alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 17.235
- Reaction score
- 31.171
Δεν είναι μόνο η λαμαρίνα, που και αυτή έχει το κόστος της, αλλά και άλλα. Αν πιάσουμε την λαμαρίνα, τα 80cm μεγαλύτερο όχημα δεν είναι λίγα. Tο Model 3 κατασκευάζεται με τον ίδιο τρόπο που κατασκευάζεται και το R5. Χωρίς Giga Casting. Και τα 80cm παραπάνω εκτός του υλικού κατασκευής του σασί έχουν και περισσότερο scrap.Και στους υπολογιστές το μικρότερο το πληρώνεις ακριβότερα, σωστά;
Το κόστος ανάμεσα σε ένα μικρό και σε ένα μεγάλο αυτοκίνητο δεν διαφέρει πολύ. Τα ίδια πράγματα έχουν μέσα, επειδή έχουν διαφορά στην ποσότητα λαμαρίνας;
Το R5 έχει μικρότερη μπαταρία (οπότε και φθηνότερη; ), που όμως δεν είναι, καθώς η αγορά της θα κοστίσει στον ιδιοκτήτη 12.000€ σύμφωνα με σχετικό τιμοκατάλογο που διέρρευσε στο Γαλλικό τύπο, και έχω ανεβάσει. Του Model 3 πρέπει να έχει κάτω από 9000€, αν υπολογίσουμε πως η μπαταρία του LR έχει 9000€ - 10.000€.
Το R5 έχει μια camera για όπισθεν, σε αντίθεση με το Model 3 που έχει 8. Με ότι σημαίνει αυτό στην extra καλωδίωση και το απαραίτητο hardware ώστε να ενσωματωθούν στο σύστημα του οχήματος.
Το R5 έρχεται με κάποιο hardware (δεν έχω ιδέα τι), όταν το Model 3 έχει το HW4 που υποστηρίζει μέχρι και αυτόνομη οδήγηση.
Το R5 έχει απλά led headlights (κόστος αντικατάστασης 1050€ το φανάρι όπως έχει γράψει κάτοχος που ρώτησε στη Γαλλία), σε αντίθεση με τα Matrix του model 3 που κοστίζουν κάπου στα 3000€ έκαστο (πάλι σύμφωνα με πηγές).
Το R5 έχει θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, ενώ το Model 3 θερμαινόμενα - αεριζόμενα μπροστά και θερμαινόμενα πίσω. Στο R5 δεν είναι ηλεκτρικά ενώ στο Model 3 είναι και με μνήμες.
.......
Last edited: