου; 😜🤣😁


global EV sales kept accelerating in 2023. According to the IEA, the global electric car sales reached almost 14 million, which represented a 35% increase from 2022. This growth meant that the global electric fleet rose to 40 million in 2023.

1734212702058.jpeg


And the trend seems to stay positive in 2024. Only in the first quarter of the year, sales grew by 25% compared to the same period in 2023.

We're predicted to see 17 million in sales by the end of 2024. Electric cars could account for 20% of total car sales by then. The IEA sees a great growth potential, especially outside of the core markets of China, Europe and the USA.



 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.741
Reaction score
84.631
Τώρα σοβαρά; Είσαι καλά γιατρέ μου;
Πάρε μια βαθιά αναπνοή. Χαλάρωσε. Δες ξανά τα στοιχεία:
Το 2023 τα BEV είχαν το 15,8% των πωλήσεων. Εαν αυξηθούν οι πωλήσεις τους κατά περίπου 20%, πόσο θα ανέβει το ποσοστό τους επί των πωλήσεων ; Στο 18%, άντε βάλε και κάτι ακόμα, εάν δεν ανέβει ο συνολικός αριθμός πωλήσεων αυτοκινήτων, το οποίο είναι πολυπαραγοντικό.
Και ο ρυθμός αύξησης αριθμού πωλήσεων επιβραδύνεται από χρόνο σε χρόνο. Ήταν 60%, πήγε 35%, τώρα προβλέπουν 20% κτλ κτλ.
Αργεί λοιπόν. Αυτό λέω. Αργεί.
Ασχέτως αν είναι καλύτερα τα ηλεκτρικά, ασχέτως αν αρέσουν σε μένα και σε σένα, αργεί.
Άλλο να αυξάνονται οι πωλήσεις κατά 60% τον χρόνο, και άλλο κατά 20%. Και του χρόνου ίσως 15%. Και μετά; 10% ;
Εγώ δεν βλέπω πίεση χρόνου με αυτόν τον ρυθμό αύξησης. Εσείς αν βλέπετε, όλα καλά.

Στο κάτω κάτω γι αυτό ψηφίσαμε Τραμπ για να βάλει δασμούς στους Κινέζους. Έτσι δεν είναι; :tongue:
 


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.827
Reaction score
10.708
Πάρε μια βαθιά αναπνοή. Χαλάρωσε. Δες ξανά τα στοιχεία:
Το 2023 τα BEV είχαν το 15,8% των πωλήσεων. Εαν αυξηθούν οι πωλήσεις τους κατά περίπου 20%, πόσο θα ανέβει το ποσοστό τους επί των πωλήσεων ; Στο 18%, άντε βάλε και κάτι ακόμα, εάν δεν ανέβει ο συνολικός αριθμός πωλήσεων αυτοκινήτων, το οποίο είναι πολυπαραγοντικό.
Και ο ρυθμός αύξησης αριθμού πωλήσεων επιβραδύνεται από χρόνο σε χρόνο. Ήταν 60%, πήγε 35%, τώρα προβλέπουν 20% κτλ κτλ.
Αργεί λοιπόν. Αυτό λέω. Αργεί.
Ασχέτως αν είναι καλύτερα τα ηλεκτρικά, ασχέτως αν αρέσουν σε μένα και σε σένα, αργεί.
Άλλο να αυξάνονται οι πωλήσεις κατά 60% τον χρόνο, και άλλο κατά 20%. Και του χρόνου ίσως 15%. Και μετά; 10% ;
Εγώ δεν βλέπω πίεση χρόνου με αυτόν τον ρυθμό αύξησης. Εσείς αν βλέπετε, όλα καλά.

Στο κάτω κάτω γι αυτό ψηφίσαμε Τραμπ για να βάλει δασμούς στους Κινέζους. Έτσι δεν είναι; :tongue:
Πρέπει να σε πείραξε το μετρό εσένα.
:lolsign: :lolsign:
Που πηγε το κλασικό ''δεν πειράζει, δεν φτάνουν για όλους''.
''Είσαι κατά των ηλεκτρικών και υπερ της καταστροφής του πλανήτη''
και τα υπόλοιπα τρολαρίσματα;
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.741
Reaction score
84.631
Που πηγε το κλασικό ''δεν πειράζει, δεν φτάνουν για όλους''.
Πριν 2 χρόνια+ είμασταν σε αυτήν την φάση, οι παραγγελίες έρχονταν σε 6-8 μήνες. Δεν έφταναν για όλους (τους αγοραστές). Τώρα φτιάχνουν όλοι, πολλά και διαφορετικά μοντέλα, και η ζήτηση εξυπηρετείται.
''Είσαι κατά των ηλεκτρικών και υπερ της καταστροφής του πλανήτη''
Υπέρ των ηλεκτρικών είμαι, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως είναι και η πλειοψηφία. Άλλοι για οικονομικούς λόγους, άλλοι από φόβο, άλλοι γιατί δεν έχουν ακόμα εύκολη πρόσβαση σε φόρτιση, τελικά βλέπουμε πως όσοι μπορούσαν και ήταν θετικά προδιαθετημένοι έχουν ήδη αγοράσει.
Η μείωση του ρυθμού αύξησης είναι αδιαμφισβήτητη. Και αν για κάποιον λόγο κοπούν και οι επιδοτήσεις κάθε είδους, θα φρενάρει σαν Τέσλα σε άδειο δρόμο :roflmao:

Προσωπικά θέλω να καθυστερήσει όσο το δυνατόν περισσότερο, ώστε να έχω περισσότερο χρόνο διαθεσιμα τα bonus αγοράς και χρήσης τους.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.108
Reaction score
137.637
Ας πάει και μέχρι το 2050 η παραγωγή ice στην Ευρώπη, να "σωθούν" οι αυτοκινητοβιομηχανίες μας! 😜🤪🤣😁🤣😜🤪🤣🤣😁

Γελάω μέχρι δακρύων λέμε. 😜🤪🤣😁🤣🤪

Κοιτάξτε πόσο απλά είναι τα πράγματα.
Για να συνεννοηθούμε επιτέλους.

Το άρθρο είναι τωρινό, με ημερομηνία 25 Νοεμβρίου 2024, και είναι πρόβλεψη για την πορεία των EV μέχρι το 2035.


Global:

1000014515.png


Europe:

1000014514.png



Εάν παραμείνει η Ευρώπη σε παραγωγή ice μέχρι το 2035 ή και πιο μετά (ανέκδοτο), είναι σα να πυροβολεί τα πόδια της, είναι σίγουρος και τελεσίδικος θάνατος της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Όποιος δεν βλέπει τα προφανή, είναι τυφλός.

Για να εξασφαλιστεί το μέλλον της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας χρειάζεται ΤΩΡΑ (ήδη έχει αργήσει) να εφαρμόσει πολιτικές Νορβηγίας στην πώληση EV σε όλα τα κράτη, να επενδύσει ΤΩΡΑ τερατώδη ποσά στην υλοποίηση εργοστασίων μπαταριών και ΕV, να στηρίξει ΤΩΡΑ τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες στην μετάβαση προς τα EV πάση θυσία, να δώσει ΤΩΡΑ χρήμα για να σωθεί.

Η Γερμανία, η καρδιά της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας και η μεγαλύτερη οικονομική δύναμη της Ευρώπης, μέσα στο 2024 ξέρουμε καλά τι έχει πάθει (όπως και το γκρουπ βαγκ, κλπ), και τα αποτελέσματα αυτής της φθοράς θα έχουν σοβαρές συνέπειες (όχι μόνον στα νούμερα πωλήσεων EV για το 2024).

Η έλλειψη πραγματικής στήριξης πάση θυσία στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία σε συνδυασμό με την αδυναμία επιβολής πραγματικών και ουσιαστικών μέτρων προστασίας από τον επεκτατισμό της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας EV, είναι τρομερά σφάλματα.

Δεν τους άρεσε ο Τσάβες τι έλεγε, κι ο Έλον τα ίδια λέει, αλλά ο Έλον βρήκε τον Τραμπ να εφαρμόσει αυτά που λέει, εδώ ο Τσάβες πήρε πόδι.

Στην Αμερική τα tariffs στα εισαγόμενα κινέζικα είναι 100% (και παρόμοια φορολόγηση σε μπαταρίες, ανταλλακτικά, τσιπακια, κλπ) και στην Ευρώπη είναι Μπάτε σκύλοι αλέστε, 10-15% φορολόγηση έως 32% ίσως και αν.

Έτσι η Κίνα κάνει απόβαση στην Ευρώπη:
(Και φυσικά στις νέες παγκόσμιες αγορές)

1000014516.png


Ενώ στην Αμερική οι πωλήσεις των κινεζικών είναι εκπληκτικά περιορισμένες.

Ναι, Τραμπ και Έλον. Πολύ καλά το πάνε.

Εδώ ο Τσάβες πήρε τα μπογαλάκια του και πήγε σπίτι, όπως και ο πρώην τσέο του γκρουπ βαγκ, που ήταν πραγματικά σωστός.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.736
Reaction score
30.646
Μπα; Όταν τα έλεγα αυτά πέρσι μου λέγατε διάφορα.

Οι early adopters που έχουν λεφτά τελειώνουν σιγά σιγά. Επόμενη δεξαμενή είναι οι early adopters με λιγότερα χρήματα, θα ακολουθήσουν αυτοί με ακόμα λιγότερα και πάει λέγοντας. Για αυτούς όμως δεν υπάρχουν οχήματα.

Πρώτα θα πάρουν αυτοί και μετά οι υπόλοιποι. Αυτοί θα βοηθήσουν και τους υπόλοιπους να αλλάξουν γνώμη καθώς θα μπαίνουν μέσα σε αυτά τα οχήματα και θα τα ζουν καλύτερα και καθημερινά.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.108
Reaction score
137.637
Τέλος πάντων, τα πιο έγκυρα προγνωστικά που έχουμε διαθέσιμα τα ανάρτησα.

Η πορεία που προβλέπεται (όχι από το Μπάμπη το σουγιά και το μητσάρα τον ταξιτζή) είναι αυτή:

Europe’s light-vehicle EV market can be expected to drop by the end of 2024, with deliveries down 2.2% compared to last year. This will only be a temporary downturn, with growth of 22.8% forecast for 2025, then a 20.1% rise in 2026 and an improvement of 21.1% in 2027.

The technology is forecast to dominate the market by 2029, representing 50.1% of all light-vehicle registrations. By 2030, there will be over 10 million EVs sold in Europe, with the technology taking 61% of the market.


Μέχρι το 2029 πάει η βαλίτσα των ice.
4 χρόνια ζωής έμειναν. 😎

Η ακύρωση εργοστασίων κατασκευής μπαταριών στην γηραιά Ήπειρο είναι θάνατος.

Η έλλειψη (από τα ευρωπαϊκά ταμεία) οικονομικής στήριξης στις ντόπιες αυτοκινητοβιομηχανίες με σκοπό την άμεση μετάβαση στα EV, είναι θάνατος.

Η έλλειψη σοβαρών πολιτικών στήριξης της αγοράς EV (όπως στην Νορβηγία και περισσότερο) είναι θάνατος.

Η αδυναμία επιβολής επιπρόσθετης φορολόγησης επιπέδου ΗΠΑ στην επέλαση των κινεζικών, είναι ομοίως θάνατος.

Τέλος, μνημόσυνο εις μνήμην της ντόπιας αυτοκινητοβιομηχανίας είναι η παράταση παραγωγής ice εις τους αιώνες των αιώνων αμήν.

Είτε το θέλουν είτε όχι, μέχρι το 2029 οι πωλήσεις ice θα έχουν πέσει σε τέτοια επίπεδα, που δεν θα έχουν πλέον καμία δυνατότητα να στηρίξουν την ύπαρξη των εργοστασίων παραγωγής τους, τα οποία θα κλείσουν δια παντός, όπως ήδη κλείνουν τα πρώτα στην Γερμανία.

4 χρόνια έμειναν μέχρι το 2029.
(Ένα 4-ετές Λίζινγκ για τους άπιστους Θωμάδες)

Προλαβαίνουν να σωθούν; Ιδέαν δεν έχω.

Πόσο θα έχει αλλάξει η τεχνολογία των EV στα επόμενα 4 άντε 5 χρόνια; Να σας πω εγώ: πρακτικά καθόλου. Πόσο θα έχουν πέσει οι τιμές των κελιών ενός μεσαίας μπαταρίας EV; Ένα χιλιάρικο, άντε βία βία 1,5 χιλιάρικο. Μέχρι εκεί.
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.270
Reaction score
10.864
Τέλος πάντων, τα πιο έγκυρα προγνωστικά που έχουμε διαθέσιμα τα ανάρτησα.

Η πορεία που προβλέπεται (όχι από το Μπάμπη το σουγιά και το μητσάρα τον ταξιτζή) είναι αυτή:

Europe’s light-vehicle EV market can be expected to drop by the end of 2024, with deliveries down 2.2% compared to last year. This will only be a temporary downturn, with growth of 22.8% forecast for 2025, then a 20.1% rise in 2026 and an improvement of 21.1% in 2027.

The technology is forecast to dominate the market by 2029, representing 50.1% of all light-vehicle registrations. By 2030, there will be over 10 million EVs sold in Europe, with the technology taking 61% of the market.


Μέχρι το 2029 πάει η βαλίτσα των ice.
4 χρόνια ζωής έμειναν. 😎

Η ακύρωση εργοστασίων κατασκευής μπαταριών στην γηραιά Ήπειρο είναι θάνατος.

Η έλλειψη (από τα ευρωπαϊκά ταμεία) οικονομικής στήριξης στις ντόπιες αυτοκινητοβιομηχανίες με σκοπό την άμεση μετάβαση στα EV, είναι θάνατος.

Η έλλειψη σοβαρών πολιτικών στήριξης της αγοράς EV (όπως στην Νορβηγία και περισσότερο) είναι θάνατος.

Η αδυναμία επιβολής επιπρόσθετης φορολόγησης επιπέδου ΗΠΑ στην επέλαση των κινεζικών, είναι ομοίως θάνατος.

Τέλος, μνημόσυνο εις μνήμην της ντόπιας αυτοκινητοβιομηχανίας είναι η παράταση παραγωγής ice εις τους αιώνες των αιώνων αμήν.

Είτε το θέλουν είτε όχι, μέχρι το 2029 οι πωλήσεις ice θα έχουν πέσει σε τέτοια επίπεδα, που δεν θα έχουν πλέον καμία δυνατότητα να στηρίξουν την ύπαρξη των εργοστασίων παραγωγής τους, τα οποία θα κλείσουν δια παντός, όπως ήδη κλείνουν τα πρώτα στην Γερμανία.

4 χρόνια έμειναν μέχρι το 2029.
(Ένα 4-ετές Λίζινγκ για τους άπιστους Θωμάδες)

Προλαβαίνουν να σωθούν; Ιδέαν δεν έχω.

Πόσο θα έχει αλλάξει η τεχνολογία των EV στα επόμενα 4 άντε 5 χρόνια; Να σας πω εγώ: πρακτικά καθόλου. Πόσο θα έχουν πέσει οι τιμές των κελιών ενός μεσαίας μπαταρίας EV; Ένα χιλιάρικο, άντε βία βία 1,5 χιλιάρικο. Μέχρι εκεί.
Ναι, θα παρατείνουν -οι ηλίθιοι- την παραγωγή ICE μετά το 2035 και νομίζουν ότι ο κόσμος είναι εξίσου ηλίθιος.
Όσοι έχουν λεφτά θα αγοράζουν EV από όπου βρίσκουν καλύτερα κι όσοι δεν έχουν, θα κρατάνε τα παλιά τους ICE μέχρι να λιώσουν ή θα παίρνουν τα μεταχειρισμένα που ξεφορτώνονται όσοι παίρνουν EV.
Συνταγή για καταστροφή...
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.741
Reaction score
84.631
Όποιος δεν βλέπει τα προφανή, είναι τυφλός.
Ακριβώς. Για ξαναδές τι γράφει κάτω από τα διαγράμματα 🤣. Προσεκτικά όμως ε;

:lolsign:

Τα προφανή λέμε ε;

Προσοχή: εγώ τα διαβάζω, και προσέχω τις λεπτομέρειες. 8-)

Για να μην πούμε για την υπεραισιόδοξη ανηφόρα του 2ου διαγράμματος του Μπαμπη του ταξιτζή μετά το 2025. Που την βρήκες ρε μεγάλε;:roflmao:
Από την κοιλιά σου την έβγαλες; Μπάμιες έτρωγες;
:lolsign:
Έλα @Dimifoot εδώ είσαι.
Πότε όμως;
 






Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.757
Μηνύματα
2.951.114
Members
38.233
Νεότερο μέλος
dimpam
Top