- Μηνύματα
- 13.597
- Reaction score
- 11.143
Εχω ακούσει ένα παρόμοιο μικρό ηχείο της Radio Shack με αυτό το τουίτερ, τοποθετημένο φρη-φηλντ στη μέση σαλονιού.Όπως γνωρίζετε οι παλιότεροι, έχω ένα ζευγάρι ηχεία με αυτό το δίπολο Τουίτερ της Linaeum.
Για την εποχή του, ήταν εξαιρετικό. Ήταν ένα μικρού όγκου ηχείο, που έβγαζε ήχο που θύμιζε σε μεγάλο βαθμό τον ήχο των μαγκνεπαν, λόγω ακριβώς της διπολης φύσης του Τουίτερ.
Εάν είναι να αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε λέξεις που οι υπόλοιποι δεν γνωρίζουμε καλύτερα μην ποστάρεις.έθους
Σωστα. Συμβαινει συχνα να υπαρχει dip στην on axis οταν υπαρχει αντιστοιχη ανοδος στην off axis για να ερθει στα "ισα" το estimated in room response...Συνήθως η ανηφόρα στις υψηλές δεν ακολουθείται και από την ακτινοβολία εκτός άξονα. Πολλά στερεοφωνικά ηχεία δεν είναι σχεδιασμένα να είναι βέλτιστα επί του άξονα, γιατί όλοι βάζουν λίγη σύγκλιση, αλλά αν γίνει μεγάλη και αντιαισθητική πέφτει παντόφλα.
Η ανηφόρα στις υψηλές δίνει την αντίληψη "καθαρότητας" στον ήχο, που σε κάποιους αρέσει, σε άλλους όχι, αναλόγως του ακουστικού τους έθους.
Καταρχάς άμα ξεκινούσαν οι εξαιρέσεις σε κριτήρια τότε θα έπρεπε να μην έκραζα κανένα... All or nothing at all...Εχω ακούσει ένα παρόμοιο μικρό ηχείο της Radio Shack με αυτό το τουίτερ, τοποθετημένο φρη-φηλντ στη μέση σαλονιού.
ΟΚ, το γούφερ δεν έλεγε κάτι στα μπάσα και δεν ξέρω πως μετρούσε συνολικά το ηχείο, αλλά η υποκειμενική μου εντύπωση από μεσαίες και πάνω (λίγο), και ιδίως μεσοϋψηλές++ ήταν ε-ξαι-ρε-τι-κή !
Ο ιδιοκτήτης με πληροφόρησε οτι η RS ξεφορτωνόταν το στοκ της στην εξωφρενική τιμή των 15€(!!), ώρμησα, και. . . δεν πρόλαβα ):
Αλλο :
Δεν είναι σωστό να κράζεται τόσο έντονα η οφ-άξις κλασικής σχεδίασης ηχείων χωρίς wave guide. Σε αυτά,η τρύπα στην περιοχή κροςς στις πολλές μοίρες είναι αναπόφευκτη, δεν γίνεται αλλιώς.
Επίσης πρέπει το wave guide να είναι και σωστό όταν υπάρχει, κάτι που σπάνιζε μέχρι σχετικά πρόσφατα.
Επι πλέον η πλάγια ακτινοβολία προς τα σημεία πρώτης ανάκλασης, συνήθως είναι στις 70+ μοίρες ή και πολύ περισσότερο ανάλογα με τοποθέτηση και τόου-ιν, όπου η στάθμη της ελλατωματικής περιοχής απόκρισης είναι πεσμένη. Περισσότερο θα κοίταζα την συνολική power response, ή την listening window response, παρά της καμπύλες πλάγιας ακτινοβολίας. Και βέβαια, κυρίως την ον-άξις
Κάτω από το παραπάνω πρίσμα, για 'μένα η συμπεριφορά πχ των "καλών" Spendor, είναι πολύ καλή
Χαίρομαι που δίνεται ευκαιρία να διευκρινιστεί ένα σημαντικό στοιχείο... Εξετάζουμε ιδανικά και για δικές μας αγορές όχι σκέτες τις off-axis αλλά σε συνδυασμό με τις επικρατούσες τιμές RT σε συγκεκριμένο χώρο όπως το.... δικό μας σαλόνι ή δωμάτιο, ιδίως άμα δεν αναμένεται να εφαρμοζόταν ακουστική φροντίδα στα τοιχώματα.Σωστα. Συμβαινει συχνα να υπαρχει dip στην on axis οταν υπαρχει αντιστοιχη ανοδος στην off axis για να ερθει στα "ισα" το estimated in room response...
Αυτά εκ πρώτης όψεως δεν φαίνονται τραγικά, θα έπρεπε όμως για το βαθμό που θα γίνονταν ενοχλητικά να λογαριαστούν οι επικρατούσες τιμές RT σε μεσαίες και μεσοϋψηλές οκτάβες. Αναφέρεται αυτό επειδή στα περισσότερα αφρόντιστα σαλόνια και δωμάτια επικρατούν υψηλότερες τιμές RT σε σχέση με τις ανώτερες ζώνες όπου αυτές έχουν συνήθως καθοδική πορεία. Εφόσον λοιπόν δεν θα είχαμε nearfield συνθήκη ακρόασης ενδέχεται η ομοιομορφία στις off-axis από το συγκεκριμένο ηχείο ν'απέβαινε ενοχλητική.Να πω ρε παιδια...εγω που δεν ξερω απο γραφηματα ντιπ για ντιπ αυτο τι λεει? καλο ειναι?
Λιθοβολισμό.
Σου κάμουν προσφορά και σου δίνουν πολύ τσι τσι (όσο κι αν χρειάζεσαι ) διότι διακρίνουν απ' τα γραπτά σου πως εισευαισθητηκαρντια σε διαβάζει κόΖμος και θα προωθήσεις τα προιόντα τους με πάθος..Στο τζάκι.
Προσπαθώ να διατηρήσω τη στίλβη της λογίας υπόστασής μου, στη μνήμη του φίλου μου, του rdoherty...Εάν είναι να αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε λέξεις που οι υπόλοιποι δεν γνωρίζουμε καλύτερα μην ποστάρεις.
Δεν προωθώ προϊόντα, ένας απλός καταναλωτής είμαι. Αγοράζω μόνο, κατά το γνωστό "αγάπη μόνο".θα προωθήσεις τα προιόντα τους με πάθος..
Πάρε για παράδειγμα τα Sonist Concerto (για...πολυβόλα) πεοωθούμενα και ως κατάλληλα για λυχνιακούς τελικούςΌταν υπάρχει ανομοιομορφία του on axis με το off axis, δεν μπορείς να κάνεις speaker eq με τίποτα. Φτιάχνεις το ένα και χαλάει το άλλο. Μετράς με το REW, ή με κάποιο software eq, φαίνεται καλύτερο μετά την διόρθωση, και ακούγεται δράμα.