Featured Ηχεία...άσωτα

Μηνύματα
2.519
Reaction score
3.803
Ας μην χαλάμε το νήμα του μεσιέ, πάμε στο σχετικό..
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.591
Reaction score
57.909
Ααααυτά λέω και γώ. :D

Το σημαντικότερο σε αυτά και για να τα επιτύχεις και τελικά να βρείς τι είναι πιο "σωστό" για εσένα είναι η τοπολογία, η υλοποίηση της και η χρήση υλικών που έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και τιμές (όχι οικονομικές τιμές χα χα) στις κατάλληλες θέσεις. Η ποιότητα των υλικών μετράει αλλά όχι τόσο πολύ παρά μόνο στην ηχητική ποιότητα που θα πάρεις. Κυρίως στους ενισχυτές που χωρίς αυτούς το ηχείο δεν μπορεί να αποδώσει όσο καλό και να είναι αλλά και για αυτό το λόγο εξάλλου όταν χρησιμοποιείς ενίσχυση με άλλη τοπολογία το ίδιο ηχείο σου που το "γνωρίζεις" χρόνια μετά παίζει σαν εντελώς άλλο ηχείο (χειρότερα ή καλύτερα). Αλλά και η τοπολγία όλων των μηχανημάτων στην αλυσίδα της αναπαραγωγής είναι αρκετά σημαντική, όχι τόσο όσο στους ενισχυτές και στα ηχεία σαν δεύτερος παράγοντας σημαντικότητας (αλλά και συνδυασμοί αυτών των δύο συγκεκριμένα). Αυτά τα γνωρίζουν καλά μόνο οι καλοί σχεδιαστές. Ούτε καν οι κατασκευαστές καθώς οι περισσοτεροι δεν είναι σχεδιαστές ή δεν είναι καλοί σχεδιαστές αλλά συνήθως δεν είναι καν σχεδιαστές. Απλώς γνωρίζουν κάποια βασικά θέματα που αφορούν τις τοπολογίες και μετά "μαπλώνουν" την όποιο αρχικά λανθασμένη τοπολογικά επιλογή επέλεξαν με άλλες τεχνικές και τσόντα επιλογές. Ο συνδασμός συγκεκριμένων τοπολογίων με συγκερκιμένα ηχεία είναι επίσης σημαντικός. Η ανάλυση που ψάχνουν και μόνο γνωρίζουν οι audio people και τα καλύτερα ακόμη "δείγματα" εξ αυτών με τεράστια εμπειρία αφορά μόνο την ηχητική και όχι την μουσική ανάλυση και ευκρίνεια. Δεν μπορούν να την κατανοήσουν αλλά επίσης δεν χωράει στο χοντροκέφαλο τους πως είναι δυνατόν πολλά συστήματα να έχουν μεν ανάλυση αλλά δεν ικανοποιούν καθώς δεν έχουν έκφραση που είναι και το σημαντικότερο για την ανάδειξη της ερμηνείας. Πράγματα βασικά που ένας μουσικός τα γνωρίζει και τα κάνει κάθε φορά που πιάνει όργανο στα χέρια του για να παίξει. Αυτό αφορά και τα δυναμικά καθώς και αυτά έχουν "ανάλυση" που πρέπει να αναπαραχθεί και συβάλλουν στην ερμηνεία και άρα και στην δυνατότητα να αντιλαμβάνεσαι την διαφορά μεταξύ του παιξίματος και πως τα χρησιμοποιεί ο καλλιτέχνης (μουσικός στην προκειμένη). Σύστημα που δεν μπορεί να ικανοποιήσει σε αυτό τον τομέα , δεν είναι ούτε κατά διάνοια το καλύτερο. Επίσης πολλά συστήματα είναι δυνατόν σε συγκεκριμένα κομμάτια και είδη μουσικής ή συγκεκριμενα όργανα ή μικρά σύνολα κλπ να μπορούν να τα αποδώσουν αυτά και σε άλλα κομμάτια να μην μπορούν να τα αποδώσουν σωστά. Αυτό είναι σημαντικό κριτήριο για να βρείς το προσωπικό σου "γούστο" και τι να περιμένεις να ακούσεις όσον αφορά την προσωπική σου άποψη για το πως πρέπει να ακούγεται ένα σύστημα ή καλύτερα να πω να βρείς τι θεωρείς σημαντικό εσύ για εσένα. Πολλοί λίγοι δίνουν σημασία σε αυτό ή το γνωριζουν. Ούτε καν το αναγνωρίζουν. Κάποιοι λίγοι, λόγω αισθητικής απο άλλους τομείς , δραστηριότητες και εμπειρίες στην ζωή τους που τους έχουν διαμορφώσει σαν ατομα, το διαισθάνονται όταν λείπει αλλά δύσκολα το εντοπίζουν ή σπάνια έχουν εκτεθεί για σημαντικό χρονκό διάστημα στην παρουσία τους (έναντι της απουσία τους) ώστε να αποτελέσει για αυτούς σημαντικό χαρακτηριστικό και να το εντάξουν στην απαίτηση τους απο το "καλύτερο" σύστημα. Δεν είναι δυνατόν generic επιλογές να σου εξασφαλίσουν τέτοια υψηλή ποιότητα αναπαραγωγής. Οι generic επιλογές που έχουν κυριαρχήσει στο audio (και οι μπούσουλες που επιβάλλον αναγκαστικά για την εφαρμογή τους ... χωρίς να φταίνε οι μπούσουλες σαν έννοια per se, αντίθετα είναι χρήσιμοι στο aftermath) αφορούν την κάλυψη άλλων basic μόνο επιλογών με σκοπό την πώληση και το universality τυυ ήχου ενω είναι εντελώς ατομική ικαι βαθιά προσωπική ιστορία.
Οι όροι υπό τους οποίους ο εκάστοτε χρήστης βιώνει την εμπειρία ακροάσεων είναι στη διακριτική του ευχέρεια. Εννοείται πως καθένας μας κάνει αγορές και συμβιώνει με συσκευές για δικό του λογαριασμό.
Είναι όμως απίθανο το ενδεχόμενο οι χτυπητές ανισορροπίες στην απόδοση διάφορων ηχείων να ωφελούσαν και να μην ενοχλούσαν με την πάροδο του χρόνου οποιονδήποτε κοινό ακροατή θα ήθελε κάποια ποιοτικά ηχεία για να βάλει σ'ένα σαλόνι χωρίς πολλές διατυπώσεις.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.082
Reaction score
137.569
Οι όροι υπό τους οποίους ο εκάστοτε χρήστης βιώνει την εμπειρία ακροάσεων είναι στη διακριτική του ευχέρεια. Εννοείται πως καθένας μας κάνει αγορές και συμβιώνει με συσκευές για δικό του λογαριασμό.
Δεν γίνεται όμως να υποστηρίζεται πως οι χτυπητές ανισορροπίες στην απόδοση διάφορων ηχείων θα ωφελούσαν και δεν θα ενοχλούσαν με την πάροδο του χρόνου οποιονδήποτε κοινό ακροατή θα ήθελε κάποια ποιοτικά ηχεία για να βάλει σ'ένα σαλόνι χωρίς πολλές διατυπώσεις.
Τον Αράπη... (Ξερς τη συνέχεια)
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.082
Reaction score
137.569
Εγώ το'πα, κι αμαρτία δεν έχω.

Άμα το σεταπ δε δω σε πραγματικές μετρήσεις (με μικρόφωνο λέμε) να μετράει άριστα, στις γνωστές παραμέτρους (απόκριση πλάτους, σπέκτρο, ολικές αρμονικές παραμορφώσεις, κλπ) κι αν ο χώρος δεν μετράει σωστά, με λογικό R(D)T 60, τα φούμαρα χαϊενδικού περιεχομένου (από χροιές μέχρι εσωτερικότητα και Πρατ, κόκκο και μετάξια) τα κατατάσσω στις πορδές σαν αυτές από μπάμιες, τις βρωμερές.
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.867
Reaction score
14.606
Τα αντικειμενικά κριτήρια που δίνουν αδιαμφισβήτητα πλεονεκτήματα στην οικιακή χρήση, είναι τα εξής:

1. Ηχητική περιποίηση χώρου, με ομοιόμορφες και χαμηλές τιμές στο μετρήσιμο R(d)T 60.

Αυτό το ένα και μοναδικό κριτήριο, καθορίζει το επίπεδο της ποιότητας αναπαραγωγής, και δε χωράει κουβέντα επί τούτου.

Εφόσον αυτό υλοποιηθεί, τότε και μόνον τότε, περνάμε στις βέλτιστες πρακτικές για την αναπαραγωγή του φάσματος συχνοτήτων στον χώρο μας, και όσον αφορά την αναπαραγωγή των χαμηλών συχνοτήτων, η απολύτως βέλτιστη επιλογή (εφόσον το κόστος δεν αποτελεί πρόβλημα) είναι η εξής:
:hi:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.082
Reaction score
137.569
Εννοείται πως συμπεριλαμβάνονται στην ανωτέρω κατηγορία τα συναισθήματα των συμμετεχόντων ακροατών, οι οποίοι μπορεί ανέτως (όλα επιτρέπονται) να είναι τρελοί, ημίτρελοι, κουφοί, χαζοί, πανέξυπνοι, ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ, του ΚΚΕ, του ΚΚΕ μλ, του Τραμπ και του Μπάιντεν μαζί, του Κούλη και της Κούλας. Κούλααααααα
 

Μηνύματα
16.396
Reaction score
19.240
Οι όροι υπό τους οποίους ο εκάστοτε χρήστης βιώνει την εμπειρία ακροάσεων είναι στη διακριτική του ευχέρεια. Εννοείται πως καθένας μας κάνει αγορές και συμβιώνει με συσκευές για δικό του λογαριασμό.
Εννοείται. Και ο καθένας έχει αυτό που μπορεί να κατανοήσει. Το ζήτημα που εξετάζω εγώ είναι πως θα είναι σε θέση να ανακαλύψει αυτό που θέλει ή νομίζει οτι θέλει ή να είναι ανοικτός σε κάτι καινούργιο.
Είναι όμως απίθανο το ενδεχόμενο οι χτυπητές ανισορροπίες στην απόδοση διάφορων ηχείων να ωφελούσαν και να μην ενοχλούσαν με την πάροδο του χρόνου οποιονδήποτε κοινό ακροατή θα ήθελε κάποια ποιοτικά ηχεία για να βάλει σ'ένα σαλόνι χωρίς πολλές διατυπώσεις.
Γαιτί ;

Και δεν είναι ανισορροπίες. Εάν φτάσαμε να λέμε την ανάδειξη της διάκρισης των στοιχείων που καθιστούν την μια ερμηνεία διαφορετική απο την άλλη .... ανισορροπία , τι να πω ; Επειδή δηλαδή το έχουν λίγα συστήματα ή ηχεία .... και φεύγουν απο την ιδέα που έχεις εσυ για ισορροπία ... θα ενοχλούν και απο πάνω ; Πλάκα έχετε βρε παιδιά ή πλάκα μου κάνετε. :D :D

Γενικά άσχετα με τον σχολιασμό μου για αυτό το κομματι του πόστ σου .... δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.
Ας μην χαλάμε το νήμα του μεσιέ, πάμε στο σχετικό..
Shameless plug διαφήμισης του νήματος σου. 😍 Αλλά μάλλον έχεις δίκιο απο ότι βλέπω αλλά για άλους λόγους. :D Αλλά δεν υπάχρει μέρος που μπορείς να κρυφτείς απο τους audio people. Είναι παντού :D
 
Last edited:

Μηνύματα
16.396
Reaction score
19.240
Την... Αγάπη και αν την πλένεις, καθαρά δεν την κοιτάς. :sneaky:
Δεν πιστεύουμε στην αγάπη εμείς. Δεν μπορούμε να την αποδείξουμε αντικειμενικά. :D Άσε που προκαλεί και ανισορροπία σε μερικούς. :D
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.591
Reaction score
57.909
Καθήκον των αναρτήσεων είναι να μένουν στο θέμα του νήματος...

Έστω ότι ο κατασκευαστής επέλεγε να λανσάρει κάποιο μοντέλο με άσωτες αποκρίσεις επειδή θα είχε αποφανθεί - εννοείται ρυθμίζοντας με το αυτί - ότι με αυτή τη διαμόρφωση θ'αναδεικνύονταν οι διαφορές στις καλλιτεχνικές αποχρώσεις ανάμεσα στις ερμηνείες των συντελεστών από καθένα μουσικό έργο. Από τη στιγμή που εισάγονται ηθελημένα ανισορροπίες στην υλοποίηση είναι αδύνατον να προκαταλάβει πώς θα εκδηλώνονταν αυτές σε συνάρτηση με τις συνθήκες ακρόασης σε καθένα οικιακό χώρο και ανάλογα με τις ευαισθησίες καθενός ακροατή. Όταν λ.χ. επιλέγει συνειδητά η σχεδίαση να τονίζεται η τρίτη οκτάβα σε μικρά ηχεία βάσης προσπαθώντας μέσα από ενίσχυση των αρμονικών να δοθεί η γνωστή ψευδαίσθηση ότι δεδομένο ηχείο θα είχε σφριγηλές χαμηλές παρά το μικρό του μέγεθος, αυτή η επιλογή δεν γίνεται να προβλέπει τον τρόπο που θ'ανταποκρινόταν η συμπεριφορά δεδομένου χώρου ανάλογα με τον εκάστοτε τρόπο τοποθέτησης.

Η δε ανισορροπία στις off-axis αμφιβάλλω ότι θα πλασαριζόταν ποτέ ως σχεδιαστική επιλογή με σκοπό ν'αντιλαμβανόμασταν πιο ολοκληρωμένα τις ερμηνείες. :sneaky:

Επίσης κάποια είδη ανισορροπιών - όπως λ.χ. οι έντονοι συντονισμοί σε καμπίνες - μπορεί να μην προκύπτουν από την ίδια την ηλεκτρομηχανική μετατροπή στο αναπαραγόμενο σήμα αλλά με την ύπαρξή τους να τη χρωματίζουν εκλεκτικά προσδίδοντας έτσι συγκεκριμένο χαρακτήρα ανεξαιρέτως των έργων. Άλλη περίπτωση τα φαινόμενα συμπίεσης που θα περιορίζουν αμβλύνοντας δυναμικές αντιθέσεις στάθμες στις οποίες δεδομένος ακροατής θα ήθελε ν'απολαύσει την ερμηνεία ακόμα και αν δεν σκόπευε να υπερβεί τα ενδεδειγμένα όρια για την ακεραιότητα της ακοής.

Αυτό που κάνουν οι χτυπητές ανισορροπίες συνήθως είναι το αντίθετο της ανάδειξης αφού ομογενοποιούν διαφορετικά έργα προς συγκεκριμένη μανιέρα αναπαραγωγής.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.343
Reaction score
1.302
Η έκφραση και η ερμηνεία εάν μπορεί να την αναδείξει ένα σύστημα τονίζοντας την διαφορά και άρα και την διάκριση έκφρασης μεταξύ ερμηνειών κατά την αναπαραγωγή και υπάρχει και αποτυπωμένη στην ηχογραφηση .... δεν χρειάζεται να είναι καλή η εγγραφή.
Κανω quote αυτο μονο για διευκρινηση . Μπορεις να αναφερεις ενα παραδειγμα εκφρασης και ερμηνειας απο ενα μουσικο κομματι και να εξηγησεις γιατι το Α συστημα μπορει να το αποδωσει και γιατι το Β δεν μπορει; Χρησιμο θα ηταν να αναφερεις και εξοπλισμο (ενισχυτη/dac/πικαπ και ηχεια) για το καθε συστημα και να εστιασεις στους λογους που πιστευεις οτι το Α συστημα μπορει και το Β δεν μπορει.
 

Μηνύματα
16.396
Reaction score
19.240
Κανω quote αυτο μονο για διευκρινηση . Μπορεις να αναφερεις ενα παραδειγμα εκφρασης και ερμηνειας απο ενα μουσικο κομματι και να εξηγησεις γιατι το Α συστημα μπορει να το αποδωσει και γιατι το Β δεν μπορει; Χρησιμο θα ηταν να αναφερεις και εξοπλισμο (ενισχυτη/dac/πικαπ και ηχεια) για το καθε συστημα και να εστιασεις στους λογους που πιστευεις οτι το Α συστημα μπορει και το Β δεν μπορει.
Εχω απαντήσει α) δεν ξέρω , απο την εμπειρία μου είναι πιθανόν (υποψιάζομαι) συνδυασμός και αποτέλεσμα συγκεκριμένων τοπολογίων β) το συναντάει κάποιος τυχαία , το ίδιο πιθανόν και οι κατασκευστές - σχεδιαστές γ) κάποιοι σχεδιαστές, πολυ λίγοι, φαντάζομαι πειραματίζονται ώστε κάποια μοντέλα τους να το κάνουν ή και αυτοί πέφτουν τυχαία πάνω του.
Καθήκον των αναρτήσεων είναι να μένουν στο θέμα του νήματος...

Έστω ότι ο κατασκευαστής επέλεγε να λανσάρει κάποιο μοντέλο με άσωτες αποκρίσεις επειδή θα είχε αποφανθεί - εννοείται ρυθμίζοντας με το αυτί - ότι με αυτή τη διαμόρφωση θ'αναδεικνύονταν οι διαφορές στις καλλιτεχνικές αποχρώσεις ανάμεσα στις ερμηνείες των συντελεστών από καθένα μουσικό έργο. Από τη στιγμή που εισάγονται ηθελημένα ανισορροπίες στην υλοποίηση είναι αδύνατον να προκαταλάβει πώς θα εκδηλώνονταν αυτές σε συνάρτηση με τις συνθήκες ακρόασης σε καθένα οικιακό χώρο και ανάλογα με τις ευαισθησίες καθενός ακροατή. Όταν λ.χ. επιλέγει συνειδητά η σχεδίαση να τονίζεται η τρίτη οκτάβα σε μικρά ηχεία βάσης προσπαθώντας μέσα από ενίσχυση των αρμονικών να δοθεί η γνωστή ψευδαίσθηση ότι δεδομένο ηχείο θα είχε σφριγηλές χαμηλές παρά το μικρό του μέγεθος, αυτή η επιλογή δεν γίνεται να προβλέπει τον τρόπο που θ'ανταποκρινόταν η συμπεριφορά δεδομένου χώρου ανάλογα με τον εκάστοτε τρόπο τοποθέτησης.

Η δε ανισορροπία στις off-axis αμφιβάλλω ότι θα πλασαριζόταν ποτέ ως σχεδιαστική επιλογή με σκοπό ν'αντιλαμβανόμασταν πιο ολοκληρωμένα τις ερμηνείες. :sneaky:

Επίσης κάποια είδη ανισορροπιών - όπως λ.χ. οι έντονοι συντονισμοί σε καμπίνες - μπορεί να μην προκύπτουν από την ίδια την ηλεκτρομηχανική μετατροπή στο αναπαραγόμενο σήμα αλλά με την ύπαρξή τους να τη χρωματίζουν εκλεκτικά προσδίδοντας έτσι συγκεκριμένο χαρακτήρα ανεξαιρέτως των έργων. Άλλη περίπτωση τα φαινόμενα συμπίεσης που θα περιορίζουν αμβλύνοντας δυναμικές αντιθέσεις στάθμες στις οποίες δεδομένος ακροατής θα ήθελε ν'απολαύσει την ερμηνεία ακόμα και αν δεν σκόπευε να υπερβεί τα ενδεδειγμένα όρια για την ακεραιότητα της ακοής.

Αυτό που κάνουν οι χτυπητές ανισορροπίες συνήθως είναι το αντίθετο της ανάδειξης αφού ομογενοποιούν διαφορετικά έργα προς συγκεκριμένη μανιέρα αναπαραγωγής.
Δεν γνωρίζω για τι μιλάς εσυ αλλά δεν έχουν σχέση με αυτά που λέω εγώ. Μόνο για να το ξεκαθαρίσω το λέω.

Το μόνο που μπορώ να βρώ σαν κάτι σχετικό να σχολιάσω σε αυτά που αναφέρεις είναι αυτό που ρώτησε και ο steady και απάντησα. Αυτό που αναφέρω εγώ απο την γνώση μου δεν είναι κάτι που μπορεί να γενικευτεί ή να αποτελέσει επανάληψη. Ούτε και αυτό είμαι σίγουρος όσον αφορά μεμονωμένα μηχανήματα καθώς πρέπει να ερωτηθεί ο σχεδιαστής τους εάν το έκανε σκόπιμα και που αποσκοπούσε, σε τι συνδυασμό.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.591
Reaction score
57.909
Εχω απαντήσει α) δεν ξέρω , απο την εμπειρία μου είναι πιθανόν (υποψιάζομαι) συνδυασμός και αποτέλεσμα συγκεκριμένων τοπολογίων β) το συναντάει κάποιος τυχαία , το ίδιο πιθανόν και οι κατασκευστές - σχεδιαστές γ) κάποιοι σχεδιαστές, πολυ λίγοι, φαντάζομαι πειραματίζονται ώστε κάποια μοντέλα τους να το κάνουν ή και αυτοί πέφτουν τυχαία πάνω του.

Δεν γνωρίζω για τι μιλάς εσυ αλλά δεν έχουν σχέση με αυτά που λέω εγώ. Μόνο για να το ξεκαθαρίσω το λέω.

Το μόνο που μπορώ να βρώ σαν κάτι σχετικό να σχολιάσω σε αυτά που αναφέρεις είναι αυτό που ρώτησε και ο steady και απάντησα. Αυτό που αναφέρω εγώ απο την γνώση μου δεν είναι κάτι που μπορεί να γενικευτεί ή να αποτελέσει επανάληψη. Ούτε και αυτό είμαι σίγουρος όσον αφορά μεμονωμένα μηχανήματα καθώς πρέπει να ερωτηθεί ο σχεδιαστής τους εάν το έκανε σκόπιμα και που αποσκοπούσε, σε τι συνδυασμό.
Δια της μεταβατικής ιδιότητας, εφόσον όσα διατυπώνω έχουν σχέση με το θέμα του νήματος αλλά δεν έχουν σχέση με όσα εσύ διατυπώνεις, τότε όσα λες εσύ... δεν πρέπει να έχουν σχέση με το θέμα του νήματος. Δεν γίνεται να φέρω αντίρρηση ότι τουλάχιστον αυτό... ξεκαθαρίστηκε.:sneaky:
 

Μηνύματα
16.396
Reaction score
19.240
Κανω quote αυτο μονο για διευκρινηση . Μπορεις να αναφερεις ενα παραδειγμα εκφρασης και ερμηνειας απο ενα μουσικο κομματι και να εξηγησεις γιατι το Α συστημα μπορει να το αποδωσει και γιατι το Β δεν μπορει; Χρησιμο θα ηταν να αναφερεις και εξοπλισμο (ενισχυτη/dac/πικαπ και ηχεια) για το καθε συστημα και να εστιασεις στους λογους που πιστευεις οτι το Α συστημα μπορει και το Β δεν μπορει.
Α, και όλα τα συστήματα το έχουν σε κάποιον βαθμό. Άλλα μικρότερο και άλλα μεγαλύτερο. Το θέμα είναι να το μεγιστοποιούσαμε αφού πρωτα μπορούσαμε να καταλάβουμε φυσικά τι ακριβώς προκαλεί την διαφορά αυτή, που ακριβώς οφείλεται και άρα να επιτευχθεί και η επανάληψη του.
 

Μηνύματα
2.519
Reaction score
3.803
Χημεία αγαπητέ thva, μεταφορικά εννοείται.
Αυτό γίνεται στα συστήματα..
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • rose.athens
    Not in the mood Mod
  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.744
Μηνύματα
2.950.594
Members
38.233
Νεότερο μέλος
dimpam
Top