Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.243
Reaction score
31.183
Και στους υπολογιστές το μικρότερο το πληρώνεις ακριβότερα, σωστά;
Το κόστος ανάμεσα σε ένα μικρό και σε ένα μεγάλο αυτοκίνητο δεν διαφέρει πολύ. Τα ίδια πράγματα έχουν μέσα, επειδή έχουν διαφορά στην ποσότητα λαμαρίνας;
Δεν είναι μόνο η λαμαρίνα, που και αυτή έχει το κόστος της, αλλά και άλλα. Αν πιάσουμε την λαμαρίνα, τα 80cm μεγαλύτερο όχημα δεν είναι λίγα. Tο Model 3 κατασκευάζεται με τον ίδιο τρόπο που κατασκευάζεται και το R5. Χωρίς Giga Casting. Και τα 80cm παραπάνω εκτός του υλικού κατασκευής του σασί έχουν και περισσότερο scrap.

Το R5 έχει μικρότερη μπαταρία (οπότε και φθηνότερη; ), που όμως δεν είναι, καθώς η αγορά της θα κοστίσει στον ιδιοκτήτη 12.000€ σύμφωνα με σχετικό τιμοκατάλογο που διέρρευσε στο Γαλλικό τύπο, και έχω ανεβάσει. Του Model 3 πρέπει να έχει κάτω από 9000€, αν υπολογίσουμε πως η μπαταρία του LR έχει 9000€ - 10.000€.

Το R5 έχει μια camera για όπισθεν, σε αντίθεση με το Model 3 που έχει 8. Με ότι σημαίνει αυτό στην extra καλωδίωση και το απαραίτητο hardware ώστε να ενσωματωθούν στο σύστημα του οχήματος.

Το R5 έρχεται με κάποιο hardware (δεν έχω ιδέα τι), όταν το Model 3 έχει το HW4 που υποστηρίζει μέχρι και αυτόνομη οδήγηση.

Το R5 έχει απλά led headlights (κόστος αντικατάστασης 1050€ το φανάρι όπως έχει γράψει κάτοχος που ρώτησε στη Γαλλία), σε αντίθεση με τα Matrix του model 3 που κοστίζουν κάπου στα 3000€ έκαστο (πάλι σύμφωνα με πηγές).

Το R5 έχει θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, ενώ το Model 3 θερμαινόμενα - αεριζόμενα μπροστά και θερμαινόμενα πίσω. Στο R5 δεν είναι ηλεκτρικά ενώ στο Model 3 είναι και με μνήμες.

.......
 
Last edited:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.965
Reaction score
43.308
Ένα φουλ εξοπλισμένο R5 είναι ελάχιστα φθηνότερο από το απλό Model 3
10000 GBP διαφορά δεν χαρακτηρίζεται ελάχιστη διαφορά παρά μόνο αν έχεις τόσα λεφτά που μπορείς να πάρεις 2-3 από το καθένα για την πλάκα σου.



IMG_5458.png
IMG_5457.png
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.243
Reaction score
31.183
Τις έχω κάνει τις ασκήσεις εδώ και μήνες. Ένα τούμπανο R5 όπως το θες με όλα όσα μπορεί να πάρει απέχει πολύ από τον εξοπλισμό του απλού Model 3, ενώ η διαφορά τιμής είναι 3000€ - 3500€ αν θυμάμαι καλά. Ίσως και λιγότερα, καθώς ένα σετάκι που έφτιαξα τότε όταν βγήκε στο Γαλλικό site, η τελική τιμή του ήταν 38.500€.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.965
Reaction score
43.308
Ο κ. Χάρης μιλάει για την Αγγλία, οι τιμές που έβαλα παραπάνω είναι από τα αγγλικά αντίστοιχα sites.
Τα έχεις μπερδέψει πάλι.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.243
Reaction score
31.183
Και εγώ για Γαλλία, και Ελλάδα που είναι πολύ πιθανόν το R5 να είναι ακόμη ακριβότερο. Συν ότι δεν έχει βάλει μέσα τα πάντα όλα για να πλησιάσει το Model 3. Άσε που στην Αγγλία το απλό Model 3 για κάποιο λόγο έχει 47.500€, και στην Ελλάδα 41.000€. Η Γαλλία είναι πιο κοντά σε εμάς σε τιμές Tesla, και αν υποθέσουμε πως θα έχουμε τιμές Γαλλίας στο R5, τότε ένα full extra R5 θα είναι μόλις 2500€ φθηνότερο από το Model 3.

Δεν έχει καμία λογική να πάρεις αυτό το R5 (38.500€). Θα πάρεις κάποιο απλό φθηνότερο μοντέλο, και βέβαια εφόσον θες όχημα πόλης, καθώς το Model 3 δεν κάνει.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.243
Reaction score
31.183
Tesla και BMW μπήκαν στο group των BYD, SAIC και Geely που μηνύουν την ΕΕ λόγω των δασμών.


 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.965
Reaction score
43.308
Και εγώ για Γαλλία, και Ελλάδα που είναι πολύ πιθανόν το R5 να είναι ακόμη ακριβότερο.
Οπότε κ. Χάρη μας όχι δεν γίνεται να τα έχεις όλα και φθηνά.
Την άλλη φορά να του το διευκρινίσεις του κ. Χάρη μπας και συνεννοηθείτε :roflmao:
 



TGD

Μηνύματα
8.962
Reaction score
9.010
Μήπως το εργοστάσιο της SEAT πάει σε αυτή:
Υπογράφηκε ήδη αντιπροσώπευση στην Ελληνική αγορά και έρχεται -λένε οι κινέζοι- εργοστάσιο στην Ισπανία.
Υ.Γ. Μην φρίξετε από τα κινεζοαγγλικά της σελίδας...
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.243
Reaction score
31.183
H Omoda ανήκει στην Chery, η οποία παράγει ήδη οχήματα στο παλιό εργοστάσιο της Nissan που αγόρασε.

H Omoda είναι σειρά οχημάτων της Chery στην τοπική αγορά. Εκτός Κίνας η Omoda είναι ξεχωριστό brand.

H Chery είναι κρατική αυτοκινητοβιομηχανία. Οπότε έχουμε και επίσημα το πρώτο εργοστάσιο παραγωγής οχημάτων εντός ΕΕ που ανήκει και στο Κινεζικό κράτος.
 
Last edited:


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.210
Μηνύματα
2.966.628
Members
38.306
Νεότερο μέλος
lntalis75
Top